VAROITUS! Fracrance Direct nettikaupasta.

Varokaa huijausta!

LUKEKAA näitä sivuja:
http://www.trustpilot.fi/review/www.fragrancedirect.co.uk
http://www.dooyoo.co.uk/online-shops/fragrancedirect-co-uk/reviews/
Siellä on pilvin pimein arvosteluja Fracrance Direct nettikaupasta.

Kyseinen kauppa huijaa asiakkaitan huonoillatuotteilla jotka ovat tietenkin jäljitelmiä (sen voi jo hinnasta päätellä) tuotteet ovat usein vailinaisia tai käytettyjä ja mikä pahinta: enemmän kuin liian usein TUOTTEITA EI LÄHETETÄ; EIKÄ RAHOJA PALUTETA:

Asiakaspalvelu kyseisesä firmassa on alle arvostelun ja kritiikkiin vastataan erittäin töykeästi.

Hälyytyskellojen on soitava viimeistään tässä vaiheessa:

Erään asiakkaan palutetta:
"You should also note that the contact address they provide is just empty serviced offices. There is no-one there.
http://g.co/maps/jx84g"

Toisinsanoen eräs tilaaja oli käynyt paikanpäälä Fragrance Direct'n osoitteessa ja löytänyt vain tyhjiä toimistotiloja.

Älkää tilatko kyseisetä nettikaupasta. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ antako sinne luottokoetti tai pankkitilinumeroitanne.

Fragrance Direct nettikaupalla on myös historia luottokorttien väärinkäytöstä: firma varastelee asiakkaidensa luottokortin tietoja ja numeroita ja vie asiakkaiden tileitää rahaa.

http://www.trustpilot.fi/review/www.fragrancedirect.co.uk

http://www.dooyoo.co.uk/online-shops/fragrancedirect-co-uk/reviews/

LUKEKAA noita arvosteluja. Viiden tähden kehut ovat kyseisen firman kätyreitä jotka yrittävät torpetoida kritiikkiä ja estää totuuden julkitulon.

10

2014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo meininki.

Just, PERKELE, arvasin tään!!!
      Onneton idiootti menin ja tilasin tuolta, eikä mitään tuotteita ole tähänkään päivään näkynyt.

• Risu-Jooseppi

Jaaha, täälläkin yksi lankaan mennyt... mutta eikö luottokorttiyhtiö korvaa, jos tuotteita ei kuulu?

• Risu-Jooseppi

No nyt täytyy vetää sanat takaisin, sain tuotteet kotiin, aivan tilauksen mukaan. Hintaa en voi kuin ihmetellä, 2 pulloa miesten nimeltä mainitsematonta edt:tä paljon halvemmalla kuin viimeksi Ranskasta ostamani yksi pullo. Ja tässä oli vielä postikulutkin.

Tilauksen saapuminen kyllä kesti melkein 4 viikkoa, mutta ei mulla kiirekään ollut. Tilaan tuolta kyllä vastaisuudessakin.

• homma skulaa!

Itse sanoisin ylläolevat väitteet paikkaansa pitämättömiksi. Olen tilannut fragrancedirect.co.uk -puljusta jo 8 kertaa, ja aina on tuote ollut sitä mitä pitikin, ja joka ikinen kerta tuote on tullut n. 2 viikossa perille lähipostiin.

Jos on ollut kysyttävää, asiakaspalvelu on vastannut vuorokauden sisään.

Niin olihan tässä kai kyse fragrancedirect.co.uk -nettikaupsta?

• kummaa höpötystä

Luotettava kauppa tuo on ja samoin fragrancex.com ... ihmeellisiä höpötyksiä.

• GonzoHel

Olen myös itse tilannut kyseisestä paikasta, tuotteet tuli puolessatoista viikossa. Sain juuri sen mitä tilasin ja tuotteet oli priima kunnossa. avaamattomina..

Suosittelen kyllä kaikille kyseistä verkko kauppaa.

• No voi jösses

Onkohan aloittaja tilannut itse koskaan ko. puljusta? Itselläni on ainakin tullut kaikki tilaamani tuotteet perille asti. Ja ovat olleet aitoja. Plussaa vielä vakipostikuluista, jotka eivät suuret ole.

• tuoksunainen

Kuulostaa kyllä nyt vähän liioitellulta. Olen ollut kyseisen nettikaupan vakioasiakas jo pitkään eikä minulla ole siitä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Tuotteet ovat aina tulleet perille luvatun ajan sisällä ja ovat olleet poikkeuksetta aitoja ja moitteettomia. Virheitä varmasti tapahtuu silloin tällöin tuollaisessa puljussa, mutta niistä tietenkin tehdään sitä suurempi numero.

• Fragrancedirect toimii tosi hyvin,täydet pisteet.Olen tilannut monta kertaa ja aina priima tavaraa, täydellistä.Toimitus pari viikkoa ,mutta sen tietää etu käteen,ihan sika halpaa ja laatua saa,suosittelen kaikille lämpimästi:)

• Olen tilannut ihan parin sadan euron tilauksia ja kaikki ollut ihan laatua ja pakkaukset ovat sovitun mukaisia,siellä on erikseen merkinnät miten tuote on pakattu.Ihan parhaita tarjouksia ,jotka vaihtuvat eli kannattaa seurata vaihtuvia ajankohtaisia tarjouksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      118
      5596
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      457
      1791
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1209
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1193
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1073
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      985
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    9. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      23
      837
    Aihe