Gestinyl e-pillerit !

alllu1

Hei , minulle määrättiin kyseiset e-pillerit ja haluaisinkin kysellä muiden ihmisten kokemuksia niistä.? onko kellään tullut finnejä näistä tai muuta, yms? kiitos

9

18286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Jokainen reagoi omalla tavallansa. Ketjuja on aiheesta, selaile. Mutta vasta oma kokemuksesi sitten kertoo miten juuri sinä niihin reagoit.

    • cypretyl13

      Heippa!

      Itse käytin gestinyliä kaksi vuotta ja ainakin oikein hyvin toimivat raskauden ehkäisyyn :D finnejä oli kyllä mutta en kyllä osaa sanoa johtuivatko pillereistä, nyt vaihdoinkin sitten diane novaan jospa helpottaisivat... Ensin käytin gestinyliltä niitä pienempihormonisia (vaaleanpunainen liuska), mut koska liuskan aikana oli tiputteluvuotoa, vaihdettiin vahvempiin (sininen liuska), jotka toimivat moitteettomasti.

    • piste

      Olen syönyt kaksi liuskaa pienempihormonisia Gestinylejä enkä ole huomannut yhtään ainutta sivuoiretta. Ainakin tällä hetkellä sopivat kuin nenä päähän :) tiputtelua ei ole lainkaan ja molemmilla kerroilla menkat alkaneet kolmantena taukopäivänä. Mulla ei iho-ongelmia ole muutenkaan ollut, eikä myöskään kuukautiskipuja, joten sekin varmasti vaikuttaa. Raskaaksikaan en ole tullut.

      Voi olla, että sivuvaikutuksia joskus tulee, mutta tällä hetkellä olen enemmän kuin tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Oon myös vuosia käyttänyt Gestinyliä..Tosi hyvät pillerit..Vaihdan takaisin näinä päivinä..Enkä ala kokeileen muita..


    • ------

      Itsellä on ollut käytössä aiemmin mercilon n. vuoden ja yasminelle n.kaksi vuotta, ja nyt hinnan vuoksi (taitaa olla markkinoiden edullisin n. 17€/3kk vrt. yasminelle n.40€/3kk) vaihoin gestinyylin ollut käytössä reilun vuoden. Kaikilla merkeillä kuukautiskivut ovat lähes kadonneet ja vuoto on vähentynyt. Gestinyl on aiheuttanut kuukautisten välillä satunnaisesti tiputteluvuotoa, jota ei aiemmilla merkeillä ole ollut. Ja yleensäkkin jos pillerin ottoväli on venähtänyt (unohtunut yksi välistä) on ollut vähän sellainen olo että kuukautiset alkaisi välissä uudelleeen eli ilmeisesti ko. merkin kanssa saa olla aika tarkkana että syö jokapäivä samaan aikaan :( iho ongelmia en erityisemmin ole huomannu. Ajattelin vaihtaa merciloniin takaisin, on hieman kalliimpi (n.25€/3kk) kuin gestinyl mutta ei merkittävästi. Mutta kokeilemalla selviää mikä itselle parhaiten sopii, gestinyyliin olisin tyytyväinen jos tuota tiputteluvuotoa ei olisi.

    • turvokki1

      itselläni paino noussut n. 6 kg kun puoli vuotta syönyt gestinylejä... vaikka en ole syönyt enempää kuin muutenkaan. ja turvottaa koko ajan.

    • Välipalakeksi1

      Itse aloitin Gestinylit v. 2010, lopetin kamalan aknen ja turvotuksen takia. käytin niitä noin puoli vuotta eikä akne kadonnut. Heti lopettamisen jälkeen iho parani ja nyt monta vuotta Yazia käyttäessäni iha ihan hehkuu :) kaverilla taas aknea ei ole ollut ollenkaan Gestinylin aikana ja Yazit ei tälle sopinu ollenkaan. Yksilöllistä kaikki!

    • Alotangestinyl

      Mä alotan ihan parin päivän päästä gestinyl pinkkiliuska tabletit ja mua alkaa Vähän pelottaa ton aknen takii (ei Oo ikin ollu enemmän Ku tyyliin 3 finniä samaan aikaan) ja sit en haluais noita kauheita mielialan vaihteluita

    • Anonyymi

      Ei mitään finnejä..Koitin vaihtaa Slinaan..Mutta palaankin Gestinyliin..Olin erittäin tyytyväinen gestinyliin..Vuodot tuli tauko viikoilla..Slinda teki voimakkaat rintakivut ja rytmihäiriöt..Ne ei sovi mulle..Se alkoi välittömästi, kun aloin käyttään niitä..Voimistuneet tuntemukset..Tänään vaihdan Gestinyliin..Mikäli lääkäri suhtautuu myöntävästi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe