Täällä S24-treffeillä jonkin aikaa naisten profiileja selailtuani olen huomannut, että huomattavan suuri osa naisista ilmoittaa ihannekumppaninsa minimipituudeksi 180cm. Käsittääkseni monet haluavat pitkän miehen nimenomaan sen pituuden luoman jonkinlaisen turvallisuudentunteen takia.
Tästä päästäänkin sitten otsikon kysymykseen. Itse kun olen vain 172 cm pitkä pätkä, niin voisiko nainen saada sen saman turvallisuudentunteen, jos treenaisin itselleni isot lihakset? En aivan ruipelo ole tälläkään hetkellä vaan urheillullinen, ja sanotaanko jäntevä 69kg.
Ja tiedän kyllä, että on olemassa hyvinkin paljon tärkeämpi asiota parisuhteen kannalta, mutta mielestä olisi hieman hölmöä väheksyä fyysistä puoltakaan.
Voiko pituutta kompensoida lihaksilla?
28
569
Vastaukset
- Qwertqpqpqpq
Itse 183cm ja 65kg. Täysi rimpula mutta ei sillä oo väliä kuinka pitkä ja lihaksikas kunhan se oikea löytyy
- Turva-aivo
Mikä ettei, jos nainen tykkää lihaksista. Myös hyvällä turvallisella luonteella, järkevyydellä ja älyllä. Sekä tietty kauniilla silmillä, kiihkeiillä suudelmilla & olemalla törkeän hyvä sängyssä. :P
- human medley
Vinkki. Ota kunnon välimatkaa virtuaalimaailmaan, hyväksy ensin itse itsesi sellaisena kun luonto sinut on luonut ja ala kehittää itseäsi monipuolisesti _i h m i s e n ä_ ja pidä samalla asianmukaista huolta kunnostasi ja terveydestäsi.
Ala liikkua, harrastaa, iltaopiskella kurseilla jne. kohdaten paljon erilaisia aivan oikeita ihmisiä kasvokkain ja tulet havaitsemaan miten virtuaali on täynnänsä epätodellisia ja kärjistyneitä kliseitä, sekä stereotypioita.
Ps. Tarkkaile hieman kaupunkimaisemaa ja havaitset miten loputtomasti liikkeellä on aivan kaiken kokoisia ja muotoisia pariskuntia ;-) - vetolaite auttaa
Ei voi. Jos muna on lyhyt niin se on lyhyt.
- ei ole väliä
lyhyet kelpaa jos on muuten ok. Fiksu täytyy olla. Japsit on tosi lyhkäsiä mutta viehättäviä!
- 10+8
Se naisten haave yli 180cm miehestä on samanlainen ihanne, kuin miesten toive terhakoista D-kupeista hoikassa varressa. Vaikka jotain kumppanilta "toivoisikin", niin ihanne se vaan on, eikä tarkoita etteikö muunlainen kelpaisi. Kyllä munkin ihannemies olisi 185 pitkä, muttei se tarkota ettenkö tutustuisi ja ihastuisi lyhyempäänkin. Viimeisin miesystäväni oli suunnilleen 175, ihan muihin asioihin sitä oikeassa elämässä ihastutaan kuin toisen pituuteen, lihaksiin, tisseihin... Netissä jotkut hölmöt saattaa tuijotella jotain unelmakumppani-listaa, suosittelen lämpimästi tutustumaan ihmisiin ihan muualla.
- A - D
Mistähän "10 8" on saanut ajatuksen miesten ihanteena D-kupista hoikassa varressa? Barbilla Dolly Partonit, no thank's.
Useimmille miehille sopusuhtaisuus ja kokonaisuuden harmonia on tärkeää ja liian suuret rinnat hoikassa varressa eivät suinkaan edusta harmoniaa. Sitten osa "vannoutuneista" iso-rintafriikeistä saattaa toki sellaisestakin epäsuhdasta pitää.
Rinnoissa tärkeämpää koon sijaan on niiden muoto, kiinteys ja harmonia naisen kokonaisuuteen nähden. Pienetkin rinnat voivat olla _todella kauniit_ ja _eroottiset_, oiken namit ;-) Tokihan kokonaisuteen nähden "liian suuretkin" rinnat ovat ok jos ne ovat mieluisalla / mielitietyllä henkilöllä ;-)- DDDdDDdDddxD
D-kuppi ei muuten ole mitenkään erikoisen iso. Entisellä rouvalla oli tupladeet ja vaikka hoikka olikin niin eipä ne silmille hyppineet.
Muusta olen samaa mieltä kanssasi.
- !!!!!!!!!!!!!
Pituutta kannattaa kompensoida luonteella.
- kdlsaidk
Täytyy kyllä sanoa, että se mitä suustasi päästät ja miten käyttäydyt naisia kohtaan on ylivoimaisesti tärkein piirre. Itse olen 183cm 90-kiloinen "veistos" ja katseenkin kestävä, mutta jäädyn aivan törkeästi naisten seurassa. Tämän takia en ole ikinä seurustellut. Olen 22-vuotias.
- Dino Rex
Voit kompensoida luonteella, lihaksilla ja statuksella.
- lifemocker
milläs meinasit kompensoida tota sun ajatusmaailmaa?
- sssdddddssssd
hmm..no tietenkin yleistä olemusta voi kompensoida lihaksilla, vaikka pituutta olisikin vähän. Mutta kai nyt jokainen näkee silmillään, kuka on todella lyhyt ja kuka esim. todella pitkä, ei sitä voi oikein piilottaa. Muut tässä välillä eivät niinkään kiinnitä huomiotani pituuden puolesta, kun ovat ns. massaa.
- 67kll
Kompensointi ei tarkoita piilottamista vaan pyritään loistamaan muilla tavoin.
Lihaksikkuus/paksuus tekee itseasiassa lyhyestä ihmisestä vielä lyhyemmän näköisen.
Lihaksia ei kuitenkaan kannata rakentaa vain ulkonäön takia koska ei se pitkälle kanna parisuhteessa.
Positiivista elämänasennetta ja itsetuntoa kannattaa kehittää.
- ei korvaa
no, voiko sun mielestä 180cm nainen "korvata" pituuttaan silikonitisseillä? Vai kannattaako hänen kenties jo valmiiksi pyydellä anteeksi pitkää olemustaan ja keskikokoisia rintojaan???
get a life... - Pitkätukki
Lihaksilla ei voi "kompensoida pituutta" (luulin että pituuden PUUTE olisi ollut kompensoitava piirre, hahaha...), mutta niillä voi peittää henkistä heikkouttaan, jos on antautunut/haluaa antautua pinnalliselle nykykulttuurille. Siinä joutuu kuitenkin ajan myötä pettymään, sillä isot/erottuvat lihakset houkuttelevat pinnallista roskasakkia seuraasi.
Itse olen vähän päälle 190-senttinen tatuoitu hujoppi, ja bodaan sekä nyrkkeilen. En kuitenkaan ole pelkkä tyhjä ihmisen kuori, sillä pidän itsestäni huolta myös henkisesti. Viisautta ei opeteta koulussa, joten "akateemisuuden" kanssa tällä mainitsemallani järjellä ei ole mitään tekemistä.
Mielestäni maalaisjärki/hyvät hoksottimet ovat seksikkäin piirre naisessa. Moni nykynainen tuntuu olevan kiinnostunut lähinnä meikkaamisesta, kengistä, ja käsilaukuista... Näiden naiivien materialistien henkinen kehitys onkin jäänyt ikuiselle yläastetasolle, ja heidän kanssa on turha yrittää viritellä syvällistä keskustelua. Viittova gorilla olisi takuulla huomattavasti mielenkiintoisempi juttukumppani!
Jos joku ihminen asettaa kauhean kovat FYYSISET VAATIMUKSET "rakkaalleen", on tämä ihminen sekä pinnallinen että lapsellinen... Jätetään minimaalisesti pelivaraa, ja vannotaan jonkin tietyn visuaalisen kiihokkeen nimeen. Lyhytnäköistä. Tällaisista luolaihmisistä ei ole muodostamaan kestäviä parisuhteita, koska heidän luonne muodostuu iän myötä ongelmaksi... Ellet sitten ole älyvapaa perseilijä, kuten he.
3 piirrettä: Hyväluonteinen, hyvännäköinen, henkisesti vakaa.
10% ihmisistä jää vaille pisteitä; 0/3.
40% ihmisistä täyttää piirteistä vain 1/3.
40% täyttää noista 2/3.
10% edustaa harvinaista 3/3-linjaa.
Itse olen MELKEIN 3/3, mutta en jaksa nuoleskella muita ihmisiä/leikkiä kiinnostunutta tyhjänpäiväisistä asioista, joten tyydyn 2/3-tyypin osaan. Rehellisyys ei nauti suuren yleisön suosiosta, sillä ihmiset eivät tykkää kuulla totuuksia itsestään, sori vain.
Jos vaikutan ylimieliseltä mulkulta niin se johtuu puhtaasti siitä, että VIHAAN tyhmyyttä yli kaiken. Ja jos todellakin "vaikutan ylimieliseltä mulkulta", niin vika on suurimmalla todennäköisyydellä lukijan heikossa itsetunnossa, joka saa hänet ottamaan minun itsevarmuuteni jonkinlaisena uhkauksena.
Näitä ihmisiä on pahoinvointiyhteiskunta täynnä.- Realistinen nainen
Ai täällä on yksi älykäs ja omilla aivoillaan ajatteleva ihminen. Kyllä on ihme kun täältäkin semmosia löytyy!
Tiedätkö että sä olet harvinaisuus, tässä ärsyttävän pinnallisessa ja tyhmässä yhteiskunnassa.
Mä olen kuule täysin samaa mieltä sun kanssa.
Ihmisten todellinen arvomaailma tuntuu olevan täysin hukassa. Keskitytään vaan pinnalliseen p..kaan ja unohdetaan ne asiat millä on oikeasti merkitystä.
Täytyy vaan yrittää pitää itsensä täysjärkisenä, eikä lähteä mukaan näihin kaikkiin aivottomiin touhuihin.
Mä en ole ikinä kulkenut valtavirran mukana. Mä olen oma itseni ja mulla on omat arvoni.
Mä olen myös varmaan toi sun 2/3 asteikolla, luulisin.
Koska kyllä mullakin TARVITESSA sitä sisua löytyy ja paljon. Mutta se on näin että liian kiltti ihminen ei pärjää nykyään, sitä sisua on pakko olla.
Eli mun mielestä se on kyllä ihan hyvä puoli. - Pitkätukki
Realistinen nainen kirjoitti:
Ai täällä on yksi älykäs ja omilla aivoillaan ajatteleva ihminen. Kyllä on ihme kun täältäkin semmosia löytyy!
Tiedätkö että sä olet harvinaisuus, tässä ärsyttävän pinnallisessa ja tyhmässä yhteiskunnassa.
Mä olen kuule täysin samaa mieltä sun kanssa.
Ihmisten todellinen arvomaailma tuntuu olevan täysin hukassa. Keskitytään vaan pinnalliseen p..kaan ja unohdetaan ne asiat millä on oikeasti merkitystä.
Täytyy vaan yrittää pitää itsensä täysjärkisenä, eikä lähteä mukaan näihin kaikkiin aivottomiin touhuihin.
Mä en ole ikinä kulkenut valtavirran mukana. Mä olen oma itseni ja mulla on omat arvoni.
Mä olen myös varmaan toi sun 2/3 asteikolla, luulisin.
Koska kyllä mullakin TARVITESSA sitä sisua löytyy ja paljon. Mutta se on näin että liian kiltti ihminen ei pärjää nykyään, sitä sisua on pakko olla.
Eli mun mielestä se on kyllä ihan hyvä puoli.Mukava nähdä että täällä liikkuu järkevää porukkaa!
Ei sitä ehkä päälle päin usko, mutta olen ylikiltti. Nykyään osaan varata tuon ominaisuuden (joka ennen oli heikkous) ainoastaan niille ihmisille, jotka eivät hyväksikäytä sitä.
Minkäs teet, kun lapsesta pitäen meille opetetaan että empaattisuus on kilpailuyhteiskunnassa heikkous, ja raha & valta ovat aspekti jota tulee kunnioittaa. Vaatii päättelykykyä tajuta idea tämän kulissin takana; kaikille ei sitä päättelykykyä riittävästi kehity, mikä on osittain itseaiheutettua.
Onhan se toki poliitikkojenkin etu, että kansa pidetään näin tyhmänä... Oli se sitten keltaisen lehdistön tai muotitarjonnan kautta.
", jos treenaisin itselleni isot lihakset? "
-Tuo ei tule onnistumaan ihan siitä syystä, että se vaatii vuosikausien kovaa ja pitkäjänteistä työtä. Ja jos motivaatio on noinkin pinnallinen kuin vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättäminen, niin et todellakaan jaksa noin löyhällä motivaattorilla treenata esim seuraavia 5-7 vuotta.
