Eli ford mondeo -01 on kolissut nyt viikon verran poljinten alla. Siis töyssyistä kun menee niin kuulostaisi kun joku naarmuttaisi tien pintaa, ratin käännös sama. Ihan kun joku oisi tipahtanut auton alla ja nyt naarmuttaa tietä? Mikäköhän voisi olla vikana?Pallonivel?? Kokemusta?
Auton alla kolisee?!
17
4421
Vastaukset
- carma geddon
Jos vaikka laskeutuisit silminesi maanpinnan lähelle ja katsoisit, mikä siellä roikkuu. Että olisiko pakoputki. Vai onko jäänyt kadunylittäjän rollaattori ikävästi hankaamaan.
- Metallisuihku lentää
.
Et sitten huomannut metallikipinöitä peilistä - ai niin peiliäkään ei siitä kärrystä löydy
. - y8fivigiubguijk
Vikamahdollisuuksia on pakoputken lämpökilven räminöistä irtoamaisillaan olevaan tukivarteen, kannattaisi tutkia ennenkuin hajoaa lopullisesti ja auto riistäytyy hallinnasta.
- jaahas.
Meinasitko, että joku täältä palstalta tulisi pyllistämään autosi viereen ja kurkkaisi sinne alle? Itse sitten vierestä katselisit pyllistäjää...
- autnet
voi sinua uusavutonta,aivan turha sinulle on selvittää mikä vika voisi olla et kuitenkaan itse pysty tekemään mitään,joten vie kosla korjaamolle
- foortti01
Näin yksinhuoltaja isänä ei paljon aikaa ole kyykistellä auton alle- ajattelin, että jos joku osaisi sanoa niin tiedän viedäkkö korjaamolle vai viedä lapsi hoitoon ja tutkia itse.
- uskomatonta ryhmää
vie sinne alle nettikamera ja laita linkki jakoon, niin voimme auttaa onnetonta ja kiireistä yh-iskää.
Oikeasti ei kenelläkään ole kristallipalloa olemassakaan. - sitroen.
uskomatonta ryhmää kirjoitti:
vie sinne alle nettikamera ja laita linkki jakoon, niin voimme auttaa onnetonta ja kiireistä yh-iskää.
Oikeasti ei kenelläkään ole kristallipalloa olemassakaan.Minä ostin noin vuonna 1994 Prahan ainoan kristallipallon ja kristallipyramidin ja annain silloiselle vaimolleni.
Vuonna 2004 pallo ja pyramidi tuottivat tuloksen. Lapsemme joutui mielisairaalaan. Demoni oli ottanut hänessä vallan kiitos exäni spiritismin ja minun ostamani kristallipallon.
Ei ole poistunut demoni vieläkään.
Niin että siinä sinulle siitä kristallipallosta!
Toisestakin demonista tiedän ja olen toiselle palstalle kirjoittanut.
Niin että ei kaikki ole huuhaata, mistä sinä et yhtään mitään tiedä, mutta vaahtoat silti!
- jani1986
no kyllä mä oon joskus pieniä huoltoja lapsen kans teheny...lapsi kattoo vieres ja teen...tosin löytyy avopuoliso ettei oo ollu pakko mut lapsi kattonu mielenkiinnosta.
ei siinä kauaa mee ku kurkistat laahaako siellä jokin. Voi mennä puoli minuuttia tai alle. - simple solution
Vie auto korjaamolle ja pyydä sijaisauto tilalle siksi aikaa niin pystyt viemään jälkikasvunkin hoitoon.
- Junaliput
Kannattais mennä ennemmin junalla
- Oikeasti )
Voihan se / ne lapset olla sen aikaa autossa vaikka turvaistuimessa kun kurkkaat alle, ei siihen montaa minuuttia mene.
- voi saat....per..vit
En kyllä suosittele pitämään lapsia kuuloetäisyydellä sillöin, kun katsot sinne auton alle. Oppivat hetkessä kaikki sinun tuntemasi voimasanat.
- Tyyppitapaukset
Tyypillisin kolisija Fordissa on ns. koiranluut.
Yleisin räminä pohjan pakoputken suojapellit ja hajonnut katalysaattori.
Pohjasta taas tipahtaa moottoritilan suojamuovi raappimaaan tietä, kuten volkkareista ja skodistakin.
Ja joskus on vain niin paljon lunta ja jäätä pyörän kaarissa/lokasuojissa, että ääni tulee sieltä... - foortti01
Auton vietyä korjaamon tuloksena oli uusittava etujousi, ylätukilaakerin ja 2kpl kallistuksenvakaajan tukitankoja.. enpä olisi matti meikäläisenä noita osannut vaihtaa..
- Ihmeen paljon
Tärkeämpää onkin katsoa uskaltaako ajaa ollenkaan tai normaali vauhtia, etenkin kun lapsiakin kyydissä. Ei niitä vaihtaa tarvitse osata,
- Vakiotavaraa
Eli tukitanko = koiranluu... ja oli itsellekkin tuttu mondeosta tuo etujousien katkeaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760