Lada pärjää paremmin katsastuksessa kuin Saksan loistopremiumit!
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288548816053.html
Lada parempi kuin mm. mese
12
292
Vastaukset
- tilaston harhaa
Niipä, mitähän nuo katsastustilastot oikeastaa kertovat??
- höh.
Sen,että Lada on parempi,kuin mersu.
- Huh huh!
Katsastustilastojen mukaan Ladojen yleisimmät viat ovat pakokaasupäästöt ja käyttöjarrut. Pelottavaa ajatella, kuinka korkealle Ladat mahtaisivat sijoittua, mikäli pakokaasupäästöjä ei mitattaisi!
- kaakana3
ei ladoissa ole vikoja jos ne korjataan ja huolletaan kuten muutkin merkit. itellä on jo puolmiljoonaa rullattu ja nyt rupeaa tarvitsemaan jo massiivisempaa huoltoa joten... tutkimus, tilasto, emävale
- Mersu-mies
Työnnä suohon se Ladas !
- Lada-mies
Ei sinne sovi,kun se on täynnä mersuja.
- lujaa laatua
Niele vain kiukkusi mersumies kun menit kalliilla laadaa kehnomman pelin ostamaan. No, on ladaankin pitänyt joskus katsastusremppaa tehdä.
Kun tulee kilometrit täyteen meselläsi, käypä koeajamassa jokin lada. Saatat saada pienellä välirahalla vähän ajetun ladan autoksesi...
- lujaa laatua lada
Laada on itäautojen ykkönen, ei ole skodalla jakoa tässä pelissä vieläkään!
Itellä on 110 combi mallisena ja on kyllä hyvä peli. En vaihtais samanikäiseen mersuun, skodasta nyt puhumattakaan. - mesemies
Tokihan itse kukin saa samaralla ajella jos huvittaa, itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
- mesemies
Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
- Samarai
mesemies kirjoitti:
Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.
Tulihan se totuus,mesemies.
- Tarvitsemmeko
Uutena oli joskus n. 4t€ ei paha...
http://www.youtube.com/watch?v=x5DZe79M2Uo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576364
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381474- 491071
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875