Joo, eli meill on tuommone 97-vuoden neoni, jossa on tuo käynnistyksen esto lukkiutunut. Kysymys: Missä tässtä autossa on se käynnistyksen esto?
Chrysler Neonin käynnistysen esto
7
179
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Jos käynnistyksenesto on lukkutunut, ainoa keino saada auto toimivaksi on käyttää se valtuutetussa merkkihuollossa.
- Pollo el
Lukkiunut? Siis muuten vain rikki tai jossakin väärän koodinen osa...
- tarp. elektroniikka
Tämä on tätä nykyaikaa, merkkihuoltoon vaan ja maksamalla hyvän summan tulee tälläset turhanpäiväiset asiat kuntoon.
- Mane
No onko siitä mitään tietoa missä päin se käynnistyksen esto siellä moottorissa on?
- nii on neo
Onko haikuakaan, miksi käynnistyksen esto menee päälle?
- vastaan myöhään
mun dodgessa ainaki se moduuli on kojelaudan alla kuskin puolella. Vastaanotinyksikkö, missä on antenni, sijaitsee takakontissa kuskin puolen takavalon lähellä verhoilujen alla. Auto on muuttoautona tuotu ja jo ameriikassa varusteltu kyseisellä cobran vehkeellä, joka sisältää käynnistykseneneston lisäksi kekskuslukituksen kaukosäädön, varashälyttimen ja lisäksi se lukitsee ovet, kun nopeus nousee yli 20 mph. Toistaiseksi on toiminut, mutta olen aikonut purkaa systeemin pois jos alkaa kränään.
- ajokkiesto
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11500460
Käyppä lukasee toi.. Jos uutta ajonestolaitetta tarviit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837