Aloitin päivän nettihommissa. Chattailin ja juttelin parin teininaisen kanssa, joista toinen oli aika seksuaalinen, mutta ei osannut kuvailla temppujaan hirveän värikkäästi. Sitten oli pitempi juttelu toisen kanssa, joka teki tyypillisesti oharit siinä vaiheessa kun hänenkin olisi pitänyt osata kirjoittaa jotain. Keskityin tähän keskusteluun niin voimakkaasti, että olin vähällä myöhästyä koulusta. Oli pakko pikamasturboida arkimateriaalin avulla ennen lähtöä, koska hedelmättömät teininaiskeskustelut olivat rakentaneet sen verran paljon kuumuutta.
-
Sitä aiemmin juttelin myös teininaiselle, joka hinkui kuvia ja antoi ujosti oman kuvansa arvosteltavaksi, sanoen ettei se ehkä ole kummainen. Sanoin etten ole ilkeä ihminen ja totesin kuvan olevan miellyttävä ja kaunis; sanoin että se on "ihana". Sitten näytin hänelle oman kuvani, mikä oli monta vuotta vanha ja missä olen muutenkin hoikassa kunnossa ja tukka vasta leikattu; joidenkin kehuma kuva. Teininainen haukkui kuvan ivallisesti raakkuen ja hävisi menojaan.
Opistolla oli vähän jäykkää ja tein turhia huolimattomuusvirheitä. Olin myös pettynyt siihen, että tunteja oli kasattu päällekkäin ja menetin rahanarvoista opiskeluaikaa. Tervehdin muita opiskelijoita, jotka näyttivät vakavilta ja ehdotin, että yksi opiskelukaverinainen liittyisi samaan mummoseuraan, missä minäkin olin. Hän vain meni tökerösti tiehensä sanomatta mitään, ikään kuin olisin joku pahis. Ajattelin ennen, että tuo nainen voisi olla kiinnostunut minusta.
Olisin halunnut myös puhua yhdelle opettajalle ja nousin jo vähän tuolistani, mutta hänkin lähti kävelemään väärään suuntaan.
Paluumatkalla näin kaupungissa jotenkin epätavallisen paljon muita homo-suvun lajeja ja se sai oloni vielä vaikeammaksi ja epäkodikkaammaksi. Näin jopa kauniiden teininaisten menevän maireana sellaisten lajien kanssa, joiden evoluutiotiet ovat eronneet eurooppalaisista jopa 300 000 vuotta sitten ja se ällötti minua.
Olin ehtinyt kerätä sen verran traumoja, että otin taukoa dieettailustani ja ostin jäätelötuuttipaketin, suklaalevyn ja ison pakastepizzan. Rahani eivät riittäneet sipseihin eikä virvoitusjuomiin.
Huonohko päivä
2
75
Vastaukset
- mies 86
Itse työskentelin gradun parissa koko päivän. Nyt on arviolta kahdeksan sivua kasassa, jokseenkin pintapuolista tekstiä mutta kaipa siihen tulee syvyyttä ajan mittaan. Nousin joskus yhdeksän aikoihin, keitin kahvit ja lähdin koululle. Ei ollut luentoja. Laskentatoimen rästitehtäviä muutama ehtinyt kertyä mutta en tänään jaksanut pyöritellä tiliristikoita excelillä, vain aloin sen sijaan lukemaan uudelleen yhtä keskiajan englannilla kirjoitettua tekstiä.
Koululla tervehdin ohimennen yhtä naiivia tyttöä, joka arviolta vuosi sitten oli lähettänyt minulle sähköpostia koska oletti minun olevan hänestä kiinnostunut koska olin muutaman kerran istunut hänen vieressään luennolla. En ollut. Muistelin hänen tomaatinpunaisia kasvojaan myöhemmin kun otin asian puheeksi.
Myöhemmin illalla kävin pitsalla, johon rahani riittivät melko hyvin koska se maksoi vain viisi euroa. Kotiin tullessani kävin vielä kaupassa, kauppareissukin alle kympin. Kämppillä soitin muutaman biisin pianolla, joitain mainstream covereita. Hyvää terapiaa.
Huomenna taas sama juttu, ei mitään erikoista. Jokainen meistä elänee omassa pienessä maailmassaan. - Reipas Mies
Onko täällä ketään joka Ei opiskele jotain :D Jokainenhan meistä kokee laskusuhdanteita sosiaalisessa virrassa ollessaan.
Annetaan Freddyn kertoa asiasta:
http://www.youtube.com/watch?v=4-rkJmRiFug
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753