Elämäni ainoa pitkä suhde päättyi vuosia sitten. Tuon suhteen aikana minua petettiin, minulle valehdeltiin, minut pahoinpideltiin. Kaikki tämän useaan kertaan. Ja kun vihdoin olin tarpeeksi voimakas jätin tuon miehen. Ongelmaksi tuon suhteen seurauksena on kuitenkin noussut se, miten kummassa pystyn enää luottamaan miehiin. Nyt haluankin teidän mielipiteitä siitä että onko kuitenkin niin että olen vain liian varovainen...
Vuosia sitten tapasin miehen jonka kanssa pystyn puhumaan kaikista asioista, kertomaan menneisyyteni kamalimmat asiat ja jakamaan iloiset uutiset. Olemme tutustuneet yhteisten tuttujen kautta. Olemme puhuneet kaikista asioista, hänkin on eronnut tahollaan.
Onko se niin että turhaan etsin sitä miestä joka sulattaa jään ympäriltäni? Olenko jo löytänyt se, kuitenkaan tajuamatta sitä?
Jostain kumman syystä sitä ajattelee että se suuri rakkaus tulee elämään samalla tavalla kun elokuvissakin, tähdet vilkkuu silmissä ja polvet notkuu. Vai onko se niin että elämän rakkaus on kuitenkin ihminen jonka kanssa olet pystynyt jakamaan elämän hyvät ja huonot asiat, ihminen jonka seurassa viihdyt?
Kuka on se oikea?
Kuka on se oikea
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155