Aina ennen minua on luultu alaikäiseksi koska näytän kasvoistani nuorelta mutta nykyään varmaan luullaan noin kolmekymppiseksi kun on pian varmaan uimalakki päässä vaikka olen nyt 24-vuotias. Päättelin siitä kun ei olla enää papereita kysytty kun menen baariin tai aina kaupassakaan kun olen ostanut alkoholia.
Hiukset pakenee päästä
126
1473
Vastaukset
- normaalia
Kyllä kaljuuntumiseen on kaikenlaisia hoitoja ja lääkkeitä kehitelty. Varaa yksityiseltä aika, jos asia huolettaa.
- Ei tarvi hoitoja
Ei kalju haittaa. Nettipoliisi fobba on oikein hyvännäköinen kuulansa kanssa.
- Mies1985
Otan osaa. Itselläkin on vähän harventuneet ja teinin esittäminen alkaa olla vaikeaa.
- Vinkki:
Ajele loputkin ja esitä teiniskiniä.
- Mies1985
Vinkki: kirjoitti:
Ajele loputkin ja esitä teiniskiniä.
Ei kannata. Voin vielä tehdä hyvän Hitler-kampauksen.
Ei todellakaan kannata kärsiä hiustenlähdöstä, kun siihenkin vaivaan onneksi on tänä päivänä lääkkeet ja hoitokeinot olemassa. Suosittelen että varaat ajan johonkin hyvälle yksityislääkärille ja pyydät sieltä finasteridi-resetin, niin saat apteekista gefina-tabletteja, jotka kyllä auttavat hiustenlähtöön. Tosin tavan terkkarilääkäriltä on ihan turha noita lääkkeitä kysyä, kun he eivät tiedä mitään hiustenlähtöongelmista, eivätkä edes suostu niihin mitään lääkkeitä kirjoittamaan.
Hiusten päässä pysyminen kun on miehelle sen verran tärkeä asia, että kyllä sen takia kannattaa jo lääkkeitä syödä, eikä kannata välittää siitä, jos jotkut kapeakatseiset ihmiset pitävät sua sen takia turhamaisena ja pinnallisena, jos et halua kaljuuntumista hyväksyä.
Jos sulla on hyvä rahatilanne, niin sitten kannattaa ilman muuta hakeutua plastikkakirurgille hiustensiirtoon, varsinkin jos sulla on lähtenyt tukkaa enemmänkin. Kaikki tällaiset ulkonäköön panostamiset ovat aina hyvä juttu miehen ulkonäön ja hyvinvoinnin kannalta.- hgfddfdhdhfdhfd
Mä en kyllä tiedä onko järkeä blokata DHT:tä. Se on potentti androgeeni ja voiko ajatella, että lääkkeen napsimisen johdosta jää osa miehisyydestä sitten pois.
Noi päänahkaan läträttävät aineet sen sijaan ovat työläitä. Finasteridihän olis tosi helppo siinä mielessä. Mutta noi päähän läträttävät aineet kuulemma saattavat aiheuttaa ryppyjä otsaan jne eli kosmeettinen haitta sekin.
Käyttäisin itekin lääkkeitä jos niistä ei tulis sivareita. - shghad
hgfddfdhdhfdhfd kirjoitti:
Mä en kyllä tiedä onko järkeä blokata DHT:tä. Se on potentti androgeeni ja voiko ajatella, että lääkkeen napsimisen johdosta jää osa miehisyydestä sitten pois.
Noi päänahkaan läträttävät aineet sen sijaan ovat työläitä. Finasteridihän olis tosi helppo siinä mielessä. Mutta noi päähän läträttävät aineet kuulemma saattavat aiheuttaa ryppyjä otsaan jne eli kosmeettinen haitta sekin.
Käyttäisin itekin lääkkeitä jos niistä ei tulis sivareita.ei taida mitkään mineraalivoiteet vaivaan auttaa. ainut toimiva lääke on toi minkä df mainitsi. eikai se mitenkään miehisyyten vaikuta. vaikuttaa vaan siihen et miten sun hiusjuuret reagoi mieshormoniin, eivätkä suinkaan poista mieshormonin tuotantoa. mitähän mahtaa maksaa yksityisellä käynti ja mitähän lääkkeet maksaa. itekki tartten ja ajattelin kaljuuntua aikaisintaan 40 vuotiaana. noilla lääkkeillä käsittääkseni saa osan menetetyistä hiuksista jopa takaisin ja loppujen lähtö pysähtyy
- mies32
Käyttäisin itekin lääkkeitä jos niistä ei tulis sivareita.Ne päänahkaan läträttävätkin vaikuttavat hormoneihin, sivuvaikutuksena voi mm. alkaa tukka kasvaa selkään. Ilmeisesti siis imeytyvät verenkiertoon päänahan läpi.
- tufhl
mies32 kirjoitti:
Ne päänahkaan läträttävätkin vaikuttavat hormoneihin, sivuvaikutuksena voi mm. alkaa tukka kasvaa selkään. Ilmeisesti siis imeytyvät verenkiertoon päänahan läpi.
lol. (enpä oo kenenkään nähny aikoihin käyttävän tota). jos tollasen voiteen löytäsin ni laittasin hiusrajan kulkemaan sentin kulmakarvojen yläpuolella :)
Käyttäisin itekin lääkkeitä jos niistä ei tulis sivareita.Miksi tota dht:ta ei muka kannattaisi blokata pois elimistöstä? Ei siitä ole mitään hyötyä, vaan ainoastaan pelkkää haittaa, kun se on ihan turhan takia vanhentamassa miehen ulkonäköä ja pilaamassa hiuksia pois päästä, joten tollaiset harmit sietääkin poistaa kropasta lääkkeiden avulla.
mies32 kirjoitti:
Ne päänahkaan läträttävätkin vaikuttavat hormoneihin, sivuvaikutuksena voi mm. alkaa tukka kasvaa selkään. Ilmeisesti siis imeytyvät verenkiertoon päänahan läpi.
Ei mua haittaisi, vaikka tukkaa kasvaisikin selässä. Kyllä sen voi sieltä aina pois sheivata, jos häiritsee. Kyllä mua ainakin stressaisi se hiustenlähtö paljon enemmän kun tollaiset pikkuvaivat, jotka voi kaiken lisäksi korjata.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
Miksi tota dht:ta ei muka kannattaisi blokata pois elimistöstä? Ei siitä ole mitään hyötyä, vaan ainoastaan pelkkää haittaa, kun se on ihan turhan takia vanhentamassa miehen ulkonäköä ja pilaamassa hiuksia pois päästä, joten tollaiset harmit sietääkin poistaa kropasta lääkkeiden avulla.
Vaan kun ei ole olemassa lääkettä, joka vaikuttaisi vain dht:hen.
mies32 kirjoitti:
Vaan kun ei ole olemassa lääkettä, joka vaikuttaisi vain dht:hen.
Kuinka niin ei muka ole? Minkä verran olet itse edes tutustunut näihin lääkkeisiin?
Niin mä olen ainakin kuullut ja lukenut netistä, että varsinkin fina-tabut ja gefina olisivat niitä lääkkeitä, jotka torjuisivat just tota dht:ta.- gfssgg
shghad kirjoitti:
ei taida mitkään mineraalivoiteet vaivaan auttaa. ainut toimiva lääke on toi minkä df mainitsi. eikai se mitenkään miehisyyten vaikuta. vaikuttaa vaan siihen et miten sun hiusjuuret reagoi mieshormoniin, eivätkä suinkaan poista mieshormonin tuotantoa. mitähän mahtaa maksaa yksityisellä käynti ja mitähän lääkkeet maksaa. itekki tartten ja ajattelin kaljuuntua aikaisintaan 40 vuotiaana. noilla lääkkeillä käsittääkseni saa osan menetetyistä hiuksista jopa takaisin ja loppujen lähtö pysähtyy
Se lääke vaikuttaa tietenkin koko kehon DHT-pitoisuuksiin ja tämä näkyy myös päänahassa. On vaikeaa suunnitella lääkettä, joka vaikuttaisi pelkästään päänahkaan.
gfssgg kirjoitti:
Se lääke vaikuttaa tietenkin koko kehon DHT-pitoisuuksiin ja tämä näkyy myös päänahassa. On vaikeaa suunnitella lääkettä, joka vaikuttaisi pelkästään päänahkaan.
Niin mä oon ainakin ymmärtänyt, että toi dht on juuri niitä aineita, jotka aiheuttavat vanhenemista ja varsinkin sitä hiustenlähtöä. Eli ymmärtääkseni siitä ei pitäisi olla mitään haittaa vaikka tollaiset vanhenemista aiheuttavat tekijät blokattaisiin kokonaan pois elimistöstä.
- mies32
DarkFear kirjoitti:
Kuinka niin ei muka ole? Minkä verran olet itse edes tutustunut näihin lääkkeisiin?
Niin mä olen ainakin kuullut ja lukenut netistä, että varsinkin fina-tabut ja gefina olisivat niitä lääkkeitä, jotka torjuisivat just tota dht:ta.No onhan noista tullut luettua. Mutta tässäpä nyt pari juttua:
-Jos vaimosi ottaa sinulta suihin, poikalapsesi syntyy munattomana.
ja
"Tunnettuihin sivuvaikutuksiin, joita esiintyy noin 6%-19%:lla käyttäjistälähde?, kuuluvat erektiohäiriöt ja harvinaisempana gynekomastia (miesten rintojen liikakasvu). [1] Myyntiluvan edellyttämissä tutkimuksissa todettiin, että sivuvaikutukset katoavat lääkkeen käytön lopettamisen jälkeen. Määrittelemätön prosenttiosuus miehistä on kuitenkin kertonut sivuvaikutusten jatkuneen kuukausien, tai jopa vuosien ajan, finasteridin käytön lopettamisesta."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Finasteridi
"finasteride induced moderate to severe depression in 19 of 23 or 83% of participants"
"Side effects of finasteride include impotence (1.1% to 18.5%)" (eli ei ehkä tarvitsekaan huolehtia sen pojan palleista)
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride#Sexual_side_effects mies32 kirjoitti:
No onhan noista tullut luettua. Mutta tässäpä nyt pari juttua:
-Jos vaimosi ottaa sinulta suihin, poikalapsesi syntyy munattomana.
ja
"Tunnettuihin sivuvaikutuksiin, joita esiintyy noin 6%-19%:lla käyttäjistälähde?, kuuluvat erektiohäiriöt ja harvinaisempana gynekomastia (miesten rintojen liikakasvu). [1] Myyntiluvan edellyttämissä tutkimuksissa todettiin, että sivuvaikutukset katoavat lääkkeen käytön lopettamisen jälkeen. Määrittelemätön prosenttiosuus miehistä on kuitenkin kertonut sivuvaikutusten jatkuneen kuukausien, tai jopa vuosien ajan, finasteridin käytön lopettamisesta."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Finasteridi
"finasteride induced moderate to severe depression in 19 of 23 or 83% of participants"
"Side effects of finasteride include impotence (1.1% to 18.5%)" (eli ei ehkä tarvitsekaan huolehtia sen pojan palleista)
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride#Sexual_side_effectsEi ole lasten hankkiminen käynyt mielessä, mutta jos olisikin, niin en kyllä silti suostuisi luopumaan finan syömisestä. Sen verran tärkeä asia se hiusten päässä pysyminen mulle todellakin on. Ja mikäs siinä sitten, jos lapsi syntyisi munattomana, silloin sitä olisi vaan tyttölapsen onnellinen isä:)
Kuten tossa kerroinkin, niin treenaamisella voi välttyä mm. rasvan kerääntymisestä kroppaan ja mahdolliselta rintojen kasvulta.
- Molemmat ok
Mikä vika on kaljussa? Tottakai voit mennä yksityiselle, mutta kalju on myös ihan kivan näköinen.
Pääasia, että itse olet ok asian kanssa. - Champagne*
Joissain kansallisuuksissa kaljuuntuminen, jopa hyvinkin varhaisessa vaiheessa, on yleisempää kun toisilla, suomalaiset kuuluvat tähän kategoriaan. Vuosia sitten kun miehillä tuli muotivillitykseksi ajaa itsensä kaljuksi, olin iloinen kaikkien niiden puolesta jotka kokivat luonnollisen kaljuuntumisen ongelmana.
Ei hiukset tai niiden puuttuminen miestä tee ja muistutukseksi vanha sanonta kaikille miehille jotka kaltaisesi tavoin kokevat asian ongelmana, "tukka ja järki eivät pysy samassa päässä":) Ei muuta kuin leuka pystyyn ja ryhti suoraksi, miehessä yksi seksikkäimmistä piirteistä on hyvä itsetunto.Kyllä se hiusten päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia miehen ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista! Näin mä olen ainakin itse asian ajatellut, enkä todellakaan voi sietää näitä puheita, jos jotkut yrittävät aina vähätellä sitä hiusten merkitystä miehen ulkonäössä tai jos pitävät sitä turhamaisena, jos mies haluaa syödä lääkkeitä kaljuuntumisen estämiseksi.
