Hei! Tilasin noin kuukausi sitten Amor moda sivuilta itselleni juhlamekon. En löytänyt oikeanlaista kokoa, joten menin ottamaan räätälöidyn mekon omilla mitoillani. Räätälöity mekko oli muutaman kympin arvokkaampi vain ja mekkohan muuten oli todella edullinen noin 112e räätälöitynä 130e. Sivuilla vielä hehkutetaan, että jos ottaa räätälöitynä saa varmasti istuvan puvun. Puku, kun oli saapumassa oli tulliin maksettava arvolisävero 24 % ja, jos et osaa itse tullata tuotetta, velottaa kuljetusfirma siitä 15e. Yritin itse tullata tullin sivuilla, mutta se oli todella hankalaa ja ohjeetkin olivat todella huonot, joten annoin kuljetusfirman tehdä sen puolestani. Eli mekolle tuli arvolisäveron ja tullauksen kanssa lisäkustannuksia noin 50e. Eli yhteensä mekko tuli minulle maksamaan 180e ja lähtöhintahan oli tarjouksessa 112e. Pääsin sovittamaan mekkoa. Mekon väri oli ehkä aavistuksen tummempi, kuin mitä netissä anto ymmärtää, sekään minua ei haitannut. Tilasin mekon omilla mitoillani ja otin vielä mitat tuttavani ompelijan kanssa amormodan sivujen tarkkojen ohjeiden mukaisesti. Silti mekko on 5cm pitempi kenkien kanssa ja laahaa maata. Eikä mekko ollut laahustavaa mallia. Istuvuus rintojen kohdilta on todella huono, ylimääräistä 2,5cm ja jättää ikävät pussit reunoille. Mekon palautusehtoja seurailen, on mekkoa vaikea enää palauttaa saati saada siitä hyvitys. Palautustiedoissa vasta lukee, että oikeanlaisen istuvuuden takaamiseksi räätälit lisäävät helmaan 2.5cm ylimääräistä ja mekko voi olla 2.5cm isompi, kun antamat oikeat mitat. 2.5cm on todella paljon istuvuudessa ja helmassa. Lisälaskua tulee nyt mekolle, viedä se vielä räätälille helman lyhennykseen ja ja jos istuvuudelle nyt voi jotain tehdä.Laitoin kyllä palautetta Amormodaan mekosta, mutta epäilen etten saa mitään hyvitystä, eikä mekkoa voi palauttaa.Mekko, kun ei istu, niin sehän ei n äytä hyvältä edes päällä.
Olin tyhmä ja menin ostamaan sikaa säkissä. Amormodalla on hienot sivut. Antavat ymmärtää, että mekon saa halvalla, mutta kaikkineen kuluineen ja jos mekko ei istukkaan on vielä räätälin kulut päälle, niin mekkohan ei enään ole halpa. Tämä 2.5cm tieto lukee vasta palautusehdoissa eikä räätälinohjeissa. Kannattaa kaksi kertaa miettiä, jos on aikomus tilata kyseisetä firmasta jotain. Amormodahan on välittäjä ja mekothan valmistetaan kiinassa jossain ompelimossa. Kieltämättä tämä kaikki suututtaa ja raivostuttaa, kun menin halpaan.
Amormoda
Tyhmä
0
542
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466324
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284317- 952844
- 412247
- 332042
- 501993
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481