Lada pärjää paremmin katsastuksessa kuin Saksan loistopremiumit!
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288548816053.html
Lada parempi kuin mm. mese
12
323
Vastaukset
- tilaston harhaa
Niipä, mitähän nuo katsastustilastot oikeastaa kertovat??
- höh.
Sen,että Lada on parempi,kuin mersu.
- Huh huh!
Katsastustilastojen mukaan Ladojen yleisimmät viat ovat pakokaasupäästöt ja käyttöjarrut. Pelottavaa ajatella, kuinka korkealle Ladat mahtaisivat sijoittua, mikäli pakokaasupäästöjä ei mitattaisi!
- kaakana3
ei ladoissa ole vikoja jos ne korjataan ja huolletaan kuten muutkin merkit. itellä on jo puolmiljoonaa rullattu ja nyt rupeaa tarvitsemaan jo massiivisempaa huoltoa joten... tutkimus, tilasto, emävale
- Mersu-mies
Työnnä suohon se Ladas !
- Lada-mies
Ei sinne sovi,kun se on täynnä mersuja.
- lujaa laatua
Niele vain kiukkusi mersumies kun menit kalliilla laadaa kehnomman pelin ostamaan. No, on ladaankin pitänyt joskus katsastusremppaa tehdä.
Kun tulee kilometrit täyteen meselläsi, käypä koeajamassa jokin lada. Saatat saada pienellä välirahalla vähän ajetun ladan autoksesi...
- lujaa laatua lada
Laada on itäautojen ykkönen, ei ole skodalla jakoa tässä pelissä vieläkään!
Itellä on 110 combi mallisena ja on kyllä hyvä peli. En vaihtais samanikäiseen mersuun, skodasta nyt puhumattakaan. - mesemies
Tokihan itse kukin saa samaralla ajella jos huvittaa, itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
- mesemies
Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
- Samarai
mesemies kirjoitti:
Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
Tulihan se totuus,mesemies.
- Tarvitsemmeko
Uutena oli joskus n. 4t€ ei paha...
http://www.youtube.com/watch?v=x5DZe79M2Uo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153