kamalat sinkkunaiset

HillaLakka

Tämä ehkä sopisi tälle osastolle...Vai löytyykö täältä yhtään uskollisia parillisia kertomaan omista kokemuksistaan...No kerron teille sinkkunaiset.
Sinkkuilu on nykyään saanut kamalan muodon. Kaikki yrittää kaikkia, niin naiset kuin miehet...tai en tiedä mitä yrittää, mutta flirttailu menee useilta aivan liian pitkälle!
Vai mitä pitäisi ajatella siitä kun tanssin mieheni kanssa discossa niin naiset tulee puristelemaan ties mistä,"ohimennen".Vaikka minä olen siinä hänen vieressään. Ja kun käyn vessassa joku tulee flirttaillen juttelemaan hänen kanssaan. Kai sitä nyt katsotaan miestä hetki ennen ku tullaan juttelemaan.Että luulisi että huomaisivat että miehellä on nainen! Vai eikö sillä ole väliä?
Ei näköjään, koska naisilta tulee viestejä joihin mieheni toteaa että "sori olen varattu" - vastaus on "se on hidaste ei este."
Tykkääkö sinkkumiehet siitä että naiset tulee puristelemaan? Meinaa jos naista tullaan puristelemaan, niin se on selvää seksuaalista ahdistelua! Mutta haloo naiset, sama on miesten kohdalla!
Oma teoriani näiden sinkkunaisten sekoiluihin on tämä: Viina on pilannut aivot. MTV mielen. Muotivaatteet, topatut rintsikat ja meikki saavat naiset itseluottavaisiksi ja luulevat saavan kenet vain. Ilmeisesti pitävät itseään minua paremman näköisinä. Tai ehkä he ovat pettyneet rakkaudessa. Sen sanon, että sittenkun löytävät kunnon miehen, voi menneisyys (kenties yhdenillanjutut ym seksisekoilut) saada miehen karkaamaan. Ja mielestäni nämä naiset ansaitsevat opetuksen kun tulevat varattuja miehiä vokottelemaan.
Mutta onneksi oman mieheni mielestä minä olen kaunein ja nuo jutut typeriä. Itseäni vain mietityttää näiden naisten moraali.

15

2949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M30

      Muistan kun parhaan kaverini silloinen muijakaveri kulki perässä ja pursiteli pakaroista, eipä se mukavaa ollut!!

      Pari kertaa on tuo pakaroista (ja alavatsasta) nipistäminen käynyt ventovierailta naisilta, baarissa siis... no en tiedä, jos on tavannut jonkin naisen ja homma on mennyt intiimiksi jo, ei se silloin haittaa, mutta en nyt tiedä jos sitä käytetään iskuyrityksenä, ainaskin mulle tulee semmoinen olo, kuin olis hevonen jolta tarkastetaan, että onko hyvät hampaat.. =/

      • Nainen

        Älä valita. Tuollaista ovat naiset saaneet aina kestää. Ei sinua vielä ole raiskattu.


      • HillaLakka
        Nainen kirjoitti:

        Älä valita. Tuollaista ovat naiset saaneet aina kestää. Ei sinua vielä ole raiskattu.

        Tasa-arvo...hmm...=tehdään samoja asioita kuin miehet, oli fiksuja tai ei. Vai että on oikeus samoihin asioihin kuin miehillä (tyyliin johtajanpaikat,armeija).
        Typeryyksiin mennyt naisten "tasa-arvon" haku. Olenpa kuullut tapauksia, niin kuin mainitsit, että miehiä on yritetty raiskata. jee,tasa-arvoa. ollaanpa me naiset hyviä.
        Kuinka moni mies puristaa toisen miehen kanssa olevan naisen takamusta? Ei yksikään! Miksi siis sinun logiikallasi naiset harrastavat tätä? Harrastatko itse tälläistä, miksi?


