Potkaisin pottuvarpaani vuosia sitten ja siitä lähti kynsi melkein kokonaan eikä ole kasvanut takaisin. Kynnen ikäänkuin alimmat kerrokset ovat tallella ja kynnessä on kuoppa. Voiko tällaiseen kynteen laittaa rakennekynttä?
rakennekynsi vaurioittuneeseen varpaankynteen
1
129
Vastaukset
- 2 17
Näkemättä tilannetta arvioisin; Kyllä voi laittaa, edellyttäen tietysti, että varvas on muuten terve (kuten oletan, jos tapahtumasta on jo vuosia)
Toinen asia on kuitenkin se, pysyykö rakennekynsi viottuneen kynnen päällä, mutta se selviää vain kokeilemalla. Ilmakovetteinen akryyli lie kestävämpi kuin uv kovetteinen geeli (molemmat ovat siis akryylia)
Jos laitatat kynnen, ja se alkaakin irtoamaan, VIILAA se pois (tai poistata siellä, missä kynsi on tehty) Missään tapauksessa kynttä ei saa alkaa itse repimään pois, eikä myöskään liimaamaan takaisin kiinni.
Käy näyttämässä varvastasi kynsiteknikolle, saat varmemman arvion tilanteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812697Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1641316Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �611057Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115876
- 72874
- 76870
- 65837