Olisi vaan pelkästään hyvä asia, jos myös Suomessa se plastikkakirurgia tulisi yhtä yleiseksi ja suosituksi kun mitä amerikassa, niin silloin se olisi ihan normaalia, kun kaljuuntumisesta kärsivät nuoret miehet vetäisivät fina-tabletteja ja menisivät jo varhaisessa vaiheessa plastikkakirurgille hiustensiirtoon.
Jokaisella miehellä on täysi oikeus panostaa ulkonäköönsä niin lääkkeiden kun myös rahankin avulla, eikä se tee hänestä turhamaista ja/tai pinnallista.- 13+3
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se hiusten päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia miehen ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista! Näin mä olen ainakin itse asian ajatellut, enkä todellakaan voi sietää näitä puheita, jos jotkut yrittävät aina vähätellä sitä hiusten merkitystä miehen ulkonäössä tai jos pitävät sitä turhamaisena, jos mies haluaa syödä lääkkeitä kaljuuntumisen estämiseksi.
Olisi vaan pelkästään hyvä asia, jos myös Suomessa se plastikkakirurgia tulisi yhtä yleiseksi ja suosituksi kun mitä amerikassa, niin silloin se olisi ihan normaalia, kun kaljuuntumisesta kärsivät nuoret miehet vetäisivät fina-tabletteja ja menisivät jo varhaisessa vaiheessa plastikkakirurgille hiustensiirtoon.
Jokaisella miehellä on täysi oikeus panostaa ulkonäköönsä niin lääkkeiden kun myös rahankin avulla, eikä se tee hänestä turhamaista ja/tai pinnallista.Ei tuossa mun mielestä vastustettu miehen huomion kiinnittämistä omaan ulkonäköön mihin sä vastasit eli mitä sä keuhkoot, ota ihan iisisti.
13+3 kirjoitti:
Ei tuossa mun mielestä vastustettu miehen huomion kiinnittämistä omaan ulkonäköön mihin sä vastasit eli mitä sä keuhkoot, ota ihan iisisti.
Ei ehkä vastustettu, mutta kuitenkin vaan Suomessa on yhä sellainen ilmapiiri, ettei sitä oikein ymmärretä, jos miehet haluavat välttämättä säilyttää hiuksensa päässä vielä vanhemmallakin iällä. Kun ei sitä oikein ymmärretä edes nuorten miesten kohdallakaan.
Melkein aina jos joku aloittaa keskustelun tästä aiheesta, niin jatkuvasti tulee vaan näitä kommentteja, kuinka kehoitetaan ajamaan kaljuksi tai siiliksi ja lopettamaan se "turha" murehtiminen siitä hiustenlähdöstä, kun sitä kaljuuntumista pidetään aina vaan ihan normaalina vaivana, johon ei välttämättä miesten kannattaisi edes puuttua.
Koskaan ei kukaan ymmärrä Suomessa sitä, jos jollain miehellä onkin oma itsetunto ja elämä kokonaan pilalla sen takia, jos tukka alkaakin lähtemään nuorena tai vaikka sitten vanhemmalla iällä.- klani
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se hiusten päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia miehen ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista! Näin mä olen ainakin itse asian ajatellut, enkä todellakaan voi sietää näitä puheita, jos jotkut yrittävät aina vähätellä sitä hiusten merkitystä miehen ulkonäössä tai jos pitävät sitä turhamaisena, jos mies haluaa syödä lääkkeitä kaljuuntumisen estämiseksi.
Jokaisella miehellä on täysi oikeus panostaa ulkonäköönsä niin lääkkeiden kun myös rahankin avulla, eikä se tee hänestä turhamaista ja/tai pinnallista.Tota noin, ei muuten ole. Mua kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin tukka. Aikaa ja rahaa säästääkseni vedin pään klaniksi jo parikymppisenä. Meitä tälläsiä kaljuja on paljon, ei kaikki aja päätään vaan siks että hiusraja pakenee, jotkut meistä ihan tykkää olla kaljuja. Ei ole vaikuttanut mihinkään elämän osa-alueeseen tukattomuus, ei sit niin millään tavalla. Siinähän syö lääkkeitä jos se omaa fiilistä parantaa ei se oo keneltäkään muulta pois, mut eipä lähetä huuteleen kaikkien miesten puolesta että fleda olis jotenkin valtavan tärkeä asia ulkonäössä tai elämässä ylipäätään. Harvaa miestä varmaan oikeesti syö tukka yhtä paljon ku sua.
klani kirjoitti:
Tota noin, ei muuten ole. Mua kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin tukka. Aikaa ja rahaa säästääkseni vedin pään klaniksi jo parikymppisenä. Meitä tälläsiä kaljuja on paljon, ei kaikki aja päätään vaan siks että hiusraja pakenee, jotkut meistä ihan tykkää olla kaljuja. Ei ole vaikuttanut mihinkään elämän osa-alueeseen tukattomuus, ei sit niin millään tavalla. Siinähän syö lääkkeitä jos se omaa fiilistä parantaa ei se oo keneltäkään muulta pois, mut eipä lähetä huuteleen kaikkien miesten puolesta että fleda olis jotenkin valtavan tärkeä asia ulkonäössä tai elämässä ylipäätään. Harvaa miestä varmaan oikeesti syö tukka yhtä paljon ku sua.
No miten sitten kukakin asian ajattelee, mutta mulle se tukan päässä pysyminen on vaan yksi koko elämän tärkeimmistä asioista ja sen puolesta olen kyllä täysin valmis vetämään lääkkeitä vaikka koko lopun ikäni.
Mä nyt vaan olen erittäin ulkonäkökeskeinen ihminen ja eikä sekään ole keneltäkään muulta pois, jos mä olen valmis ulkonäkööni panostamaan ja vaikka nyt kertoisinkin suorat mielipiteeni tästä asiasta.- ndfhfdhdffdhfdh
DarkFear kirjoitti:
Ei ehkä vastustettu, mutta kuitenkin vaan Suomessa on yhä sellainen ilmapiiri, ettei sitä oikein ymmärretä, jos miehet haluavat välttämättä säilyttää hiuksensa päässä vielä vanhemmallakin iällä. Kun ei sitä oikein ymmärretä edes nuorten miesten kohdallakaan.
Melkein aina jos joku aloittaa keskustelun tästä aiheesta, niin jatkuvasti tulee vaan näitä kommentteja, kuinka kehoitetaan ajamaan kaljuksi tai siiliksi ja lopettamaan se "turha" murehtiminen siitä hiustenlähdöstä, kun sitä kaljuuntumista pidetään aina vaan ihan normaalina vaivana, johon ei välttämättä miesten kannattaisi edes puuttua.
Koskaan ei kukaan ymmärrä Suomessa sitä, jos jollain miehellä onkin oma itsetunto ja elämä kokonaan pilalla sen takia, jos tukka alkaakin lähtemään nuorena tai vaikka sitten vanhemmalla iällä.No en mä ala moralisoimaan jos jollekin suomalaiselle miehelle tukka on tosi tärkeä. Kyllä mä itekin mielelläni pitäisin mielelläni tukan päässä. Se on vaan, että jonkun litkujen kanssa en jaksaisi alkaa läträämään lopun elämääni, mutta tabun voisin vetäistä naamaa joka päivä, periaatteessa. Toisaalta itse pyrin siihen, ettei mitään lääkkeitä tarttis vetää, paitsi joskus buranaa jos särkee pää.
On kovat sivuvaikutukset tolla DHT-blokkaajalla. Jos koko kehon tärkeä hormoni blokkaantuu, niin en tiedä onko se nyt hyvä asia. Toi DHT on "maskuliinisempi" hormoni kuin testosteroni. Se on vähän sama ku näet rotan talos nurkassa ja räiskäset sen haulikolla kuoliaaksi. Joo, rotta saa kyytiä, mutta niin saa seinät ja lattiakin samalla. - sfdfsdfsfdf
DarkFear kirjoitti:
No miten sitten kukakin asian ajattelee, mutta mulle se tukan päässä pysyminen on vaan yksi koko elämän tärkeimmistä asioista ja sen puolesta olen kyllä täysin valmis vetämään lääkkeitä vaikka koko lopun ikäni.
Mä nyt vaan olen erittäin ulkonäkökeskeinen ihminen ja eikä sekään ole keneltäkään muulta pois, jos mä olen valmis ulkonäkööni panostamaan ja vaikka nyt kertoisinkin suorat mielipiteeni tästä asiasta.Ootko jo kauan syönyt tota kaljuuntumisenestolääkettä?
- klani
DarkFear kirjoitti:
Mä nyt vaan olen erittäin ulkonäkökeskeinen ihminen ja eikä sekään ole keneltäkään muulta pois, jos mä olen valmis ulkonäkööni panostamaan ja vaikka nyt kertoisinkin suorat mielipiteeni tästä asiasta."Kyllä se hiusten päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia miehen ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista!"
Puhu sitten itsestäsi äläkä laveasti MIESTEN puolesta.
"enkä todellakaan voi sietää näitä puheita, jos jotkut yrittävät aina vähätellä sitä hiusten merkitystä miehen ulkonäössä"
Ehkä jotkut eivät voi sietää jos jotkut yrittävät paisutella hiusten merkitystä miehen ulkonäössä.
Itseä ei pahemmin hetkauta suuntaan tai toiseen, kunhan oli tylsänä iltana kommentoitava tuota "miehen elämän tärkeintä asiaa". - 745577547
klani kirjoitti:
"Kyllä se hiusten päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia miehen ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista!"
"enkä todellakaan voi sietää näitä puheita, jos jotkut yrittävät aina vähätellä sitä hiusten merkitystä miehen ulkonäössä"
Ehkä jotkut eivät voi sietää jos jotkut yrittävät paisutella hiusten merkitystä miehen ulkonäössä.
Itseä ei pahemmin hetkauta suuntaan tai toiseen, kunhan oli tylsänä iltana kommentoitava tuota "miehen elämän tärkeintä asiaa".Oon kyllä huomannut, että moni mies vetää klaniksi hyvästä hiuskasvusta huolimatta. Ja onhan se nyt sellainen miehekäs tyyli ja moni mies haluaa ehkä korostaakin miehuuttaan sillä tavalla. Aivan kuin sängen jättäminen tai joku pukinparran pitäminen tms. Klanilla tarkoitan enemmän sellaista muutaman millin sänkeä kuin ihan kiiltävää kaljua.
ndfhfdhdffdhfdh kirjoitti:
No en mä ala moralisoimaan jos jollekin suomalaiselle miehelle tukka on tosi tärkeä. Kyllä mä itekin mielelläni pitäisin mielelläni tukan päässä. Se on vaan, että jonkun litkujen kanssa en jaksaisi alkaa läträämään lopun elämääni, mutta tabun voisin vetäistä naamaa joka päivä, periaatteessa. Toisaalta itse pyrin siihen, ettei mitään lääkkeitä tarttis vetää, paitsi joskus buranaa jos särkee pää.
On kovat sivuvaikutukset tolla DHT-blokkaajalla. Jos koko kehon tärkeä hormoni blokkaantuu, niin en tiedä onko se nyt hyvä asia. Toi DHT on "maskuliinisempi" hormoni kuin testosteroni. Se on vähän sama ku näet rotan talos nurkassa ja räiskäset sen haulikolla kuoliaaksi. Joo, rotta saa kyytiä, mutta niin saa seinät ja lattiakin samalla.En nyt sanoisi, että tolla lääkkeellä (finalla) olisi niin kovia sivuvaikutuksia, jos ajattelee asiaa sen hyötynäkökannalta, eli sen että hiukset pysyvät päässä. En ole mikään lääkäri tai lääketieteen asiantuntija, mutta mitä oon netistä etsinyt tietoa noista hiustenlähtöön liittyvistä jutuista, niin sen oon ymmärtänyt, että toi dht on just se pahin vihollinen miesten hiuksille ja muutenkin se dht aiheuttaa vain kaikkea vanhenemiseen liittyvää. Eli en kyllä näe tossa dht:ssa mitään hyviä puolia, kun se vaan edesauttaa vanhenemista ja aiheuttaa hiustenlähtöä.
Oon vaan sitä mieltä, että kun sitä on kerran mieheksi syntynyt, niin kyllä sitä silloin myös miehenä tulee pysymään, vaikka jotain turhaa dht-hormonia ei kropassa olisikaan. Ei se miehen kroppa muutu siinä mitenkään naismaiseksi, vaikka niitä fina-tabuja päivittäin vetäisikin.sfdfsdfsfdf kirjoitti:
Ootko jo kauan syönyt tota kaljuuntumisenestolääkettä?
