Vähän yli kolme viikkoa olen ollut laihiksella. Olen 176 cm pitkä 23v mies ja lähtöpainoni oli 78,5 kiloa. Kaksi ekaa viikkoa vedin ravinnonkorvaavaa jauhetta joka sekotettiin veteen ja kahden ekan viikon aikana tippui paino 5 kiloa. Kun kaksi viikkoa oli kulunut lopetin ravinnonkorvikkeet ja aloin syödä kiinteää ruokaa oikeaoppisen lautasmallin mukaisesti. Olen nyt palattuani normaaliin ruokaan laihduttanut vielä 2,5 kiloa ekan viikon aikana. Eli nyt on lähteny yhteensä 7,5 kiloa vähän yli kolmessa viikossa mutta vyötärössä se ei tunnu näkyvan. Viimisen viikon ajan olen myös vyötärön mitannut päivittäin ja se on pyörinyt 96-94 sentin alueella, tänään se oli 95,5cm. Liikun päivittäin vähintään 3 tuntia kävelleen, kahtena päivänä kolmesta menen uimaan, uin 2000m-3000m rintaa ja samapäivänä kävelen lisäksi 1,5-2,0 tuntia. Eli paino tippuu mutta maha ei oikeen pienene. Juon kivennäisvettä päivässä noin 3 litraa. En napostele ruuan lisäksi lainkaa enkä syö karkkeja tai sipsejä. Onko mahdollista että neste pullottaa mahaa? Vai lähteekö mahasta liiat rasvat pois periaatteessa aivan viimeisimpinä kehosta?
Osaatteko kertoa mitä kannattaisi tehdä vai jatkanko vaan laihdutusta edelleen. Teen päivittäin myös noin 140 vatsalihasliikettä muut treenin lisäksi, kerran viikossa on yksi lepopäivä.
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
(siirsin tämän tänne kun olin väärässä kategoriassa ensiksi)
Kiloja lähtee mutta vyötärö pysyy samana.
vyötäröllä
1
93
Vastaukset
- j.jjj...
maha venyy jos juo ja syä liikaa. Koita vähentää juomista puoleen. Et ole kovin lihava niin sun vyötärös ei kapene kovin kovaa vauhtia. Eli treenaa nyt ainakin kuukausi kovaa ja katso sitten tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564304SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2924178Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663696Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933583Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä993180Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312497Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv371900Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681793Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161783- 381713