      • jjdjdjjdjdj

        Luulen, että se on kostamista. Kostetaan se, mitä ollaan itse jouduttu kokemaan nuorempina. Vallankäyttöä siis. Ongelmahan on se, että kostetaan viattomille... ei niille, jotka ovat oikeasti käpälöineet.


    • noinkaan

      Kilpailu on kovaa kaikilla sektoreilla nykyään ja kaikenlainen joutava häveliäisyys on lakaistu maton alle.

      Naiset ovat alkaneet juomaan miesten lailla ja viinasta noustaan voiman ja kauneuden tuntoon sekä kanavoidaan tämä epäillyttävä voimavara härskeilyyn ja kaikenlaiseen sivistymättömään käytökseen.

      Ei minulla ole mitään puristelua vastaan enkä vastusta vaikka nainen ohjaisi mitään puhumatta suoraan petiin mutta tämän on tapahduttava selvinpäin. Selvinpäin ehto karsii joukosta 99,8 prosenttia naisista joten voimme huoletta todeta, että naisten rohkeus suoraan kontaktiin johtuu pelkästään viinasta.

      Säälittävää, yhtä säälittävää kuin miesten rökälehtäminen kännissä.

      Tavallinen tapaus kohdallani: Vuosia työkaverinani ja ystävänäni ollut nainen (rouva) joka aina kertoi arvostavansa minua mm. siksi, etten pyrkinyt hänen pöksyihinsä kuten muilla miehillä oli tapana tehdä vaan kanssani voi jutella aivan mistä tahansa ja tarvittaessa uskoutuakin omissa huolissaan. (olin silloin aviossa ja uskollinen, siis nuori ja tyhmä sillä tulevaisuus opetti todellisuutta omassakin suhteessa)

      No, tämä rouva sitten eräissä juhlissa tarttui häikäilemättä haaroihini ja loihe vakuuttamaan kiihkolla jota en arvannut hänestä löytyvän, kuinka kovasti hänen oli jo vuosia tehnyt mieli rakastella kanssani eikä hän enää jaksa hillitä itseään. Ilman viinaa hän varmaan olisi kyennyt itsensä hillitsemään eikä ystävyytemme olisi saanut säröä, aivan pientä mutta kuitenkin.

      Monenlaista muuta vastaavaa on tapahtunut vuosien saatossa sen jälkeen mutta tuo yksi jäi jostain syystä mieleen.

    • - - -

      En ole ollut koskaan vastaavassa tilanteessa koska olen sinkku, mutta saat myötätuntoni. Eihän tuollaista kehtais kukaan päivänvalossakaan tehdä, eikä perjantai-ilta ja hiprakka ole mikään tekosyy. Toivoisin että mieheni siinä tilanteessa osaisi viestiä, etteivät he voisi häntä vähemmän kiinnostaa.

      • kobe

        kuulee lapsen tai humalaisen suusta.


      • pöh
        kobe kirjoitti:

        kuulee lapsen tai humalaisen suusta.

        Eikä kuule. Jos sä kuvittelet noin ihan tosissas niin..herää pahvi? =P


    • mies

      vedän turpaan jos joku tulee puristelee perseestä, no en ole kyllä ketää vetänyt, mutta mieli olisi monesti tehnyt. Kehotan kyllä painumaan helvettiin.

    • Sinkkunainen

      vaikka sinkku oonkin. Kyllä mä puristelen mun kavereiden poikaystävien peppuja, mut en mä sillä mitään tarkota. Sitäpaitsi en mä niistä oo ees kiinnostunu sillee, ku ei ne oo yhtää mun tyyppiä. Ei siinä mun mielestä oo mitään pahaa jos joskus haluaa vähän pitää hauskaa. Kerranhan sitä vaan täällä eletään.

      Mulla ainakin on niin hyvä viinapää et voin kyllä juoda ihan samaan tahtiin kuin useat miehetkin. Ja mä kyllä tunnen rajani kun en kuitenkaan oo mikään teini enää. Sitäpaitsi kai nyt kaikilla joskus menee vähän överiks. Mun mielestä sellaset miehet on vaan tylsiä tiukkapipoja jotka ei siedä jos nyt vähän puristelee, sitähän ne miehetki just aina tekee. En mä oo yhtään huonompi kun miehet. Mulla on hyvä itsetunto.

      Sitäpaitsi kaikki seurustelevat parit on mun mielestä muutenki ihan tylsiä just tollasia valittajia, jotka ei osaa pitää hauskaa. Mä oon ainakin ihan mielelläni sinkku, kun saa tehdä mitä haluaa eikä tarvi selitellä kellekään. Mä oon kaunis ja älykäs eikä mua haittaa jos joku pitää mua kamalana. Ei mua kiinnosta.
      Ja siks just oonki sinkku kun oon niin menevä ja itsenäinen ettei kukaan mies uskalla mua ees vakavasti lähestyäkään, kun ne pelkää sitä kun oon niin kaunis ja menestynyt ja itsenäinen. Eikä mua kiinnostaiskaan mikään parisuhde kun se on niin tylsää.

    • jäitä_hattuun
    • nainennainenn

      Itse ainakin voin sanoa, että varatut eivät kiinnosta. Joskus vain on käynyt niin, että vahingossa olen katsonut miestä ja vasta sitten tajunnut, että hän onkin varattu. Kerran kävi salilla näin, että katselin yhtä miestä ja kohta siihen tuli hänen tyttöystävänsä. Nainen oli huomannut tilanteen, mutta varmaan ymmärsi, että mistä ihmeestä minä voin tietää ketkä on varattuja ja ketkä sinkkuja. Nainen ei katsonut mitenkään pahalla.

      Itse olen siis nainen, ja minulla on joitain miespuolisia kavereita. Ja kun olemme baarissa niin muut miehet luulevat minun olevan varattu. Ja tämäkös minua harmittaa. Yritän kuitenkin käytökselläni antaa ymmärtää olevani sinkku, mutta en tiedä tuleeko vähän ristiriitainen mielikuva.

      • fasfjööafjsk

        Siis eihän nyt pelkkä katsominen vielä mitään merkkaa. :D Miksi tuo nainen olisi siitä sen kummemmin hermostunut, ellei olisi ihan sairaalloisen mustasukkainen. Sellaisellehan jo pelkkä katsominenkin on sama kuin että olisit pannut sitä miestä siinä silmien edessä, muttei tavalliselle ihmiselle. Katse ja hymy, vaikkei ihan suomalaista aina olekaan, ei merkkaa muuta kuin ystävällisyyttä isossa maailmassa.


    • omaelämämulla

      Olen jo varttuneempi sinkkunainen, mutta en koskaan käyttäydy noin humalassakaan, kyllä käytöstavat on oltava ja voi pitää hauskaa vaikkei vokottelekaan miehiä eikä varsinkaan muiden omia..flaksi käy silti..

    • sanakiertää

      Väitätkö ihan tosissasi, että väkisin tunkevat sinkkunaiset sun miehesi lähelle? Viestejä laittavat vaikka tietävät hänen olevan varattu? Käykö miehesi myös yksin baarissa? Ettei vaan olisi niin että miehesi itse lähestyy naisia yksin liikkeellä ollessaan. Ainakin pienemmillä paikoilla juorut kiertää ja voi hyvinkin olla, että miehesi onkin se, joka yksin liikkeellä ollessaan unohtaa olevansa varattu...
      Älä nyt noin sinisilmäinen ole. Kukaan täysjärkinen ei laita toiselle viestiä että miten ois jos se toinen ei anna tai ole joskus antanut vastakaikua. Ei sun mies niin puhdas pulmunen ole kuin väittää sulle olevansa. Ehkä hän onkin helppo kun et ole mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe