Tästä aiheesta vielä....kun hirveästi moititaan suomalaista naista, kuinka tekee itsensä naurettavaksi ulkkisten kanssa. Oon itse kohta neljäkymmentä vuotias, vaaleahko ja pyöreä suomalainen nainen, juuri sellainen mitä suomi miehet omassa ikäluokassani inhoavat yli kaiken. Silloin tällöin käyn baarissa ja olisihan se kivaa löytää joku omaa silmää miellyttävä suomimies, mutta koskaan, ei koskaan kukaan vilkaise edes vahingossakaan. Mutta, kas kummaa, joka kerta saisin ulkomaalaisen miehen matkaani ja jopa paljon itseäni nuoremman ja komeankin. Joten miksi en sit sellaisen mukaan lähtisi? Miksi? Pitääkö vanhemman naisen näivettyä kotona ja odottaa kuolemaa? Eihän se ole teiltä rakkaat suomimiehet pois? Ei me teille muutenkaan kelvata, joten mitä väliä sillä on, jos tuolla baarissa näkyy jotain tälläistä?
kysynnän ja tarjonnan laki
48
523
Vastaukset
- turn around the w
Ulkomaalaiset kumppanit ovat hieno mahdollisuus kumppanuuteen. Jotenkin Suomessa on vaikea tutustua ja löytää sopiva ihminen elämään. Olen itsekin miettinyt paljon sitä, minne lähtisi, jotta vielä joskus voisi olla onnellinen. En usko, että löydän miestä täältä Suomesta, kaikki yritykset ovat olleet aivan katastrofaalisia. Jotenkin vastaani on tullut ihan hirveitä miehiä, patologisia valehtelijoita jne. En nyt tietenkään väitä, että tällainen on yleistä miesten keskuudessa, mutta olisi varmaan ihan virkistävää tutustua ihmiseen, joka on toisesta kulttuurista. Monesti vierasmaalaiset myön viehättyvät enemmän toistensa ulkonäöstä kuin samanmaalaiset.
Eli varmaan kannattaa ottaa vakavasti se mahdollisuus, että tutustuisi muunmaalaiseen. Mutta terve varovaisuus on siinäkin paikallaan niin kuin kaikessa tutustumisessa.- Niin ja näin
Niinpä, vaikeaa on, varsinkin jos on tiettyyn ikään ehtinyt, Suomessa tuntuu ikä olevan suurin tekijä kumppanin valinnassa, ulkomailla se ei ole läheskään niin iso asia. Mutta, en nyt ala tässä sanomaan kummat olisi parempia parisuhteessa, suomalaiset vai ulkomaalaiset miehet, kummastakin löytyy helmiä ja sikoja. Niinkun meistä naisistakin. Lähinnä ärsyttää täällä vaan tämä hirveän tuomitseva linja tässä asiassa.
- Omasta mielestäni
"Monesti vierasmaalaiset myön viehättyvät enemmän toistensa ulkonäöstä kuin samanmaalaiset."
Veikkaisin tämän olevan se pointti, sillä vaatimukset tuntuvat muuttuvan monella miehellä ja naisella matalammalle ulkomaalaisen edessä. Kun suomalainen mies käy töissä, hän on rahanahne naista ei huomioiva. Mutta työtön ulkomaalainen on niin ihana, kun hän kerran viikossa vie keskellä päivää kahville, kun kaverit ei roiku silloin ostarilla. Ja patologinen valehtelu, suomalaiselle miehelle se on syntiä, mutta ulkomaalaisen ollessa kyseessä, se onkin palstan perustelujen mukaan vain kultturista johtuva, vaikka mies vain etsii naispuolisia ystäviä deittipalveluista ja baareista iltaisin vaimon ollessa kotona lapsia hoitamassa. Eihän hän heitä etsi seksin takia, ei ei.
Sama pätee toisinkin päin, miehillä on omat vaatimukset, epärealistiset, mutta kas kummaa, ulkomaalisen naisen edessä näistä vaatimuksista joustetaan aivan vastaavasti, eli ehkä syy kansassa, ei sukupuolessa tai yksilössä. - thethin 1
Niin ja näin kirjoitti:
Niinpä, vaikeaa on, varsinkin jos on tiettyyn ikään ehtinyt, Suomessa tuntuu ikä olevan suurin tekijä kumppanin valinnassa, ulkomailla se ei ole läheskään niin iso asia. Mutta, en nyt ala tässä sanomaan kummat olisi parempia parisuhteessa, suomalaiset vai ulkomaalaiset miehet, kummastakin löytyy helmiä ja sikoja. Niinkun meistä naisistakin. Lähinnä ärsyttää täällä vaan tämä hirveän tuomitseva linja tässä asiassa.
Ulkomaalaisen ulkonäön suhteen suomalaisnaiset tuntuvat olevan kaikki samaa miltä. Mitä mustempi ja rumempi sitä parempi. Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei voi tulla kun näkee näitä suomalaisnaisien ulkolaisia kumppaneita.
- Chom chom
thethin 1 kirjoitti:
Ulkomaalaisen ulkonäön suhteen suomalaisnaiset tuntuvat olevan kaikki samaa miltä. Mitä mustempi ja rumempi sitä parempi. Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei voi tulla kun näkee näitä suomalaisnaisien ulkolaisia kumppaneita.
"Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei voi tulla kun näkee näitä suomalaisnaisien ulkolaisia kumppaneita."
:D Ehkä sä vain et huomaa sävyeroja: suurin osa suomalaisten naisten ulkomaalaisista puolisoista tulee muista Euroopan maista ja USA:sta. - hghjghjgh
Chom chom kirjoitti:
"Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei voi tulla kun näkee näitä suomalaisnaisien ulkolaisia kumppaneita."
:D Ehkä sä vain et huomaa sävyeroja: suurin osa suomalaisten naisten ulkomaalaisista puolisoista tulee muista Euroopan maista ja USA:sta.No joo jos Turkki lasketaan Euroopan maaksi sillä se on ollut viime vuodet ykkönen solmituissa avioliitoissa.
Tässä top 10:
Turkki
Britannia
Yhdysvallat (USA)
Ruotsi
Venäjä
Saksa
Irak
Ilman kansalaisuutta tai tuntematon
Nigeria
Marokko
Mutta jos katsotaan kaikkia voimassa olevia avioliittoja niin se lista onkin sitten jo vahvasti EU voittoinen USA eli on ihan eri asia katsotaanko solmittuja avioliittoja vai voimassa olevia.. - thethin 1
Chom chom kirjoitti:
:D Ehkä sä vain et huomaa sävyeroja: suurin osa suomalaisten naisten ulkomaalaisista puolisoista tulee muista Euroopan maista ja USA:sta.Olla amerikkalainen, ei tarkoita mihinkään tiettyyn etniseen ryhmään kuulumista. Amerikkalainen voi olla kukatahansa. Musta, arabi, eskimo, intiaani, Samoin alkaa olla myöskin euroopan laita. Kansallaisuus ei kerro enää mitää asujan etnisestä taustasta. Niimpä ruotsalaisesi esittäytyvä henkilö saattaa muistuttaa enemmänkin afrikkalaista noitatohtoria viilattuine hampaineen.
- Öhom Öhom
Chom chom kirjoitti:
:D Ehkä sä vain et huomaa sävyeroja: suurin osa suomalaisten naisten ulkomaalaisista puolisoista tulee muista Euroopan maista ja USA:sta.Kova paikka taas?
- lempi mielessä
sama ongelma kuin aloittajalla, mielelläni ottaisin suunnilleen ikäiseni suomimiehen, tykkäisin kalastella, mökkeillä, lenkkeillä , saunoa ym sellaista mikä taitaa jäädä ulkomaalaisen miehen kanssa tekemättä.
Mutta olen myös yli 40 eronnut yh- ja baarissa ei kukaan suomimies ota kontaktia, ja jos yritän katsella en saa heihin mitään yhteyttä, joskus joku 3 promillen kännissä koittaa jotakin sanoa tai hakee tanssimaan, ei kiinnosta.
Olen yrittänyt olla torjuvalla linjalla ulkomaalaisiin, mutta kun he ovat ainoat jotka kiinnostuvat minusta tai vastaavat katseeseeni.
Mukavia, kohteliaita, ei liian humalassa, kivan näköisiä. Siis miksi ei ?
Vaihtoehtona vuosien yksinäisyys.- 9+11
Miksi olet eronnut yh? Jos suomalaiset naiset eivät ottaisi avioeroja niin hanakasti, niin kummasti olisi vanhempanakin parisuhde ja suomalainen mies. Luuletteko te että niillä teidän vanhemmilla oli asiat sen paremmin liitoissaan kuin teillä? Eivät olleet, vaan ne mummot ja papat ovat edelleen naimisissa sen takia, että siihen aikaan avioliitto oli vakavasti otettava juttu, josta ei luistettu heti ensimmäisten ongelmien ilmaantuessa.
Ja ennen kuin joku pääsee viisastelemaan, niin avioeroista noin 8/10 on naisten hakemia. - nainen vikapää
9+11 kirjoitti:
Miksi olet eronnut yh? Jos suomalaiset naiset eivät ottaisi avioeroja niin hanakasti, niin kummasti olisi vanhempanakin parisuhde ja suomalainen mies. Luuletteko te että niillä teidän vanhemmilla oli asiat sen paremmin liitoissaan kuin teillä? Eivät olleet, vaan ne mummot ja papat ovat edelleen naimisissa sen takia, että siihen aikaan avioliitto oli vakavasti otettava juttu, josta ei luistettu heti ensimmäisten ongelmien ilmaantuessa.
Ja ennen kuin joku pääsee viisastelemaan, niin avioeroista noin 8/10 on naisten hakemia.Minäkin hain avioeroa kun mies lähti toisen naisen matkaan ja jätti minut pienen lapsen kanssa yksin. Tilastollisesti minä olin syypää eroon mutta kyllä se joka erosi oli mies, joka ilmoitti yksi aamu, että kotiin ei sitten enää tule.
- lempi mielessä
niin, yritin netissäkin, treffipalstalla, mutta miehet vain kysyvät kuinka monta lasta ja minkä ikäisiä, sen jälkeen ei kuulu mitään.
- silava Peete
Läskien on vaikeampi saada vakisuhdetta tai edes seksiseuraa.
- huhhuh1
mistä näin päättelet? Mä olen tämmönen läski ja ei mulla ole sen vaikeampaa löytää seksiseuraa tai suhdetta kun normaalivartaloisten kavereidenkaan, voisin sanoa että enemmän se ruma pärstä siihen vaikuttaa... ja tietty jos on 300kg mut nää on näitä ääripäitä....
- hahahhahahha
huhhuh1 kirjoitti:
mistä näin päättelet? Mä olen tämmönen läski ja ei mulla ole sen vaikeampaa löytää seksiseuraa tai suhdetta kun normaalivartaloisten kavereidenkaan, voisin sanoa että enemmän se ruma pärstä siihen vaikuttaa... ja tietty jos on 300kg mut nää on näitä ääripäitä....
olet käsittänyt asian hiukan väärin.
