Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi mies ei osaa olla romanttinen?

Kyllästyttää

En ymmärrä poikaystävääni miksei hän osaa muistaa minua tai ylipäätänsä osaa tehdä yhtään mitään. Synttärit, ystävänpäivät ja kaikki muukin menee vaan ohi. Ei ymmärrä mikä niissä on muka tärkeätä. Olen kovin turhautunut poikaystäväni romanttimattomuudesta. Hän ei ole ikinä tehnyt yhtään mitään minua muistaakseen. Osaisiko joku antaa neuvoja miten voisin opastaa tai innostaa poikaystävääni tähän? Tai mitä pitäisi ylipäätänsä tehdä semmoisen miehen kanssa jolla on pallo hukassa? Elämme kaukosuhteessa, joten eihän me aina nähdä.

Ei tässä kuitenkaan ole kyse siitä, että minä kohtelisin häntä huonosti tai en ottaisi huomioon hänen tarpeitaan. Koen olevani hyvin joustava ja otan huomioon mieheni toiveet seksissä kuin kaikessa muussakin. Rakkaus ei tässä rakoile tai mitään, mutta poikaystäväni aikaansaamattomuus masentaa minua. Onko ohjeita tai osaako joku mies sanoa miksi poikaystäväni käyttäytyy näin?

5

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++++++++++++++++

      Hän kuulostaa yksinkertaisesti juntilta.

      Toinen vaihtoehto on se, että hän ei ole ollut pahemmin naisten kanssa tekemisissä eikä oikein ymmärrä naisen mieltä.

    • kriisipalaveri

      Kysy miksi miehesi ei huomioi sinua.Kerrot tietysti että sinusta tuntuu kurjalta kun toinen ei huomio.Jos ei tajua...jatkatte entiseen tapaan tai jätät sen juntin.

    • jippiij1

      Hah, sä oot nais puolinen "aisuri" kunnon ÄIJÄ sulla :)))

    • romantiikannälkäinen

      Kuulostaa paljon avomieheltäni, en tiedä onko sillä tekemistä että on maalta kotoisin, muut kumppanini ovat olleet kaupunkilaisia ja ovat näyttäneet tunteensa paljon avoimemmin. Hän ei osaa sanoa rakastan sinua luontevasti, hänen silmänsä näyttävät vain tyhjiltä. Hän ei aina muista toistanimeäni, saati monia asioita minusta. Eikä hän näitä asioita ole koskaan muistanut muistakaan saati perheestään, nämä asiat eivät ole ilmeisesti tärkeitä hänelle. Mahdolliset romanttiset hetket hän pistää heti plörinäksi, ihan kuin pelkäisi niitä tai sitten ei oikeasti tiedä mitä romanttisuus tarkoittaa. Hauskaa meillä kuitenkin on. Voisikohan joku epäromanttinen kertoa mistä kiikastaa, minä en usko että hän muuttuu romanttiseksi.
      Hänellä ei ole kokemusta pitkistä suhteista mutta kasvanut äitin ja siskojen kanssa, jotka ovat kovia kälättämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe