Olen 15-vuotias ja kaikista tämä varmaan tuntuu ikäni takia typerältä, mutta olen ollut rakastunut luokkatoveriini ensimmäiseltä luokalta saakka. En koskaan ole kuvitellut olevani toisen pojan kanssa ja tunne on molemminpuolinen. Seurustelimme jonkin aikaa kun vihdoin uskalsin kertoa tunteistani, mutta sitten tapahtui jotain outoua. Minua alkoi ahdistaa aivan hirveästi. Jätin hänet ja nykyään tekisi mieli vetää itseäni turpaan kun tein niin. En osannut edes antaa kunnon selitystä miksi jätin hänet. Heti kun olin jättänyt hänet halusin mennä takaisin ja pyytää anteeksi, mutta ajattelin ettei hän voisi enää luottaa minuun sen jälkeen. Hänellä on nykyään uusi tyttöystävä ja tämä on luullakseni onnellinen tämän kanssa. En vain pysty saamaan häntä mielestäni ja rakastan häntä edelleen vaikka kaikki ovat käskeneet luovuttamaan. Aloitamme ensi syksynä eri kouluissa enkä tiedä miten selviän siitä. Kuulostaa perus teini lissu höpinältä, mutta minä todella rakastan häntä. Kuinka pääsisin ahdistuksesta eroon?
Rakastunut mutta pelkää suhdetta
zoro1
1
202
Vastaukset
- frida2
Kyllä se vielä helpottaa ajan kanssa. Olet vielä hyvin nuori ja tulet varmasti kokemaan vielä moniakin uusia rakkauksia! Kuulostaa kliseiseltä, mutta niin se vaan menee ja tästä minulla on omaakin kokemusta. Eri kouluihin meneminen helpottaa hänen unohtamistaan ja uuden ihastuksen löytämistä. Koitat vaan suunnata katseesi uusiin nuoriin miehii! Vaikeaahan se on mutta pystyt siihen kyllä. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862