Elämäni ainoa pitkä suhde päättyi vuosia sitten. Tuon suhteen aikana minua petettiin, minulle valehdeltiin, minut pahoinpideltiin. Kaikki tämän useaan kertaan. Ja kun vihdoin olin tarpeeksi voimakas jätin tuon miehen. Ongelmaksi tuon suhteen seurauksena on kuitenkin noussut se, miten kummassa pystyn enää luottamaan miehiin. Nyt haluankin teidän mielipiteitä siitä että onko kuitenkin niin että olen vain liian varovainen...
Vuosia sitten tapasin miehen jonka kanssa pystyn puhumaan kaikista asioista, kertomaan menneisyyteni kamalimmat asiat ja jakamaan iloiset uutiset. Olemme tutustuneet yhteisten tuttujen kautta. Olemme puhuneet kaikista asioista, hänkin on eronnut tahollaan.
Onko se niin että turhaan etsin sitä miestä joka sulattaa jään ympäriltäni? Olenko jo löytänyt se, kuitenkaan tajuamatta sitä?
Jostain kumman syystä sitä ajattelee että se suuri rakkaus tulee elämään samalla tavalla kun elokuvissakin, tähdet vilkkuu silmissä ja polvet notkuu. Vai onko se niin että elämän rakkaus on kuitenkin ihminen jonka kanssa olet pystynyt jakamaan elämän hyvät ja huonot asiat, ihminen jonka seurassa viihdyt?
Kuka on se oikea?
Kuka on se oikea
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252154Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921965Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881941MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131643Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241537Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4901511Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11494Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491310Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761188Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351169