Oletteko huomanneet, että raittiit miehet pitävät juomattomuuttaan ongelmana, mutta absolutistinaiset eivät? Mistä tämä johtuu?
Juomattomuus ongelmana
7
179
Vastaukset
- pohti
Juon silloin tällöin ihan vaan fundamentalistien kiusaksi
- hyvä kysymys
Naisten ei tarvitse ottaa rohkaisuryyppyä lähestyäkseen miestä - naiset kun ei niin kovin usein miehiä lähesty muutenkaan. Monen miehen jostain syystä täytyy naukata pari rentoutuakseen tarpeeksi jotta tohtisi lähestyä. Ehkä? Mä kyllä juon, joten olisi ihan kiinnostavaa kuulla absolutistien oikeita mielipiteitä asiaan. Muissa kuin parisuhteen etsimis mielessä absolutismi tuskin on kenellekään juomattomalle mikään ongelma?
- Korkkarineito
Minä olen absolutistinainen ja olen sitä vapaaehtoisesti. En ole siis entinen alkoholisti tms, vaan en vaan yksinkertaisesti koe juomista tarpeelliseksi missään mielessä. Osittain jyrkkä suhtautumiseni johtuu läheisen alkoholismistas.
Ongelmana on se, että en absolutistina viihdy humalaisten seurassa. Toinen ongelma on siinä, että kaltaisiani absomiehiä on vaikea löytää ravintoloista tms. menopaikoista. - lifemocker
ne kun luulee olevansa muita parempia ihmisiä kun/jos eivät juo... sitten moraalisoidaan muita ja ihmetellään miksi heistä ei pidetä
- yxmies
Itse olen melko lailla apsolutisti, saunaolut 1-2k kuukaudessa. juhlissa otan sen lasin käteen ja kaniskelen sitä . Jos näin ei tee niin kysytään" oletko uskovainen ymv."
En vaan saa mitään siitä alkoholista, korkeintaan kovan krapulan. Ei vain muuta persoonaa eikä tee yhtään sosiaalisemaksi . Miksi silloin joisi? - lifemocker
yxmies kirjoitti:
Itse olen melko lailla apsolutisti, saunaolut 1-2k kuukaudessa. juhlissa otan sen lasin käteen ja kaniskelen sitä . Jos näin ei tee niin kysytään" oletko uskovainen ymv."
En vaan saa mitään siitä alkoholista, korkeintaan kovan krapulan. Ei vain muuta persoonaa eikä tee yhtään sosiaalisemaksi . Miksi silloin joisi?ei munkaan kaveri juo. ei tee siitä mitään suurta numeroa ja on menoissa mukana ihan niinkuin kaikki muutkin. ei sitä kukaan ihmettele
- Johtuu ainakin siitä
että nainen saa olla absolutisti, mutta mies ei.
Esim. juhlissa nainen saa kieltäytyä alkoholista ilman selittelyjä, mutta mieheltä tivataan, että "kenen tossun alla olet", "oletko tullut uskoon" tai suoraan "höpö, höpö tässä sulle lasi".
Absolutistina huomasin tämän jo nuorena eikä aika ole juuri muutosta asiaan tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515