Kaupungissa jonka kadut ovat täynnä kuraista lunta ja jossa ihmiset kulkevat ohi toisiaan tuntematta.
Pohjaton yksinäisyys.
Helsingissä
48
126
Vastaukset
Nettinikin on kirjastolta lainassa.
Istun siis kylmässä autossa kirjaston edessä ja wlan yltää juuri tähän.
Tylsyyksien tylsyys.Kai tässä on joskus syötäväkin.
Jääkaapissa on lohenpuolikas.
Pitäisi paistaa se ja syödä.
Mitähän minä taas täälläkin olen tekevinäni.
Televisiostakaan ei tule oikein mitään.buddy-love kirjoitti:
Kai tässä on joskus syötäväkin.
Televisiostakaan ei tule oikein mitään.Ja palstakin on ihan kuollut.
- juu,
buddy-love kirjoitti:
Kai tässä on joskus syötäväkin.
Televisiostakaan ei tule oikein mitään.naisia saa aina odottaa. Mutta auto on ainakin hyvin varusteltu. Ja oikeat ihmiset on oikeiden ihmisten kanssa jossain oikeassa paikassa tekemässä oikeita asioita.
juu, kirjoitti:
naisia saa aina odottaa. Mutta auto on ainakin hyvin varusteltu. Ja oikeat ihmiset on oikeiden ihmisten kanssa jossain oikeassa paikassa tekemässä oikeita asioita.
Kaikki oikeat ihmiset ovat aivan muualla.
Juttukaverikin on Kreikassa jossain saarella kirjoittamassa.
Ja toinen kaveri on perheensä kanssa mökillään.
Ihmiset ovat kadonneet, enkä muista edes tiedä minne ovat joutuneet.- telkussa sentään
buddy-love kirjoitti:
Kaikki oikeat ihmiset ovat aivan muualla.
Juttukaverikin on Kreikassa jossain saarella kirjoittamassa.
Ja toinen kaveri on perheensä kanssa mökillään.
Ihmiset ovat kadonneet, enkä muista edes tiedä minne ovat joutuneet.myskihärkälauma ja kohta Midsommerissa taas syntyy raatoja. Sitten lämpimän peiton alle lueskelemaan tai ehkä radiosta tulee jotain kivaa tai mietiskelen tai tyhjennän pääni sudokun parissa. Eikö susta tunnu jo vähän paremmalta? Joku kun on vieläkin surkeampi...
telkussa sentään kirjoitti:
myskihärkälauma ja kohta Midsommerissa taas syntyy raatoja. Sitten lämpimän peiton alle lueskelemaan tai ehkä radiosta tulee jotain kivaa tai mietiskelen tai tyhjennän pääni sudokun parissa. Eikö susta tunnu jo vähän paremmalta? Joku kun on vieläkin surkeampi...
Kyllä täällä on surkeuden maksimi tänään.
En kuitenkaan pistä listaa tähän.- hkhkhkhkhkjhk
buddy-love kirjoitti:
Ja palstakin on ihan kuollut.
- Mµµ
buddy-love kirjoitti:
Kyllä täällä on surkeuden maksimi tänään.
En kuitenkaan pistä listaa tähän.kohti ääretöntä - JA SEN YLI!
- o#i9
itse aiheutettua muista se pohjattomassa itsesäälissäsi
Mea culpa, mea maxima culpa.
Pitäisi vain olla odottamatta keneltäkään mitään, niin ei ainakaan pety.
lego-robotin kasausohje on pakkauksen takakannessa.
Itseasiassa minulla olisi ohjelmointijärjestelmä jolla voisi ohjelmoida myös noita jos sellainen sattuisi olemaan.
Mittaussysteemin kehittelijöillä on joko ollut liikaa aikaa tai muuten innokkuutta, sillä systeemissä on tosiaan valmiit käskyt legoille.buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa minulla olisi ohjelmointijärjestelmä jolla voisi ohjelmoida myös noita jos sellainen sattuisi olemaan.
Mittaussysteemin kehittelijöillä on joko ollut liikaa aikaa tai muuten innokkuutta, sillä systeemissä on tosiaan valmiit käskyt legoille.Valmiit ennaltaohjelmoidut käskyt? Sellainen kuulostaa aika mielikuvituksettomalta. Niihin pitäisi saada jotain häröä, sitten olisi paljon hauskempaa.
pus-kis kirjoitti:
Valmiit ennaltaohjelmoidut käskyt? Sellainen kuulostaa aika mielikuvituksettomalta. Niihin pitäisi saada jotain häröä, sitten olisi paljon hauskempaa.