No itse oon syönyt sitä yli vuoden verran ja olisin kyllä halunnut aloittaa sen jo paljon aikaisemmin, mutta kun on vaan noi terkkarilääkärit niin surkeita ja ennen kaikkea välinpitämättömiä, kun eivät edes halua koskaan kirjoittaa mitään lääkkeitä miesten hiustenlähtöön, koska pitävät sitä ihan normaalina ja suorastaan jopa hyvänä asiana.
klani kirjoitti:
"Kyllä se hiusten päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia miehen ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista!"
Itseä ei pahemmin hetkauta suuntaan tai toiseen, kunhan oli tylsänä iltana kommentoitava tuota "miehen elämän tärkeintä asiaa".Voin aika hyvin sanoa, etten mä ole todellakaan ainoa mies, joka ajattelee asiasta tällä tavalla. Ajattele sitä kuinka monet miehet sitä finaa syö mun lisäksi ja miten paljon miehiä oikein käy plastikkakirurgilla hiustensiirroissa. Varmasti silloin sitä tukkaa pidetään aika tärkeänä juttuna, kun siitä ollaan valmiita maksamaan oikein useita tuhansia euroja.
- gfnnddfhh
DarkFear kirjoitti:
En nyt sanoisi, että tolla lääkkeellä (finalla) olisi niin kovia sivuvaikutuksia, jos ajattelee asiaa sen hyötynäkökannalta, eli sen että hiukset pysyvät päässä. En ole mikään lääkäri tai lääketieteen asiantuntija, mutta mitä oon netistä etsinyt tietoa noista hiustenlähtöön liittyvistä jutuista, niin sen oon ymmärtänyt, että toi dht on just se pahin vihollinen miesten hiuksille ja muutenkin se dht aiheuttaa vain kaikkea vanhenemiseen liittyvää. Eli en kyllä näe tossa dht:ssa mitään hyviä puolia, kun se vaan edesauttaa vanhenemista ja aiheuttaa hiustenlähtöä.
Oon vaan sitä mieltä, että kun sitä on kerran mieheksi syntynyt, niin kyllä sitä silloin myös miehenä tulee pysymään, vaikka jotain turhaa dht-hormonia ei kropassa olisikaan. Ei se miehen kroppa muutu siinä mitenkään naismaiseksi, vaikka niitä fina-tabuja päivittäin vetäisikin.Jos miehellä tyrehtyy testosteronin tuotanto, sillä on iso merkitys. Masentuu, lihakset häviää, libido häviää, itsetunto laskee pohjamutiin, rasvaa alkaa kertymään naismaisesti (rinnat yms) sekä vatsanseutuville jne jne. Tuo DHT eli dihydrotestosteroni on jossain mielessä jopa 10 kertaa vahvempaa kuin testosteroni. Itse en haluaisi oikeen blokata tämän hormonin toimintaa, vaikka päänahkastani haluaisin sen toki siirtyvän jonnekin muualle tekemään "tuhojaan" :D Mutta valitettavasti tuo fina vaikuttaa koko kropan pitoisuuksiin, se ei ole mikään täsmälääke. Finan sivuvaikutuksia on mm. seksuaalisen halun väheneminen sekä rintojen kasvu. Noita sivareita ei kaikilla esiinny tai ne esiintyvät niin vähäisesti, ettei se vielä haittaa.
Ne päähän levitettävät litkut on enemmän täsmälääkkeitä, mutta niiden käyttö on niin samperin rasittavaa, aiheuttavat namaan ryppyjä, eivätkä vissiin niin kovin tehokkaita edes ole siinä hiustenlähdön ehkäisemisessä. Täytyy vaan toivoa, että markkinoille tulisi pian parempia, vähemmän sivuvaikutuksia omaavia lääkkeitä. Ja jotain vissiin on lähitulevaisuudessa tuloillaankin. - klani
DarkFear kirjoitti:
Voin aika hyvin sanoa, etten mä ole todellakaan ainoa mies, joka ajattelee asiasta tällä tavalla. Ajattele sitä kuinka monet miehet sitä finaa syö mun lisäksi ja miten paljon miehiä oikein käy plastikkakirurgilla hiustensiirroissa. Varmasti silloin sitä tukkaa pidetään aika tärkeänä juttuna, kun siitä ollaan valmiita maksamaan oikein useita tuhansia euroja.
Voin aika hyvin sanoa, etten mä ole todellakaan ainoa mies, joka saa p*llua päivittäin. Ajattele sitä kuinka monet miehet sitä p*llua saa mun lisäksi.
Siitä huolimatta en julista pitkin kyliä kuinka kaikki miehet saa p*llua, kun hyvin tiedän ettei asia näin ole. V*tuttelee ihmiset jotka huutelevat että KAIKKI on nyt tätä mieltä koska mä olen.
Miehet ostaa kalsarinsa Dressmanista. Miehet syö pihviä vähintään kolme kertaa viikossa. Miehet käy salilla. Miehet ei välitä v*ttujakaan onko niillä tukkaa päässä. Naiset käyttää korkkareita. Naiset ei juo kaljaa. Naiset nyplää pitsiä.
Naisten elämän tärkein asia on laittaa lisäkkeitä tukkaan, kynsiin ja ripsiin. Kyllä nekin pitää niitä tärkeinä juttuina ja on valmiita maksamaan ihan v*tusti kaikista irtopaloistaan.
...Tämä ei kuitenkaan koske KAIKKIA naisia. See where I'm going with this? gfnnddfhh kirjoitti:
Jos miehellä tyrehtyy testosteronin tuotanto, sillä on iso merkitys. Masentuu, lihakset häviää, libido häviää, itsetunto laskee pohjamutiin, rasvaa alkaa kertymään naismaisesti (rinnat yms) sekä vatsanseutuville jne jne. Tuo DHT eli dihydrotestosteroni on jossain mielessä jopa 10 kertaa vahvempaa kuin testosteroni. Itse en haluaisi oikeen blokata tämän hormonin toimintaa, vaikka päänahkastani haluaisin sen toki siirtyvän jonnekin muualle tekemään "tuhojaan" :D Mutta valitettavasti tuo fina vaikuttaa koko kropan pitoisuuksiin, se ei ole mikään täsmälääke. Finan sivuvaikutuksia on mm. seksuaalisen halun väheneminen sekä rintojen kasvu. Noita sivareita ei kaikilla esiinny tai ne esiintyvät niin vähäisesti, ettei se vielä haittaa.
Ne päähän levitettävät litkut on enemmän täsmälääkkeitä, mutta niiden käyttö on niin samperin rasittavaa, aiheuttavat namaan ryppyjä, eivätkä vissiin niin kovin tehokkaita edes ole siinä hiustenlähdön ehkäisemisessä. Täytyy vaan toivoa, että markkinoille tulisi pian parempia, vähemmän sivuvaikutuksia omaavia lääkkeitä. Ja jotain vissiin on lähitulevaisuudessa tuloillaankin.No mulla ei ole ainakaan lihaksia hävinnyt mitenkään merkittävästi tai jos on, niin on varmasti johtunut siitä, kun en käy enää niin paljoa punttisalilla kun joskus aikaisemmin. Rasvan lisääntymistä kropassa voi välttää aina treenaamisella ja mahdollisilla dieteillä. Itse oon ollut aina helposti lihovaa sorttia, joten sen vuoksi oon aina joutunut treenaamaan suht ahkerasti ja tarkkailemaan syömisiäni.
Niin ja mulla ei ole ollut finan aloittamisen jälkeen minkäänlaista masennusta tai itsetunnon laskemista, sillä se on vaan nostanut koko ajan mielialaa korkeammalle, kun se on pysäyttänyt hiustenlähdön ja samalla tukka on muuttunut paremmaksi. Eli voi sanoa, että pelkästään hyviä vaikutuksia tolla finalla on ollut mun elämääni.- rykurk
DarkFear kirjoitti:
Voin aika hyvin sanoa, etten mä ole todellakaan ainoa mies, joka ajattelee asiasta tällä tavalla. Ajattele sitä kuinka monet miehet sitä finaa syö mun lisäksi ja miten paljon miehiä oikein käy plastikkakirurgilla hiustensiirroissa. Varmasti silloin sitä tukkaa pidetään aika tärkeänä juttuna, kun siitä ollaan valmiita maksamaan oikein useita tuhansia euroja.
kerro paljo yksityiseltä maksoi saada tuo resepti ja paljonko fina tabut maksaa kuukautta kohden?
- shsgfhsfgh
DarkFear kirjoitti:
no käväsin netistä kattoo mitä yksityisen vastaanotot turussa maksaa. hinnat heittelee aika reippaasti. 35e-150e. toi halvin on 20min käynti vastaanotolla. kait se siinä ajassa kerkee reseptin kirjottaa?
vai miten itse sen sait? tarviko ravata useestikkin vai riittikö kertakäynti vastaanotolla reseptin saantiin? - mies32
klani kirjoitti:
Voin aika hyvin sanoa, etten mä ole todellakaan ainoa mies, joka saa p*llua päivittäin. Ajattele sitä kuinka monet miehet sitä p*llua saa mun lisäksi.
Siitä huolimatta en julista pitkin kyliä kuinka kaikki miehet saa p*llua, kun hyvin tiedän ettei asia näin ole. V*tuttelee ihmiset jotka huutelevat että KAIKKI on nyt tätä mieltä koska mä olen.
Miehet ostaa kalsarinsa Dressmanista. Miehet syö pihviä vähintään kolme kertaa viikossa. Miehet käy salilla. Miehet ei välitä v*ttujakaan onko niillä tukkaa päässä. Naiset käyttää korkkareita. Naiset ei juo kaljaa. Naiset nyplää pitsiä.
Naisten elämän tärkein asia on laittaa lisäkkeitä tukkaan, kynsiin ja ripsiin. Kyllä nekin pitää niitä tärkeinä juttuina ja on valmiita maksamaan ihan v*tusti kaikista irtopaloistaan.
...Tämä ei kuitenkaan koske KAIKKIA naisia. See where I'm going with this?Minua taas ärsyttää, kun jotkut väkisin haluavat nähdä yleistämistä joka paikassa ja alkavat sitten saarnaamaan kuinka kauheaa yleistäminen on.
Tarkoittaen sitä, ettei DarkFear missään kohtaa puhunut kaikkien miesten puolesta, sinä vain halusit tekstinsä niin lukea, jotta pääsisit möykkäämään yleistämistä vastaan. - mies32
DarkFear kirjoitti:
No mulla ei ole ainakaan lihaksia hävinnyt mitenkään merkittävästi tai jos on, niin on varmasti johtunut siitä, kun en käy enää niin paljoa punttisalilla kun joskus aikaisemmin. Rasvan lisääntymistä kropassa voi välttää aina treenaamisella ja mahdollisilla dieteillä. Itse oon ollut aina helposti lihovaa sorttia, joten sen vuoksi oon aina joutunut treenaamaan suht ahkerasti ja tarkkailemaan syömisiäni.
Niin ja mulla ei ole ollut finan aloittamisen jälkeen minkäänlaista masennusta tai itsetunnon laskemista, sillä se on vaan nostanut koko ajan mielialaa korkeammalle, kun se on pysäyttänyt hiustenlähdön ja samalla tukka on muuttunut paremmaksi. Eli voi sanoa, että pelkästään hyviä vaikutuksia tolla finalla on ollut mun elämääni.Oletko sinä siis ollut feminiininen jo ennen Finaa?
- Kispus
mies32 kirjoitti:
Minua taas ärsyttää, kun jotkut väkisin haluavat nähdä yleistämistä joka paikassa ja alkavat sitten saarnaamaan kuinka kauheaa yleistäminen on.
Tarkoittaen sitä, ettei DarkFear missään kohtaa puhunut kaikkien miesten puolesta, sinä vain halusit tekstinsä niin lukea, jotta pääsisit möykkäämään yleistämistä vastaan.En ainakaan minun elämän tärkein asia! en laitalisäkkeitä tukkaan, kynsiin ja ripsiin. Olen hoikka ja siivoan asuntoni usein kun tarvitaan.
- 13+3
DarkFear kirjoitti:
Koskaan ei kukaan ymmärrä Suomessa sitä, jos jollain miehellä onkin oma itsetunto ja elämä kokonaan pilalla sen takia, jos tukka alkaakin lähtemään nuorena tai vaikka sitten vanhemmalla iällä.No kehottikos toi samppanja ajamaan kaljuks? Lue viestit vähän tarkempaan niin ei tarttee jälkikäteen selitellä kun ne selityksetkin menee pieleen. Mun mielestä se kyl vaan yritti kertoa ette maailma ei pyöri sen mukaan onks tukkaa vai ei
- sggdsgsgsgsgssdg
DarkFear kirjoitti:
No mulla ei ole ainakaan lihaksia hävinnyt mitenkään merkittävästi tai jos on, niin on varmasti johtunut siitä, kun en käy enää niin paljoa punttisalilla kun joskus aikaisemmin. Rasvan lisääntymistä kropassa voi välttää aina treenaamisella ja mahdollisilla dieteillä. Itse oon ollut aina helposti lihovaa sorttia, joten sen vuoksi oon aina joutunut treenaamaan suht ahkerasti ja tarkkailemaan syömisiäni.
