Lada parempi kuin mm. mese

Daa!

12

353

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaston harhaa

Niipä, mitähän nuo katsastustilastot oikeastaa kertovat??

• höh.

Sen,että Lada on parempi,kuin mersu.

• Huh huh!

Katsastustilastojen mukaan Ladojen yleisimmät viat ovat pakokaasupäästöt ja käyttöjarrut. Pelottavaa ajatella, kuinka korkealle Ladat mahtaisivat sijoittua, mikäli pakokaasupäästöjä ei mitattaisi!

• kaakana3

ei ladoissa ole vikoja jos ne korjataan ja huolletaan kuten muutkin merkit. itellä on jo puolmiljoonaa rullattu ja nyt rupeaa tarvitsemaan jo massiivisempaa huoltoa joten... tutkimus, tilasto, emävale

• Mersu-mies

Työnnä suohon se Ladas !

• Lada-mies

Ei sinne sovi,kun se on täynnä mersuja.

• lujaa laatua

Niele vain kiukkusi mersumies kun menit kalliilla laadaa kehnomman pelin ostamaan. No, on ladaankin pitänyt joskus katsastusremppaa tehdä.

Kun tulee kilometrit täyteen meselläsi, käypä koeajamassa jokin lada. Saatat saada pienellä välirahalla vähän ajetun ladan autoksesi...

• lujaa laatua lada

Laada on itäautojen ykkönen, ei ole skodalla jakoa tässä pelissä vieläkään!

Itellä on 110 combi mallisena ja on kyllä hyvä peli. En vaihtais samanikäiseen mersuun, skodasta nyt puhumattakaan.

• mesemies

Tokihan itse kukin saa samaralla ajella jos huvittaa, itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.

• mesemies

Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.

• Samarai
        mesemies kirjoitti:

Tokihan itse kukin saa mesellä ajella jos huvittaa,itse en kusisikaan moisen paskaläjän suuntaan vaikkei olisi koskaan yhtään ainutta vikaa.

Tulihan se totuus,mesemies.

• Tarvitsemmeko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      117
      745
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      696
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      668
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      567
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      481
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      463
    Aihe