Olen viettänyt viime vuosikymmenen etsien elämäni miestä, ollen pitkissä ja lyhyissä suhteissa miesten kanssa, jotka eivät olleet niitä oikeita. Löysin mukavia miehiä mutta en sitä mitä etsin.
Mitä etsin!? Älykästä ja toimeentulevaa miestä, jonka aivot eivät ole jalkojen välissä. Tämä ei tarkota seksitöntä elämää vaan älyllistä sellaista. Miehen tulisi osata keskustella ja hillitä itsensä vaikeissakin tilanteissa. Itkupotkuraivarit on nyt nähty. Lisäksi toivon sporttisuutta, siis että mies pitää itsestään huolta. En vaadi pyykkilautavatsaa vaan perusasioita. En myöskään viitsisi kertoa miehelle miksi hampaat pestään aamulla ja illalla. Joskus olisi kiva, että mies tarjoaisi ruoat ravintolassa tai ostaisi kukkia.
Itse olen ylemmän korkeakoulututkinnon omaava nätti ja hoikka nainen. Minulla on yksi lapsi. Perusasiat kunnossa ja tulen hyvin toimeen omillani. Silti toivoisin löytäväni sen oikean. Tuntuu, että ympärillä pyörii miehiä mutta ei niitä, joilla on älyllistä elämää. Kertokaa missä olette?
Hei sinä älykäs mies!!!!
42
750
Vastaukset
- julma maailma
Osuisin kriteereihisi täydellisesti, mutta sinulla on jo lapsi, minä en aio koskaan sekaantua toisten huoltajuusriitoihin ym.
- lifemocker
"En myöskään viitsisi kertoa miehelle miksi hampaat pestään aamulla ja illalla."
hammaslääkäri sanoi ettei ole juurikaan merkitystä jos pesee aamulla hampaat kun kuitenkin juot kohta kahvia/syöt aamupalaa niin se hyöty meni siinä- Huoh!
Minulla ei kyllä ole minkään valtakunnan huoltajuusriitoja tai -ongelmia. Ja hampaiden pesemisessä ei ole kyse siitä, syökö vaan kertyneiden bakteerien poistamisesta ja infrktioiden ehkäisemisestä.
Jälleen kaksi epäsivistynyttä tapausta. Näitä tuntuu maailmassa riittävän. - lifemocker
Huoh! kirjoitti:
Minulla ei kyllä ole minkään valtakunnan huoltajuusriitoja tai -ongelmia. Ja hampaiden pesemisessä ei ole kyse siitä, syökö vaan kertyneiden bakteerien poistamisesta ja infrktioiden ehkäisemisestä.
Jälleen kaksi epäsivistynyttä tapausta. Näitä tuntuu maailmassa riittävän.niin mikäpäs siinä jos kutsuu älykkyyttä epäsivistykseksi
kai sinä älyät ettei yöllä suuhun mitään bakteereja synny kun ihminen nukkuu? - julma maailma
Huoh! kirjoitti:
Jälleen kaksi epäsivistynyttä tapausta. Näitä tuntuu maailmassa riittävän.Ei siinä ole mitää epäsivistyneisyyttä jos pitää kiinni omista kriteereistään. Oli niitä huoltajuusriitoja tai ei, niin jos naisella on jo lapsi tai lapsia, se on minulle täydellinen turn off, valitettavasti.
- 45456765
lifemocker kirjoitti:
niin mikäpäs siinä jos kutsuu älykkyyttä epäsivistykseksi
kai sinä älyät ettei yöllä suuhun mitään bakteereja synny kun ihminen nukkuu?Toivottavasti tuo on vitsi, ei kukaan voi oikeasti niin hölmö olla että uskoo nukkumisen jotenkin estävän bakteerien lisääntymisen. Vai nukkuvatko nekin?
- lifemocker
45456765 kirjoitti:
Toivottavasti tuo on vitsi, ei kukaan voi oikeasti niin hölmö olla että uskoo nukkumisen jotenkin estävän bakteerien lisääntymisen. Vai nukkuvatko nekin?
syötkö sä nukkuessasi, että sun hampaiden väliin tulee/jää ruokaa muhimaan?
- Brankku1
lifemocker kirjoitti:
syötkö sä nukkuessasi, että sun hampaiden väliin tulee/jää ruokaa muhimaan?
Onks Mockeril sit yöllä IHAN steriili suu ku siel ei oo yhden ainutta bakteeria? Huuhteletko 100% brenkulla suun illalla ja sinetöit yöksi? :D
- muukalainen4
Täällä tuntuu aina olevan ihme pätemistä, kun joku sanoo tai kysyy jotain asiallista!
- kelpaatko mulle?
Valmistun alle kolmekymppisenä tuplamaisteriksi. Palkka tulee keskiarvojen perusteella olemaan päälle viiden tonnin. Käyn monta kertaa viikossa salilla. Näen vaivaa sen eteen, että näytän tyylikkäältä. Itsehillinnässä ei ole vikaa.
En tosin pidä kovin todennäköisenä, että kiinnostuisin yh-äidistä. Iän pitäisi olla alle 25 vuotta. Ulkonäönkin pitäisi olla ainakin melkein missitasoa, koska niin se on nykyisellä muijallanikin. Ylimääräistä ei saisi olla oikein missään, tissit ei saa olla kokoa AA, peppu ei saa roikkua. Naisen koulutus ja palkkataso on mulle aika toisarvoista, kunhan on älykäs ja seuraa maailman menoa.- Kiitos vastauksista.
Voi hyvänen aika. En voi muuta sanoa. Tulihan sentään yksi asiallinen kommentti.
- kelpaatko mulle?
Kiitos vastauksista. kirjoitti:
Voi hyvänen aika. En voi muuta sanoa. Tulihan sentään yksi asiallinen kommentti.
Mielestäni vastasin aika asiallisesti. Tarkoitus oli sanoa, että kyllä älykkäitä miehiä on, mutta ne on luultavasti niin nirsoja ettet kelpaa niille. Niin olen itsekin.
Ja joo, voin vaikuttaa ylimieliseltä, mutta kaikki tossa sanottu on faktaa ja voin vakuuttaa että kaikilla tuntemillani vastaavanlaisilla miehillä on yhtä korkeat vaatimukset naisten suhteen. - kelpaatko mulle?
Kiitos vastauksista. kirjoitti:
Ei kun et vissiin tarkoittanutkaan että mun kommentti olisi asiaton. Forget about it...
- En sinua taitaisi haluta
kelpaatko mulle? kirjoitti:
Ei kun et vissiin tarkoittanutkaan että mun kommentti olisi asiaton. Forget about it...
Nyt en käsitä sitä miksi en kelpaisi sinulle? Miten voit tyrmätä ihmisen parin rivin perusteella?
Toisaalta et vaikuta siltä mitä haen, kerroin aloituksessa hakevani miestä, joka ajattelee aivoillaan eikä jalkovälillään. Sinä ajattelet varmasti myös aivoillasi mutta tekstiesi perusteella pääasiassa jalkovälilläsi. Joten juuri sinunkaltaisiasi miehiä en edes kaipaa elämääni. Olet varmasti oikea jollekkin toiselle.
Olen muuten tavannut älykkäitäkin miehiä, heillä on ollut alkoholiongelma molemmilla. Sekään ei sytytä.
Hmmm... Jatkan etsintää. Erosta on vasta tovi, joten toivoa on!! Tsemppiä kaikille suhteessa oleville ja suhdetta etsiville sekä niille, jotka ovat tyytyväisiä ilmankin! Ei sekään ole huono vaihtoehto, voittaa aina huonon parisuhteen. - lifemocker
pitäisikö tässä nyt muka olettaa että olisit jotenkin muita parempi ihminen koulutuksesi ja tulevan palkkauksesi perusteella?
newsflash: et ole - Dino Rex
En sinua taitaisi haluta kirjoitti:
Nyt en käsitä sitä miksi en kelpaisi sinulle? Miten voit tyrmätä ihmisen parin rivin perusteella?
