tai laihuus ei ole miehille este lähestymiselle, mutta ruma naisen naama on miehelle kauhistus. Kauniit kasvot ovat se mihin mies silmänsä iskee vasta sitten hän huomaa muuta naisessa. Naisen silmiin ja hymyyn mies ihastuu ja rakastuu ja valloittavaan persoonaan, eikä painolla ole itseasiassa mitään vaikutusta naisen saada itselleen mies. Turhaan naiset vahtivat kilojaan ja yrittävät laihduttaa, koska kaikki on naamavärkistä kiinni.
Lihavuus
28
197
Vastaukset
- rumamies
Kyllä se on niin kans että ruma miehen naama on naiselle kauhistus.
- lottamari<3
niin on, mies saa olla lihava tai laiha siinä kuin nainenkin, silti aina vouhkataan siitä painosta, ei tajuu??
- noeinyihan
no enpä tiedä. ainakin itselleni lihavuus on kauhistus. lihava naama=ruma naama. joten ei se naama pelasta, koska kukaan lihava ei ole kauniskasvoinen. pulleat posket ja myös kaksoisleuka ovat kauhea näky.
- lottamari<3
väärin,. naama ei lihoa samalla tavalla kuin muu kroppa, yleensä naama vain kiinteytyy ja pysyy sileänä lihavalla, kun taas laihoilla tai normaalipainoisilla on lyötävä kilo rasvaa naamaan ja pakkelia pintaan, jotta pysyisivät yhtä siloisina ja suloisina.
- -Pulleropallero-
lottamari<3 kirjoitti:
väärin,. naama ei lihoa samalla tavalla kuin muu kroppa, yleensä naama vain kiinteytyy ja pysyy sileänä lihavalla, kun taas laihoilla tai normaalipainoisilla on lyötävä kilo rasvaa naamaan ja pakkelia pintaan, jotta pysyisivät yhtä siloisina ja suloisina.
Kaksoisleukaa ei tule kaikille lihavillekaan ja vastaavasti hoikallekin ihmiselle voi tulla "kaksari". Enemmän kyse on kasvojen ja leuan rakenteesta. Tyypillinen esimerkki hoikan miehen kaksoisleuasta on tietysti Hjallis Harkimo.
Omasta mielestäni taas lihavuus vaikuttaa tosi paljon varsinkin nettideittimaailmassa, jossa voi jo alkukarsinnassa karsia pois ne, jotka ovat pyöreitä tai ylipainoisia. Toisaalta todellisessa elämässä saattaa olla, että pieni pyöreys ei haittaakaan kasvotusten kohdatessa, vaikka sätissä vastaavan kokoiset olisi karsittu tylysti.
Itse olen pullukka ja varmasti menestys miesten joukossa olisi selvästi parempi, jos laihtuisin n. 20 kg takaisin ihannepainoon. En ole mielestäni ylipainorasisti, kunhan miehellä paino pysyy sellaisissa lukemissa, että ylipaino ei haittaa normaalia elämää. Oma ylipainoni ei haittaa sitä, että voin mennä kävellen kauppaan, matkustella, harrastaa liikuntaa etc. - lottamari<3
-Pulleropallero- kirjoitti:
Kaksoisleukaa ei tule kaikille lihavillekaan ja vastaavasti hoikallekin ihmiselle voi tulla "kaksari". Enemmän kyse on kasvojen ja leuan rakenteesta. Tyypillinen esimerkki hoikan miehen kaksoisleuasta on tietysti Hjallis Harkimo.
Omasta mielestäni taas lihavuus vaikuttaa tosi paljon varsinkin nettideittimaailmassa, jossa voi jo alkukarsinnassa karsia pois ne, jotka ovat pyöreitä tai ylipainoisia. Toisaalta todellisessa elämässä saattaa olla, että pieni pyöreys ei haittaakaan kasvotusten kohdatessa, vaikka sätissä vastaavan kokoiset olisi karsittu tylysti.
Itse olen pullukka ja varmasti menestys miesten joukossa olisi selvästi parempi, jos laihtuisin n. 20 kg takaisin ihannepainoon. En ole mielestäni ylipainorasisti, kunhan miehellä paino pysyy sellaisissa lukemissa, että ylipaino ei haittaa normaalia elämää. Oma ylipainoni ei haittaa sitä, että voin mennä kävellen kauppaan, matkustella, harrastaa liikuntaa etc.Hjalliksella kaksoisleuka johtuu leuan kehittymättömyydestä, pienimuotoisuudesta, jossa leuka ei tasaa sen alueelle jakautunutta ihoa ja rasvaa tasaisesti leuan alueelle. Rakenteellinen vika, jossa painolla ei juurikaan ole näkyvää vaikutusta.
Jos kasvot on kauniit ja sopusuhtaiset ja kuvassa ei ylipaino näy roikkuvana läskinä vaan on kiinteän tasaista, en usko että kukaan mies voi vastustaa sellaista kaunotarta deittimaailmassakaan.
- noeinyihan
no ei se nyt tietenkään kerää rasvaa samalla tavalla kuin muu vartalalo, mutta kyllä lihavan naamasta tunnistaa. lihavilla ei todellakaan ole sen siloisemmat (tai no ehkä kun ovat ympäripyöreät eli rumat?)tai suloisemmat kuin normipainoisilla. asia erikseen jos paino on heitellyt ja sen takia normaalipainoisella on vaikka ryppyset roikkoposket ja kalkkunankaula koska on ollut joskus lihava ja on ylimääräistä venynyttä ihoa. se ei ole myöskään kaunista. samoin lihavan naisen vartalo=hyi helvetti. normaalipainoisilla on kiinteä tai ainakin kiinteämpi vartalo kuin kellään lihavalla sen sanon. ja voin puhua ainakin 95 % suomalaisten miesten puolesta kun sanon, että lihava nainen ei ole kaunis näky. asia erikseen jos joku kelpuuttaa lihavan, mutta kyllä sen lihavan ainakin pitäis tiedostaa että tuskin se oma puolisokaan pitää sitä lihavaa vartaloa normaaliin verrattuna parempana. ei pahalla, mutta näin asia on. mut ei kenenkään tarvi olla täydellinen, varsinkin jos viihtyy omassa vartalossaan niin ok, miksi kenenkään pitäs näyttää hyvältä vain miellyttääkseen muita.
- lottamari<3
Kyllä miehet tykkää hieman ylipainoisista naisista se on testeissä testattu. Naisen pyöreät muodot kiihoittavat miestä, kun taas langanlaiha tai normaalivartaloinen ei saa miehen huomiota läheskään yhtä paljon. Sitten taas, mies voi olla muuten normaalivartaloinen, mutta hänellä on Salattujen Elämien Ismo Laitelan karmea keskivartalo kaljatuuppari edessä, mikä taas kiinnittää kaiken huomion ja naulaa katseen heti kiinni siihen vaikka naama olisi kuinka hyvä...mikä nyt ei Ismo Laitelallakaan ole yhtään sen parempi.
Jos mies tai nainen on "sopusuhtaisesti" kiinteän lihava, niin hän on komeampi ja kauniimpi kuin sellaiset, joiden luiden päällä ei roiku muuta kuin nahka. - lifemocker
lottamari<3 kirjoitti:
Kyllä miehet tykkää hieman ylipainoisista naisista se on testeissä testattu. Naisen pyöreät muodot kiihoittavat miestä, kun taas langanlaiha tai normaalivartaloinen ei saa miehen huomiota läheskään yhtä paljon. Sitten taas, mies voi olla muuten normaalivartaloinen, mutta hänellä on Salattujen Elämien Ismo Laitelan karmea keskivartalo kaljatuuppari edessä, mikä taas kiinnittää kaiken huomion ja naulaa katseen heti kiinni siihen vaikka naama olisi kuinka hyvä...mikä nyt ei Ismo Laitelallakaan ole yhtään sen parempi.
Jos mies tai nainen on "sopusuhtaisesti" kiinteän lihava, niin hän on komeampi ja kauniimpi kuin sellaiset, joiden luiden päällä ei roiku muuta kuin nahka."Kyllä miehet tykkää hieman ylipainoisista naisista se on testeissä testattu."
voithan toki pettää itseäsi noinkin
"Naisen pyöreät muodot kiihoittavat miestä, kun taas langanlaiha tai normaalivartaloinen ei saa miehen huomiota läheskään yhtä paljon."
aikamoista paskapuhetta. kyllä jokainen normaali mies, jolla ei ole mitään läskifetissiä panee ennemmin timmiä ja hoikkaa naista kun ylipainoista! - 54yurdfdhd
lifemocker kirjoitti:
"Kyllä miehet tykkää hieman ylipainoisista naisista se on testeissä testattu."
"Naisen pyöreät muodot kiihoittavat miestä, kun taas langanlaiha tai normaalivartaloinen ei saa miehen huomiota läheskään yhtä paljon."
aikamoista paskapuhetta. kyllä jokainen normaali mies, jolla ei ole mitään läskifetissiä panee ennemmin timmiä ja hoikkaa naista kun ylipainoista!Tämäkin on kulttuurisidonnainen juttu. Jossain Afrikassa pulska nainen on hottiakin hotimpi. Suomessakin jotkut pitää enemmän, että on jotain täytettä luiden ympärillä. Esimerkiksi todella hoikat miehet, jotka eivät vaan liho, voivat pitää vähän pulskemmasta tytöstä, koska heidän geeninsä tasapainottaisivat toisensa jälkikasvua ajatellen.
- lottamari<3
lifemocker kirjoitti:
"Kyllä miehet tykkää hieman ylipainoisista naisista se on testeissä testattu."
aikamoista paskapuhetta. kyllä jokainen normaali mies, jolla ei ole mitään läskifetissiä panee ennemmin timmiä ja hoikkaa naista kun ylipainoista!Joo, kuvitelmissaan, mutta todellisuudessa se meneekin just päin vastoin. Miehet nauttivat seksistä hieman ylipainoisen naisen kanssa enemmän kuin normaalivartaloisen tai laihan. Kerroppa minulle sitten, miksi naiset tuuppaavat silikonia tisseihinsä ja takapuoleensa, jos kerran sillä ei ole merkitystä. Laihalla tuskin on tissejä ja takapuolta, koska se vaatii rasvaa. Nainen, jolla on ylisuuret pumpatut silikonitissit, mutta muuten on langanlaiha on kauhistuttava ja typerä näky.
Vain harvalla hoikalla on sekä kiinteät isot rinnat että seksikäs takapuoli. - sdgggsgsgsdg
lottamari<3 kirjoitti:
Joo, kuvitelmissaan, mutta todellisuudessa se meneekin just päin vastoin. Miehet nauttivat seksistä hieman ylipainoisen naisen kanssa enemmän kuin normaalivartaloisen tai laihan. Kerroppa minulle sitten, miksi naiset tuuppaavat silikonia tisseihinsä ja takapuoleensa, jos kerran sillä ei ole merkitystä. Laihalla tuskin on tissejä ja takapuolta, koska se vaatii rasvaa. Nainen, jolla on ylisuuret pumpatut silikonitissit, mutta muuten on langanlaiha on kauhistuttava ja typerä näky.
Vain harvalla hoikalla on sekä kiinteät isot rinnat että seksikäs takapuoli.Pienet rinnat ja etenkin se pieni takapuoli naisella voivat olla hyvinkin seksikkäät jos näkee, että että on liikuttu. Gluteus Maximusta eli pakaralihasta voi kehittää ja se on tooooodella seksikästä sellainen timmi sporttipeppu
- lottamari<3
sdgggsgsgsdg kirjoitti:
Pienet rinnat ja etenkin se pieni takapuoli naisella voivat olla hyvinkin seksikkäät jos näkee, että että on liikuttu. Gluteus Maximusta eli pakaralihasta voi kehittää ja se on tooooodella seksikästä sellainen timmi sporttipeppu
On, hyvä perse mulla on aina ollut ja pienellä liikkumisella saan sen näyttämään vieläkin paremmalta vaikka millaisissa housuissa...mutta nyt lähden ulos, koska perseeni tarvitsee liikuntaa ja on jo puutunut tästä istumisesta. Lähden ostamaan luomutuotteita ja pistän tuosta vähän matkaevääksi Fazerin tummaa suklaata suuhun ja menoksi sano...heipat!
- reetun auto
Mullinkakkaa, mä tykkään naikkosten reisistä ja nilkoista...
- lottamari<3
tuskin, kaikki miehet tykkää naisten rinnoista ja se on tutkimuksissa todettu, että naisten rinnat ovat naisessa se kaikkein kiihottavin alue. Toiseksi tulee peppu ja reidet. Nilkkoja nyt kukaan mies katsele, jos nainen ei niitä varta vasten esittele. Varpaat, nilkat ja pohkeet eivät ole muutenkaan kiihottavinta aluetta kummallakaan osapuolella.
- reetun auto
lottamari<3 kirjoitti:
tuskin, kaikki miehet tykkää naisten rinnoista ja se on tutkimuksissa todettu, että naisten rinnat ovat naisessa se kaikkein kiihottavin alue. Toiseksi tulee peppu ja reidet. Nilkkoja nyt kukaan mies katsele, jos nainen ei niitä varta vasten esittele. Varpaat, nilkat ja pohkeet eivät ole muutenkaan kiihottavinta aluetta kummallakaan osapuolella.
ahaa, täytyy sitten muuttaa mieltymyksiäni.
- Atrian Fazer
lottamari<3 kirjoitti:
Lottamari, Lottamari...kovasti oot täällä tietävän oloisena :D En mä sitä, ettetkö asioita tietäisikin ja mielipiteesi on tietysti arvokas. Itseäni ei naisen rinnat niin kiinnosta. Normaalit tai isohkot on vähän paremmat kuin lautamalli, mutta lautamallisia tyttöjä on osunut kohdalle ja ei kyllä haitannut menoa millään tavalla. Itsellänikin oli melkein isommat rinnat kuin noilla A-kupin tytöillä, sillä omaan jonkun verran lihasmassaa, johon liittyvät myös rintalihakset.
Sen sijaan pepuista tykkään kovasti. Täysin lauta peppu ei olisi este suhteelle, mutta se on mun näkökulmasta selvästi eroottisempi osa naista kuin rinnat. Onneksi treenaamalla nainen voi kehittää peppuaan mikäli hän välttämättä haluaa panostaa seksikkyyteensä.
Siinä olet oikeassa, että kasvojen kauneus on kyllä tärkeää. Jos kasvojen symmetriä on aivan päin jotain, on se kyllä surkeaa naisen kannalta. Mutta sanottakoon, että vain todella harvalla naiselle on oikeasti rumat kasvot. Yleensä niistä kasvoista saa kauniit hieman laihduttamalla, hoitamalla aknen tai käyttämällä piilareita, tai sitten jotain muuta mitä ei nyt tullut mieleen. Niin, no tietysti meikkaamalla! Mutta joskushan ne omat puhtaat kasvonsa on silti miehelle näytettävä...
Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Jos naisen rumasta ulkonäöstä huolimatta jää naisen kanssa tekemisiin, naiseen kyllä rakastuu mikäli kemiat ovat kohdillaan. Eli sisin ratkaisee viime kädessä. Tosin noissa yhden yön jutuissa ja nykyajan pikadeittikulttuurissa ulkonäöllä on kuitenkin väliä. - lifemocker
lottamari<3 kirjoitti:
ainut vaan että lihavilla olevat roikkuvat läskitissit eivät ole kovinkaan kiihottavia, eikä leveä perse ole kiihottava, eikä paksut reidet!
- lottamari<3
Atrian Fazer kirjoitti:
Lottamari, Lottamari...kovasti oot täällä tietävän oloisena :D En mä sitä, ettetkö asioita tietäisikin ja mielipiteesi on tietysti arvokas. Itseäni ei naisen rinnat niin kiinnosta. Normaalit tai isohkot on vähän paremmat kuin lautamalli, mutta lautamallisia tyttöjä on osunut kohdalle ja ei kyllä haitannut menoa millään tavalla. Itsellänikin oli melkein isommat rinnat kuin noilla A-kupin tytöillä, sillä omaan jonkun verran lihasmassaa, johon liittyvät myös rintalihakset.
Sen sijaan pepuista tykkään kovasti. Täysin lauta peppu ei olisi este suhteelle, mutta se on mun näkökulmasta selvästi eroottisempi osa naista kuin rinnat. Onneksi treenaamalla nainen voi kehittää peppuaan mikäli hän välttämättä haluaa panostaa seksikkyyteensä.
Siinä olet oikeassa, että kasvojen kauneus on kyllä tärkeää. Jos kasvojen symmetriä on aivan päin jotain, on se kyllä surkeaa naisen kannalta. Mutta sanottakoon, että vain todella harvalla naiselle on oikeasti rumat kasvot. Yleensä niistä kasvoista saa kauniit hieman laihduttamalla, hoitamalla aknen tai käyttämällä piilareita, tai sitten jotain muuta mitä ei nyt tullut mieleen. Niin, no tietysti meikkaamalla! Mutta joskushan ne omat puhtaat kasvonsa on silti miehelle näytettävä...
Ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Jos naisen rumasta ulkonäöstä huolimatta jää naisen kanssa tekemisiin, naiseen kyllä rakastuu mikäli kemiat ovat kohdillaan. Eli sisin ratkaisee viime kädessä. Tosin noissa yhden yön jutuissa ja nykyajan pikadeittikulttuurissa ulkonäöllä on kuitenkin väliä.Tietysti on aina niitä miehiä, jotka tykkäävät pikkutytöistä ja heille ei merkkaakaan naisen naiselliset muodot. Puhunkin nyt ihan "normaaleista" miehistä, jotka tykkäävät naisista ja jättävät teinit ja pikkutyötöt laskuista. Pervoille on sama onko koko XS, S, M, L, vai XL, kunhan tyttö on vaan nuori. En nyt sano, että sinä olet pervo ja kuulut niihin, mutta näin se vaan menee.
- Atrian Fazer
lottamari<3 kirjoitti:
Tietysti on aina niitä miehiä, jotka tykkäävät pikkutytöistä ja heille ei merkkaakaan naisen naiselliset muodot. Puhunkin nyt ihan "normaaleista" miehistä, jotka tykkäävät naisista ja jättävät teinit ja pikkutyötöt laskuista. Pervoille on sama onko koko XS, S, M, L, vai XL, kunhan tyttö on vaan nuori. En nyt sano, että sinä olet pervo ja kuulut niihin, mutta näin se vaan menee.
Pikkutytöistä en tykkää, mutta itseäni nuoremmista kyllä. 16-20 -vuotiaat ovat kyllä jo biologisista seikoista johtuen todella suloisia, mutta henkisesti liian nuoria mulle, sillä alan olla jo kolmissakymmenissä. Sellainen vähän päälle kaksikymmentä olis varmaan optimi. Seurustelumielessä siis. Mutta kyllä monet yli nelikymppisetkin naiset ovat oikein seksikkäitä ;) Kunhan ei sentään yli 50-vuotias ole...
- fttyvgt
Tuota ylipainoa on aika monenlaista, suomalaisilla naisilla se vaan ei yleensä korosta muotoja vaan enemmänkin peittää niitä.
- lottamari<3
Liikunnalla on suuri merkitys siihen näkyykö lievä ylipaino kauniina muotoina vai onko se sohvalla maaten hankittua löllyvää housujen yli pursuavaa ihraa. Minä ajankin takaa sitä, että pienellä liikunnalla pieni ylipaino korostaa naisen muotojen kauneutta ja saa naisen lantion keinumaan ja rinnat ylväämmin esille. Käsivarsien kanssa pitää tehdä työtä sillä ne helposti unohtuvat liikunnan ulkopuolelle.
Mieskin on komea, jos hän ylipainostaan huolimatta liikkuu paljon ja on kiinteä, eikä löysä ihrapallero. - Fazerin Atria
lottamari<3 kirjoitti:
Liikunnalla on suuri merkitys siihen näkyykö lievä ylipaino kauniina muotoina vai onko se sohvalla maaten hankittua löllyvää housujen yli pursuavaa ihraa. Minä ajankin takaa sitä, että pienellä liikunnalla pieni ylipaino korostaa naisen muotojen kauneutta ja saa naisen lantion keinumaan ja rinnat ylväämmin esille. Käsivarsien kanssa pitää tehdä työtä sillä ne helposti unohtuvat liikunnan ulkopuolelle.
Mieskin on komea, jos hän ylipainostaan huolimatta liikkuu paljon ja on kiinteä, eikä löysä ihrapallero.Joo, sen rasvakerroksen alla jos on lihaksia, muotoilee se naista/miestä seksikkäämpään suuntaan. Lisäksi enemmän lihakasia omaavalla on parempi ryhti ja liikkeiden koordinaatio ja sekin on useiden mielestä hotimpaa. Naiselle kyllä sopii mainiosti pyöreys, paremmalta se näyttää kuin anorktinen vartalo. Saa olla jo selvästi läski, jottei mulle kelpaisi :)
- 20x8
lottamari<3 kirjoitti:
Mieskin on komea, jos hän ylipainostaan huolimatta liikkuu paljon ja on kiinteä, eikä löysä ihrapallero.No joo kyllä liikunta ryhtiä tuo, mutta tuossa on enemmänkin kysymys perimästä. Suomalaiset vaan ovat sellaisia pötkylöitä joilla ensimmäiseksi häviää vyötärö, jos sitä ylipäätänsä edes on.
- sdgsddgsgss
Onkohan sulla Lottamari hoikahko ja timmi kroppa, mutta pienet rinnat ja mielestäsi ruma naama? Tulee vaan sellainen käsitys viesteistäsi. Nyt haluat saada selkoa miesten mielipiteistä asiaan tai jopa hyväksyntää negatiivisiksi kuvailemillesi piirteille. Oli miten oli, se, mitä sulla on, sillä sulla on pärjättävä. Eli deittiprofiili sitten vaan vetämään ja anna sitten vinkkiä kun se on julkaistu, että voidaan tulla vaklaamaan ;)
- lottamari<3
Naamalleni olen tehnyt paljonkin ja näytän nyt paremmalta kuin koskaan aikaisemmin. Aloitin kuntoilun ja olen saanut kroppani hyvään kuntoon sekä rintoihin täytettä syömällä proteiinia ja hyvää rasvaa. Näytän oikein hyvältä ja olen timmissä kunnossa. Hiukset ovat tuuheammat, kun olen löytänyt oikeat vitamiinit. Kärsin vuosia puutostiloista, mutta nyt asia on korjaantunut.
En tarvitse mitään deittipalstoja, flaksi käy riittävän hyvin muutenkin, etten sanoisi että olen parhaimmillani ja nautin ihailevien miesten katseista joita saan, mutta sen oikean täytyy olla jotain joka saa minut syttymään. - Fazerin Atria
lottamari<3 kirjoitti:
Naamalleni olen tehnyt paljonkin ja näytän nyt paremmalta kuin koskaan aikaisemmin. Aloitin kuntoilun ja olen saanut kroppani hyvään kuntoon sekä rintoihin täytettä syömällä proteiinia ja hyvää rasvaa. Näytän oikein hyvältä ja olen timmissä kunnossa. Hiukset ovat tuuheammat, kun olen löytänyt oikeat vitamiinit. Kärsin vuosia puutostiloista, mutta nyt asia on korjaantunut.
En tarvitse mitään deittipalstoja, flaksi käy riittävän hyvin muutenkin, etten sanoisi että olen parhaimmillani ja nautin ihailevien miesten katseista joita saan, mutta sen oikean täytyy olla jotain joka saa minut syttymään.Vai niin. No se on kyllä huomattu, että miesten huomiosta sä nautit ;) Olet varmasti todella todella kaunis ja seksikäs näky livenä, pienoinen itsetunnon puute vain vaivaa toisinaan, mutta niinhän se kaikilla naisilla tuppaa olemaan! Terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o. Silti kannattaa niitä omia herkkujaankin syödä (esim. Atrian makkarat ja Fazerin suklaa), jotta jaksaa paremmin sitten pääasiassa syödä terveellisesti.
- sika säkissä
Paperipussi päähän, säkki päälle ja treffeille.
Silloin ei tule ulkoisista seikoista tärkeitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376