Niin ja mulla ei ole ollut finan aloittamisen jälkeen minkäänlaista masennusta tai itsetunnon laskemista, sillä se on vaan nostanut koko ajan mielialaa korkeammalle, kun se on pysäyttänyt hiustenlähdön ja samalla tukka on muuttunut paremmaksi. Eli voi sanoa, että pelkästään hyviä vaikutuksia tolla finalla on ollut mun elämääni.Et oo käynyt salilla enää niin paljon? Voisiko se johtua siitä, että testotasosi (tai siis dht-tasosi) ovat laskeneet ja sellainen miehinen rehkiminen ei enää kiinnosta? Toivottavasti mikään pitsinnypläys ei sentään oo uusissa preferensseissä :D
- kaljuuntuva
DarkFear kirjoitti:
No itse oon syönyt sitä yli vuoden verran ja olisin kyllä halunnut aloittaa sen jo paljon aikaisemmin, mutta kun on vaan noi terkkarilääkärit niin surkeita ja ennen kaikkea välinpitämättömiä, kun eivät edes halua koskaan kirjoittaa mitään lääkkeitä miesten hiustenlähtöön, koska pitävät sitä ihan normaalina ja suorastaan jopa hyvänä asiana.
Minkähän takia ne sitä hyvänä asiana pitää? Voin vaan kuvitella, että ne terkkarit mielessään miettii ku oot tullut niitten vastaanotolle jonkun perseeseen asti pitkän heviletin kanssa, että ei helvetti, leikkais ton lettinsä nyt jo pois :)
- adfgadfgag
sggdsgsgsgsgssdg kirjoitti:
Et oo käynyt salilla enää niin paljon? Voisiko se johtua siitä, että testotasosi (tai siis dht-tasosi) ovat laskeneet ja sellainen miehinen rehkiminen ei enää kiinnosta? Toivottavasti mikään pitsinnypläys ei sentään oo uusissa preferensseissä :D
mä voisin hiusten vuoks luopua osasta testosteroneista. mitä väliiä sillä suuremmallakaan miehisyydellä on, jos sua päinkään ei katota ilman hiuksia.
sggdsgsgsgsgssdg kirjoitti:
Et oo käynyt salilla enää niin paljon? Voisiko se johtua siitä, että testotasosi (tai siis dht-tasosi) ovat laskeneet ja sellainen miehinen rehkiminen ei enää kiinnosta? Toivottavasti mikään pitsinnypläys ei sentään oo uusissa preferensseissä :D
No itse asiassa jätin salitreenin jo vuosia ennen finan aloittamista, joten sillä finan syömisellä ei siis ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Jätin punttitreenin lähinnä vaan sen takia, koska ylimääräiset kilot pysyvät paremmin kurissa lenkkeilyn avulla ja muutenkin liiallinen punttitreeni tuo vaan lisää painoa, kun lihakset kasvavat.
Ei ole ollut mitään kipua rinnoissa ja kuten tossa jo aikaisemmin mainitsin sen, että rasvan kertymisen kroppaan voi välttää mm. treenin avulla. Jos käyt aktiivisesti juoksemassa ja tarkkailet hieman syömisiäsi, niin ei silloin pitäisi tulla ylimääräisiä kiloja.adfgadfgag kirjoitti:
mä voisin hiusten vuoks luopua osasta testosteroneista. mitä väliiä sillä suuremmallakaan miehisyydellä on, jos sua päinkään ei katota ilman hiuksia.
Tässä oon ihan täysin samaa mieltä kanssasi. Mitä hyötyä jostain testosteroneista oikein on, jos oma ulkonäkö on täysin pilalla, eikä itsekään ole sinut oman itsensä ja ulkonäkönsä kanssa.
Mulla ainakin olisi koko ajan joka paikassa mielessä se asia, että mitä muut ihmiset mahtavat ajatella mun ulkonäöstäni ja kaljuuntuneesta päästäni, jos joutuisin kaljuna elämään.- mies32
Kispus kirjoitti:
En ainakaan minun elämän tärkein asia! en laitalisäkkeitä tukkaan, kynsiin ja ripsiin. Olen hoikka ja siivoan asuntoni usein kun tarvitaan.
Ihanaa!
- sgssggsgsdg
DarkFear kirjoitti:
No itse asiassa jätin salitreenin jo vuosia ennen finan aloittamista, joten sillä finan syömisellä ei siis ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Jätin punttitreenin lähinnä vaan sen takia, koska ylimääräiset kilot pysyvät paremmin kurissa lenkkeilyn avulla ja muutenkin liiallinen punttitreeni tuo vaan lisää painoa, kun lihakset kasvavat.
Ei ole ollut mitään kipua rinnoissa ja kuten tossa jo aikaisemmin mainitsin sen, että rasvan kertymisen kroppaan voi välttää mm. treenin avulla. Jos käyt aktiivisesti juoksemassa ja tarkkailet hieman syömisiäsi, niin ei silloin pitäisi tulla ylimääräisiä kiloja.No, eipä tuossa sit mitään, sun tapas on ihan oikea...sulle. Ite kyllä haluan pitää testosteronini mahdollisimman koholla luonnollisin keinoin. Víttuakos mä jollain tukalla tekisin jos olisin semmonen lihakseton ja tahdoton muiden mielipiteistä välittävä semi-mies. Mä siis luulen, että luonteenikaan ei olis yhtä miehekäs jos tieten tahtoen laskisin arvokkaita mieshormonejani.
- mies32
sgssggsgsdg kirjoitti:
No, eipä tuossa sit mitään, sun tapas on ihan oikea...sulle. Ite kyllä haluan pitää testosteronini mahdollisimman koholla luonnollisin keinoin. Víttuakos mä jollain tukalla tekisin jos olisin semmonen lihakseton ja tahdoton muiden mielipiteistä välittävä semi-mies. Mä siis luulen, että luonteenikaan ei olis yhtä miehekäs jos tieten tahtoen laskisin arvokkaita mieshormonejani.
Minulle kai sitten olisi ihan sama vetää fina-kuuri, kun olen jo valmiiksi tuollainen muisten mielipiteistä välittävä lälly.
sgssggsgsdg kirjoitti:
No, eipä tuossa sit mitään, sun tapas on ihan oikea...sulle. Ite kyllä haluan pitää testosteronini mahdollisimman koholla luonnollisin keinoin. Víttuakos mä jollain tukalla tekisin jos olisin semmonen lihakseton ja tahdoton muiden mielipiteistä välittävä semi-mies. Mä siis luulen, että luonteenikaan ei olis yhtä miehekäs jos tieten tahtoen laskisin arvokkaita mieshormonejani.
Ei mulla ole ainakaan kaikki lihasmassa hävinnyt, vaikka olenkin finaa vetänyt kohta jo puolitoista vuotta. Varmaan mulla olisi lihasta vielä enemmänkin, jos vaan treenaisin salilla enemmän. Mutta kuten kerroinkin sen, että siirryin jo vuosia ennen finan aloittamista punttisalilta enemmän tonne lenkkipolun puolelle.
- kaljuteräs...
ndfhfdhdffdhfdh kirjoitti:
No en mä ala moralisoimaan jos jollekin suomalaiselle miehelle tukka on tosi tärkeä. Kyllä mä itekin mielelläni pitäisin mielelläni tukan päässä. Se on vaan, että jonkun litkujen kanssa en jaksaisi alkaa läträämään lopun elämääni, mutta tabun voisin vetäistä naamaa joka päivä, periaatteessa. Toisaalta itse pyrin siihen, ettei mitään lääkkeitä tarttis vetää, paitsi joskus buranaa jos särkee pää.
On kovat sivuvaikutukset tolla DHT-blokkaajalla. Jos koko kehon tärkeä hormoni blokkaantuu, niin en tiedä onko se nyt hyvä asia. Toi DHT on "maskuliinisempi" hormoni kuin testosteroni. Se on vähän sama ku näet rotan talos nurkassa ja räiskäset sen haulikolla kuoliaaksi. Joo, rotta saa kyytiä, mutta niin saa seinät ja lattiakin samalla.Värikkäästi kuvattu finan sivuvaikutukset :)
- mdn1
Minä en ole ikinä ymmärtänyt nuoria miehiä, jotka tarkoituksella kynivät päänsä puliksi vaikka ihan täysi setti hiuksia kasvaisikin. Miksi joku haluaa näyttää rumemmlata kuin mitä on?
Toinen asia on sitten jos hiukset oikeasti harvenevat niin silloin sileäksi vetäminen on ilman muuta se järkevin vaihtoehto. Jokin juicetukka kenties sopi Juicelle itsellensä mutta muutoin nuo kalju ponnari viritelmät ovat ihan karseata katseltavaa.- -------------
Kalju houkuttelee joitain naisia, tai aika useitakin omien huomioideni perusteella. Minulla oli ennen aika neutraali tukka ja naiset kiinnittivät minuun aika vähän huomiota. Nyt kun pidän sellaista 1-3 mm sänkeä, niin saan paljon enemmän katseita. Kalloni on varmaankin esteettisesti onnistunut. Täysin sileää kuulaa en ole kokeillut.
- sfgnsfgn
------------- kirjoitti:
Kalju houkuttelee joitain naisia, tai aika useitakin omien huomioideni perusteella. Minulla oli ennen aika neutraali tukka ja naiset kiinnittivät minuun aika vähän huomiota. Nyt kun pidän sellaista 1-3 mm sänkeä, niin saan paljon enemmän katseita. Kalloni on varmaankin esteettisesti onnistunut. Täysin sileää kuulaa en ole kokeillut.
niin. ett pidä kaljuna vaan sänkenä.2 eri asiaa. voisin itsekkin pitää sänkeä, mutta kyse on nimenomaan hiusrajasta, eikä hiusten pituudesta. lääke lupaa myös osan hiuksista takaisin ja jos näin saan hiusrajan sentinkin alemmas niin voisin itsekkin kesäisin pitää sänkitukkaa. onneksi ei päälaelta ole hiukset lähteneet. tosin selvästi harventuneet :(. sänki se vasta hauskan näkönen onkin jos päälaella olisi täysin paljas nahka.
- -------------
sfgnsfgn kirjoitti:
niin. ett pidä kaljuna vaan sänkenä.2 eri asiaa. voisin itsekkin pitää sänkeä, mutta kyse on nimenomaan hiusrajasta, eikä hiusten pituudesta. lääke lupaa myös osan hiuksista takaisin ja jos näin saan hiusrajan sentinkin alemmas niin voisin itsekkin kesäisin pitää sänkitukkaa. onneksi ei päälaelta ole hiukset lähteneet. tosin selvästi harventuneet :(. sänki se vasta hauskan näkönen onkin jos päälaella olisi täysin paljas nahka.
Ihan hyvin sänkeä voi pitää paljaasta päänahasta huolimatta: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/3786/3786,1192651363,1/stock-photo-middle-aged-man-smiling-balding-middle-aged-man-smiling-6181045.jpg
Toki vähän yksilöllistä. Minullakin on ohentunut tukka päälaelta, varmaan muutaman vuoden kuluessa aika kadonnut. - 5477utujg
------------- kirjoitti:
"esteettisesti onnistunut" ...hahhahhaa :DD Joo, ei mulla muuta kuin että toi vaan kuulosti niin hauskalta :)
- ghjdghjj
------------- kirjoitti:
Ihan hyvin sänkeä voi pitää paljaasta päänahasta huolimatta: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/3786/3786,1192651363,1/stock-photo-middle-aged-man-smiling-balding-middle-aged-man-smiling-6181045.jpg
Toki vähän yksilöllistä. Minullakin on ohentunut tukka päälaelta, varmaan muutaman vuoden kuluessa aika kadonnut.huono esimerkki. ei muakaan haittais ton ikäsenä kulkee päälaki paljaana. mut vajaa 3 kybäsenä ei oikeen nappaa...
ghjdghjj kirjoitti:
huono esimerkki. ei muakaan haittais ton ikäsenä kulkee päälaki paljaana. mut vajaa 3 kybäsenä ei oikeen nappaa...
Mä en kyllä haluaisi elää kaljuuntuneena edes ton ikäisenä, enkä kyllä missään iässä, sillä sen verran tärkeä asia se tukan päässä pysyminen mulle todellakin on. Ärsyttää tällä palstalla, kun jotkut yrittävät vaan puolustella sitä, miten sitä voisi ihan hyvin kolmekymppisenä jo hyväksyä kaljuuntumisensa, ilman että alkaisi sitä mitenkään estelemään. Tällaiset tyypit kun eivät ymmärrä ollenkaan sitä ulkonäön merkitystä toisille miehille.
- Mieti itsekin
DarkFear kirjoitti:
Mä en kyllä haluaisi elää kaljuuntuneena edes ton ikäisenä, enkä kyllä missään iässä, sillä sen verran tärkeä asia se tukan päässä pysyminen mulle todellakin on. Ärsyttää tällä palstalla, kun jotkut yrittävät vaan puolustella sitä, miten sitä voisi ihan hyvin kolmekymppisenä jo hyväksyä kaljuuntumisensa, ilman että alkaisi sitä mitenkään estelemään. Tällaiset tyypit kun eivät ymmärrä ollenkaan sitä ulkonäön merkitystä toisille miehille.
Ja monia ärsyttää se että sinä jankkaat omaa mielipidettäsi ainoana oikeana vaihtoehtona.
Tajua jo sinäkin, että ihmiset ovat erilaisia. Moni oppii hyväksymään sen kaljuuntumisensa eikä halua syödä noita lääkkeitä ja elää ihan täysipainoista elämää. Kaikkien silmissä kalju mies ei myöskään ole automaattisesti joku rumilus, vaikka sinun mielestäsi niin olisikin.
Jokainen saa tehdä itse sen päätöksensä, että haluaako estää kaljuuntumista lääkkeillä vai ei. Kannattaa silti ottaa huomioon myös ne sivuvaikutukset ym ja se että eivät nuo nykyiset lääkkeetkään mitään ihmetroppeja ole. Jos esim. ohimot ovat jo kaljuuntuneet, niin eipä niihin finalla pahemmin hiusta saa. Mieti itsekin kirjoitti:
Ja monia ärsyttää se että sinä jankkaat omaa mielipidettäsi ainoana oikeana vaihtoehtona.
Tajua jo sinäkin, että ihmiset ovat erilaisia. Moni oppii hyväksymään sen kaljuuntumisensa eikä halua syödä noita lääkkeitä ja elää ihan täysipainoista elämää. Kaikkien silmissä kalju mies ei myöskään ole automaattisesti joku rumilus, vaikka sinun mielestäsi niin olisikin.
Jokainen saa tehdä itse sen päätöksensä, että haluaako estää kaljuuntumista lääkkeillä vai ei. Kannattaa silti ottaa huomioon myös ne sivuvaikutukset ym ja se että eivät nuo nykyiset lääkkeetkään mitään ihmetroppeja ole. Jos esim. ohimot ovat jo kaljuuntuneet, niin eipä niihin finalla pahemmin hiusta saa.Kenelle olen jankannut sitä ainoana oikeana vaihtoehtona? Ainakin mulle itselleni se oma mielipide on todellakin se ainoa oikea mielipide, enkä suostu muiden mielipiteitä uskomaan ollenkaan. Vaikka miljoona ihmistä väittäisi mun olevan ihan hyvännäköinen kaljunakin, niin sillä ei olisi mulle yhtään mitään merkitystä, kun omasta mielestäni mä en ole kaljuna hyvännäköinen. Eli kyllä se oma mielipide on tässä(kin) asiassa itselleen se ainoa ja oikea mielipide.
Mä vaan kun en pysty hyväksymään sitä kaljuuntumista itselläni, joten näin ollen se finan syönti on mulle ainoa mahdollinen vaihtoehto.
Eikä sillä finalla ole mitään sellaisia sivuvaikutuksia, joiden takia sen syöminen kannattaisi lopettaa, jos vaihtoehtona olisi kaljuuntuminen. Ja vaikka se fina ei toisikaan hiuksia ohimoille, niin ainakin sillä saa pysäytettyä hiustenlähdön ja aina sitä voi käydä plastikkakirurgilla hankkimassa lisää tukkaa ohimoille, jos varaa siihen on ja halua maksaa.
- 10+17
Kyllä hiukset pitää päässä olla. Itse olen käyttänyt Rogainea jo murrosiästä ja syönyt testosteroninsalpaajaa jo 5 vuotta. Kyllähän ne hiukset päähän palasivat. Paskoilla geeneillä meikää siunattu. Sitä en vain tajua, että Isäukko on jo 50-vuotias ja tukka kasvaa edelleen tuuheana päässä. Äidin puolen suvussa kaikki miehet ovat kaljuja ja aneemisia.
- sdsdsfsdfsdf
testosteroninsalpaaja? Näytätkö enemmän mieheltä vai androgyyniltä nykyisin?
- 10+17
sdsdsfsdfsdf kirjoitti:
testosteroninsalpaaja? Näytätkö enemmän mieheltä vai androgyyniltä nykyisin?
Kyllä mä ihan mieheltä näytän, mutta eihän tuo ota enää läheskään samalla tavalla eteen kuin ennen.
- sfsssdffsd
10+17 kirjoitti:
Kyllä mä ihan mieheltä näytän, mutta eihän tuo ota enää läheskään samalla tavalla eteen kuin ennen.
No huhhuh! Tingit siis tärkeimmästä miehisestä ominaisuudestasi, että tukka pysyis päässä?? On sullakin prioriteetit...
sfsssdffsd kirjoitti:
No huhhuh! Tingit siis tärkeimmästä miehisestä ominaisuudestasi, että tukka pysyis päässä?? On sullakin prioriteetit...
Kyllä se tukan päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista! Niin ja kyllä se tukka on samalla myös tärkein miehinen ominaisuus, eli se menee kaikkien muiden asioiden edelle.
Ymmärrän oikein hyvin jos jotkut haluavat tukkansa säilyttää ja ovat valmiita tinkimään sen puolesta monista muista asioista, jotka taas eivät ole niin tärkeitä.- mies32
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se tukan päässä pysyminen on vaan kaikkein tärkein asia ulkonäön kannalta ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista! Niin ja kyllä se tukka on samalla myös tärkein miehinen ominaisuus, eli se menee kaikkien muiden asioiden edelle.
Ymmärrän oikein hyvin jos jotkut haluavat tukkansa säilyttää ja ovat valmiita tinkimään sen puolesta monista muista asioista, jotka taas eivät ole niin tärkeitä.Vaikka sinulla on tukka, miehisyytesi ei ole riittänyt laivalle. Merkillistä.
- sdgdsgsgsgs
mies32 kirjoitti:
Vaikka sinulla on tukka, miehisyytesi ei ole riittänyt laivalle. Merkillistä.
Sillä on testot jo niin alhaalla, ettei uskalla tehdä mitään. Runkkailee vaan kotona ja ihailee peilistä tuuheaa kuontaloaan.
- lisäys
sdgdsgsgsgs kirjoitti:
Sillä on testot jo niin alhaalla, ettei uskalla tehdä mitään. Runkkailee vaan kotona ja ihailee peilistä tuuheaa kuontaloaan.
eikä varmaan muuten ees runkkaile enää ku ei seiso :d
mies32 kirjoitti:
Vaikka sinulla on tukka, miehisyytesi ei ole riittänyt laivalle. Merkillistä.
Ei se mistään miehisyyden puuttesta johdu, vaan siitä etten ole halunnut yksin sinne laivalle koskaan lähteä. Mutta tänä vuonna olisi sitten tarkoitus päästä sinne laivaristeilylle.
- fddfhfddhfdhdfh
DarkFear kirjoitti:
Ei se mistään miehisyyden puuttesta johdu, vaan siitä etten ole halunnut yksin sinne laivalle koskaan lähteä. Mutta tänä vuonna olisi sitten tarkoitus päästä sinne laivaristeilylle.
Nyt on mies32 sit ihan kusessa kun sinne laivalle tulee tollainen tukkajumala, joka vie kaikki mies32:sen naiset. Voin jo sieluni silmin kuvitella kuinka ilmestyt baarin oviaukkoon, heilautat päätäs niin että tukka hulmuaa ja naiset huokaisee. Kuulapää mies32 sitten vetäytyy jonnekin nurkkaan tai vaihtoehtoisesti hyttiinsä runkkaamaan :D
- 10+17
sfsssdffsd kirjoitti:
Muistan, kun hiusraja oli 10 cm ylempänä. Naisilta tuli lähes vastenmielisiä katseita. Kun hiukset oli ajeltu kokonaan pois, niin kukaan ei edes vilkaissut minuun päin. Kyllä se vähän huonompi seisokki on aika pieni hinta kaikesta siitä positiivisesta palautteesta, mitä olen saanut sen jälkeen, kun tukka kasvoi takaisin päähän.
- mies32
fddfhfddhfdhdfh kirjoitti:
Nyt on mies32 sit ihan kusessa kun sinne laivalle tulee tollainen tukkajumala, joka vie kaikki mies32:sen naiset. Voin jo sieluni silmin kuvitella kuinka ilmestyt baarin oviaukkoon, heilautat päätäs niin että tukka hulmuaa ja naiset huokaisee. Kuulapää mies32 sitten vetäytyy jonnekin nurkkaan tai vaihtoehtoisesti hyttiinsä runkkaamaan :D
Olenko minä siis se Darkkiksen kauan kaivattu laivakaveri? Vai onko kyse S24:n risteilystä? Vai oudosta sattumasta?
Ei minulla ole kuulaa.. Tosin silloin kun tuo tapahtuu, saattaa hyvinkin jo olla. 10+17 kirjoitti:
Muistan, kun hiusraja oli 10 cm ylempänä. Naisilta tuli lähes vastenmielisiä katseita. Kun hiukset oli ajeltu kokonaan pois, niin kukaan ei edes vilkaissut minuun päin. Kyllä se vähän huonompi seisokki on aika pieni hinta kaikesta siitä positiivisesta palautteesta, mitä olen saanut sen jälkeen, kun tukka kasvoi takaisin päähän.
Näin se asia just on, eli ei sovi yhtään vähätellä sitä hiusten merkitystä miehen ulkonäössä ja olemuksessa. Itse ainakin miettisin kaljuna koko ajan sitä, että mitä muut ihmiset mahtavat ajatella ulkonäöstäni ja kaljuuntuneesta päästäni. Varmasti myös naiset ajattelisivat usein, että "kyllä olisi toikin mies paljon paremman näköinen hiusten kanssa kun noin nuorena jo kaljuuntuneena". Eli kannattaa aina ajatella myös kaikkea sitä positiivista mitä hiukset saavat aikaan ulkonäössä.
Mutta hyvä juttu, jos oot saanut tukkasi kuntoon. Oletko tosiaan käynyt ihan hiustensiirrossa, vai millä ihmeellä oot saanut hiusrajaasi peräti 10cm alemmaksi?mies32 kirjoitti:
Olenko minä siis se Darkkiksen kauan kaivattu laivakaveri? Vai onko kyse S24:n risteilystä? Vai oudosta sattumasta?
Ei minulla ole kuulaa.. Tosin silloin kun tuo tapahtuu, saattaa hyvinkin jo olla.Kyllä mä voisin joskus vaikka lähteä mies32:n kanssa laivaristeilylle, jos hän vaan mukaan suostuisi. Tosin ensin meidän pitäisi kyllä tutustua toisiimme paremmin ja myös ihan reaalimaailmassa.
- sdgsgsggsdg
DarkFear kirjoitti:
Kyllä mä voisin joskus vaikka lähteä mies32:n kanssa laivaristeilylle, jos hän vaan mukaan suostuisi. Tosin ensin meidän pitäisi kyllä tutustua toisiimme paremmin ja myös ihan reaalimaailmassa.
Ettekö voisi siellä laivalla tutustua sitten? Tai no tietty jos asutte kumpikin samoilla seuduilla, niin miksette sitten tutustuisi etukäteen. Vaikka teinä tekisin niin, että kylmänviileesti varaisin teille kahdelle neljän hengen hytin - on sitten naisillekin punkat jos haluavat loppuyön nukkua omassa sängyssään. Onhan ne aika ahtaat ne sängyt nukkumiseen...mutta eivät nus....seen
- mies32
sdgsgsggsdg kirjoitti:
Ettekö voisi siellä laivalla tutustua sitten? Tai no tietty jos asutte kumpikin samoilla seuduilla, niin miksette sitten tutustuisi etukäteen. Vaikka teinä tekisin niin, että kylmänviileesti varaisin teille kahdelle neljän hengen hytin - on sitten naisillekin punkat jos haluavat loppuyön nukkua omassa sängyssään. Onhan ne aika ahtaat ne sängyt nukkumiseen...mutta eivät nus....seen
Jos nainen ei 60cm sängylle mahdu kanssani kahdestaan, niin turha tulla sitten ollenkaan.
- sdggsgsgsd
mies32 kirjoitti:
Jos nainen ei 60cm sängylle mahdu kanssani kahdestaan, niin turha tulla sitten ollenkaan.
Kovat on vaatimukset sulla. Eikö panemisen jälkeen tyttö muka sais mennä omaan punkkaansa tutimaan? No, jos viekussa nukkuminen on sulle tärkeää, voithan sä rahamiehenä varata sellaisen luxus-hytin, jossa on parisänky? Sähän saisit helposti pesää sielt laivalt jo pelkästää tolla "mulla on sit tytöt tuolla yläkannella luxushytti" -kortilla.
- mies32
sdggsgsgsd kirjoitti:
Kovat on vaatimukset sulla. Eikö panemisen jälkeen tyttö muka sais mennä omaan punkkaansa tutimaan? No, jos viekussa nukkuminen on sulle tärkeää, voithan sä rahamiehenä varata sellaisen luxus-hytin, jossa on parisänky? Sähän saisit helposti pesää sielt laivalt jo pelkästää tolla "mulla on sit tytöt tuolla yläkannella luxushytti" -kortilla.
En halua luxussänkyyn, siinähän ei olla lähekkäin. Eli ei saa mennä panon jälkeen mihinkään. No ok, jos nyt pelkkänä spermaviemärinä haluaa itseään pitää, niin menköön sitten.
- oletettavasti
mies32 kirjoitti:
En halua luxussänkyyn, siinähän ei olla lähekkäin. Eli ei saa mennä panon jälkeen mihinkään. No ok, jos nyt pelkkänä spermaviemärinä haluaa itseään pitää, niin menköön sitten.
Sit ette mitään naista sais kuitenkaan siel laival ja aamul heräisit siitä 60 cm punkasta lusikassa DarkFearin kanssa ;)
- oletettavasti
mies32 kirjoitti:
Ja minkä takia "spermaviemärinä"? Olisitko jotain laivapanoa sit vedelly paljaalla? :O
- Kukin tavallaan
DarkFear kirjoitti:
Ymmärrän oikein hyvin jos jotkut haluavat tukkansa säilyttää ja ovat valmiita tinkimään sen puolesta monista muista asioista, jotka taas eivät ole niin tärkeitä.Opettele nyt kirjoittamaan noihin juttuihisi se "Minun mielestäni...".
Suurimmalle osalle miehistä tukka ei tosiaankaan ole se elämän kaikkein tärkein asia, eikä miehisyyden mittari.
Minäkin aloin kaljuuntumaan nuorena. Aloin käyttämään finasteredia heti kun kuulin siitä ja sain reseptin. Jo alussa huomasin pieniä sivuvaikutuksia, mutta en pahemmin välittänyt niistä, koska halusin saada hiukseni vahvemmiksi.
Söin lääkettä noin vuoden. Hiusten lähtö kyllä pysähtyi tai ainakin hidastui ja tukka oli muutenkin hieman parempikuntoisen näköinen. Valitettavasti sivuvaikutukset eivät poistuneet. Erektio ei ollut yhtä varma kuin ennen, sperma oli vetisempää jne. Näin jälkeenpäin ajatellen lääke taisi myös laskea vähän mielialaa.
Minä päätin, että ennemmin annan hiusten lähteä kuin alan kärsin ongelmista alapäässä, joten lopetin lääkkeen syömisen. Sivuvaikutukset eivät edes lähteneet heti pois, vaan jatkuivat vielä aika pitkään.
Hiustenlähtö jatkui ja v*tutti, mutta ainakin muut asiat olivat kunnossa.
Mutta kuten sanottua: Jokainen tekee päätöksensä itse. Minulle seksielämä on sen verran tärkeä juttu elämässä, että en ollut valmis riskeeraamaan sillä sektorilla hiuksien takia. Jos taas ei edes harrasta seksiä, niin mikäs siinä vaikka vehkeet vähän väsähtäisivätkin.
Täytyy kyllä varoittaa, että erektio-ongelmat ovat myös aika tehokkaita miehisen itsetunnon tuhoajia. - kaljuteräs...
Olen lukenut jotta kaljuuntuminen periytyy juuri äidin puolelta.... tai etenkin äidin puolelta...
Kait silläkin on merkitystä jos kummallakin puolella on kaljuja miehiä,.. Kukin tavallaan kirjoitti:
Opettele nyt kirjoittamaan noihin juttuihisi se "Minun mielestäni...".
Suurimmalle osalle miehistä tukka ei tosiaankaan ole se elämän kaikkein tärkein asia, eikä miehisyyden mittari.
Minäkin aloin kaljuuntumaan nuorena. Aloin käyttämään finasteredia heti kun kuulin siitä ja sain reseptin. Jo alussa huomasin pieniä sivuvaikutuksia, mutta en pahemmin välittänyt niistä, koska halusin saada hiukseni vahvemmiksi.
Söin lääkettä noin vuoden. Hiusten lähtö kyllä pysähtyi tai ainakin hidastui ja tukka oli muutenkin hieman parempikuntoisen näköinen. Valitettavasti sivuvaikutukset eivät poistuneet. Erektio ei ollut yhtä varma kuin ennen, sperma oli vetisempää jne. Näin jälkeenpäin ajatellen lääke taisi myös laskea vähän mielialaa.
Minä päätin, että ennemmin annan hiusten lähteä kuin alan kärsin ongelmista alapäässä, joten lopetin lääkkeen syömisen. Sivuvaikutukset eivät edes lähteneet heti pois, vaan jatkuivat vielä aika pitkään.
Hiustenlähtö jatkui ja v*tutti, mutta ainakin muut asiat olivat kunnossa.
Mutta kuten sanottua: Jokainen tekee päätöksensä itse. Minulle seksielämä on sen verran tärkeä juttu elämässä, että en ollut valmis riskeeraamaan sillä sektorilla hiuksien takia. Jos taas ei edes harrasta seksiä, niin mikäs siinä vaikka vehkeet vähän väsähtäisivätkin.
Täytyy kyllä varoittaa, että erektio-ongelmat ovat myös aika tehokkaita miehisen itsetunnon tuhoajia.Ei ole mitään väliä sillä, että miten tärkeä juttu se tukka oikein on muille miehille, koska mulle se on yksi elämän tärkeimmistä asioista ja samalla myös kaikkein tärkein ulkonäköön, itsetuntoon ja miehisyyteen liittyvä asia! Eli suoraan sanottuna se miehisyys kärsii, jos tukka ei päässä pysy, näin se vaan mun kohdallani on ja tulee aina olemaankin.
Mua on ihan turha varoitella ja yrittää puhua mitään "järkeä" näistä finan vaaroista, sillä mun mielestäni se kaljuuntuminen on kaikkein pahin miehisen itsetunnon tuhoaja.- sddggsggdsg
DarkFear kirjoitti:
Ei ole mitään väliä sillä, että miten tärkeä juttu se tukka oikein on muille miehille, koska mulle se on yksi elämän tärkeimmistä asioista ja samalla myös kaikkein tärkein ulkonäköön, itsetuntoon ja miehisyyteen liittyvä asia! Eli suoraan sanottuna se miehisyys kärsii, jos tukka ei päässä pysy, näin se vaan mun kohdallani on ja tulee aina olemaankin.
Mua on ihan turha varoitella ja yrittää puhua mitään "järkeä" näistä finan vaaroista, sillä mun mielestäni se kaljuuntuminen on kaikkein pahin miehisen itsetunnon tuhoaja.Apua! :D ...no okei, mä ymmärrän sua, enkä oo tuomitsemassa. Mutta toi tukka on mun elämäni tärkein asia -asenne on niin...hmm en edes keksi sanaa sille. Mutta sen voin sanoa, että myötähäpeä puolestasi on suuri :D
sddggsggdsg kirjoitti:
Apua! :D ...no okei, mä ymmärrän sua, enkä oo tuomitsemassa. Mutta toi tukka on mun elämäni tärkein asia -asenne on niin...hmm en edes keksi sanaa sille. Mutta sen voin sanoa, että myötähäpeä puolestasi on suuri :D
Miksi ihmeessä sä oikein tunnet jotain myötähäpeää mun puolestani? Mikä tai mitkä asiat ne sitten pitäisi olla miehen arvoasteikossa hiusten edellä? Kysynkin asiaa vaihteeksi näin päin.
- 9+1r4
Tiesitkö, että kaljuus periytyy äidin puolelta? Näin se vaan on. Kun valitset puolisosi suvusta, jossa miehet eivät ole kaljuja, ikävä kaljuusgeeni ei periydy lapsillesi.
Minulla ei sinänsä ole mitään kaljuja vastaan. Enemmän vaikuttaa se, mitä on pään sisällä. :)
- kaljuapukkaa
No on teilläkin ihmisillä ongelmat. Itselläni tukka jo ohentunut reilusti ja kalju paistaa vaikka ikää ei ole edes kolmeakymmentä. Mutta ei haittaa paskan vertaa - ihan luonnollistahan tuo on. Pyrin kuitenkin pitämään tukan suht lyhyenä, ettei ihan miltään Juicelta sentään näytä. Ei se miehisyys mistään hiuksista ole kiinni. Kamalan pinnallista porukkaa täällä kyllä kirjoittelee... Lukekaa vaikka kirjaa ja unohtakaa ne hiuksenne. Ja jos ei naisille kelpaa vähähiuksisena, niin sitten saavat sellaiset akat painua helvettiin - hyvin tässä yksinkin elo luistaa :).
- Niinpäs niinn
Niin. Osa naisista ei pidä kaljuista lainkaan, mutta minkäs teet. Eivät kaikki pitäisi sinusta edes hiuksien kanssa.
Kun itse ajoin hiukset lyhyeksi, niin moni nainen sanoi minun olevan paljon miehekkäämmän näköinen niin. Moni taas varmaan piti rumemman näköisenä. Kaikkia ei voi miellyttää. Itselläni on tietysti edes se hyvä puoli, että pään muoto sopii kaljulle. - odotukset...
Tuo on vähän sama kuin nainen sanoisi: "ei se naisellisuus mistään ulkonäöstä ole kiinni. Jos en miehille kelpaa rumana ja lihavana, niin sitten saavat miehet painua helvettiin".
Melko suuri analogia. Varmaan pitää paikkaansa, jos on tuollaiset arvot elämässään, mutta varmaan ulkopuolisten miesten silmin vika on siinä naisessa eikä vääränlaisissa odotuksissa.
- Jeps kukkuu
Tuleepas ihmisiltä kovaa palautetta, jos joku haluaa tehdä kaljuuntumiselleen jotain.
Ihminen tajuaa hiusten lähdön merkityksen vasta sitten, kun se osuu omalle kohdalle. Ei minuakaan haittaa muut kaljut miehet, mutta itseäni se haittaisi. Tuntuisi, että menettäisin identiteettini.
Jos hyväksyisin kaljuuntumiseni, voisin samalla hyväksyä lihavana olemisen. En halua kumpaakaan.
Minä ymmärrän täysin kaiken mitä DarkFear on joutunut kokemaan.
Onneksi uudella hiustensiirtotekniikalla saadan yhdestä hiuksesta tehtyä toinen (80 prosenttisesti) joten jokaisella on mahdollista saada hiukset päähän, jos vain on rahaa ja kokee asian tarpeelliseksi. - Kumallisen kumallist
On se vain kumma. Jos finasteridi ei sovi itselle niin pitään kaikin keinoin yrittää estää sitä muita käyttämästä.
Todella erikoista. Minä käytän dutasteridiä eikä ole mitään sivuvaikutuksia.Niin sellainen se ilmapiiri vaan on tällä palstalla just sen finasteridin suhteen. Eli jos joku kokee sen itselleen epäsopivaksi ja/tai pelkää sen sivuvaikutuksia, niin heti yritetään oikein väkisin estää muitakin miehiä sitä käyttämästä. Lisäksi ärsyttää se, kun nämä finan vastustajat ovat aina selittämässä sitä, että mikä heidän mielestä on parasta kaikille miehille.
Olisi hyvä jos Suomessakin näihin ulkonäköön liittyviin juttuihin ja plastiikkakirurgiaan suhtauduttaisiin yhtä myönteisesti kun amerikassa, niin silloin siinä ei olisi mitään häpeällistä ja ihmeellistä, jos nuoret ja myös vanhemmatkin miehet vetäisivät finaa ja kävisivät hiustensiirroissa, ilman että nämä jotkut typerät kapeakatseiset moralistit olisivat sitä aina tuomitsemassa.- vetäytyvä
DarkFear kirjoitti:
Niin sellainen se ilmapiiri vaan on tällä palstalla just sen finasteridin suhteen. Eli jos joku kokee sen itselleen epäsopivaksi ja/tai pelkää sen sivuvaikutuksia, niin heti yritetään oikein väkisin estää muitakin miehiä sitä käyttämästä. Lisäksi ärsyttää se, kun nämä finan vastustajat ovat aina selittämässä sitä, että mikä heidän mielestä on parasta kaikille miehille.
Olisi hyvä jos Suomessakin näihin ulkonäköön liittyviin juttuihin ja plastiikkakirurgiaan suhtauduttaisiin yhtä myönteisesti kun amerikassa, niin silloin siinä ei olisi mitään häpeällistä ja ihmeellistä, jos nuoret ja myös vanhemmatkin miehet vetäisivät finaa ja kävisivät hiustensiirroissa, ilman että nämä jotkut typerät kapeakatseiset moralistit olisivat sitä aina tuomitsemassa.Itse en ollenkaan moralisoi toisten finan vetämistä. Vetäisin varmaan itekin jos itse aine ominaisuuksiltaan ei mietityttäisi. Se DHT on oikeasti tärkeä androgeeni miehelle. Ei sitä oikeen mielellään blokkaisi poiskaan. Täytyy vaan toivoa, että parempia lääkkeitä tai hoitoja olisi tuloillaan ja jos niitä ei kuulu, käy otattamassa hiussiirteet. Ne ainakin pysyvät sitten päässä eivätkä aiheuta sivuvaikutuksia.
vetäytyvä kirjoitti:
Itse en ollenkaan moralisoi toisten finan vetämistä. Vetäisin varmaan itekin jos itse aine ominaisuuksiltaan ei mietityttäisi. Se DHT on oikeasti tärkeä androgeeni miehelle. Ei sitä oikeen mielellään blokkaisi poiskaan. Täytyy vaan toivoa, että parempia lääkkeitä tai hoitoja olisi tuloillaan ja jos niitä ei kuulu, käy otattamassa hiussiirteet. Ne ainakin pysyvät sitten päässä eivätkä aiheuta sivuvaikutuksia.
Ja millähän tavoin se dht on muka jotenkin tärkeä asia? Mä en ainakaan näe yhtään mitään hyvää tai tärkeää tollaisessa osassa tai mikä helvetin androgeeni onkaan, joka aiheuttaa hiustenlähtöä ja vanhentaa vaan muutenkin turhaan miehen ulkonäköä. Joten kyllä tollaisen hormonin sietääkin torjua pois kropasta ulkonäköä pilaamasta.
No hiustensiirrossa on ainakin onneksi se hyvä puoli, että ne siirteet pysyvät päässä koko lopun elämän ajan. Mutta älä silti unohda sitä tosiasiaa, että jos tuolla hiustensiirrossa on käynyt, niin silloin sitä finaa joutuu ainakin vetämään, koska muuten se kaljuuntuminen jatkuu noiden siirteiden ulkopuolelta. Eli et sä voi ilman finaa elää, vaikka olisitkin käynyt hiustensiirrossa.
- 14+7=21
IHANAA! Miesten kissatappelu! :D
- sdsdsdgsdg
Eikö se oo koiratappelu ku miehet ottaa yhteen?
- 14+19
sdsdsdgsdg kirjoitti:
Eikö se oo koiratappelu ku miehet ottaa yhteen?
Eiku dogfight on kyllä jotain ihan muuta. Ei näistä palstapojista sellaiseen olisi.
http://www.cebudanderson.com/images/dogfight01.jpg
http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2010/244/8/2/first_world_war_dogfight_by_davy59-d2xsgtb.jpg
- 12+12
Haittaako naisia, jos miehellä hiusraja nousee?
Mietin vain, että olisiko ollut 80% miehistä, joilla se josssain vaiheessa nousee.Mua se ei lohduta yhtään, vaikka se miehen hiustenlähtö ei naisia haittaisi, koska se haittaa silti mua itseäni. Kaikkein tärkeintä on ainakin mulle just se, että mä voin olla ITSE tyytyväinen omaan ulkonäkööni. Ja jos mä en ole itse ulkonäössäni tyytyväinen johonkin seikkaan, niin silloin mun on vaan pakko tehdä asialle jotain.
- kröhömmm
Ei sitä DHT:a kokonaan blokata vaan lasketaan sen verran, ettei hiukset lähde. Vain 2% saa sivuvaikutuksia.
Kaikki nuo pelottelut jostain peniksen pienentymisestä on vaan silkkaa pelottelua. Jos ette halua uskoa tuhansilla ja tuhansilla tehtyjä tutkimuksia ettekä lääkäreiden puheita niin älkää uskoko sitten missään muussakaan asiassa. Finasteridi on ollut käytössä vuodesta -89.
Hiusrajan nousu nyt ei haittaa mutta kunhan ei ala päälaki paistamaan.- mies32
"Tunnettuihin sivuvaikutuksiin, joita esiintyy noin 6%-19%:lla käyttäjistä"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Finasteridi - mies32
mies32 kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Finasteridi"Tutkimuksissa on todettu, että se voi aiheuttaa jopa 20 %:lle käyttäjistä seksuaalitoimintojen häiriöitä, jotka eivät parane lääkkeen lopettamisen jälkeen. Ilmeneviä oireita ovat mm. erektiohäiriö, seksuaalisen halun heikkeneminen, orgasmihäiriöt, peniksen tuntohäiriöt ja erilaiset aivotoimintojen häiriöt."
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/tutkimuksia/finasteridi_voi_aiheuttaa_pysyvia_seksuaalihairioita.229.news
20% on liian iso riski omaan makuuni
"Nyt tehdyssä tutkimuksessa oli mukana 54 miestä, joiden keski-ikä oli 31 v. He olivat käyttäneet finasteridia keskimäärin 23 kk. Tutkimuksen aloitushetkellä jatkuvien seksuaalihäiriöiden kesto oli ollut seuraava: 3-6 kk (7 %:lla), 7-11 kk (9 %:lla), 1-2 v (44 %:lla), 3-5 vuotta (19 %:lla) ja yli 5 vuotta (20 %:lla). Häiriöitä olivat halujen puute, kiihottumisvaikeus, erektiohäiriö, orgasmin saannin häiriö ja orgasmin huono laatu. Kaikki häiriöt olivat vaikeita (luokkaa 4-5 asteikolla 1-6). Ennen finasteridin aloittamista häiriöitä ei ollut esiintynyt (1-1½ asteikolla 1-6). Seksuaalihäiriöiden ilmeneminen ei ollut yhteydessä siihen, kuinka pitkään finasterdia oli käytetty.
Potilaat tutkittiin uudelleen vuoden kuluttua. Lähes kaikilla seksuaalihäiriöt olivat pysyneet ennallaan. Vain kaksi potilasta kertoi oireiden hävinneen lähes kokonaan."
"Finasterdia tulee mielestäni välttää hiustenlähdön hoidossa tai ainakin tiedostaa riski vakaviin seksuaalisivuvaikutuksiin. Myös finasteridia määrävien lääkäreiden tulee kertoa potilaalle asiasta."
. - Näin se vaan on
mies32 kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/FinasteridiLaita kunnon lähteet äläkä mitään paskaa wikipediaa, jonne voidaan tunkea tuloksia mistä tahansa sekunda-tutkimuksista.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21980923
"Safety data were assessed by interviews and laboratory tests in all men enrolled in the study. The overall effect of hair growth was seen in 2230 of 2561 men (87.1%), in whom hair greatly (11.1%), moderately (36.5%) and slightly (39.5%) increased. "
"The response rate improved with increasing duration of treatment. Adverse reactions occurred in 0.7% (23/3177) of men; seven men discontinued treatment based on risk-benefit considerations. No specific safety problems associated with long-term use were observed."
Tässä tutkimusta 10 vuoden ajalta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21910805
"Side effects were referred by 6% of the patients" Eli pieniä lukuja verrattuna siihen, että foorumeiden mukaan kaikki saa niitä? - jepjejp...
mies32 kirjoitti:
"Tutkimuksissa on todettu, että se voi aiheuttaa jopa 20 %:lle käyttäjistä seksuaalitoimintojen häiriöitä, jotka eivät parane lääkkeen lopettamisen jälkeen. Ilmeneviä oireita ovat mm. erektiohäiriö, seksuaalisen halun heikkeneminen, orgasmihäiriöt, peniksen tuntohäiriöt ja erilaiset aivotoimintojen häiriöt."
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/tutkimuksia/finasteridi_voi_aiheuttaa_pysyvia_seksuaalihairioita.229.news
20% on liian iso riski omaan makuuni
"Nyt tehdyssä tutkimuksessa oli mukana 54 miestä, joiden keski-ikä oli 31 v. He olivat käyttäneet finasteridia keskimäärin 23 kk. Tutkimuksen aloitushetkellä jatkuvien seksuaalihäiriöiden kesto oli ollut seuraava: 3-6 kk (7 %:lla), 7-11 kk (9 %:lla), 1-2 v (44 %:lla), 3-5 vuotta (19 %:lla) ja yli 5 vuotta (20 %:lla). Häiriöitä olivat halujen puute, kiihottumisvaikeus, erektiohäiriö, orgasmin saannin häiriö ja orgasmin huono laatu. Kaikki häiriöt olivat vaikeita (luokkaa 4-5 asteikolla 1-6). Ennen finasteridin aloittamista häiriöitä ei ollut esiintynyt (1-1½ asteikolla 1-6). Seksuaalihäiriöiden ilmeneminen ei ollut yhteydessä siihen, kuinka pitkään finasterdia oli käytetty.
Potilaat tutkittiin uudelleen vuoden kuluttua. Lähes kaikilla seksuaalihäiriöt olivat pysyneet ennallaan. Vain kaksi potilasta kertoi oireiden hävinneen lähes kokonaan."
"Finasterdia tulee mielestäni välttää hiustenlähdön hoidossa tai ainakin tiedostaa riski vakaviin seksuaalisivuvaikutuksiin. Myös finasteridia määrävien lääkäreiden tulee kertoa potilaalle asiasta."
.http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23768246
" Results: The active interventions were not significantly different than each other in efficacy and were not significantly different from placebo in eliciting sexual dysfunction. " - mies32
Näin se vaan on kirjoitti:
Laita kunnon lähteet äläkä mitään paskaa wikipediaa, jonne voidaan tunkea tuloksia mistä tahansa sekunda-tutkimuksista.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21980923
"Safety data were assessed by interviews and laboratory tests in all men enrolled in the study. The overall effect of hair growth was seen in 2230 of 2561 men (87.1%), in whom hair greatly (11.1%), moderately (36.5%) and slightly (39.5%) increased. "
"The response rate improved with increasing duration of treatment. Adverse reactions occurred in 0.7% (23/3177) of men; seven men discontinued treatment based on risk-benefit considerations. No specific safety problems associated with long-term use were observed."
Tässä tutkimusta 10 vuoden ajalta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21910805
"Side effects were referred by 6% of the patients" Eli pieniä lukuja verrattuna siihen, että foorumeiden mukaan kaikki saa niitä?Jos joku jossain väittää, että kaikki saavat, ei sille kannata ehkä liikaa uhrata painoarvoa. Minä väitän, lukemani perusteella, että liian moni kuitenkin. Omaan makuuni, mutta sehän on henkilökohtainen valinta, kuinka ison riskin tai kuinka vakavat haittavaikutukset on valmis kantamaan? Toivoisi vaan jokaisen ottavan asiasta selvää ja saavan objektiivista tietoa, muutakin kuin lääkefirmoilta tulevaa, jotta voisivat itse harkita riskinottonsa perusteellisesti.
Tässä taas yksi:
"In the study's first year, 15 percent of the men on finasteride suffered new sexual side effects, compared with only 7 percent of the men on placebos."
http://www.menshealth.com/health/hair-raising-effect - mies32
mies32 kirjoitti:
Jos joku jossain väittää, että kaikki saavat, ei sille kannata ehkä liikaa uhrata painoarvoa. Minä väitän, lukemani perusteella, että liian moni kuitenkin. Omaan makuuni, mutta sehän on henkilökohtainen valinta, kuinka ison riskin tai kuinka vakavat haittavaikutukset on valmis kantamaan? Toivoisi vaan jokaisen ottavan asiasta selvää ja saavan objektiivista tietoa, muutakin kuin lääkefirmoilta tulevaa, jotta voisivat itse harkita riskinottonsa perusteellisesti.
Tässä taas yksi:
"In the study's first year, 15 percent of the men on finasteride suffered new sexual side effects, compared with only 7 percent of the men on placebos."
http://www.menshealth.com/health/hair-raising-effectTässä vähän kovempia prosentteja taas kerran:
" In one study, at a dose of 1 mg per day, finasteride induced moderate to severe depression in 19 of 23 or 83% of participants, notably including all of the female patients.[11] In addition, marked anxiety occurred comorbidly with the depressive symptoms in some cases. Another study with a larger sample size of 128 men, though no women, also at a dose of 1 mg per day, found that finasteride increased both BDI and HADS depression scores significantly.[30] The authors concluded that finasteride should be prescribed cautiously to patients at a high risk of depression."
