Haluaako kakkonen tietää?

Tätä kysyn

Aina kysytään haluaako vaimo tietää. Kysyn samaa kakkosilta. Pettävä toi reissuiltaan syyhyn kotiin. Se välittyy ihokontaktissa ja yleensä tarttuu kaikkiin saman perheenjäseniin. Yh-kakkonen on ollut tartuntavaarassa (ei ollut pettävän tartuttaja itse, tiedän), ja edelleen hänen lapsensa ystävineen etc. En tiedä tarttuiko, mutta oletan että joo. Pettäjä ei aio asiasta kakkoselle mitään kertoa, sitä ei vois vähempää kiinnostaa. Haluaako kakkonen jälkikäteen tietää, että oli tartuntariskissä, tai ehkä jopa sai taudin kotiinsa menneessä salasuhteessaan ukkomieheltä?

19

576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulisin, joo...

Luulisin että haluaa. Kai nyt kuka tahansa tahtoo tietää tuollaisen asian, olipa vaimo tai kakkonen tai kolmonen.

• kyllä

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää kaikki, jos olisin exkakkonen.

• 1212

Ap; Käy googlettamassa syyhy, se ei ole mikään sukupuoli tauti!

"Syyhyn aiheuttaa 0,3–0,5 mm:n pituinen hämähäkkieläimiin kuuluvan syyhypunkki (lat. Sarcoptes scabiei), joka leviää ihmisestä toiseen läheisen kosketuksen kautta päiväkodeissa, kouluissa ja perheen sisällä sekä seksikontaktissa. "

Eli tuon voi periaatteessa saada kuka tahansa, melkeinpä mistä tahansa.

Vaikutit aika vahingoniloiselta kirjoittaessasi tuota viestiisi, mutta kannattaa ottaa ensin selvää mistä kirjoittaa.

• Olen selvittänyt -ap

Olen kyllä selvittänyt tosiasiat. En väittänyt, että syyhy olisi seksitauti. Syyhy ei tartu esim kätellessä, se vaatii kunnon ihokontaktin ja leviää mm.päiväkodeissa, kun lapset peuhaavat kunnolla keskenään. Meidän, kahden aikuisen lapsettoman perheeseen se saapui miehen uskottomuuden seurauksena, sillä tällaisessa perheessä lähinnä uskottomuus on syyhyyn kotiin tulon syy.

• raavi itse

Syyhy tarttuu kyllä ilman seksiäkin. Eiköhän se tule ilmi aikanaan onko saanut vai ei. Kyse kun ei ole mistään yleisvaarallisesta taudista tai edes ilmoitusvelvollisesta. Älä sekaannu toisten elämään.

• Ap vastaa

Minut ja mies hoidettiin yhtäaikaa, kuten ohjeen mukaan koko perhe pitää hoitaa samaan aikaan. Mies ei asu enää täällä, ei kutita enää minua. Selvisi, että mies ei ole puhunut koskaan taudista kakkosen kanssa, joten hän ja mies ovat voineet hoitaa toki itseään, mutta eri aikaa. Tästä syystä, syyhy ei välttämättä ole heiltä kuollut, vaan tarttuu nk. pingpong-syynä taas uudelleen ja uudelleen. samoin, kakkosen lähipiiri voi olla osallisena pingpong-kuvissa (lapset, sukulaiset...).

Kieltämättä, olen vahingoniloinen, mutta silti täysin syytön ja täysin ulkopuolinen kakkosen kotona tapahtuneeseen mahdolliseen tartuntaan tai taudin mahdolliseen jatkuvaan uusiutumiseen, jos ei ukkomiehen kanssa ole kehdannut asiaa itsekään esille ottaa.

• ..ja kysymys oli
        Ap vastaa kirjoitti:

Minut ja mies hoidettiin yhtäaikaa, kuten ohjeen mukaan koko perhe pitää hoitaa samaan aikaan. Mies ei asu enää täällä, ei kutita enää minua. Selvisi, että mies ei ole puhunut koskaan taudista kakkosen kanssa, joten hän ja mies ovat voineet hoitaa toki itseään, mutta eri aikaa. Tästä syystä, syyhy ei välttämättä ole heiltä kuollut, vaan tarttuu nk. pingpong-syynä taas uudelleen ja uudelleen. samoin, kakkosen lähipiiri voi olla osallisena pingpong-kuvissa (lapset, sukulaiset...).

Kieltämättä, olen vahingoniloinen, mutta silti täysin syytön ja täysin ulkopuolinen kakkosen kotona tapahtuneeseen mahdolliseen tartuntaan tai taudin mahdolliseen jatkuvaan uusiutumiseen, jos ei ukkomiehen kanssa ole kehdannut asiaa itsekään esille ottaa.

..ja kysymykseni koski sitä, pitäisikö minun aikuisena, petettynäkin, huolehtia siitä, että näiden kahden heikon, toisiltaan kutinoitaan salailevan henkilön sairauskierre poikki, puuttumalla asiaan reippaasti suoraan kakkosen kanssa.

Luuen, että ex ei enää halua kakkosen luo mennä, kun pelkää syyyhyn uusiutuvan itselleen, jos edes halaisi kakkosta. Jos olet kakkonen, jonka mies hävisi mitään puhumatta, vaikka otti sen avioeron, ja kutisee, niin se oli varmaan mun exä.

• Tartunnanlähde

Jos syyhyn tartunnanlähdettä ei tiedä,eikä kaikkia osapuolia hoideta yhtäaikaa, se kenties vain uusiutuu ja uusiutuu.Siksi sekaannutaan mm. päiväkodeissa, toisten elämään, jos tauti paljastuisi.

• sun mies on sika
        ..ja kysymys oli kirjoitti:

..ja kysymykseni koski sitä, pitäisikö minun aikuisena, petettynäkin, huolehtia siitä, että näiden kahden heikon, toisiltaan kutinoitaan salailevan henkilön sairauskierre poikki, puuttumalla asiaan reippaasti suoraan kakkosen kanssa.

Luuen, että ex ei enää halua kakkosen luo mennä, kun pelkää syyyhyn uusiutuvan itselleen, jos edes halaisi kakkosta. Jos olet kakkonen, jonka mies hävisi mitään puhumatta, vaikka otti sen avioeron, ja kutisee, niin se oli varmaan mun exä.

Hyi hitto mikä sika miehesi on, jos ei kerro kakkoselle mitään. Hän on sen jostain tuonut (mahdollisesti joltain kolmannelta), tartuttanut teidän perheen ja kakkosen perheen. Jos hänestä ei ole miestä asiasta kertomaan, niin kerro sinä. Ajattele asiaa siltä kantilta, haluaisitko itse tietää ja hoitaa koko perheen kuntoon kerralla. Vastuutonta edes miettiä kertomatta jättämistä.

• voi olla kellä vaan

Syyhy on yllättävän yleinen ja tarttuu jopa halatessa.

• Ystävähalissa ei

Ystävähaleissa on vaatteet päällä, joten ei tartu. Jos tarttuisi, kukaan eei kosaan halisi ketään tässä maailmassa! Syyhy tarttuu vain kunnollisessa iho-ihokontakissa, eli "halatessa" ilman vaatteita. Syyhypunkki elää vain ihmisen ihossa, ulkopuolella kuolee nopeasti.

• ,,,,,,
        Ystävähalissa ei kirjoitti:

Ystävähaleissa on vaatteet päällä, joten ei tartu. Jos tarttuisi, kukaan eei kosaan halisi ketään tässä maailmassa! Syyhy tarttuu vain kunnollisessa iho-ihokontakissa, eli "halatessa" ilman vaatteita. Syyhypunkki elää vain ihmisen ihossa, ulkopuolella kuolee nopeasti.

Lapsillakin on vaatteet päällä ja sen voi saada koulussa tai päiväkodissa. Itsellä oli 60-luvulla ja sain sen koulussa jostakin. Vaatteet oli meillä kaikilla päällä. :))

• tietenkin kuuluu

Syyhyn voi saada jopa sovituskopissa jos joku syyhyinen on sovittanut samaa vaatetta hetki sitten. Totta kai pitää kertoa. On vastuutonta ja piittaamatonta ja itsekästä olla kertomatta olipa syyhynsä tartuttanut pahaan tai hyvään ihmiseen. Onpas se pettävä ukkosi kaikissa teoissaan vastuuton pelkuri. Potkaise hänet pellolle raapimaan itseään.

• jhköh

Mä sain tuliaisiksi klamydian.

Millainen tautipesä se kakkonen on ja ei varmaa käy edes testeissä?

• älä isottele

Minä sain miehestä taudin jonka hän oli saanut vaimosta. Mokoma tautipesä.

• Aattelepa ite
        älä isottele kirjoitti:

Hyvä selitys pettäjältä, "vaimo toi taudin". Sä vielä uskoit, yksinkertainenko olet? Aattelepa ite, kumpi näistä on todennäköisempi taudinsaaja.

• älä nyt viiti
        älä isottele kirjoitti:

Älä viiti. Ukkomies sai sen joltain kolmannelta tautipesältä.

• älä isottele
        Aattelepa ite kirjoitti:

Hyvä selitys pettäjältä, "vaimo toi taudin". Sä vielä uskoit, yksinkertainenko olet? Aattelepa ite, kumpi näistä on todennäköisempi taudinsaaja.

Nainen se on vaimokin ja vaimoja on monenlaisia. Myös niitä vieraissa juoksevia. Ei avioliitto suojaa taudeilta vaimoakaan. Vai tuleeko vaimosta vasta sitten tautipesä kun eroaa miehestä ja aloittaa uuden suhteen?

• Tautipesä?

Kumpi? Vaimo vai mies?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91