Saa muutkin miehet vastata.
Mikä on tylyin lause, millä nainen on teidän lähestymisyrityksenne tyrmännyt? Tai jos sanoja ei käytetty niin minkälaisella tempulla?
Jokainen varmaan on kuullut useamman kerran sen "joku (muu) löytää sinusta hyvän miehen", joten heittäkääpä kehiin jotain sellaista joka on oikeasti loukannut ja satuttanut.
Aloitan itse:
"Panisin mielummin koiraakin kuin sinua"
Kysymys muille ätmeille
9
91
Vastaukset
- Aisuri Timppa
"Oma prinssinakkisi ei erottuisi edes lihavan lapsen aamiaislautaselta"
- 5erdtfgthubh nm
Tylyimmät pakit ovat olleet sellaiset, ettei nainen edes vastaa mitään - ei edes yhdellä sanalla. Tuijotetaan vain vihaisesti/välinpitämättömästi ohitse tai sitten käännetään mielenosoituksellisti selkä. Silloin aina ihmettelee, etteikö noilla ole mitään käytöstapoja, ei se paljoa vaatisi sanoa vaikka että ei kiinnosta.
- nöösi_poika
Just noin. Sama kokemus itselläkin.
- epic comeback
Heittäkää vain takaisin jotain tyyliin, "no en mä sitä sun tautista huoranvittua olis halunnutkaan jyystää".
- nöösi_poika
Nainen sanoo: "Oon mielummin isäni kanssa kun sun kanssa!"
Että sellaiset pakit. - ei pappa vielä
Mee pappa bingoon.
Hetkellinen kolahdus nuorekkaaseen egooni. - Antakaa ämmät kähmiä
"Näpit irti vitun pervo gubbe!"
Loukkaa se kun ämmä kuitenkin on tarkoituksella rahdannut ne tissinsä ja perseensä baariin kourittavaksi. Voi kai edes vähän antaa puristella jos kerran sitä pimppaa pitää pihdata. Siinä on varsinainen femakkoäidin päin vittua kasvattama pikkulutka, ei mitään käytöstapoja! Enemmänkin se ilme... Tuli olo kuin ois ollu läjä paskaa ja oksennusta. Siitä nyt on aikaa, mutta kyllä sen muistaa :D
- Mies1985
Tästä on useampi vuosi aikaa. Olin käynyt erään ammattiopiston pääsykokeissa ja ollessani poistumassa rakennuksesta, edessä odotti joku teininaisryhmä, joista yhdellä oli selvä pomon asema ja hän puhutteli minua jo kaukaa. Minulla ei ollut aluksi laseja ja se vaikeutti kommunikaation ymmärtämistä, koska siinä oli myös visuaalinen puoli.
Menin sitten ulos odottamaan kyytiä ja nämä tytöt tulivat myös sinne ja sama tyttö jatkoi tenttaamista. Hän sanoi minulle näsäviisaasti, että minun pitäisi katsoa eri suuntaan puhuessani tai että hän ei kuule. Taisin siis katsoa vähän muualle kun vastailin hänen kysymyksiinsä. Vaikka hän ei vaikuttanut mitenkään hirveän nöyrältä ja ihanalta, kysyin sitten olisiko hänellä meseä näppäillessäni puhelinta. Siihen hän tirskahti "Ei!" ja lähti sitten kävelemään pois paikalta, vieden ujonnäköisen kaverilauman riippana perässään.
Nykyään tuo ei olisi niin iso juttu mutta tuona hetkenä se suututti minua jostain syystä erittäin paljon. Nykyään ei tule niin syyllistettyä itseään toisten virheistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770