Ihan oikein. Nyt ollaan siinä pisteessä, että haluaisin tietää, missä autoni kulkee, kun mieheni on sillä liikenteessä. Aavistus on.
Ensinnäkin, kun auto tulee takaisin kotipihaan, on etuistuin joko ihan edessä tai takana, joskus kuraa hanskalokeron luukussa....eli naurakaa vaan, kaikki selvät merkit ovat, tiedän sen.
En vain tiedä, miten saa hänet ns.kiinni. Hän on mitä rakastavin, huomaavaisin ja kaikin puolin hyvä mies, kaikki luulevat suhdettamme täydelliseksi. Seksiä on suurin piirtein kerran päivässä,
mutta kuitenkin....tiedän, että jotain on tekeillä. Älkää vaan sanoko, että olen luulosairas....itselläkin on pikku virityksiä, joten tiedän tyylin.
Eli mikä olisi halvin, paras, huomaamaton seurantalaite autoon?
Peruspuhelin ja prepaid, sports tracker?
Seurantalaite?
19
9494
Vastaukset
- Opt vainoharhainen
Jos omat pikkuvititykset tarkoittaa,että petät miestäsi, niin unohda koko juttu. Pettävä on aina vainoharhaisen mustasukkainen.
- Pp-66
No itse asiassa....tuomitkaa pois, mutta annan myös pikku vinkin miehille.
Älypuhelimesta kun poistaa viestit ja puhelutiedot, jää ainakin minun miehelleni puhelimen Fonecta-palveluun historia. Sieltä näen käytetyt yhteydet.
Meillähän on puhelimet avoimesti molempien käytössä.
Ja sieltä näen silloin tällöin hänen ennen liittoamme olleen rakastajattaren numeron. Joskus ohimennen kysäisin tästä, ja hän ei ollut vuosiin kuullut tästä naisesta mitään :)
Eli kaipaisin todisteita.- Elämä on
Jos et osaa olla omissa tekemisissäsi rehellinen edes anonyymisti netissä, siis itsellesi, niin unohda vaatimus, että muiden pitäisi olla rehellisiä sulle. Rehellisyyteen vastataan rehellisyydellä, epärehellisyyteen taas epärehellisyydellä. That's the way on life eli tottakai sulla on epärehellinen mies.
- oot naurettava!
Siinä taas pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Itselläsi virityksiä ja mies pitäisi silti käräyttää pettämisestä. Miksi? Eihän sullakaan ole puhtaat jauhot pussissa, kerrot että muut luulevat teidän parisuhdettanne täydelliseksi. Sun mielestäsi se ei sitä ole, siksipä olet verkkosi jo muualle virittänyt. Ja näin myös miehesi mahdollisesti tehnyt.
Haluatko sä erota niin, että miehestäsi tuleekin syntipukki? Naurettavaa. Mitähän jos ostaisit tutkapannan mitä koirille käytetään? - Avaus on provo
Huono provo ja Suomi24 -toimituksen kirjoittama avaus.
Pian tämäkin avaus löytää tiensä Suomi24 -etusivulle ja -toimitus lyö vetoa, että kuinka monta lukukertaa tämä avaus saa ensimmäisen 8 tunnin aikana. - Pp-66
Ai noinko miehet pitävät toistensa puolia, etteivät annan vinkkejä...itse kyllä virittelevät naistensa autoihin just niitä koirien tutkapantoja, näyttää olevan turhan kallis ja sehän on jo salakuuntelua eli laitonta.
Ja eroissa ei enää haeta syyllistä, se on typerää, mutta haluaisin saada itselleni varmuuden asiasta, ennen kuin lähden.
Ja ihan oikea nainen olen, mikäs tässä nyt on provoa...ihan arkipäivää järkeville ihmisille, jotka eivät halua olla aina kusetettavina.
Ovatko täällä palstalla kaikki miehet niin avuttomia, etteivät ymmärrä nykyajan tekniikasta mitään? Sekö ärsyttää, että minä tiedän.- Älä hermostu
Kukaan ei ärsyynny sinusta. Usko pois. Voit olla myös varma, että kukaan ei kadehdi teknisiä taitojasi.Epäluulosi on vain normaalia itsekkään pettävän kieroa vainoharhaisuutta ja todellisuudenkieltoa. Totuus on se, että sua säälitään ja tekniikka tiedetään sua paremmin. Ei vaan haluta auttaa sua, niin paljon sä et säälitä, koska itse petät miestäs.
- Pp-66
Sori, enpä tiennyt miten paha asia naisen uskottomuus on verrattuna miehen uskottomuuteen. Tästähän pitäisi oikein tehdä tutkimus :)
Mutta enhän ole kertonut, että olisin uskoton, vain, että pientä vipinää harrastan.
Poistun palstalta häiritsemästä teitä kunnon miehiä ;)- oot naurettava!
Mä olin kyllä aamulla herätessäni ihan nainen ja olen vieläkin. Sun kirjoituksestasi vaan tulee mieleen, että kun sulla itselläsi on huono omatunto, niin epäilet miestäsi. Eikös niin?
- eräs n
oot naurettava! kirjoitti:
Mä olin kyllä aamulla herätessäni ihan nainen ja olen vieläkin. Sun kirjoituksestasi vaan tulee mieleen, että kun sulla itselläsi on huono omatunto, niin epäilet miestäsi. Eikös niin?
Toki voi olla ettei exrakastajatarta ole kuvioissa. Mutta jos asia vaivaa, se on aloittajan asia jos haluaa kysellä. Tuskin se huono asia on. Ilmeisesti mies kuitenkin jossain menee hänen autollaan...
- muistelen.
Muistan että joku antoi palstalla vinkin aiheesta. Oli asentamassa autoon jonkun kännykän takakonttiin, johon oli asennettuna gps paikannus? Mutta lähelle bensatankkiahan sitä EI saa laittaa. Puhelin pitäisi olla äänettömällä ja värinää ei myöskään. Mieluummin ei valohälytystäkään. Jos mies tunkee erehdyksessä takakonttiin bensakanisterin, sinne ei kannata tunkea mitään matkapuhelimia, melkein taka/etupenkin alle kauas mistään nesteistä - mutta toisaalta joku voi penkin päälle asettaa kanisterin. Mikä on turvallisin paikka, vai onko sellaista..? Kännykkä pitäisi olla myös kiinnitetty, ettei se lennä vaarallisesti jos tulee äkkipysäys. Olisiko etsivä sittenkin parempi vaihtoehto?
Kannattaa lakipykälät selvittää. Entä jos hän löytää puhelimen, selitykset ei heti toimi.. Toisaalta jos mies ON pettänyt, niin silloin hänen varmaan pitäisi jotain selittää.
Itse tekisin niin että soittaisin itse exrakastajattarelle aivan asiallisesti ja sopisin etten puhu miehelle mitä hän kertoo. Ja pitäisin lupauksen. Jotenkin muuten eri kautta toisin asiat esiin, jos sellainen tilanne tulisi. En antaisi eron pelon estää soittoa tai sähköpostia. Eri asia puhuisiko nainen. Jos en saisi mitään irti miettisin uusia eri keinoja selvittää.- eli siis
"Jos en saisi mitään irti miettisin uusia eri keinoja selvittää."
Siis selvittää miehen puuhia, tarkoitan. - 17+78
Ei kai se bensakanisteri-kännykkä-yhdistelmäkään kovin huono vaihtoehto olisi, jos todella epäilykset kävisivät toteen.
- Frent4
Täältä löytyy tekniikka ja ratkaisut näihin ongelmiin, luottamuksella.
- Pp-66
Mistä? Mut en enää tarvitse,asia ratkesi itsestään,
- Frent4
No hienoa että asiat ratkesivat. Täällä yhteystietojen välittäminen on vähän työlästä, siksi jätin tarkoituksella pois omani. Enkä tiedä miten onnistuisin ne sinulle välittämään?
- Techikalla eteenpäin
Osta tuollainen,. http://www.maxtech.fi/index.php/fi/ajoneuvopaikannus/track-my-fleet/automaattinen-ajopaivakirja
Sijoita se peräkoppiin tai konepellin alle, virta suoraan akusta, niin voit seurata livenä miss auto menee ja kulkee ja kuin lujaa ,..;)) kyll ukko o ihmeissään kun pläjäytät reittikartan nokan eteen,.;))) - tietäm
Aloittajalle tiedoksi , ettet ole paljoa tutustunut pyhäänkirjaan ja niihin neuvoihin. Pyhäkirja vaatii , että kiimaista naista pitää auttaa jokaisen miehen , joten hänen miehensä on toiminut ihan oikein asiassa. Nuhtelen kyllä sinua tietämättämyydestä.
- pekuli1234
https://www.route-tracker.com
tuolta löytyy sulle pikku apulainen sinne autoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759