Uskomaton epä-tosi mies

Varmastinatsaa

Tässä on sitten mun, omat haku kriteerit ihanne naiselle :)

- Älykkyys --- erittäin tyhmä

-alapää ----erittäin sheivattu ( saa olla ohjuri raita, jopa toivottavaa) grr...

-WOW factor ----- erittäin aktiivinen kissa sänky leikeissä WINK, WINK

JA VIIMEISENÄ

- LOADED ---- hynä tilanne balanssissa --- ( nainenkin maksaa )

Pyydettäessä listaa voidaan tarkentaa, kiitos paikan hakijoille

9

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi uros oot

No, meillä ei sitten tule koskaan natsaamaan.

Mulla kun tuo miehen älykkyys on aika korkealla kriteeristössä.

(Tarkistappa tuo "haku kriteerit" kirjoitusasu....melkein meni oikein....
      Ja tuon "ihanne naisen" oikeinkirjoituksen olisit voinut tarkistaan palstan otsikosta.)

Kannattaa jatkossakin keskittyä niihin alapääkarvoihin kun etsit naista itsellesi....

• Älyäonmonenlaista

OIKEIN KIRJOITUS = MIEHEN ÄLYKKYYS ??????

• tosi urot oot

Mun ajatukset nyt menee niin, että älykäs ihminen tajuaa, että omaa äidinkieltään on hyvä osata kirjoittaa edes peruskoulun minimivaatimusten mukaisesti. Yhdyssanat opitaan jo alakoulussa.

Ja jos mies on sitä mieltä mieltä, että kirjoitustaito ei ole niin kauhean tärkeää, en pidä miestä kauhean älykkäänä.

Eli ei se kirjoitustaito itsessään, vaan asenne siihen...

• ÄLYÄNYT

"Eli ei se kirjoitustaito itsessään, vaan asenne siihen" KIITOS ;)

"Mun ajatukset nyt menee niin, että älykäs ihminen tajuaa, että omaa äidinkieltään on hyvä osata kirjoittaa edes peruskoulun minimivaatimusten mukaisesti. Yhdyssanat opitaan jo alakoulussa"

Eli "älykäs mies" osaa kyllä kirjoittaa paperille oikein, että kohta peitto heiluu, mutta toteuttamis vaiheessa äly ei enää riitäkkään ??

Tai, että terveyslautakunnan minimivaatimusten mukaisesti, alle keskimääräisen /-0.5 cm munan kanssa ei hommiin käydä???

Kaavasta poikkeavan elämän eläminen on varmasti kokeilun arvoista, ehkä hauskaakin. Jopa kirjoitus fetissistä voi parantua.

• tosi uros oot

Huh nyt kyllä on koko joukko saivartelijoita liikkeellä. Suuhuni tungetaan sanoja ja ajatuksia, joita ei kyllä löydä kaivamallakaan.

En ymmärrä miksi luku- ja kirjoitustaitoinen mies olisi sängyssä huonompi? Jotain luolamiesfantasiaako tässä nyt haetaan...?

Tuo terveyslautakunta lensi sitten jo ihan yli.

Kaavasta saa toki poiketa, mutta itselleni tuo luku- ja kirjoitustaidottomuus ei anna kiksejä. Mutta kukin tyylillään, en minä ole sanomaan muiden haluista mitään.

Olen sillä tavoin kieroutunut, että pidän älyä( huumorintajua rehellisyyttä muita henkisiä ominaisuuksia) seksikkäinä. Arvostan ed. mainittuja asioita enemmän kuin miehen ulkonäköä.

Ja jos mies vielä lukee kirjoja, niin...auts!

• blaaahhh...

Kirjoja lukeva mies = semigay :P

• optelisitkirjostamaa

Olen sillä tavoin kieroutunut, että pidän älyä( huumorintajua rehellisyyttä muita henkisiä ominaisuuksia) seksikkäinä. Arvostan ed. mainittuja asioita enemmän kuin miehen ulkonäköä.

Oi joi, "pidän älyä( huumorintajua...) Älyttömän väärin kirjoitetty, sieltähän uupuu välilyönti, todella huolimatonta, ja niin turn on :pppp

• huolimatonta

Hah, sieltähän uupuu 3 välilyöntiä, erittäin turn off. Kyllä viisas nainen osaisi kirjoittaa oikein :P

• TOSINAARASOOT

"Ja jos mies on sitä mieltä mieltä, että kirjoitustaito ei ole niin kauhean tärkeää, en pidä miestä kauhean älykkäänä.

Eli ei se kirjoitustaito itsessään, vaan asenne siihen... "

PAREMMINKIN =

Ja jos nainen on sitä mieltä mieltä, että kirjoitustaito ei ole niin kauhean tärkeää, en pidä naista kauhean älykkäänä.

Eli ei se kirjoitustaito itsessään, vaan asenne siihen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      292
      5496
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5066
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4166
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3493
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3133
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      72
      3006
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2197
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2088
    Aihe