Oulu, Rautatie-asema tänään

aikasurullista

Pariskunta hyvästeli halaillen toisensa, satuin juuri kävelemään ohi ja kuulin kuinka mies vannoi että tulee kova ikävä.

Nainen lähti ylös asemalaiturille ja mies jatkoi asematunnelissa samaan suuntaa kanssani, nopea vilkaisu taakse, kännykkä käteen ja kuulin miehen tervehtivän sanoilla "hei rakas on jo kauhea ikävä, näjhtäiskö tänään"

ei minuuttia ehtinyt kulua kun toisen naisen matkaan saattoi.

9

621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seuraaja

Tehokas kaveri,.. Miten se naisen matka jatkui,.Oliko uusimies odottamassa asemalaiturin puolella?? ;))) Oulussa on vipinää,.. elämä kuin ennen vanhaa Dallasissa:)

• onneksi ei mun mies

No tuo kaveri taitaa olla todella "henkisesti hukassa"!!!

• naapurin rouva

mistä sen tiedät,..:))) hän se taisi ollakki

• onneksi ei mun mies
        naapurin rouva kirjoitti:

mistä sen tiedät,..:))) hän se taisi ollakki

Tiedän koska mieheni lähti vasta niin myöhäisellä junalla, että oli perillä Hesassa iltamyöhän ja mennyt suoraan nukkumaan. Mieheni on niin iltauninen ettei varmasti jaksaisi pämpätä enää kymmenen jälkeen illalla. Tästä olen 100% varma. Niin monet illat olen nähnyt hänen kuuahtavan ajoissa sänkyyn.

• NainenEtelästä
        onneksi ei mun mies kirjoitti:

Tiedän koska mieheni lähti vasta niin myöhäisellä junalla, että oli perillä Hesassa iltamyöhän ja mennyt suoraan nukkumaan. Mieheni on niin iltauninen ettei varmasti jaksaisi pämpätä enää kymmenen jälkeen illalla. Tästä olen 100% varma. Niin monet illat olen nähnyt hänen kuuahtavan ajoissa sänkyyn.

Mielestäni se oli nainen, joka sinne junalla lähti. Sinun miehesi jäi Ouluun. Taidan tietää miehen. Vehtailee myös parin työkaverinsa kanssa. Ainakin toinen naisista on tahollaan avioliitossa.

• sivusta seuraaja
        NainenEtelästä kirjoitti:

Mielestäni se oli nainen, joka sinne junalla lähti. Sinun miehesi jäi Ouluun. Taidan tietää miehen. Vehtailee myös parin työkaverinsa kanssa. Ainakin toinen naisista on tahollaan avioliitossa.

Joo niin hää vehtaa,.. ;)) Mut joko mä voisin ensi keskiviikko iltana tulla sun luo? Joko se sun ukkos on lähtenyt reissuun silloin? mun juna tulee sinne klo 18 maissa, niin käydään ekaks ravintelissa pikku purtavaa napostelemassa niin jaksetaan yhteinen yö viettää. Mull vaimo lähtee johonkin koulutuspäivlle ja heittää mut ennen sitä Oulun asemalle. Muiskis sulle ;)

• onneksi ei mun mies
        NainenEtelästä kirjoitti:

NainenEtelästä - aloittaja ei siis tarkoittanut miestä vaan naista. Niin arvelinkin, koska tunnen mieheni niin hyvin ettei se voisi mitenkään olla hän. Tulee keskiviikkona takaisin ja kysyin eilein onko edellä kirjoitettu kohdistettu häneen. Ei ole. Oli soittanut asemalta ainoastaan äidilleen ja seuraavaksi minulle eilen. Eli minun miehestä ei ole kyse, vaikka joku pahansuopa ystäväni ohjasi minun lukemaan näitä höpö-höpö-viestejä.

• miehesi sun

Näillä mennään :D

• Jumalaan tukeutuva

No ei ole ihme että Suomessa voidaan nykyään niin pahoin ja nuoret kärsivät masennukseta kun on tuollaisia aikuisia. Kun kansa hylkää Jumalan niin ei ole elämällä mitään selkärankaa. Eletään vain himojen ja halujen mukaan. En usko,että tuollainen elämäntapa takaa onnea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      313
      4213
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1018
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      135
      980
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      897
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe