Ajan haaskausta. Naiset ei oikeesti ole kiinnostunut miehistä. Tuhansilla on vain huvin vuoksi profiili. Vaikka laitat asiallisen viestin niin ei kukaan vastaa. Pitää olla tosi komea ja rikas että saa vastauksen. Suurin osa on taviksia joten luulisi et tavis nainen haluaisi tavis miehen mut ei se niin mene.
Naiset haluaa just sen ihannemiehen joka vie jalat alta. Vaikka kriteerit sopis yhteen niin se ei merkitse mitään ja luonteella ei ole merkitystä koska harvoin vastaaminen johtaa edes tapaamiseen joten toisen luonteesta ei saa mitään selvää. Koko suomi 24 treffit pitäis oikeesti lopettaa.
Nettideittailu on turhaa
7
192
Vastaukset
- tua69
Voi sua Kelvoton mies.. Mulla on profiili ja olen tositarkoituksella täällä. MUTTA jos kerran haen elämäni miestä, niin on enemmän kuin toivottavaa että jalat lähtee alta!! Ja se luonne = vakka kantensa valitsee :)
Ei tämä mitään rakettitiedettä ole, mutta kaikilla nettideitti palstoilla on paljon noita "huvinvuoksi" profiileja, ikävä kyllä.
Elä lannistu, kevät ja kesä on tulossa, pidät vain silmät auki tuolla Ulkona, varmasti onni tulee vastaan!- ZZZ-XXX-YYY
... "ja että jalat lähtee alta". Hei, jollet ole alle 20 vuotias niin älä ihmeessä kuvittele että joku vie jalat altasi deittinetti-palstoilla kun on yli 40-vuotias.
Jonkinlainen käsitys pitäisi olla siitä, että ei sellasia "jalat alta" fiiliksiä enään oikein tule deittipalstojen kautta yli 40-vuotiaana.
Järki käteen ja jotain rakantavaa. - kdlsakhd9890askldjl
>> pidät vain silmät auki tuolla Ulkona, varmasti onni tulee vastaan!
Hyvä luoja! Ulkonahan se onni tulee vastaan. Ja liiallisesti yrittämisestä poliisi kotiovelle.
Surkeaa, niin hiton surkeaa "onnentoivotusta" lennätetään ilmoille, että pahaa tekee.
- m8k7v6c5x4z3a3n
Ei koko suomi24 tartte lopettaa, mutta ihmisten pitäs ensiks rukata
noita haku kriteerejään. Tokihan se on selvää, ettei nyt ihan ketä
tahansa pölväkettä kukaan halua, mutta puhun noista ulkonäkö ja
koulutus asioista.
Kun tapaat livenä jonkun mielenkiintoisen henkilön, niin eihän sitä
nyt siltä istumalta kysellä ammattia, tai kiinnitetä ulkonäköön
niin vahvasti huomiota.
Netissä et voi päästä edes juttusille, että tietäisit millainen tämä
henkilö oikeesti on, vaan se torppaa naaman heti, eikä melkein. - 6rk78kk
No sinä nyt valitat täällä joka ikinen päivä milloin milläkin nimimerkillä samoja asioita.
Kerrot ettet ryyppää, käyt salilla, olet kiltti ja kunnollinen mutta ruma naamasta.
Kelvoton mies, ruma mies, i love you, yksin kotona....
Ei deittipalvelua sinun takiasi tarvi lopettaa. - Jahkaajamies
No itse löysin oman vaimoni joskus 2008 täältä suomi24 (: En vaan ole ennen täällä pyörinyt, että olisin kokemuksia tullut jakaa. Yleensä niitä hyviä kokemuksia ei ääneen huudellakaan, ainoastaan negatiivisia.
Olen 35, hieman ylipainoisen ja normipainoisen rajoissa kiikkuva mies. Kun aloimme viestittelemään olin rauhanturvaajana, eli etäsuhteellahan kaikki alkoi. 7kk sitten viestiteltiin ja tuntui aika jotenkin kevyemmältä, kun odotti aina viestiä. Kuin sitten tulin takaisin päätettiin tavata. Ilmoitin jo silloin naiselle, että en ole jäämässä suomessa sotilaaksi työkseni vaan siirryn normiduuniini (=esimies eräässä firmassa) ja palkka ei ole niin hyvä, mitä rauhanturvaanaaikoina oli. Nainen ei ymmärtänyt, miksi kerroin tällaista.
Eka tapaaminen meni vähän miten meni, olin väsynyt ja jotenkin sekaisin vielä paluusta. Kumminkin siitä sitten alettiin tapailemaan ahkerammin ja lopulta alettiin seurustelemaan. Meillä ainakin mätsäs kerralla ja minun mielestä naiseni on todella kaunis ja en ansaitsisi häntä. Mutta hän sanoo rakastavansa minua juuri minun takia ja viime kesänä sitten todisti tuon väitteen todeksi.
Raha ei ratkaissut, kun vaimo tienää suurin piirtein saman minkä mikä.
Tosiaan en vaan usko, että kovin moni tulee tänne kertomaan hyviä kokemuksia kun mieluiten niitä huonoja jaetaan. - matti kukkarossa
Raha ja ulkonäkö ratkaisee et pääseekö treffeille. itselä on ollut feikki profiili jossa olen hyvätuloinen ja olisin päässyt monelle treffeille. mun oiken profiilin kautta en ole saanut edes vastauksia takas. Eli sehän kertoo siitä että naiset haluu miehen jolla on rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318