Emme varsinaisesti seurustele tämän miehen kanssa, mutta olemme tapailleet eikä meillä ole ollut muita tapailumme aikana. Asumme 250 km päässä toisistamme, eli emme näe kovin usein, 1-2 kertaa kuussa. Puhumme puhelimessa usein. Minulla on ollut koko juttumme ajan hyvin epävarma olo, pidän hänestä, mutta tunteeni ailahtelevat paljon. Usein olen miettinyt lopettavani jutun, välillä taas tuntuu etten halua lopettaa. Nyt viimeaikoina olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että hän ei kai sitten vain sytytä minussa niitä tunteita mitä pitäisi. Kai siksi olen niin ailahtelevainen? Mies on mukava, meillä on kivaa yhdessä, en keksi hänestä mitään asiaa, mikä olisi syynä olooni. Voiko se vaan olla että se jokin puuttuu? Vaikka hän miten mukava on, niin eihän se tarkoita, että rakastuisin häneen. Ja tottakai, välimatka rassaa minua paljon. Tuntuu etten pääse tutustumaan häneen kunnolla kun näemme niin vähän. Ja puhelimessa puhuminen ei ole sama asia.
Kysymys siis kuuluu, pitäisikö vain lopettaa koko juttu ja miten sen tekisi mahd. nätisti? Minua kyllä ahdistaa ajatella, että pitäisi sanoa se hänelle, mutta viestin laittaminen on kai törkeää. Mies on minusta aika kiinnostunut, siksi ei ole mielestäni reilua elätellä toivoa hänen kannaltaan. Ja olen huomannut itsekin usein stressaavani tätä asiaa, pohdin mitä tästä tulee. Olen kyllä koko tapailumme ajan puhunut epävarmoista tunteistani, sinällään ihme ettei hän ole jo omatoimisesti lähtenyt lätkimään. Mutta mitä siis tehdä?? Välitän kuitenkin miehestä, sinällään tuntuu pahalta ajatus että menettäisin hänet, mutta eihän tässä ole mitään järkeä..
Miten voin "jättää" mukavan miehen?
4
576
Vastaukset
- lifemocker
"Asumme 250 km päässä toisistamme, eli emme näe kovin usein, 1-2 kertaa kuussa. Puhumme puhelimessa usein."
tätä voi miksikään suhteeksi edes laskea!
"Mies on mukava, meillä on kivaa yhdessä, en keksi hänestä mitään asiaa, mikä olisi syynä olooni."
koska edelleenkään: tuo ei mikään oikea parisuhde ole!
"Voiko se vaan olla että se jokin puuttuu?"
parisuhteessa vietetään aikaa toisen kanssa ja tehdään asioita, te ette näe toisianne niin eikai tuollaisesta nyt mitään voi tullakkaan koskaan
"Kysymys siis kuuluu, pitäisikö vain lopettaa koko juttu ja miten sen tekisi mahd. nätisti?"
kerrot vaan ettei tämä kaukotapailu toimi mitenkään ja tottahan se on: ei teistä koskaan tule paria, jos ette muuta samalle paikkakunnalle asumaan! tuo juttu pysyy epämääräisenä silloin tällöin tapailuna kunnes jompi kumpi muuttaisi toisen perässä samalle paikalle, eikä sekään mitään suhdetta takaisi. sitten oppisitte toista tuntemaan eli näkemään olisiko toinen se sopiva ihminen suhteeseen. eli aika lottoamista sekin olisi
siksi mä en ainakaan henkilökohtaisesti ala edes virittelemään mitään juttuja ihmisten kanssa ketkä eivät asu samassa kaupungissa. kun niistä ei mitään tule- mikä on mitä?
Hyvät vastaukset sulla. Niiden lisäksi ihmettelen, mikä on se naisrotu, joka kuvittelee seurustelevansa ap:n kuvailemassa suhteessa. Olisikin mielenkiintoista tehdä sellainen ihmiskoe, että mennään ajassa n. 15 v taaksepäin ja nämä samat kännyriippuvaiset pantaisiin puolison hakuun. Miten se onnistuisi ja mitä pidettäisiin seurusteluna jne? Välillä vaan tuntuu siltä, että kun on vaihdettu tekstari tai pari päivässä, niin se on jo seurustelusuhde.
- ajattelua kehiin
mikä on oikean parisuhteen määrittely? mitäs sitten jos joku jyyseri asuu vaikkapa miehen kanssa yhdessä, mutta ei ole mielessään tämän kanssa, onko kyseessä kuitenkin parisuhde koska he ovat koko ajan yhdessä ? entäs kun mieheni meni 10 vuodeksi vankilaan, loppuiko parisuhde siihen vaikka tunteet ja yhteydenpito ei loppunut? entäs jos rakastun naapurikaupungin Villeen ja hän minuun, haluamme olla yhdessä, mutta emme voi muuttaa jostain syystä yhteen tai samaan cityyn, emmekö sitten voi olla yhdessä vaikka haluamme? Mielestäni on ihan naurettavaa asettaa parisuhteelle, jotkin ihmeelliset raamit fyysisen tapaamisen suhteen!!!
- ok.
Se vaan pitää lopettaa. Ja keskustella kasvokkainkin, hän kysyy kysymykset läpi. Miksi menit yhteen jos ei kiinnosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse484139SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2864067Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1393553Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923515Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302407Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361855Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä561803Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575651758- 371660
- 991593