"In August 2012, a study of 61 former users of finasteride with persistent sexual side effects found that 75% of them showed significantly higher rates of depressive symptoms relative to a control group. Of the treated men, 36% had severe symptoms, 28% had moderate symptoms, and 11% had mild symptoms. In addition, 44% of these men reported suicidal ideation. In the control group of 29 men, 10% showed depressive symptoms, with all of these cases being mild, and 3% reported thoughts of suicide. "
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride#Sexual_side_effects
Aika kovaa tekstiä mielestäni, vaikka onkin Wikipediaan kirjoitettu. Onneksi on Wikipediassa, niin ei sinunkaan tarvitse huolehtia asiasta - 14+6
mies32 kirjoitti:
Tässä vähän kovempia prosentteja taas kerran:
" In one study, at a dose of 1 mg per day, finasteride induced moderate to severe depression in 19 of 23 or 83% of participants, notably including all of the female patients.[11] In addition, marked anxiety occurred comorbidly with the depressive symptoms in some cases. Another study with a larger sample size of 128 men, though no women, also at a dose of 1 mg per day, found that finasteride increased both BDI and HADS depression scores significantly.[30] The authors concluded that finasteride should be prescribed cautiously to patients at a high risk of depression."
"In August 2012, a study of 61 former users of finasteride with persistent sexual side effects found that 75% of them showed significantly higher rates of depressive symptoms relative to a control group. Of the treated men, 36% had severe symptoms, 28% had moderate symptoms, and 11% had mild symptoms. In addition, 44% of these men reported suicidal ideation. In the control group of 29 men, 10% showed depressive symptoms, with all of these cases being mild, and 3% reported thoughts of suicide. "
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride#Sexual_side_effects
Aika kovaa tekstiä mielestäni, vaikka onkin Wikipediaan kirjoitettu. Onneksi on Wikipediassa, niin ei sinunkaan tarvitse huolehtia asiastaTottakai minun pitää huolehtia, kun annetaan valheellista informaatiota.
Laita kunnon lähteet. Ei tarvi punnita mitään riskejä. Jos saa sivareita niin lopettaa käytön. Pienempi lista sivareita finalla on ku buranalla.
2-6% on äänessä ja loput käyttää tyytyväisenä. Moni ahdistunut ja masentunut jättää hoidon aloittamatta juuri noin propaganda-viestien takia.
DHT:a ei kokonaan poisteta, ole huoleti. Sitä vain lasketaan. Monet käyttävät dutaa, jolloin DHT lähes nollilla eikä heillä ole sivareita? Duta nostaa lisäksi testosteronia, joka tosin voi olla huono juttu hiusten lähdön kannalta. - mies32
14+6 kirjoitti:
Tottakai minun pitää huolehtia, kun annetaan valheellista informaatiota.
Laita kunnon lähteet. Ei tarvi punnita mitään riskejä. Jos saa sivareita niin lopettaa käytön. Pienempi lista sivareita finalla on ku buranalla.
2-6% on äänessä ja loput käyttää tyytyväisenä. Moni ahdistunut ja masentunut jättää hoidon aloittamatta juuri noin propaganda-viestien takia.
DHT:a ei kokonaan poisteta, ole huoleti. Sitä vain lasketaan. Monet käyttävät dutaa, jolloin DHT lähes nollilla eikä heillä ole sivareita? Duta nostaa lisäksi testosteronia, joka tosin voi olla huono juttu hiusten lähdön kannalta.Eiköhän ne lähteet tuolta löydy.
Minusta sinulla on suurempi motivaatio perustella lääke itsellesi vaarattomaksi kuin minulla lääkettä ikinä kokeilemattomanakaan keksiä sille haittavaikutuksia. - 20+2
mies32 kirjoitti:
Eiköhän ne lähteet tuolta löydy.
Minusta sinulla on suurempi motivaatio perustella lääke itsellesi vaarattomaksi kuin minulla lääkettä ikinä kokeilemattomanakaan keksiä sille haittavaikutuksia.En jaksa edes katsoa, jos lähteeksi on merkitty "Wikipedia", jonne voidaan laittaa mitä tahansa. Lue pubmedistä otetut tutkimukset ja mietippä hetki.
Kyse on faktoista, käytti tai ei. - mies32
20+2 kirjoitti:
En jaksa edes katsoa, jos lähteeksi on merkitty "Wikipedia", jonne voidaan laittaa mitä tahansa. Lue pubmedistä otetut tutkimukset ja mietippä hetki.
Kyse on faktoista, käytti tai ei.Joo, sovitaan niin, että Wiki on pelkkää huuhaata, eikä taustalta löydy lähteitä, tutkimuksista nyt puhumattakaan. Varmasti helpottaa sinun elämääsi kovasti. Ja minulle se taas on aivan samantekevää.
Toivottavasti vaan et saa värvättyä uusia käyttäjiä noilla argumenteillasi.
- kaksviitone
Minä olen käyttänyt finasteridia (gefina) 17 vuotiaasta saakka. Sain silloin reseptin ja edelleen käytän. 5mg tabletti pilkotaan neljään osaan ja joka viides päivä on taukoa. Siinä minun annostus. En ole ainakaan huomannut hiusten katoavan, ei tosin ole tullut lisääkään. Ohimoilta meinas paeta...
Sivuvaikutuksia ? Olen ikäistäni (25v) nuoremman näköinen. Ulkonäkö tulee 5 vuotta jäljessä. Esimerkiks parta ei kasva. Toki mulla on miehiset mitat ja muutenkin näytän mieheltä. Nuoremmalta vain. Välillä siitä on haittaa, mutta jos mietin aikaa eteenpäin.... no no !
Muutoin kaikki toimii kuten pitää. Seksiä olen harrastanut sieltä 17 vuotiaasta säännöllisesti, eikä ole ongelmia. Päinvastoin, haluja riittää. Lihakset kasvaa harjoittelun tahdissa. Kädet on selvästi miehen isot kourat ja jalat on karvaiset kuin apinalla. Nuori ulkonäkö (kasvot) voi olla jotenkin lääkkeestä johtuvaa...- 2+2
Saitko hiuksia ohimoille takaisin? Kuinka kauan kesti?
Jos sulla tuli hiuksia takaisin/tilanne parani, niin sulla pysyy hiukset ainakin 10 vuotta päässä. Monet ovat saaneet hyödyn siitä lähtien, kun finasteridia on määrätty AGA:an eli ainakin 15 vuotta.. Jopa koko loppuelämän.. - 2+2
2+2 kirjoitti:
Saitko hiuksia ohimoille takaisin? Kuinka kauan kesti?
Jos sulla tuli hiuksia takaisin/tilanne parani, niin sulla pysyy hiukset ainakin 10 vuotta päässä. Monet ovat saaneet hyödyn siitä lähtien, kun finasteridia on määrätty AGA:an eli ainakin 15 vuotta.. Jopa koko loppuelämän..Näköjään laitoitkin jo ettet saanu takaisin.. No fina onkin enemmän estäjä hiusten lähdölle eli mitä aikaisemmin reagoi sitä parempi.
- kaksviitone
2+2 kirjoitti:
Näköjään laitoitkin jo ettet saanu takaisin.. No fina onkin enemmän estäjä hiusten lähdölle eli mitä aikaisemmin reagoi sitä parempi.
Joo, eli ei se kasvata uusia hiuksia. Jos hiustuppi on kuoleentunut, se ei herää eloon uudelleen. Ehkä joku "kuihtumassa" oleva hiustuppi voi elpyä.
Hiusraja on edelleen ohimoilta korkea, oikeastaan se on ihan miehinen... matalampi olisi tottakai toiveena, mutta sitä en saa. Toivottavasti hiukset pysyy päässä myös tulevaisuudessa. Lääkkeen käyttö jatkuu.
Voin suositella, 8 vuotta takana ilman suuria sivuvaikutuksia. Ja nuori ulkonäköni voi johtua muistakin seikoista, enhän voi tietää varmaksi onko lääke siihen syyllinen. - 2+2
kaksviitone kirjoitti:
Joo, eli ei se kasvata uusia hiuksia. Jos hiustuppi on kuoleentunut, se ei herää eloon uudelleen. Ehkä joku "kuihtumassa" oleva hiustuppi voi elpyä.
Hiusraja on edelleen ohimoilta korkea, oikeastaan se on ihan miehinen... matalampi olisi tottakai toiveena, mutta sitä en saa. Toivottavasti hiukset pysyy päässä myös tulevaisuudessa. Lääkkeen käyttö jatkuu.
Voin suositella, 8 vuotta takana ilman suuria sivuvaikutuksia. Ja nuori ulkonäköni voi johtua muistakin seikoista, enhän voi tietää varmaksi onko lääke siihen syyllinen.Onko hiusten muotoilu vaikeaa? Millaista hiustyyliä suosit? Oletko kokeillut minoksidiilia (rogaine)? Oletko harkinnut hiustensiirtoa FUE:lla?
- kaksviitone
2+2 kirjoitti:
Onko hiusten muotoilu vaikeaa? Millaista hiustyyliä suosit? Oletko kokeillut minoksidiilia (rogaine)? Oletko harkinnut hiustensiirtoa FUE:lla?
Eipä oikeastaan ole vaikeaa. Minulla on edessä hieman pidemmät hiukset (etuhiukset) Ja nostan niitä pörrölleen kuivashampoolla ja hiuslakalla. Ne asettuu sillai osittain ohimoiden päälle. Joskus kampaan toiselle sivulle enemmän, jolloin toisen puolen ohimohiusraja erottuu selvemmin. Ei minulla ole karannut kovin pahasti vielä ainakaan.
Tässä kuvassa (joka on salkkareista) näkyy aika hyvin vastaava hiusraja ohimoilta. Ja hiiukset ovat minulla huomattavasti lyhemmät.
http://blogit.mtv3.fi/salatutelamat/files/06_jirin-tukka.jpg
- yrddtyktfuöigy
Sanoisin, että miehen kaljuus on naiselle yhtä suuri turnoff kuin miehille on naisen ylipaino.
- Mies32
Onko naisen kaljuus yhtä kova turn-off kuin miehen lihavuus?
- eräs kaljuuntuva
Ainakaan mitään hiustensiirtoa ei kannata ottaa. Huippujalkapalloilija Wesley Sneijder otti hiustensiirron jotain pari vuotta sitten pelatessaan vielä Interissä, ja nyt hänen kaljuuntuminen on jatkunut takaraivosta hiustensiirron jälkeen. Sneijder tuskin otti edes mitään halvinta hairtransplantia hänen rahoillaan.
http://www.hairlosstalk.com/interact/showthread.php/67545-lol-Wesley-Sneijder-needs-another-Gho-transplant
Älytöntä sinänsä että Sneijder otti edes mitään hiustensiirtoa, kun hänen kuontaloonsa ja naamaansa kalju olisi sopinut ihan hyvin. Nyt tuo näyttää nolommalta kuin silloin kun Sneijderilla oli ''rehellinen'' hiustenharvenemis lookki
http://www.zimbio.com/dating/rfHKy2mKLje/Wesley Sneijder married Yolanthe Cabau Van/Wesley Sneijder- eräs kaljuuntuva
Jatkoa yllä olevaan. Eli alemmassa kuvassa Sneijder ennen hiustensiirtoa.
No luulisi Sneijderilla olevan kyllä rahaa mennä halutessaan uuteen hiustensiirtoon, jossa hän saisi hiussiirteitä päälaelle. Tietenkin sitä finaa kannattaisi syödä silloin jos tukkaa alkaa lähtemään ja aivan erityisesti just silloin, jos on hiustensiirrossa käynyt, ettei sitten mene koko hiustensiirto ikään kuin hukkaan.
- Miehen kaljuus
on vain seksikästä. Se on todiste siitä, että testosteroinia riittää!
Mun mielestä siinä kaljuuntumisessa ei ole mitään hienoa ja/tai seksikästä ja kyllä vaan tuuheatukkainen mies näyttää aina paremmalta kun kaljuuntunut, näin oon kuullut myös naistenkin usein sanovan. Toki mielipiteitä on asiasta monia, mutta mua ei kiinnosta yhtään muiden mielipiteet, koska itse oon sitä mieltä että kyllä se tukka täytyy miehellä päässä olla myös vielä vanhemmallakin iällä.
- lottamari<3
Kalju nuori mies on söpö ja vanhanakin kalju mies on parempi kuin harmaana sojottava hentohiuksinen mies. Olkaa miehet ylpeitä ihanasta kaljupää kallostanne, naiset haluavat mielummin seksikkään kaljupään kuin Tommi Liimatukan....
- kaksviitone
Hiukset pitää olla päässä. Jos minulta ne pois lähtis (osittain) silloin harkitsisin kaljua. Se välimuoto ei ole hyvä...
- Junis Jaapla
kaksviitone kirjoitti:
Hiukset pitää olla päässä. Jos minulta ne pois lähtis (osittain) silloin harkitsisin kaljua. Se välimuoto ei ole hyvä...
Sama. Itse olen ajatellut myös huitaisevani kaljuksi, jos jonain päivänä harvenee uhkaavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4374947Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä612481- 3791978
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401290Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.20975Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N5916Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132898Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70865- 46857
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la116846