VAROITUS! Fracrance Direct nettikaupasta.

Varokaa huijausta!

LUKEKAA näitä sivuja:
http://www.trustpilot.fi/review/www.fragrancedirect.co.uk
http://www.dooyoo.co.uk/online-shops/fragrancedirect-co-uk/reviews/
Siellä on pilvin pimein arvosteluja Fracrance Direct nettikaupasta.

Kyseinen kauppa huijaa asiakkaitan huonoillatuotteilla jotka ovat tietenkin jäljitelmiä (sen voi jo hinnasta päätellä) tuotteet ovat usein vailinaisia tai käytettyjä ja mikä pahinta: enemmän kuin liian usein TUOTTEITA EI LÄHETETÄ; EIKÄ RAHOJA PALUTETA:

Asiakaspalvelu kyseisesä firmassa on alle arvostelun ja kritiikkiin vastataan erittäin töykeästi.

Hälyytyskellojen on soitava viimeistään tässä vaiheessa:

Erään asiakkaan palutetta:
"You should also note that the contact address they provide is just empty serviced offices. There is no-one there.
http://g.co/maps/jx84g"

Toisinsanoen eräs tilaaja oli käynyt paikanpäälä Fragrance Direct'n osoitteessa ja löytänyt vain tyhjiä toimistotiloja.

Älkää tilatko kyseisetä nettikaupasta. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ antako sinne luottokoetti tai pankkitilinumeroitanne.

Fragrance Direct nettikaupalla on myös historia luottokorttien väärinkäytöstä: firma varastelee asiakkaidensa luottokortin tietoja ja numeroita ja vie asiakkaiden tileitää rahaa.

http://www.trustpilot.fi/review/www.fragrancedirect.co.uk

http://www.dooyoo.co.uk/online-shops/fragrancedirect-co-uk/reviews/

LUKEKAA noita arvosteluja. Viiden tähden kehut ovat kyseisen firman kätyreitä jotka yrittävät torpetoida kritiikkiä ja estää totuuden julkitulon.

10

1930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo meininki.

      Just, PERKELE, arvasin tään!!!
      Onneton idiootti menin ja tilasin tuolta, eikä mitään tuotteita ole tähänkään päivään näkynyt.

    • Risu-Jooseppi

      Jaaha, täälläkin yksi lankaan mennyt... mutta eikö luottokorttiyhtiö korvaa, jos tuotteita ei kuulu?

    • Risu-Jooseppi

      No nyt täytyy vetää sanat takaisin, sain tuotteet kotiin, aivan tilauksen mukaan. Hintaa en voi kuin ihmetellä, 2 pulloa miesten nimeltä mainitsematonta edt:tä paljon halvemmalla kuin viimeksi Ranskasta ostamani yksi pullo. Ja tässä oli vielä postikulutkin.

      Tilauksen saapuminen kyllä kesti melkein 4 viikkoa, mutta ei mulla kiirekään ollut. Tilaan tuolta kyllä vastaisuudessakin.

    • homma skulaa!

      Itse sanoisin ylläolevat väitteet paikkaansa pitämättömiksi. Olen tilannut fragrancedirect.co.uk -puljusta jo 8 kertaa, ja aina on tuote ollut sitä mitä pitikin, ja joka ikinen kerta tuote on tullut n. 2 viikossa perille lähipostiin.

      Jos on ollut kysyttävää, asiakaspalvelu on vastannut vuorokauden sisään.

      Niin olihan tässä kai kyse fragrancedirect.co.uk -nettikaupsta?

      • kummaa höpötystä

        Luotettava kauppa tuo on ja samoin fragrancex.com ... ihmeellisiä höpötyksiä.


      • GonzoHel

        Olen myös itse tilannut kyseisestä paikasta, tuotteet tuli puolessatoista viikossa. Sain juuri sen mitä tilasin ja tuotteet oli priima kunnossa. avaamattomina..

        Suosittelen kyllä kaikille kyseistä verkko kauppaa.


    • No voi jösses

      Onkohan aloittaja tilannut itse koskaan ko. puljusta? Itselläni on ainakin tullut kaikki tilaamani tuotteet perille asti. Ja ovat olleet aitoja. Plussaa vielä vakipostikuluista, jotka eivät suuret ole.

    • tuoksunainen

      Kuulostaa kyllä nyt vähän liioitellulta. Olen ollut kyseisen nettikaupan vakioasiakas jo pitkään eikä minulla ole siitä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Tuotteet ovat aina tulleet perille luvatun ajan sisällä ja ovat olleet poikkeuksetta aitoja ja moitteettomia. Virheitä varmasti tapahtuu silloin tällöin tuollaisessa puljussa, mutta niistä tietenkin tehdään sitä suurempi numero.

    • Fragrancedirect toimii tosi hyvin,täydet pisteet.Olen tilannut monta kertaa ja aina priima tavaraa, täydellistä.Toimitus pari viikkoa ,mutta sen tietää etu käteen,ihan sika halpaa ja laatua saa,suosittelen kaikille lämpimästi:)

      • Olen tilannut ihan parin sadan euron tilauksia ja kaikki ollut ihan laatua ja pakkaukset ovat sovitun mukaisia,siellä on erikseen merkinnät miten tuote on pakattu.Ihan parhaita tarjouksia ,jotka vaihtuvat eli kannattaa seurata vaihtuvia ajankohtaisia tarjouksia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe