En ymmärrä poikaystävääni miksei hän osaa muistaa minua tai ylipäätänsä osaa tehdä yhtään mitään. Synttärit, ystävänpäivät ja kaikki muukin menee vaan ohi. Ei ymmärrä mikä niissä on muka tärkeätä. Olen kovin turhautunut poikaystäväni romanttimattomuudesta. Hän ei ole ikinä tehnyt yhtään mitään minua muistaakseen. Osaisiko joku antaa neuvoja miten voisin opastaa tai innostaa poikaystävääni tähän? Tai mitä pitäisi ylipäätänsä tehdä semmoisen miehen kanssa jolla on pallo hukassa? Elämme kaukosuhteessa, joten eihän me aina nähdä.
Ei tässä kuitenkaan ole kyse siitä, että minä kohtelisin häntä huonosti tai en ottaisi huomioon hänen tarpeitaan. Koen olevani hyvin joustava ja otan huomioon mieheni toiveet seksissä kuin kaikessa muussakin. Rakkaus ei tässä rakoile tai mitään, mutta poikaystäväni aikaansaamattomuus masentaa minua. Onko ohjeita tai osaako joku mies sanoa miksi poikaystäväni käyttäytyy näin?
Miksi mies ei osaa olla romanttinen?
5
952
Vastaukset
- +++++++++++++++++
Hän kuulostaa yksinkertaisesti juntilta.
Toinen vaihtoehto on se, että hän ei ole ollut pahemmin naisten kanssa tekemisissä eikä oikein ymmärrä naisen mieltä. - kriisipalaveri
Kysy miksi miehesi ei huomioi sinua.Kerrot tietysti että sinusta tuntuu kurjalta kun toinen ei huomio.Jos ei tajua...jatkatte entiseen tapaan tai jätät sen juntin.
- jippiij1
Hah, sä oot nais puolinen "aisuri" kunnon ÄIJÄ sulla :)))
Pientä lohdutusta sinulle, juuri sinulle, aloittajalle ajattelin. Take it but take it easy:
http://www.youtube.com/watch?v=-C60fT0JLnM- romantiikannälkäinen
Kuulostaa paljon avomieheltäni, en tiedä onko sillä tekemistä että on maalta kotoisin, muut kumppanini ovat olleet kaupunkilaisia ja ovat näyttäneet tunteensa paljon avoimemmin. Hän ei osaa sanoa rakastan sinua luontevasti, hänen silmänsä näyttävät vain tyhjiltä. Hän ei aina muista toistanimeäni, saati monia asioita minusta. Eikä hän näitä asioita ole koskaan muistanut muistakaan saati perheestään, nämä asiat eivät ole ilmeisesti tärkeitä hänelle. Mahdolliset romanttiset hetket hän pistää heti plörinäksi, ihan kuin pelkäisi niitä tai sitten ei oikeasti tiedä mitä romanttisuus tarkoittaa. Hauskaa meillä kuitenkin on. Voisikohan joku epäromanttinen kertoa mistä kiikastaa, minä en usko että hän muuttuu romanttiseksi.
Hänellä ei ole kokemusta pitkistä suhteista mutta kasvanut äitin ja siskojen kanssa, jotka ovat kovia kälättämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673