Mut ehkäpä Klamydian biisin sanat saavat sinut ymmärtämään miksi läskikin kelpaa joskus.
http://www.youtube.com/watch?v=xwcopNPHVFs
Hei sä tyttö pulskea,
jonka löysin kadulta
Istuit yksin sateessa,
ja olit kurjana
No mä kiilasin itseni eteesi,
ja ehdotin reissua luokseni
Tuumin "olen ritari",
notkui pyöräni amppari
No oli aamulla olo tosi ankea,
oli eilinen holmeesi poissa
Sinä vain olit vierelläni,
mä vessaan livahdin
No hei hei, sä tyttö lihava on äitisi sua jo varmaan ikävä
Jää mulle muisto kipeä,
on kurjaa käydä kusella
No hyvät polvet takaapäin,
on sulla kun katson poispäin
Jälleen teen sen päätöksen,
ryyppää enää koskaan en
No kato humala kaiken kaunistaa,
aivan kaiken kauniimmaksi saa
Lyhtypylväskin silmissä humalaisen,
näyttää Samantalata, tiedän sen
mä vessaan äkkiä livahdin
Jää mulle muisto kipeä,
kurjaa käydä kusella
mä vessaan livahdin
Jää mulle muisto kipiä,
on kurjaa käydä pissalla - huhhuh1
hahahhahahha kirjoitti:
olet käsittänyt asian hiukan väärin.
Mut ehkäpä Klamydian biisin sanat saavat sinut ymmärtämään miksi läskikin kelpaa joskus.
http://www.youtube.com/watch?v=xwcopNPHVFs
Hei sä tyttö pulskea,
jonka löysin kadulta
Istuit yksin sateessa,
ja olit kurjana
No mä kiilasin itseni eteesi,
ja ehdotin reissua luokseni
Tuumin "olen ritari",
notkui pyöräni amppari
mä vessaan livahdin
Jää mulle muisto kipeä,
on kurjaa käydä kusella
No hyvät polvet takaapäin,
on sulla kun katson poispäin
Jälleen teen sen päätöksen,
ryyppää enää koskaan en
No kato humala kaiken kaunistaa,
aivan kaiken kauniimmaksi saa
Lyhtypylväskin silmissä humalaisen,
näyttää Samantalata, tiedän sen
mä vessaan äkkiä livahdin
Jää mulle muisto kipeä,
kurjaa käydä kusella
mä vessaan livahdin
Jää mulle muisto kipiä,
on kurjaa käydä pissallaniin no tää biisi pitää paikkaansa joo suurimman osan suomalaisen miehen ajatusmaailmasta(reikä se on siallakin) itse en ymmärrä miksi näin seksinkipeitä miehiä löytyy, jotka eivät välitä miellyttääkö nainen vai ei, ja mäpä en haekkaan känniläisten seuraa baareista epätoivoisena, jotkut ihmiset saa sitä seuraa muutenkin kun baareista kännisiä metsästämällä :) ja sama se mitä yrität vakuuttaa, koska ainakin itse tiedän mikä olen ja kenelle :)
- ei suomalaista
suomalaismiehet eivät ole kaikki normaaleita, joten etsikää ulkkis.
- where is the love
muistakaa naiset se avioehto ulkkismiehen kanssa ja ei nimiä ukon bisneksen takaus papruihin pankissa.
- MGTOWMAN
Olenn itse vähän yli neljäkymmentä vuotias, vahva, itsenäinen ja vaativa suomalainen mies, juuri sellainen mitä suomalaisnaiset inhoavat yli kaiken. Silloin tällöin kävin Suomessa baareissa ja olisihan se ollut kivaa löytää joku omaa silmää miellyttävä suomalaisnainen, mutta koskaan, ei koskaan kukaan vilkaise edes vahingossakaan. Mutta, kas kummaa, joka kerta saisin Aasiassa naisen matkaani ja jopa paljon itseäni nuoremman ja hoikankin. Joten miksi en sit sellaisen mukaan lähtisi? Miksi? Pitääkö vanhemman miehen näivettyä kotona ja odottaa kuolemaa?
- Etsillälailla
Ihanaa, juuri tätä tarkoitan! Kaikille meille on joku jossain:) ollaan siitä iloisia, mitä sitten, jos se ei nyt oo kaikkien ihanteiden mukaista. Rumille suomi-miehille aasialainen vaimo ja meille rumille suomi- naisille joku ählämi. Onpahan sänky edes hetken verran jotakin muuta, kun nukkumista varten:))
- rahat piiloon
Etsillälailla kirjoitti:
Ihanaa, juuri tätä tarkoitan! Kaikille meille on joku jossain:) ollaan siitä iloisia, mitä sitten, jos se ei nyt oo kaikkien ihanteiden mukaista. Rumille suomi-miehille aasialainen vaimo ja meille rumille suomi- naisille joku ählämi. Onpahan sänky edes hetken verran jotakin muuta, kun nukkumista varten:))
Vaan muistakeehan pitää lompakon nyörit tiukalla sekä miehet että naiset.
Jos 20 v nuorempi ulkkis rakastuu suominaiseen tai -mieheen ja tämä finski on köyhä kuin kirkonrotta, silloin voi olla varma että ulkkis on vain rakkauden takia yhdessä.
Myöskin kansalaisuusasiat on syytä pitää mielessä kun korviin viserrellään rakkauden runoja.
- lempi mielessä
näköjään samoja kokemuksia saman ikäsellä suomalaisella miehellä, viittaan sinuun MGTOWMAN.
Ei tarvitse näivettyä kotona, olet sitten vanheneva mies tai nainen, hoikka tai ylipainoinen.
Itselläni on muutama liikakilo BMI 27 mutta en nyt ihan läskiksi itseäni laske.
Ehkä olemme sitten käyneet väärissä baareissa, en tiedä, itse pidin välillä pitkän tauon (vuosia) baareista, ja keskittyin lapsiini ja netissä katselin. Paljon sain viestejä, kuvani siis herätti kiinnostusta, mutta aina se kaatui siihen että minulla oli lapsia, tuntui että kaikki vaan haluaa helpon elämän eikä enää 40 iässä halua katsella omia eikä toisen lapsia. Ikävää.- lempi mielessä
en minä ainakaan inhoa, vahvaa, itsenäistä ja vaativaa miestä , nehän ovat kaikki hyviä luonteenpiirteitä. Kansalaisuudesta riippumatta. Lujuus on hyväksi, mutta ei väkivaltaisuus jne.
- lempi mielessä
lempi mielessä kirjoitti:
en minä ainakaan inhoa, vahvaa, itsenäistä ja vaativaa miestä , nehän ovat kaikki hyviä luonteenpiirteitä. Kansalaisuudesta riippumatta. Lujuus on hyväksi, mutta ei väkivaltaisuus jne.
Silavaa Petelle sanoisin, että jotkut miehet tosiaan tykkää oikein XXXLLLLL naisista, itse en ole semmoinen muttta näin se vaan on. 100 kg tuttavillani on kovasti vientiä.
- näin se vaan on
lempi mielessä kirjoitti:
Silavaa Petelle sanoisin, että jotkut miehet tosiaan tykkää oikein XXXLLLLL naisista, itse en ole semmoinen muttta näin se vaan on. 100 kg tuttavillani on kovasti vientiä.
Ulkomaalainen mies on hyvä vaihtoehto jos haluaa jakaa sen ,myös muiden naisten kanssa.Ei ne komeat ulkkikset pelkästään läskiliisaan tyydy ,kyllä ne samalla pyörittää myös muita naisia.Paitsi tietysti rahalla voi saada vähäksi aikaan vaikka turkinpojan.
- blondi88.
näin se vaan on kirjoitti:
Ulkomaalainen mies on hyvä vaihtoehto jos haluaa jakaa sen ,myös muiden naisten kanssa.Ei ne komeat ulkkikset pelkästään läskiliisaan tyydy ,kyllä ne samalla pyörittää myös muita naisia.Paitsi tietysti rahalla voi saada vähäksi aikaan vaikka turkinpojan.
puhu vaan omasta puolestasi. Suomesta löytyy monia kauniita naisia, joilla on sen verran järkeä päässään, etteivät he aloita suhdetta häntäheikkien kanssa.
