kenet salkkari naisista olet nähnyt alasti

muumi6

kenet salkkari naisnäyttelijöistä olet nähnyt alasti

28

10091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bjlllll
      • Anonyymi

linkki ei toimi

• Sebastian K

Unessa oltiin Isabellan kanssa sillai,kyllä oli ihanaa kyytiä että jäi uni mieleen

• karvakolmio-

Minkälainen tussu cindyl on?

• cindyn tussu

ruma, löysä ja kusen kärventämä

• Anonyymi
        cindyn tussu kirjoitti:

ruma, löysä ja kusen kärventämä

Ihan ku Ulla.

• No...

Ei hitto otatte tosissanne

• nou.

sanko kysyä minkä ?

• Anonyymi
        nou. kirjoitti:

sanko kysyä minkä ?

Ullan pyllyn.

• Anonyymi

onneksi en ketään

• Anonyymi

Nyt korkki kiinni

• Anonyymi

Olga Ketosen

• Anonyymi

Olga Ketosen PYLLYN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olga Ketosen PYLLYN!

Tuliko sieltä pieru vai kenties kakkaa?

• Anonyymi

Ulla Taalasmaan. Piereskeli naamalleni koko leivinuunin levyisen takaluukkunsa voimalla. Kasvoja minulla ei enää ole vaan näytän Skeletorilta.

• Anonyymi

Hyi, sanonko mikä?
        Kaamea Ullan pylly tuotoksineen sais pysyä poissa salkkareista. Mieluummin enintään vain etänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi, sanonko mikä?
        Kaamea Ullan pylly tuotoksineen sais pysyä poissa salkkareista. Mieluummin enintään vain etänä.

Voin sanoo että etänäkin se haisee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi, sanonko mikä?

Ullan pyllykaasut on just parasta!

• Anonyymi

Ulla kullan suolikaasut siellä paisteloo ja koko pihlajakatu niitä haisteloo.

• Anonyymi

Siis hyi hitto miten ällöö!!!

• Anonyymi

Annika Saarikko liittyy Ullan pierusirkukseen ja Pihlajakadulla rupee haisemaan todella pahalle!

• Anonyymi

Alasti en ketään, mutta Japser Pääkkösen olen nähnyt livenä joskus lapsena kauan sitten.

Samoin olen nähnyt monesti livenä Pepin ja Jirin esittäjät eli Mikon Ja Saran. Tiedän jopa missä he asuvat lapsineen.

• Anonyymi

Cindy ja Laura

• Anonyymi

Kaksi näyttelijää olen nähnyt livenä

Joskus kun olin vielä lapsi niin Jasper Pääkkönen jakoi nimmareita tampereen silloisessa anttilassa kun salkkarit oli vasta alkanut ja jonkinaikaa eistetty. .

Aaron esittäjä Teemu oli joskus samaan aikaan tampereen lielahden prismassa kuin minäkin. .

• Anonyymi

Suski laile

• Anonyymi

Lukuisat saunakohtaukset salkkareissa ärsyttävät minua,katsojien härnäämistä,paljasta pintaa näkyy mutta kuitenkaan ei liikaa vaikka kuinka tarkkaan katsoisi

• Anonyymi

Oon nähny Heidin alasti

• Anonyymi

Seisoiko sulla silloin?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4245
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      327
      2145
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1994
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1861
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      453
      1754
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      56
      1395
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      467
      1310
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1306
    Aihe