Ei vaan käskyt jolla päästään suoraan legojen komponentteihin kiinni.
Päh akku loppuu ja vasta tulin
- S Etämies
Helsinki ON epätoivon alho savolaisinensa
udmurttien valtaamaKäsittämätöntä miten niin monet haluavat muuttaa Helsinkiin koska täällä on ihmisiä ja sitten yrittävät parhaansa mukaan olla tuntematta edes samassa talossa asuvia. Tervehtivät ohitetaan kiihtyvin askelin.
Tämä ei ole lajityypillistä elämää.
Kanahäkkikin on kanoille parempi.- Citynainen
buddy-love kirjoitti:
Käsittämätöntä miten niin monet haluavat muuttaa Helsinkiin koska täällä on ihmisiä ja sitten yrittävät parhaansa mukaan olla tuntematta edes samassa talossa asuvia. Tervehtivät ohitetaan kiihtyvin askelin.
Tämä ei ole lajityypillistä elämää.
Kanahäkkikin on kanoille parempi.Niin. Kukaan ei saa enää innostumaan. Ainakaan minua. Tutustumiset ns. jäissä.
Citynainen kirjoitti:
Niin. Kukaan ei saa enää innostumaan. Ainakaan minua. Tutustumiset ns. jäissä.
Ilmeisesti väistämätön kehitys jokaisen kohdalla.
Yritän kuitenkin sanoa naapureille päivää.buddy-love kirjoitti:
Yritän kuitenkin sanoa naapureille päivää.Pitäisi varmaan mennä laittamaan se kala uuniin.
Täällä tulee kylmäkin.- Citynainen
buddy-love kirjoitti:
Yritän kuitenkin sanoa naapureille päivää.Jos tunnen niin sanon. Joissakin taloissa laukkaa niin paljon ihmisiä ettei tiedä asuuko vai vierailee. Näin meillä.
- Citynainen
buddy-love kirjoitti:
Pitäisi varmaan mennä laittamaan se kala uuniin.
Täällä tulee kylmäkin.Naapureihin täytyy välit säilyttää mutta vaikka menneisyys kaduttaa niin uutta täytyisi luoda. Tuttavuus/työsuhteisiin panostaa mutta rakkautta työntää pois. Ei iske ei. Hyvää ruokahalua.
- Pipo päähän
buddy-love kirjoitti:
Pitäisi varmaan mennä laittamaan se kala uuniin.
Täällä tulee kylmäkin.Voi sinnuu.
Laita ruoka ja kato tellua. Laita kotona rairuoho itämään jos sulla on tarvikkeet.
Olen sieltä kotoisin, mutta en asu siellä enää. Kotini on nyt täällä.
Olen kulkenut kaupungista toiseen ja huomannut, että kirjastot ovat niiden lähes paras osa.
Hengitä mies, kyllä se siitä. Pipo päähän kirjoitti:
Voi sinnuu.
Laita ruoka ja kato tellua. Laita kotona rairuoho itämään jos sulla on tarvikkeet.
Olen sieltä kotoisin, mutta en asu siellä enää. Kotini on nyt täällä.
Olen kulkenut kaupungista toiseen ja huomannut, että kirjastot ovat niiden lähes paras osa.
Hengitä mies, kyllä se siitä.Kiitos empatiasta.
(Olin vastaamassa jo eilen, mutta akku loppui).Citynainen kirjoitti:
Jos tunnen niin sanon. Joissakin taloissa laukkaa niin paljon ihmisiä ettei tiedä asuuko vai vierailee. Näin meillä.
Yritin sanoa tänäänkin kahdelle päivää, ja vastauksena välttelyä.
Olen kyllä aika harvoin täällä paikalla, joten uudet eivät tunnista.
- Uhtuan Shemeikka
Näin on. Kaikilla vieläpä kiire (ei minnekään). Ohittelevat toisiaan kadun tungoksessa kuin ohjelmoidut robotit. Elävät kaupungin lähiöissä tuntematta naapuriaan. Kuoltuaan vain mädänneen lihan löyhkä asunnosta saa naapurin soittamaan hätänumeroon. Yksinhuoltaja-äiti juo tuskaansa. Sekoilee mielensä pirstaloituneessa olotilassa. Pienet lapset äitinsä ympärillä itkevat ja huutavat. Naapuri laittaa korvatulpat korviinsa. Toisessa lähiötalossa mustasukkainen alkoholisti hakkaa taas kerran akkansa. Naapuri laittaa televisionsa kovemmalle.
Toista se on meillä Uhtualla. Ei ole talevisioita, ei kärsimystä. Lopetan nyt kirjoittamisen kun tuli naapureita illanistujaisiin.- S Etämies
Uhtuan entinen nimi oli Kalevala
siis udmurtteja
- kylmä totuus
Helsinki on p.aska paikka.
- kylmä totuus
pus-kis kirjoitti:
Perustele.
Betoni lähiöt, sosiaaliset ongelmat jne.
- puskis out.
kylmä totuus kirjoitti:
Betoni lähiöt, sosiaaliset ongelmat jne.
Suokki, Lintsi, meri, festarit, kirkot, museot, etniset ravintolat, peltoa, metsää?
Helsingillä on monet kasvot, monelle löytyy kuitenkin paljonkin, mitä sinä haluaisit? - hesajameri
puskis out. kirjoitti:
Suokki, Lintsi, meri, festarit, kirkot, museot, etniset ravintolat, peltoa, metsää?
Helsingillä on monet kasvot, monelle löytyy kuitenkin paljonkin, mitä sinä haluaisit?Meren ja saariston läheisyys ja kuitenkin keskellä kaikkea, mahdollisuus moneen vapaa-ajalla ja työelämässä. Ihan kantakaupungissa eteläisimmässä osassa tai ihan kivenheiton päässä merellisessä landella.
- g+a+y
Homo Helsinki on pieni ja vaatimaton!!
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/79670-homo-helsinki-on-pieni-ja-vaatimaton
M.O.T- S Etämies
tsadin ankeassa Stalinin aikaisessa infastruktuurissa piilee miniatyyrine
San Fransisco--Ratikkakuski voi opastaa saunaan
olet nykyään turhan masentava, buddy.
LaRito kirjoitti:
sitä hohtoa kaivaten joka ennen oli!
Elämässä on kausia ja nyt on näin.
Muutenkin on ollut huonojen uutisten suma.
Menee ohi kun saan jonkinlaisen järkevän ihmissuhteen.
Pitäisi laajentaa kaveripiiriäkin, sillä monet ovat hävinneet maailman tuuliin.buddy-love kirjoitti:
Elämässä on kausia ja nyt on näin.
Muutenkin on ollut huonojen uutisten suma.
Menee ohi kun saan jonkinlaisen järkevän ihmissuhteen.
Pitäisi laajentaa kaveripiiriäkin, sillä monet ovat hävinneet maailman tuuliin.Ja itsekin kaipaan entistä oloani.
buddy-love kirjoitti:
Ja itsekin kaipaan entistä oloani.
mitä tässä nyt vois tehdä sen olon edistämiseksi.. ja miten voit jonkinlaisen järkevän ihmissuhteen saaha jos et kerta sellaisia ainakaan viimeksi ollut ees haluamassa? kaveritki voi hävitä vaikka toiselle puolen maapalloa mutta pääasia että ollaan yhteyksissä ja tiedetään että toinen on aina siellä ku tarvis. toivottavasti pian olet jälleen oma itsesi!
LaRito kirjoitti:
mitä tässä nyt vois tehdä sen olon edistämiseksi.. ja miten voit jonkinlaisen järkevän ihmissuhteen saaha jos et kerta sellaisia ainakaan viimeksi ollut ees haluamassa? kaveritki voi hävitä vaikka toiselle puolen maapalloa mutta pääasia että ollaan yhteyksissä ja tiedetään että toinen on aina siellä ku tarvis. toivottavasti pian olet jälleen oma itsesi!
ja lisäisin vielä.. oma Ärsyttävä itsesi :))
LaRito kirjoitti:
En haluakkaan, sillä niissä käy näköjään aina huonosti, mutta ilmeisesti kuitenkin tarvitsisin sellaisen.
Lisäksi eräs auktoriteetti sanoi juuri muutama päivä sitten, että minun on syytä hankkia joku kunnollinen ja sopiva tai en saa systeemiäni toimimaan. Tätä ei siis voi pyörittää muutenkaan yksin. Vanhemmatkin alkavat jo ikääntyä. Pitäisi tehdä isoja investointeja, mutten minä niitä yksin näe järkeviksi toteuttaa. Joko siis löydän jostakin jokun josta pidän huolta ja joka pitää minusta huolta, ja jonka kanssa saamme kaiken (yhdessä tehden) toimimaan järkevästi tai sitten se vaihtoehto on nyhjätä pysyvästi nurkissa oikein mistään innostumatta.
Jotenkin omat kaverini ovat kyenneet häviämään niin, ettei heistä kuulu juuri koskaan mitään. Silti ihan hyvissä väleissä olemme kun joskus kohtaamme.LaRito kirjoitti:
ja lisäisin vielä.. oma Ärsyttävä itsesi :))
Kyllä se ärsyttävyys varmaan palaa ensimmäisenä.
Realismikohtaus vain on nyt tiellä.
- Nasdaq
No tämä kommentoija ei varmaan kuunaan ole käynyt täällä.
(riemastunutta naurua)Minä olen ollut täällä ihan liikaa.
Elämä on todellisempaa ihmiset ystävällisempiä jossain muualla.
Tosin eräs iäkkään puoleinen mies alkoi jutella kanssani äsken hississä.buddy-love kirjoitti:
Minä olen ollut täällä ihan liikaa.
Tosin eräs iäkkään puoleinen mies alkoi jutella kanssani äsken hississä.Ajatuksen laajennus:
Helsingissä ovat ongelmana kiireiset ihmiset jotka teeskentelevät menestystä ja todistavat tuolla valheellisella kuvallaan lähinnä itselleen miten heillä muka menee hyvin.
Pienet lapset ja vanhukset eivät juuri teeskentele ja siksi heidän kanssaan on paljon mukavampi keskustella.
Tietäisittepä millaista on joissakin tilanteissa ollut kun olen sivusta kuunnellut kun lauma itsetehostajia kilpailee keskenään "menestyksen" määrästä.
Kerran eräät kysyivät mitä nykyään teen, johon vastasin että olen viikon verran hitsannut ruostumatonta terästä. Vaikenivat ja siirtyivät muualle, sillä se ei ilmeisesti vaikuttaanut "hienolta" hommalta. Minkä minä sille voin että minulla oli savupiippuprojekti kesken ja mietin lähinnä sitä miten saisin sen metallin leviämään hitsisulassa (se on paksua, eikä valu kunnolla tavallisen Migin valokaarella).- S Etämies
buddy-love kirjoitti:
Minä olen ollut täällä ihan liikaa.
Tosin eräs iäkkään puoleinen mies alkoi jutella kanssani äsken hississä.Maiseman vaihto tekisi terää buttelle---miellyttävämpään ilmastoon ja auingon valoon--turistipaikossa löytää ystäviä ja kiinnostavaa seuraa helposti ihan katukahviloissa ja hotellin uima-altaalla. Joka päivä voi lähteä kaupngille
kävelemään iPad repussa ja kuten Ratkka , palstaillakin jossai bistrossa
Yllätävän usein törmää suomalaisiinkin, jonkakanssaon yhteisiä tuttuja
Toiset taas viihtyvät Sisukerhossansa karaokeräkälässä ja sohvaperuna-eukkonsa kanssa riidellen.
Monet varakkaatkin ovat kulkijoita luonnoltaan ja ilman turhaa krääsää vaihtavat
maisemaa alvariinsa. buttella taitaa olla sitä krääsää liikaa.......
pitäisi hankkia iso krääsävarastohalli ja ikävän tullessa voisi palata ankeaan tsadiin S Etämies kirjoitti:
Maiseman vaihto tekisi terää buttelle---miellyttävämpään ilmastoon ja auingon valoon--turistipaikossa löytää ystäviä ja kiinnostavaa seuraa helposti ihan katukahviloissa ja hotellin uima-altaalla. Joka päivä voi lähteä kaupngille
kävelemään iPad repussa ja kuten Ratkka , palstaillakin jossai bistrossa
Yllätävän usein törmää suomalaisiinkin, jonkakanssaon yhteisiä tuttuja
Toiset taas viihtyvät Sisukerhossansa karaokeräkälässä ja sohvaperuna-eukkonsa kanssa riidellen.
Monet varakkaatkin ovat kulkijoita luonnoltaan ja ilman turhaa krääsää vaihtavat
maisemaa alvariinsa. buttella taitaa olla sitä krääsää liikaa.......
pitäisi hankkia iso krääsävarastohalli ja ikävän tullessa voisi palata ankeaan tsadiinBiarritz on mukava paikka.
Tosin siellä on kuulemma rakennettu viimeaikoina.
Aikoja sitten kun kävin siellä, se oli hienosti kulunut ja antiikkinen.
- vain betonia
Miten se Danny aikoinaan lauloi Hesasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647