mistä firmasta ja mitä merkkiä proteiiniinne ovat

halvinta ei kts

eli mistä hankitte.

22

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      marketista fast

      • Järki käteen

        Suomen ehkä huonoin proteiini: Fast hera 80 kaakao. prot. vain n.75% ja rasvaa melkein 10%! Ja kilohinta silti yli 20e!!!


    • hojohojoho

      hct hera ravinnetukusta, 10€/kg

    • aina tilannut

      star nutritionin tuotteet fitnesstukusta

    • SimoSRS

      Meille tulee kaikki: www.sporttimekka.fi
      Liki kaikki järjestään edullisempaa kuin muualla, paketti aina tullu nopeasti ja jokakerta reilusti näytteitä ja kylkiäisiä.

      • PersSimon

        Hoho, kaikki iha *elvetin kallista teidän *askapuljussanne. Menkää muualle mainostamaan huarat!


    • dw3t2

      ravinnetukku fitnesstukku mitä vielä ? UFC vai ufs mikä onkaan ENIWEI MAITOHERA paras?

    • hellurei_herkät

      onko sitä muunkinlaista?

    • omnimössöx

      EN enää ikinä osta SELFin heraa..ällöttävä steviasuklaan maksu eikä sekoitu vaan klimppiintyy kun vanhenee tuo pöperö.

    • LarissaReis
    • omnimössöx

      No tuo nyt oli juuri se 4 kg katkeran ällöttävä jauho, joka ei tahdo sekoittuakaan , huonointa mitä olen maistanut.

      Optimum ja Cytosport taitavat olla kunnon tavaraa.

    • LarissaReis

      :D jaha itellä kyllä oo tommosta ongelmaa näkyny. ja maku on omaan mieleen :)

    • rwr

      selittääkää edes mitä eroa niissä on? samaa jauhoo rasvojen heitellessä ja pakkaukset erilaisia? onko testattu tms? eikö o sama ostaa halvinta jo tekstitkin about samat?

      • 537

        justha siinä purkin mianokses kehutaan että se sekottuu. larissan linkin firmassa ovh muka yli 90e ja 10 muussa putiikissa toi 65 on normihinta... epäilyttää... mitähän paskaa noi oikeesti on kaukana raakaravinnosta? tiä vaikka kulkuset tippuu 20v päästä pois?


      • larissareis
        537 kirjoitti:

        justha siinä purkin mianokses kehutaan että se sekottuu. larissan linkin firmassa ovh muka yli 90e ja 10 muussa putiikissa toi 65 on normihinta... epäilyttää... mitähän paskaa noi oikeesti on kaukana raakaravinnosta? tiä vaikka kulkuset tippuu 20v päästä pois?

        no onneksi ei ole sitä huolta :')


    • Sivusta katsoja

      FX whey on oikeasti laadukas ja suht edullinen merkki.

    • amerigo vespucci

      American wheyta tulee joskus Prismasta kanniskeltua.

    • Tommy 21

      Self, Halvin isolaatti 64€ 4kg

      • 626326

        Ihme liplattelijoita.

        "Mitä rotskuuu te tilaatte ja mistä??!? Mikä on paras rotsku haballe?!??"

        Kuka sitä mitään jaksaa mistään tilaa. Kaikenmaailman mässblastmusclepump-proteiineja.

        Sitä heraa mitä nyt kaupoista saa. Fastin heraa.


      • werui
        626326 kirjoitti:

        Ihme liplattelijoita.

        "Mitä rotskuuu te tilaatte ja mistä??!? Mikä on paras rotsku haballe?!??"

        Kuka sitä mitään jaksaa mistään tilaa. Kaikenmaailman mässblastmusclepump-proteiineja.

        Sitä heraa mitä nyt kaupoista saa. Fastin heraa.

        niin no sinä köyhä pistätkin raha tuplasti niinhin mitä minä. säästöillä saa oikeeta ruokaa..


    • 12312312321312

      Protskuista en tiedä mutta, tänne kannattaa todellisen treenaajan heittää meilillä:)

      [email protected]

    • nf0i+w

      onse kummaa ie tosta 4kg pusrksita tuu massaa yhtää. liiikunko liikaa vai voiko mulla olla imeytymishäriööö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe