Nyt siis kaikki mahdolliset nesteenpoisto vinkit tänne!
Mulla kertyy viikossa noin 3kg nestettä, jotka lähtee jos lähtee myös saman viikon aikana, mutta ressaa laihdutuksen seurantaa..
Meinasin nyt kokeilla vihreää teetä josko auttaisi?
Olen nyt puolessatoista kuukaudessa tiputtanut 8kg painonvartija ohjeilla ja tarkoitus olisi vetää vielä 20kg pois.
Nää turvotukset vaan haittaa menoa aikalailla!
Juon kyllä paljon ja natriumin imeytymistä estäviä nesteenpoistotabuja en voi käyttää epilepsialääkityksen takia. (Elimistössä liian vähän natriumia joten suolan käyttöä EN SAA vähentää)
Tiedoista ja vinkeistä olisin HYVIN kiitollinen!!!
Kaikki nesteenpoisto vinkit tänne!!
6
10456
Vastaukset
- Ihaa
Et voi olla tosissasi, että kysyt jostakin tällasesta paskakeskustelusta lääketieteellisiä ratkaisuja!
Joka ikinen tajuaa tämän - elimistö tarvitsee nestettä. Jos alat tätä vastaan tapella, käy sinun kuten jojo-laihduttajien - mitä enemmän laihdutat, sitä enemmän turpoat. - peppi
kultapiisku-tee (luontaistuotekaupasta)
kahvifun-light mehut ja light-coka-cola (eli siis makeutusaineella makeutetut)
tupakka (ei fiksua)
porkkana (kuitupitoinen)
vesi - nyrkkeilijä
Sauna sopivan kuumalle, jotta jaksat olla sielä noin 1-2 tuntia. Laita päälle vielä sadeasu, jolloin ei tarvi heittää löylyä koko ajan.
Harrasta raskasta liikuntaa kuumissa tiloissa nauttimatta nesteitä lainkaan.
Takaan, että nesteitä häipyy litroittain tunneissa. Nestevajaus on hengenvaarallista ja vie kaikki voimat! Pölöjä! Et halua eroon nesteistä vaan läskeistäsi! Kun läskiä ei ole kehossa, ja suola-arvot on kohdallaan (syöt monipuolisesti ja terveellisesti), niin nesteetkään eivät kerry! Turha yrittää vaikuttaa seurauksiin, jos syyt on korjaamatta!
Tuolla painontiputtamistahdilla, olet menettänyt noin 6kg lihaksia ja 2 kg läskiä! Turvotus on luultavasti oireita häiriintyneestä aineenvaihdunnastasi. Joku järki kannattais olla laihduttamisessa.- SuSu79
Jotain rajaa! Mun kysymykseni oli kai aika asiallinen??? Joten miks tollanen vastaus??
Ja jos sua huolestuttaa mun painon pudotus vauhti, niin kerron sulle että kun on 28kg ylipainoa, lähtee ekat kymmenen todella nopeasti (koska ovat nopeiten tulleet) ja sitten pudotus hidastuu.
Nestettä kertyy naisten elimistöön useita kiloja YLIMÄÄRÄISTÄ johtuen hormooneista.
Mulla sitä kertyy vielä enemmän koska elimistö ilmeisesti on "shokissa" saadessaan vähemmän energiaa (toisaalta kilpirauhasen vajaatoiminta saattaa myös vaikuttaa kun lääkitys lopetettiin kaks vuotta sitten).
Painoa pudotan terveellisesti painonvartijoiden ohjeilla, vettä juon 1-2 litraa päivässä.
Ja kuten aikaisemminkin sanoin, suola-arvot ei ole kohdallaan koska natrium ei imeydy elimistööni normaalisti!
Meneppä ittees "nyrkkeilijä"... Hah..
- vielä läski
Olen kuullut, että ananaksella kuten myös mansikalla on nestettä poistava vaikutus... eli syö niitä niin eiköhän ala nesteet pyrkiä virtsarakon kautta kuutamolle!
- ja sitten
kaada vettä päälle ja keitä niistä juomaa. Kusta tulee kuin hevoselta, takaan sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613