Tänä illalla olen menossa rippikouluryhmän kanssa jonnekin näyttelyyn (kuvataide tmv.) niin kehtaanko laittaa tummansinisen jumpsuitin? Vai käyttääkö edes nuoret kys. pukuja kaupungilla? :D olisi kiva tietää teidän mielipide :) (siis sellane potkupuvun tyyppinen, pitkät hihat ja lahkeet)
ikää 14
kehtaanko laittaa jumpsuitin ??
8
286
Vastaukset
- mikä merkitys?
Miksi muiden mielipiteillä on sulle väliä? Pukeudu kuten haluat.
- minaajj
Mä en ainakaa pukeutius tohon saatanalliseen asuun
- HYI HELVETTI!
Kuinka kukaan kehtaa pitää niitä kuimmallisia rätteja ylipäätään Missään paitsi yöpukuna.
Nykymuodin jumpsiotot näyttävät naurettavilta ja kertakaikkian idioottimaisilta.
Mutta jos haluat tehdä itsestäsi NAURUNALAISEN PELLEN niin siitä vaan.
Ne rätit ovat NIIN RUMIA, että niiden valmistuskin pitäisi rangaistuksen uhalla kieltää.- korjaan:
Joo, mulla on lukihäiriö, joten korjataampa kirjoitusvirheitä:
- kummallisia*
- rättejä*
- jumpsuitit*
- kertakaikkiaan*
Näissä kommenteissa pitäis olla editointimahdollisuus.... - Ope...
korjaan: kirjoitti:
Joo, mulla on lukihäiriö, joten korjataampa kirjoitusvirheitä:
- kummallisia*
- rättejä*
- jumpsuitit*
- kertakaikkiaan*
Näissä kommenteissa pitäis olla editointimahdollisuus....Yks korjaus unohtui ("korjataanpa" eikä "korjataampa"). Mut eihän tota kyläkouluissa opeteta...
- minaajj
Menkää sinne äikäntunneille hikkeilemään tänne ei tartte tulla jauhaa paskaa jostaki kirjoitusvirheistä.
- Jauhetaanhan silti
Eli suomeksi: Menkää sinne äidinkielentunnille hikkeilemään, koska tänne ei tarvitse tulla jauhamaan p*skaa joistakin kirjoitusvirheistä.
- 6+10
Jauhetaanhan silti kirjoitti:
Eli suomeksi: Menkää sinne äidinkielentunnille hikkeilemään, koska tänne ei tarvitse tulla jauhamaan p*skaa joistakin kirjoitusvirheistä.
Lisäsit koska-sanan tarpeettomasti, alkuperäisen lauseen merkitys muuttui. Olisit hyvin voinut laittaa vain pilkun "hikkeilemään"-sanan jälkeen, jonka jälkeen lisätä heti tänne-sanan.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen, joka ei varmaankaan ole enää ajankohtainen: Itse en käyttäysi jumpsuittia muualla, kuin kotona, lähikaupassa maidon haku reissulla, lyhyellä kävelylenkillä lähi kotini kortteleilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140