kuten otsikossakin kysytään: mitä te yleensä kuuntelette vapaa-ajalla ja mistä artisteista/bändeistä eniten pidätte? Minä itse kuuntelen musiikkia vähän laidasta laitaan: metallicaa, slayeriä, nightwishiä, avril lavignea, tinie tempahia jne. Mutta minusta parhaimmat biisit ovat kuitenkin metallican enter sandman ja master of puppets sekä Avril lavignen take me away
Mtä TE yleensä kuuntelette?
5
104
Vastaukset
- Ellu battery
Raskaampaa (death, doom, black) metallia tulee nykyään kuunneltua pääsääntöisesti. Joskus sitten välipalana vanhoja kunnon Gunnareita tai vaikkapa Rammsteinia. Huumorin kukan kukkiessa, iloisessa seurapiirissä, menee sitten Leevit ja muut vastaavat.
KAIKKI räppi, disko ja 99,99% popista on ehdottomasti pannassa!
Suosikkibändiä tai artistia ei oikeastaan ole. On monta hyvää ja niitä sitten kuunnellaan kulloisenkin fiiliksen mukaan. Yhtä parasta mahdoton nimetä. Viime aikoina soinut aika tiuhaan Marduk, Absurd, Denial of God ja Naglfar.
Ikiklassikoita tietenkin sitten Metallica (ennen black albumia), Iron Maiden, Slayer, Pantera, Wasp... - emmätiie
Itse kuuntelen SlipKnoTtia, Hollywood Undeadia & Avenged Sevenfoldia.
Paras Slipknotin biisi on varmaankin "The Heretic Anthem". Paras Hollywood Undeadin biisi on "We Are". Ja Avenged Sevenfoldin paras biisi on joko "Afterlife" tai "Nightmare". - jokupoikavaan2
Ite oon Elektronisen musan suurkuluttaja, Daft Punk, Justice, Deadmau5, Kavinsky, The Crystal Method, The Glitch Mob, SebastiAn, Armin van Buuren ja paljon muita tulee kuunneltua ja tietty yksittäisiä Trance-biisejä (Rakastan). Musamakuun kuuluu kyllä myös Depeche Mode, Madonna, Above & Beyond, Linkin Park, Pendulum yms. Kuuntelen jonkun verran myös soundtrackejä.
Chromatics ja Sin Cos Tan on uusia tuttavuuksia jokka on kyllä kolahtanut :) - Kyseleevä,
http://www.youtube.com/watch?v=8KDzBuPaBuc
Tuollaistain, on ainakin ammattitaito kohillaan. - Juhafriikkikauhee
Tässä mun;
Pelle Miljoona
Tuxedomoon
Kolmas Nainen
Yö
Popeda
Apulanta
CMX
Jethro Tull
Rolling Stones
King Crimson
Wigwam
Tasavallan Presidentti
Waterloo
Hausmylly
Dingo
Mikko Alatalo
Kauko Röyhkä
Tuomari Nurmio
J.Karjalainen
Eppu Normaali
Jarkko Martikainen
YUP
Zen Cafe
Samuli Putro
Dave Lindholm
Hector
Juice Leskinen
Egotrippi
Mikko Kuustonen
PMMP
Don Huonot
Tehosekoitin
Jussi Hakulinen
Pave Maijanen
Klamydia
Riki Sorsa
Aki Sirkesalo
Timo Rautiainen
Kerkko Koskinen
Leevi And The Leavings
Gentle Giant
Jukka Kuoppamäki
Puolikuu
Miljoonasade
Kari Tapio
DAnny
Tapani Kansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744