Lada pärjää paremmin katsastuksessa kuin Saksan loistopremiumit!
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288548816053.html
Lada parempi kuin mm. mese
12
332
Vastaukset
- tilaston harhaa
Niipä, mitähän nuo katsastustilastot oikeastaa kertovat??
- höh.
Sen,että Lada on parempi,kuin mersu.
- Huh huh!
Katsastustilastojen mukaan Ladojen yleisimmät viat ovat pakokaasupäästöt ja käyttöjarrut. Pelottavaa ajatella, kuinka korkealle Ladat mahtaisivat sijoittua, mikäli pakokaasupäästöjä ei mitattaisi!
- kaakana3
ei ladoissa ole vikoja jos ne korjataan ja huolletaan kuten muutkin merkit. itellä on jo puolmiljoonaa rullattu ja nyt rupeaa tarvitsemaan jo massiivisempaa huoltoa joten... tutkimus, tilasto, emävale
- Mersu-mies
Työnnä suohon se Ladas !
- Lada-mies
Ei sinne sovi,kun se on täynnä mersuja.
- lujaa laatua
Niele vain kiukkusi mersumies kun menit kalliilla laadaa kehnomman pelin ostamaan. No, on ladaankin pitänyt joskus katsastusremppaa tehdä.
Kun tulee kilometrit täyteen meselläsi, käypä koeajamassa jokin lada. Saatat saada pienellä välirahalla vähän ajetun ladan autoksesi...
- lujaa laatua lada
Laada on itäautojen ykkönen, ei ole skodalla jakoa tässä pelissä vieläkään!
Itellä on 110 combi mallisena ja on kyllä hyvä peli. En vaihtais samanikäiseen mersuun, skodasta nyt puhumattakaan. - mesemies
Tokihan itse kukin saa samaralla ajella jos huvittaa, itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
- mesemies
Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
- Samarai
mesemies kirjoitti:
Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
Tulihan se totuus,mesemies.
- Tarvitsemmeko
Uutena oli joskus n. 4t€ ei paha...
http://www.youtube.com/watch?v=x5DZe79M2Uo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186057- 855396
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484404- 523951
- 573801
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1803482Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633217Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse32446- 432289