Eikä loppupeleissä niitä naisia millään lihaksilla isketä sen enempää kuin pituudellakaan... ;)- 4tm
Itse olen jaksanut jo pari vuotta treenata määrätietoisesti ja tuloksekkaasti, yksinomaan tuon syyn takia. Vielä kymmenisen vuotta pitäisi jaksaa painaa niin ehkä se palkinto siellä siintää :)
- lifemocker
4tm kirjoitti:
Itse olen jaksanut jo pari vuotta treenata määrätietoisesti ja tuloksekkaasti, yksinomaan tuon syyn takia. Vielä kymmenisen vuotta pitäisi jaksaa painaa niin ehkä se palkinto siellä siintää :)
edelleen: ei niitä naisia lihaksilla isketä
4tm kirjoitti:
Uskallan epäillä, että tulokset eivät ole kaksiset saati pysyvät. Ja vielä vähemmän uskon, että jaksat noin löyhällä ulkoisella motivaattorilla mitään kymmentä vuotta treenata.. X)
- lifemocker
TheOne kirjoitti:
Uskallan epäillä, että tulokset eivät ole kaksiset saati pysyvät. Ja vielä vähemmän uskon, että jaksat noin löyhällä ulkoisella motivaattorilla mitään kymmentä vuotta treenata.. X)
tarviiko sitä muka "tulosten" olla tota "sun tasoa"? ei mun mielestä
lifemocker kirjoitti:
tarviiko sitä muka "tulosten" olla tota "sun tasoa"? ei mun mielestä
Turha siellä salilla on käydä vain niitä lehtiä lukemassa ja näyttäytymässä. ;)
Jos tekee jotain, ni sen voi samantein tehdä kunnolla. Ja turha pelko, että meikäläisen "tasoa" saavuttaa mitenkään vahingossa...vuosikymmenten kova ja määrätietoinen työ ja sittenkään se ei edes ole useimmille mahdollista. Yksilölliset erot perimän ja vartalotyypin osalta ratkaisevat loppupeleissä kuinka hyvin kukin meistä voi menestyä lajissa kuin lajissa.- lifemocker
TheOne kirjoitti:
Turha siellä salilla on käydä vain niitä lehtiä lukemassa ja näyttäytymässä. ;)
Jos tekee jotain, ni sen voi samantein tehdä kunnolla. Ja turha pelko, että meikäläisen "tasoa" saavuttaa mitenkään vahingossa...vuosikymmenten kova ja määrätietoinen työ ja sittenkään se ei edes ole useimmille mahdollista. Yksilölliset erot perimän ja vartalotyypin osalta ratkaisevat loppupeleissä kuinka hyvin kukin meistä voi menestyä lajissa kuin lajissa.siis tottakai siellä nyt tehdään kun sinne mennään, en sitä tarkoittanut, mutta ei tavoitteiden/tulosten tarvitse olla kuin parempi mieli ja "ok peruskunto". ainakaan mun mielestä. en mäkään ole koskaan mitään palautusjuomia tai lisäproteiineja vedellyt vaan ihan perus kotiruualla mennyt. tietysti "elämäntyyli" muokkautunut, ettei mitään "pazkaa" tule syötyä paljoakaan, mutta en minä silti halua sillälailla elää, että siellä joka päivä pitäisi olla ja jokaista kaloria whatever laskea.
max 3x viikossa salia ja sitten kesällä lenkit päälle tavallista kotiruokaa niin ainakin mä oon tyytyväinen itteeni tällä reseptillä. tietysti jokaisen tulee kuunnella itseään tässä asiassa, että mikä itselle on se paras
- Normaalimittainen
Totuushan on pätkä mikä pätkä, ei sitä lihakset eikä opiskelu muuksi muuta.
- säälittävän näköistä
Vielä koomisemman näköistä, lyhyt ja paksu, oli se sitten lihavuutta tai lihasta kääpiön kropassa. Ehkä kannattaisi käytökseen yms. apuihin ensisijaisesti panostaa eikä johonkin typerään lihas egoiluun.
- EI VOI MITENKÄÄN!!!
Kääpiö lihaksilla..buahahahaaha naurettavan näköistä ja RUMAA..
Pylly pystyyn hobitit: panomiähet kyllä sutii teitä koipeen läpällä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069