Gestinyl e-pillerit !

alllu1

Hei , minulle määrättiin kyseiset e-pillerit ja haluaisinkin kysellä muiden ihmisten kokemuksia niistä.? onko kellään tullut finnejä näistä tai muuta, yms? kiitos

9

16003

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jokainen reagoi omalla tavallansa. Ketjuja on aiheesta, selaile. Mutta vasta oma kokemuksesi sitten kertoo miten juuri sinä niihin reagoit.

• cypretyl13

Heippa!

Itse käytin gestinyliä kaksi vuotta ja ainakin oikein hyvin toimivat raskauden ehkäisyyn :D finnejä oli kyllä mutta en kyllä osaa sanoa johtuivatko pillereistä, nyt vaihdoinkin sitten diane novaan jospa helpottaisivat... Ensin käytin gestinyliltä niitä pienempihormonisia (vaaleanpunainen liuska), mut koska liuskan aikana oli tiputteluvuotoa, vaihdettiin vahvempiin (sininen liuska), jotka toimivat moitteettomasti.

• piste

Olen syönyt kaksi liuskaa pienempihormonisia Gestinylejä enkä ole huomannut yhtään ainutta sivuoiretta. Ainakin tällä hetkellä sopivat kuin nenä päähän :) tiputtelua ei ole lainkaan ja molemmilla kerroilla menkat alkaneet kolmantena taukopäivänä. Mulla ei iho-ongelmia ole muutenkaan ollut, eikä myöskään kuukautiskipuja, joten sekin varmasti vaikuttaa. Raskaaksikaan en ole tullut.

Voi olla, että sivuvaikutuksia joskus tulee, mutta tällä hetkellä olen enemmän kuin tyytyväinen.

• Anonyymi

Oon myös vuosia käyttänyt Gestinyliä..Tosi hyvät pillerit..Vaihdan takaisin näinä päivinä..Enkä ala kokeileen muita..

• ------

Itsellä on ollut käytössä aiemmin mercilon n. vuoden ja yasminelle n.kaksi vuotta, ja nyt hinnan vuoksi (taitaa olla markkinoiden edullisin n. 17€/3kk vrt. yasminelle n.40€/3kk) vaihoin gestinyylin ollut käytössä reilun vuoden. Kaikilla merkeillä kuukautiskivut ovat lähes kadonneet ja vuoto on vähentynyt. Gestinyl on aiheuttanut kuukautisten välillä satunnaisesti tiputteluvuotoa, jota ei aiemmilla merkeillä ole ollut. Ja yleensäkkin jos pillerin ottoväli on venähtänyt (unohtunut yksi välistä) on ollut vähän sellainen olo että kuukautiset alkaisi välissä uudelleeen eli ilmeisesti ko. merkin kanssa saa olla aika tarkkana että syö jokapäivä samaan aikaan :( iho ongelmia en erityisemmin ole huomannu. Ajattelin vaihtaa merciloniin takaisin, on hieman kalliimpi (n.25€/3kk) kuin gestinyl mutta ei merkittävästi. Mutta kokeilemalla selviää mikä itselle parhaiten sopii, gestinyyliin olisin tyytyväinen jos tuota tiputteluvuotoa ei olisi.

• turvokki1

itselläni paino noussut n. 6 kg kun puoli vuotta syönyt gestinylejä... vaikka en ole syönyt enempää kuin muutenkaan. ja turvottaa koko ajan.

• Välipalakeksi1

Itse aloitin Gestinylit v. 2010, lopetin kamalan aknen ja turvotuksen takia. käytin niitä noin puoli vuotta eikä akne kadonnut. Heti lopettamisen jälkeen iho parani ja nyt monta vuotta Yazia käyttäessäni iha ihan hehkuu :) kaverilla taas aknea ei ole ollut ollenkaan Gestinylin aikana ja Yazit ei tälle sopinu ollenkaan. Yksilöllistä kaikki!

• Alotangestinyl

Mä alotan ihan parin päivän päästä gestinyl pinkkiliuska tabletit ja mua alkaa Vähän pelottaa ton aknen takii (ei Oo ikin ollu enemmän Ku tyyliin 3 finniä samaan aikaan) ja sit en haluais noita kauheita mielialan vaihteluita

• Anonyymi

Ei mitään finnejä..Koitin vaihtaa Slinaan..Mutta palaankin Gestinyliin..Olin erittäin tyytyväinen gestinyliin..Vuodot tuli tauko viikoilla..Slinda teki voimakkaat rintakivut ja rytmihäiriöt..Ne ei sovi mulle..Se alkoi välittömästi, kun aloin käyttään niitä..Voimistuneet tuntemukset..Tänään vaihdan Gestinyliin..Mikäli lääkäri suhtautuu myöntävästi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe