En ymmärrä poikaystävääni miksei hän osaa muistaa minua tai ylipäätänsä osaa tehdä yhtään mitään. Synttärit, ystävänpäivät ja kaikki muukin menee vaan ohi. Ei ymmärrä mikä niissä on muka tärkeätä. Olen kovin turhautunut poikaystäväni romanttimattomuudesta. Hän ei ole ikinä tehnyt yhtään mitään minua muistaakseen. Osaisiko joku antaa neuvoja miten voisin opastaa tai innostaa poikaystävääni tähän? Tai mitä pitäisi ylipäätänsä tehdä semmoisen miehen kanssa jolla on pallo hukassa? Elämme kaukosuhteessa, joten eihän me aina nähdä.
Ei tässä kuitenkaan ole kyse siitä, että minä kohtelisin häntä huonosti tai en ottaisi huomioon hänen tarpeitaan. Koen olevani hyvin joustava ja otan huomioon mieheni toiveet seksissä kuin kaikessa muussakin. Rakkaus ei tässä rakoile tai mitään, mutta poikaystäväni aikaansaamattomuus masentaa minua. Onko ohjeita tai osaako joku mies sanoa miksi poikaystäväni käyttäytyy näin?
Miksi mies ei osaa olla romanttinen?
5
671
Vastaukset
- +++++++++++++++++
Hän kuulostaa yksinkertaisesti juntilta.
Toinen vaihtoehto on se, että hän ei ole ollut pahemmin naisten kanssa tekemisissä eikä oikein ymmärrä naisen mieltä. - kriisipalaveri
Kysy miksi miehesi ei huomioi sinua.Kerrot tietysti että sinusta tuntuu kurjalta kun toinen ei huomio.Jos ei tajua...jatkatte entiseen tapaan tai jätät sen juntin.
- jippiij1
Hah, sä oot nais puolinen "aisuri" kunnon ÄIJÄ sulla :)))
Pientä lohdutusta sinulle, juuri sinulle, aloittajalle ajattelin. Take it but take it easy:
http://www.youtube.com/watch?v=-C60fT0JLnM- romantiikannälkäinen
Kuulostaa paljon avomieheltäni, en tiedä onko sillä tekemistä että on maalta kotoisin, muut kumppanini ovat olleet kaupunkilaisia ja ovat näyttäneet tunteensa paljon avoimemmin. Hän ei osaa sanoa rakastan sinua luontevasti, hänen silmänsä näyttävät vain tyhjiltä. Hän ei aina muista toistanimeäni, saati monia asioita minusta. Eikä hän näitä asioita ole koskaan muistanut muistakaan saati perheestään, nämä asiat eivät ole ilmeisesti tärkeitä hänelle. Mahdolliset romanttiset hetket hän pistää heti plörinäksi, ihan kuin pelkäisi niitä tai sitten ei oikeasti tiedä mitä romanttisuus tarkoittaa. Hauskaa meillä kuitenkin on. Voisikohan joku epäromanttinen kertoa mistä kiikastaa, minä en usko että hän muuttuu romanttiseksi.
Hänellä ei ole kokemusta pitkistä suhteista mutta kasvanut äitin ja siskojen kanssa, jotka ovat kovia kälättämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472