minun poikaystäväni ei ole mikään pleijeri vaikka hän onkin komea ulkkis. hänellä on jo suurimmaksi osaksi biletysvuodet takana niinkuin minullakin on.me vietetään valtaosa vapaa-ajasta yhdessä. - sinisilmäisyys out
blondi88. kirjoitti:
puhu vaan omasta puolestasi. Suomesta löytyy monia kauniita naisia, joilla on sen verran järkeä päässään, etteivät he aloita suhdetta häntäheikkien kanssa.
minun poikaystäväni ei ole mikään pleijeri vaikka hän onkin komea ulkkis. hänellä on jo suurimmaksi osaksi biletysvuodet takana niinkuin minullakin on.me vietetään valtaosa vapaa-ajasta yhdessä.Monta neitsyttä korkattu kebab raflan takahuoneessa.
- Hmph1234
näin se vaan on kirjoitti:
Tähänkin nyt täytyy todeta, että kyllä tämä läski-Liisa tajuaa, ettei ole se ainut ja oikea sille ulkkikselle kenen matkaan nyt ikinä lähteekin... Ei tässä nyt ihan just eilen synnytty. Nääs.
Tuo minuakin ihmetyttää, että miksi se miehiä haittaa että nainen pokaa mukaansa ulkomaalaisen, jos he itse kerran eivät häntä olisi edes halunneet. Itse hyvin harvoin liikun baareissa enkä silloinkaan pokaile yhden yön seuraa, mutta ei se minulta ole pois jos joku muu niin tekee.
Muilta osin ajattelen samoin kuin "lempi mielessä"; olisi ihanaa löytää ihan tavallinen suomalainen 40-50 -vuotias mies, jonka kanssa voisi retkeillä, vaeltaa, keittää nokipannukahvit nuotiolla, tehdä hyvää kotiruokaa.. siis jakaa ihan tavallista arkea. Mutta ei ole sellaista miestä osunut kohdalle, jolle riittäisi tavallinen, tasapaksu suomalaisnainen. Ulkomaalaisista en kiinnostu, yhteinen kieli ja kulttuuritausta on minulle niin tärkeä.- totuuden töräystä
No se johtuu siitä että nämä fiksut, asiansa hoitaneet fiksuja asioita harrastavat pertti perusinsinööri -normi-miehet ovat perheellisiä / varattuja ja retkeilevät perheensä kanssa. Poispotkitut juopot ja sitoutumiskammoiset kaljaveikot tuolla vaan viilettävät. Ei niistä nokipannu kahville seuraa saa :( Hyvä kun heillä on omat kaljatuoppinsa varaa ostaa.
- Realistisesti
Suomessa aikuisista miehistä 70% ja aikuisista naisista 58% on lihavia. Teinien liikalihavuudesta nyt puhumattakaan. Jos pyöreys aiheuttaa yksinäisyyttä, niin tämä kansa tappaa itsensä aika pian sukupuuttoon. Tätä lihomisvauhtia tilanne on se, että kaikki suomalaiset ovat pian ihraisia taikinamahoja ja heillä on hoikka ulkomaalainen puoliso, sillä lihavat eivät huoli toista lihavaa kumppaniksi.
Toivotaan, ettei ulkomaalainen hoikka puoliso opi huonoja ruokailutottumuksemme ja ala myös lihoa ja syöttää yhteisiä lapsiakin lihaviksi. Näitä palloksi kasvaneita ulkkipuolisoita jo näkyy katukuvassa.- ............
minä olen hoikka ja samoin on ulkomaalainen kumppanini. ei se korkea lihavuusprosentti tarkoita, että kaikista suomalaisista automaattisesti tulee lihavia eikä suurin osa lihavista jää ilman kumppania.
- Miten niin?
............ kirjoitti:
minä olen hoikka ja samoin on ulkomaalainen kumppanini. ei se korkea lihavuusprosentti tarkoita, että kaikista suomalaisista automaattisesti tulee lihavia eikä suurin osa lihavista jää ilman kumppania.
Fakta: suomalaiset miehet ja naiset lihovat lihomistaan ja lasten ja nuorten liikalihavuus lisääntyy. Kyllä se valitettavasti siltä näyttää tällä menolla, että suomalaisista tulee loppumetreillä yleisesti ottaen lihavaa kansaa. Silloin on syytä katsoa peilikuvaansa kriittisesti ja arvioida uudelleen omat kriteerit myös ihannemiehen ja -naisen suhteen.
- 6+11
No se on "meiltä" pois siinä mielessä, että jos "me" ei haluta elintasopakolaisia maahan, niin ei "me" tietenkään innostuta myöskään naisista, jotka järkkäävät näille oleskelulupia. Ollaan nyt kuitenkin rehellisiä. Eivät nämä ulkkikset, jotka haluavat pyöreiden 40 -vuotiaiden suomalaisten naisten mukaan ole niitä Nokian insinöörejä tai muuten jo elämänsä täällä rakentaneita tapauksia, vaan niitä joille muuten annettaisiin menolippu kouraan ja monoa.
Ja onhan niitä tietysti sellaisiakin ihmisiä, joita yksinkertaisesti v*tuttaa kun erirotuiset ihmiset menevät kimppaan. Rasisteiksikin näitä kai kutsutaan. Ei siinä ajatella Pirkon ja Charlesin onnellisuutta, vaan ihan muita asioita.- munirakilainen
mun irakilainen mies on 100x parempi kuin nää baareissa hilluvat känniset suomalais miehet. En usko, että käyttää hyväkseen... Antais mulle vaikka viimiset rahansa, että olisin onnellinen. Käy koulua ja töihin meni pizzeriaan, että meillä olis rahaa. Mulla oli entuudestaan koira(ja mies on muslimi), ei nyt rakastais yli kaiken tätä koiraa ja pitäis siitä hyvää huolta, jollei rakastaisi mua (ainakin epäilen näin) katselee mua niin hyvinä ja huonoina päivinä ja kun vapaapäivä koittaa haluaa vaan mun kanssa sen viettää,(muutaman kerran olen häätänyt kavereiden luokse), ei varmasti petä....
Että kyllä niitä poikkeuksiakin löytyy.... - hahahhahahahha
munirakilainen kirjoitti:
mun irakilainen mies on 100x parempi kuin nää baareissa hilluvat känniset suomalais miehet. En usko, että käyttää hyväkseen... Antais mulle vaikka viimiset rahansa, että olisin onnellinen. Käy koulua ja töihin meni pizzeriaan, että meillä olis rahaa. Mulla oli entuudestaan koira(ja mies on muslimi), ei nyt rakastais yli kaiken tätä koiraa ja pitäis siitä hyvää huolta, jollei rakastaisi mua (ainakin epäilen näin) katselee mua niin hyvinä ja huonoina päivinä ja kun vapaapäivä koittaa haluaa vaan mun kanssa sen viettää,(muutaman kerran olen häätänyt kavereiden luokse), ei varmasti petä....
Että kyllä niitä poikkeuksiakin löytyy....Edellisen kirjoitti S-Amalia 18 v Porista.
---Älykkyys on yliarvostettua---- - 23223113
hahahhahahahha kirjoitti:
Edellisen kirjoitti S-Amalia 18 v Porista.
---Älykkyys on yliarvostettua----"---Älykkyys on yliarvostettua---- "
Kyllä. Fiilis on uusi äly. - Hmph123456
No joo, tottahan toikin...mutta luulenpa, että aika moni näistä turvapaikanhakijoista saa oleskeluluvan ilman meidän suomi- naisten aulista apua...monikulttuurisuuteen on vaan alettava tottumaan pikkuhiljaa ja sen tuomiin ongelmiin, mutta tulee sen mukana jotain hyvääkin, enkä nyt puhu mistään karvaranteista...
- 17+7
23223113 kirjoitti:
"---Älykkyys on yliarvostettua---- "
Kyllä. Fiilis on uusi äly."Fiilis on uusi äly. "
:DD - thethin 1
Tämän palstan naiset usein väittävät, ettei heidän seikkailunsa ulkomaalaisten kanssa kuulu kenellekään. Ei kuulukaan, niinkauan kuin seuraamukset kohdistuvat vain teihin itseenne, mutta kun seikkailujenne jälkisotkuja joudutaan setvimään yhteskunnan ja veronmaksajien toimesta, niinkuin usein tapahtuu, silloin se ei ole enää vain teidän asianne.
- munirakilainen
jos tää viesti oli mulle niin en ole porista tai edes läheltä enkä 18v
- hahahhahahahha
No sanon sitten vähän ikävämmin olet kirjoituksestasi päätellen henkiseltä tasoltasi siideripissiksen noin 15 v ikäinen. Tokikin voit olla jo yli täysi-ikäisyyden, mutta tekstisi sisältö oli ehtaa teini meininkiä.
- munirakilainen
hahahhahahahha kirjoitti:
No sanon sitten vähän ikävämmin olet kirjoituksestasi päätellen henkiseltä tasoltasi siideripissiksen noin 15 v ikäinen. Tokikin voit olla jo yli täysi-ikäisyyden, mutta tekstisi sisältö oli ehtaa teini meininkiä.
no mä en nyt käsitä mikä mun tekstissä tekee sen, että olen se siideripissis, onnellisessa parisuhteessa olen irakilaisen miehen kanssa, mitä yritin sanoa, ja sitä myös ettei kaikki ulkomaalaiset ole pettäviä ja naisiaan hakkaavia miehiä. En ehkä ole maailman paras kirjoittamaan tarinoita omasta elämästä tai kertomaan sitä juuri niillä sanoilla kun muut toivovat, mutta en ole mieheni kanssa rahan takia tai muutakaan jos annoin sellaisen kuvan tai muuta vastaavaa, mutta yritin noilla selventää, että mitä se mies teki/tekisi minun takia....
- Ystävän neuvo
no mä en nyt käsitä mikä mun tekstissä tekee sen, että olen se siideripissis, onnellisessa parisuhteessa olen irakilaisen miehen kanssa, mitä yritin sanoa, ja sitä myös ettei kaikki ulkomaalaiset ole pettäviä ja naisiaan hakkaavia miehiä. En ehkä ole maailman paras kirjoittamaan tarinoita omasta elämästä tai kertomaan sitä juuri niillä sanoilla kun muut toivovat, mutta en ole mieheni kanssa rahan takia tai muutakaan jos annoin sellaisen kuvan tai muuta vastaavaa, mutta yritin noilla selventää, että mitä se mies teki/tekisi minun takia....
Älä ruoki palstan vakiotrollia.
- teini mikä teini
"Mun mies on parenpi kuin 100xparenpi kuin nää baarissa hilluva känniset suomimiehet." "Käy koulua ja töihin meni pizzeriaan että meillä olis rahaa."Johan nämä lauseet palsastaa,ette aikuinen ei ole kysymyksessä vaan teinityttö.
- lempiväiset
Kell onni on se onnen kätkeköön ja olkoon onnellinen onnestaan ja rikas riemustansa yksin vaan. Teidän tapauksessanne olkaa kahden onnellisia keskinäisestä rakkaudestanne. Ei mitään syytä tulla surulliseksi kateellisten henkilöiden ilkeyksistä.
- reality check
Tuttuakin tutumpi kuvio asian teemoilta
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/485127_432939363421053_1505466373_n.jpg - munirakilainen
juu käy koulua ja samalla huonolla palkalla töissä pizzeriassa. Rahaa tarvitaan, kun ruokakin niin kallista nykyään ja laskutkin pitäisi maksaa ja opiskelijoilla ei tiettävästi ole miljoonia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862