Treffeille mutta mihin?

kevättä_rinnassa

Mihin kannattaa viedä nainen ensi treffeille, onko joku mukava kahvila hyvä vaiko jokin baari taikka onko jokin pieni kävely kaupungilla hyvä? Millä tavoin tervehditte treffi kumppania ensimmäisen kerran kun hänet tapaat, kättelettekö vai halaatteko ja annatte vaikkapa pusun poskelle vai mikä on hyvä tapa tervehtiä? Ja mistä kannattaa puhua treffeillä naisen kanssa?? Ekoilla treffeillä ei ilmeisesti kannata puhua entisistä suhteista ja muutenkin vähän aremmista aiheista??

8

923

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniilla ilmalla kävely puistossa, muuten kahvila tai baari. Halaus on ihan hyvä tervehdys, ei missään nimessä pusua (ja oikeaoppisessa poskisuudelmassahan poskea ei edes pussata, mutta se on muutenkin suomalaisille vieras tervehdystapa).

Keskustelussa on kaksi osapuolta. Jos olet itse kokematon treffailija niin anna toisen johdattaa keskustelua. Entiset suhteet eivät tosiaan kuulu ensimmäisille treffeille (eikä paljon myöhemmillekään).

Ole aito, avoin ja positiivinen. Älä esitä jotain muuta kuin mikä olet. Treffit eivät ole työpaikkahaastattelu vaan mukavaa ajanviettoa yhdessä.

• kevättä_rinnassa

Kiitos neuvosta. Kertokaas suoraan kuinka kauan ensi treffit kuuluisi kestää? Onko sillä väliä kestääkö se tunnin tai kolme tuntia? Ja millai sanoo kauniisti naiselle jos hän ei kuitenkaan mielytä minua tai muuten ei oo sopiva? Ja miten taas kun treffit alkaa olemaan loppumassa niin miten sen kannattaa päättää? Antaako toiselle puhelinnumeronsa ja pyytää uusille treffeille??
        Ja milloin on hyvä aika pyytää nainen käymään minun kotonani?

• Hymy
        kevättä_rinnassa kirjoitti:

Kiitos neuvosta. Kertokaas suoraan kuinka kauan ensi treffit kuuluisi kestää? Onko sillä väliä kestääkö se tunnin tai kolme tuntia? Ja millai sanoo kauniisti naiselle jos hän ei kuitenkaan mielytä minua tai muuten ei oo sopiva? Ja miten taas kun treffit alkaa olemaan loppumassa niin miten sen kannattaa päättää? Antaako toiselle puhelinnumeronsa ja pyytää uusille treffeille??
        Ja milloin on hyvä aika pyytää nainen käymään minun kotonani?

Naiselta treffivinkkejä:

älä puhu existä, seksistä, rahasta äläkä edes halaa jos ei oikeasti tunnu siltä. Itse en koskaan halaa ensitreffeillä, kun en halua täysin tuntematonta miestä halata.

Kävely on hyvä idea kauniilla ilmalla ja kahvin voi ottaa sinne mukaan.
        Rentoa jutustelua ja huomaatte kyllä viihdyttekö toistenne seurassa ja jos viihdytte niin ajankulua ei tarvitse miettiä. Jos ei juttua riitä,niin aina voit hivuttautua jonkun syyn varjolla kohteliaasti pois eikä sitä numeroa tarvitse antaa.
        Voitte miettiä ekojen treffien jälkeen haluatteko nähdä uudestaan ja on fiksua kertoa haluaako nähdä uudestaan vai ei. Jos ei kipinöi niin ei kipinöi ja sen voi reilusti sanoa vaikka sitten sähköpostilla tai profiilin kautta.
        Sinne kotiin en pyytäisi kun vasta vähän ajan päästä.

Ei muuta kun hyviä treffejä!

• miäs 32

Lenkille, kahvilaan, syömään. Lenkki jossain kaupungilla on helppo keino hieman ujoimmille koska sieltä löytyy helposti puheenaiheita.
      Itse olen mies ja tavannut paljon naisia treffien merkeissä. On käyty joskus leffassakin jne. Melko usein yllättävää sinällään naiset pyytää kotiinsakin treffeille kun ilmeisesti mailittelu ja soittelu on tehny vaikutuksen.
      Itse halaan treffattavaa ensikerran nähdessämme ja treffien päätteeksi eikä ketään se ole haitannut. Jotkut on jopa muiskauttaneet pusunkin onnistuneiden treffien päätteeksi.
      Mutta muista että biologia on määrännyt toimintamme niin kuten eläin maailmassa että nainen on se joka päättää suhteiden jatkosta joten varaudu pettymyksiin.
      Vaikka kuinka tunnet treffien onnistuneen niin silti saattaa tulla se "oot ihan kiva mutta" tekstari.
      Periaatteessa mä olen tavannut järjestään mukavia naisia joiden kanssa olisin voinut jatkaa tutustumista pidemmällekin mutta minkäs teet kun valinta on naisten. Tosin joukossa on paljon onnistumisiakin ja alkaneita suhteita. Onnea!!!

• fjfkgkgkcbfbfj

älkää antako tälle tyypille vinkkejä se on mulkku!!!

• dkdjdppw
        fjfkgkgkcbfbfj kirjoitti:

älkää antako tälle tyypille vinkkejä se on mulkku!!!

Samaa mieltä!

• JooPee

Bilistä pelaan. Samalla näkee hyvin toisen muotoja kun hän kumartelee :P

• petra2

Itse kokeilin www.salaseuraa.fi ja tapasin samassa tilanteesssa olevan miehen. Oli ihan yvä juttu ja päättiin jatkaa touhuja aina kun pystytään:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe