Rehellisyys ei kannata

rehti sinkkumies.

Olen sinkku koska olen rehellinen ja olen profiilissa kertonut itsestäni rehellisesti. Esim sen että olen työtön ja mulla ei ole montaa kaveria. Kuvakin on näkyvissä.
En usko että kukaan vastaa takaisin ellen ala valehtelemaan.

14

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi tilanteesi on näin

Miksi olet työtön ja miksi sinulla ei ole kavereita?

Joo, myönnettävä on, että minussa tämä herättää kysymysmerkkejä; millainen on yleinen aktiivisuustasosi? -En tahtoisi maata kaikkea aikaani sohvalla, vaan tehdä asioita. Siihen tarvitaan myös rahaa. Oletko sosiaalisesti erityisen estynyt? -Sama syy kuin edellä. Miksi et ole saanut töitä? -oletko siis viitsinyt tehdä elämässäsi yhtään mitään, kuten koulutus? -Onko sinulla mitään tavoitteita vai pitäisikö kumppanisi nekin tuottaa?

Jos lisäät näihin kysymyksiin vakuuttavan vastauksen, olisin itse ainakin valmis katsomaan lähtötilannetta läpi sormien. Enhän itsekään ole täydellinen :)

• lifemocker

suomessa kun tässä nykytilanteessa kaikille halukkaille kun EI OLE TÖITÄ

• jokumies_82
        lifemocker kirjoitti:

suomessa kun tässä nykytilanteessa kaikille halukkaille kun EI OLE TÖITÄ

Töitä olisi, mutta palkkatöistä on puutetta.

• lifemocker
        jokumies_82 kirjoitti:

Töitä olisi, mutta palkkatöistä on puutetta.

juu ilmaiseksi kyllä kelpaa tekemään

• TeItserakkaatSiat

Nimimerkille "Miksi tilanteesi on näin": olen oikeistolainen, MUTTA ymmärrän sen, että nykyisessä tilanteessa firmat ovat jopa ylireagoineet yt-neuvotteluihin.

Itse kokisin h******:n loukkaavana alla olevat lauseesi:

> millainen on yleinen aktiivisuustasosi? -En tahtoisi maata kaikkea aikaani
        > sohvalla, vaan tehdä asioita. Siihen tarvitaan myös rahaa. Oletko sosiaalisesti
        > erityisen estynyt?

Miten tyhmän ihmisen oikein tarvitsee olla, että lähtee kirjoittamaan tälläistä?

Jossain koukeroissa nuo tekstit menisivät melkein kunnianloukkauksena.

Nyt alan minäkin kimpaantumaan kun ihmisiä aletaan nälviä siitä, että valtion talous sekä yritysten investoinnit ovat päin persettä!

Millainen "demoni" on tuonkin nimimerkin takana, kysyn vaan? YÄK!!

• rehti sinkkumies

On mulla parikin ammattia, harrastus ja kaikenlaisia turhia tietokone ja koneistaja kursseja olen käynyt tusinan. Luulitko että ole koko elämäni ollut työtön. Työtön olen ollut vuoden ja yhden kuukauden. Mulla ei ole töitä koska töitä ei ole. Tai on töitä mut kukaan ei halua maksaa palkkaa ja ilmaiseksi minä en tee mitään. Ja en ole täysin kaveriton. On mulla yksi kaveri.

Yleisesti ottaen treffeille pääsy on todella vaikeeta. Pitää olla täydelline unelmien poikamies jotta nainen viitsii vastata. Eli pitää olla töitä, muuten mies on täysi luuseri, laiska pas.ka sohvaperuna naisten mielestä. Jos siis huijaisin että olen vakitöissä niin saisin varmasti vastauksia.

Luulen että monet valehtelee jotta pääsisivät treffeille koska muuten se on vaikeaa. Pointti on että olen rehellinen ja en sorru valehteluun joten en pääse treffeille ja olen siis sinkku pitkään.

• Miksi tilanteesi on näin

Ok, no jos tämä tilanne näkyy profiilissasi (harrastuksia on, ammatti on) niin ainakaan itse en näkisi sinussa suoralta käsin mitään vikaa.

Mikä on sitten kohderyhmäsi naisissa? Totuushan on se, että lapsettomat ja hoikat (ei välttämättä edes kauniit) 20-30- vuotiaat naiset ovat niin haluttuja, että he eivät yksinkertaisesti ehdi vastata kaikille. Tuo tietysti vaikuttaa ulospäin nirsoudelta.

Mieti mitä positiivista tilanteestasi voi olla. Hyödynnä sitä, että sinulla on aikaa kun et ole töissä miettimällä erityisen hauskoja ja persoonallisia viestejä! Siinä on sinulla etu niihin verrattuna, jotka tekevät töitä ja ramppaavat salilla pysyäkseen ulkoisesti hyvännäköisinä. Oma asenne välittyy aina vuorovaikutukseen! Tsemppiä :)

• fdsfsdrfseree

Äh, taas tällaisia katkeroituneita äijiä (ja ämmiä)
        "Täytyy olla täydellinen" - tämä ajatusmalli kun ikävä kyllä näkyy myös vastakkaiselle sukupuolelle.

Jos kaikille kelpaa vain se täydellinen, miksi ihmeessä ihmiset itkee, että sillä naapurin mallimimmillä on nyt se oksettava läskikasa nyt viidettä vuotta, miksi se sitä katselee ja tuolla naapurin Hunks Penalla on tuo oksettava finninaamainen valas kaverina, miksi se ei ole jonkun mallin kanssa.

Joo yhyy kukaan ei halua tavista, selväksi tuli,.

• vähemmäntäydellinen

Mistä aloittaja tietää, että pitää olla "täydellinen mies" treffeille asti päästäkseen? Onko hän tavannut niitä "täydellisiä miehiä" ja he ovat hänelle kertoneet tämän "faktan"? Vai onko kyse siitä, että jos sitä itselle sopivaa kumppania ei netin kautta kuulu eikä näy ja kukaan ei vastaa (kuten ei niin monelle muullekkaan enemmän tai vähemmän täydelliselle sukupuolesta riippumatta) niin sitten voi kääntää asian näin päin. Vikahan on tietysti aina jossain itsensä ulkopuolella, jossain tavoittamattomissa ja sillehän ei sit voi tietenkään mitään tehdä ja ongelmahan se on kun on liian rehellinen. Niinpä. Natinaa on siitä hyvä jatkaa...

• tosielämän tursakkee

Olet niin säälittävä kun elämässä ei ole kun sohva ja tv ja sitten tuijotat jotain täydelliset naiset -ohjelmia ja luulet että kaikkien pitää olla sellaisia. Kahiseva tuulipukukansa hiihtää lidliin plissatun kaljan perään ja ne on kaukana täydellisistä. Että jospa nyt unohdat ne elokuvat ja katsot tosielämän tyyppejä ihan katukuvassa niin voi silmät aueta. Ei pidä alkaa haaveilemaan amerikan unelmaelämää kun ei siihen kerran työttömänä ole varaa.

• Ja millä tavalla valehteleminen sitten kannattaisi? Pääsisit treffeille asti ennen kuin totuus paljastuisi?

• tavis mies

No sentään pääsisi treffeille. Ei muuten pääse ikinä treffeille ellei valehtele. Tavis ei pääse treffeille joten miehen tarvii olla täydellinen päästääkseen treffeille. Olen tavis joten olisin varmasti pääsyyt jo treffeille muuten. Ei tuolla baareissa tai toreilla pääse edes juttusille naisten kanssa vaikk aolis asiallinen. Olen sen verran monet pakit saanut että tiedän nää asiat.

Onhan se noloo jos jää kiinni valehtelusta mut eipä voi mittää.

• 4444445543

Sitä en ymmärrä että miksi pitää kaikki typeryydet kertoa. Ei se ole rehellisyyttä vaan hölmöyttä.

• komea mies

Rehellisyys ei kannata. Kyllä se on jo nähty ja todettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe