Kaaduin 1.5kk sitten ulkona, ja loukkasin jalan. Olen ollut koko 1.5kk sairaslomalla, ja jalkakin on tässä välissä leikattu. Kävin viimeksi alkuviikosta lääkärillä, ja koska kävely oli edelleen vaikeaa, kirjoitti lääkäri minulle sairaslomaa lisää 2 viikkoa, nyt kuitenkin jalan toimintakyky on parantunut lääkärikäynnin jälkeen lähes toimintakuntoiseksi.
Jos nyt jalla alkaa toimia kunnnolla, ja minulla on sairaslomaa vielä jäljellä niin voinko mennä jo töihin?Tarviiko erillistä lääkärintodistusta vai kuinka? Olen hoitoalalla päiväkodissa, joten jalkaa pitää käyttää aika paljon.
Sairaslomasta
lastenhoitaja81
3
<50
Vastaukset
- th.34
Yhteys lääkäriin jos aiot mennä kesken sairausloman töihin.
Miksi ihmeessä et pitäisi sitä kahta viikkoa?! - aloittttaja
toki pidän jos on välttämätöntä,mut jos nyt näyttää et jalka onkin nopeammin kunnossa niin turhauttaa vaa olla toimettomana.
Ja kysymyshän oli,että saako mennä ja tarviiko siihen jonkun lääkärin luvan:). - .................
Tarvitset ns.luvan vakuutusten ym. takia (siis työnantajan vak.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954