Tarvitsen yritykseen pienen pakettiauton. Nissaneita olen katsellut ihan vaan liikenteessä ja olisivat kokonsa puolesta passeleita tarpeisiini.
Onko minkälaista kokemusta niistä?
Käytettynä täytyisi ostaa, rahnat ei riitä kun noin kymppitonnin autoon ja huolentonta ajoahan sitä jokainen toivoo eli ongelmapesiä yritän välttää.
Nissanin pakut?
10
2417
Vastaukset
- Täynnä vikoja
Olen Itella logisticsilla töissä, ja me käytetään Nissan Cabstar ja Interstar autoja. Autoissa on harmillisen paljon vikoja, milloin palavat mitkäkin varoitusvalot. Eräästä yksilöstä kilahti moottori 30 tkm ajettuna -> koko kone vaihtoon kun meni niin huonoksi. Myös sisämelu on kovin voimakas.
- Nisuonparas
Niin olen minäkin siellä töissä. Kas kun en ole huomannut moista ilmiötä. Minun ajamalla cabstarilla on ajettu 279000 ilman mitään sähkövikoja. Jarruja ja kuluvia osia on jotain ollut. Äärimmäisen hyvä peli ollut vm 2009. Sen olen kyllä huomannut, että toiset kusipäät eivät tarkista mitään huoltokohteita ja kuvitellaan olevansa ralliauton sarvissa ajotavasta päätellen. Eräillä niitä vikoja onkin sitten enemmän. Jos olisin johtoportaassa niin fudut antaisin.
- Eioleparempaa
Ei parane nisua moittia. Paraita autoja on olleet meidän firmassa. (Maanrakennus) on ollut dynaa ja canteria jotka ovat aina korjamolla. Cabstarissa enemmän kantavuuttakin ja mikä parasta, saa myöskin talvella käyntiin. Ajettu n. 320t jo ilman suurempia korjauksia, jaa takapyöränlaakerit on uusittu kun sillä niin painavia tavaroita viedään työmaalle.
- Eiruostucabstar
Dyna ja canter mätänee käsiin. Nissan ei. Mistä lie johtunee? Kaikkia on ollut.
- urvan
Osta Hiace. On wanhahtava ja karu peli, mutta todennäköisesti se ongelmattomin.
Nissan-Renault-Opel linjalta tulee etupäässä kuraa linjalta ulos. Mersut myös surkeita.- Kaikkiisamaalaatua
Joo hiase vaan ostamaan. On nykyään sama peli kuin citroen ,peugeot, fiat,ym.ym pösön moottorit kaikissa ja kaikki muutkin osat alustat ym. Maskit vain erona ja merkit. Japanissa nissanin tavara-autot ovat kestävimpiä ja arvostetuimpia. Kannattaa ottaa selvää ennenkuin paskaa täällä jauhatte!
- älä maksa liikaa
Vähän kun viitsii panostaa pakun etsintään, niin voi löytää liki uudenveroisen yksilön todella edullisesti. Onneksi on oleassa edes joitain järkevästi hinnoittelevia liikkeitä!
http://www.nettiauto.com/toyota/hiace/5406420 - Kestävä työjuhta
Halvalla voi saada todella hyvän käyttöpakun http://www.nettiauto.com/peugeot/boxer/5478391
- nisu-nasu-nissan
Eikös "pieni pakettiauto" ole se NV 200 jos kysyjä hakee sellaista.
Kannattaa katsella myös merkkikohtaista Nissan palstaa. - Nisukestääääää
Meillä on Nissan cabstar 45/13 vm 2009. Ajettu runsaat 350 t. Km, eikä ole kuin kulutusosia jarruja lamppuja ym vaihdeltu. Konee ja loota ym voimansiirto pelittää ja alkuperäistä tavaraa. Takapyörän laakerit taitavat olla se heikko lenkki, jos painoa aina mukana. Siihenkin olemassa vahvistettu versio. Valojen sählöissä oli kahdesti korjattavaa, mutta nekin olivat puolentunnin hommia pikahuollossa. Ilmeisesti tiesivät mistä vika löytyy. Polttoaine kulutus ollut alle 10 l ( 2,5 kone)Pakkasesta lähtenyt aina liikkeelle ilman mutinoita. Me pysymme nisussa kyllä toistaiseksi. Lujaa laatua Nissan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780