Toisaalta et vaikuta siltä mitä haen, kerroin aloituksessa hakevani miestä, joka ajattelee aivoillaan eikä jalkovälillään. Sinä ajattelet varmasti myös aivoillasi mutta tekstiesi perusteella pääasiassa jalkovälilläsi. Joten juuri sinunkaltaisiasi miehiä en edes kaipaa elämääni. Olet varmasti oikea jollekkin toiselle.
Olen muuten tavannut älykkäitäkin miehiä, heillä on ollut alkoholiongelma molemmilla. Sekään ei sytytä.
Hmmm... Jatkan etsintää. Erosta on vasta tovi, joten toivoa on!! Tsemppiä kaikille suhteessa oleville ja suhdetta etsiville sekä niille, jotka ovat tyytyväisiä ilmankin! Ei sekään ole huono vaihtoehto, voittaa aina huonon parisuhteen.Sanoin että "luultavasti" ja "en pidä kovin todennäköisenä". Kaikki on toki mahdollista, mutta en pidä kovin todennäköisenä että suomi24:ssä todella kaunis ja älykäs nainen valittaisi siitä, ettei löydä älykästä miestä.
Ja mitä tulee mun jalkovälillä ajatteluun... sitä usein näkee mitä haluaa nähdä. Varmaan mua pidettäisiin kauhean syvällisenä, jos väittäisin ettei ulkonäkö merkkaa mulle mitään, mutta todellisuudessa mikään ei estä odottamasta paljon sekä naisen ulkoisilta että henkisiltä ominaisuuksilta. Jotkut katkerat tietysti sitten sanoo (enkä nyt viittaa suhun), että "tuollaiset miehet haluaa naisesta vain näyttelyesineen". Se tiedetään miten hyvin tällaisten valittajien elämä menee. - Dino Rex
lifemocker kirjoitti:
pitäisikö tässä nyt muka olettaa että olisit jotenkin muita parempi ihminen koulutuksesi ja tulevan palkkauksesi perusteella?
newsflash: et oleOlenko puhunut siitä jotain?
- .......
Dino Rex kirjoitti:
Olenko puhunut siitä jotain?
Kyllä minä olen mitä sanon olevani, enkä mielestäni ole valittanut. Toin esiin asian, joka on tutkitusti totta. Korkeasti koulutetut naiset eivät löydä miestä helposti.
En arvostele ketään enkä sano, että muutkin kuin korkeasti koulutetut eivät voisi olla älykkäitä. Älykkyyttä on monenlaista ja hyvä niin. - Dino Rex
....... kirjoitti:
Kyllä minä olen mitä sanon olevani, enkä mielestäni ole valittanut. Toin esiin asian, joka on tutkitusti totta. Korkeasti koulutetut naiset eivät löydä miestä helposti.
En arvostele ketään enkä sano, että muutkin kuin korkeasti koulutetut eivät voisi olla älykkäitä. Älykkyyttä on monenlaista ja hyvä niin.Korkeasti koulutetut naiset eivät löydä miestä helposti... niinpä! Olen tämän kyllä itsekin havainnut. Jos on kaunis ja korkeakoulutettu nainen, ei kelpaa nörtähtävät akateemiset miehet, mutta ei myöskään alemman sosiaaliluokan miehekkäämmät miehet. Mutta ongelmana on se, että niillä miehillä joilta löytyy korkea koulutus, kuntosalikortti, itsevarmuutta ja älykkyyttä, eivät kelpuuta ihan ketä tahansa, jolla on akateeminen tutkinto. Ja he ottavat mieluummin kauniin, älykkään ja luonteeltaan hyvän kampaajan kuin akateemisen naisen, jolta puuttuu jokin em. ominaisuuksista. Olen tämän itse nähnyt: jos on itsevarma, hyvässä kunnossa ja korkea yhteiskunnallinen status, niin on varaa nirsoilla todella paljon. Monet akateemiset naiset ovat samassa tilanteessa kuin ujot ja epävarmat miehet: he odottavat kumppanilta sellaisia ominaisuuksia, joita heillä ei olisi varaa vaatia.
- kolmas mies
En sinua taitaisi haluta kirjoitti:
Hmmm... Jatkan etsintää. Erosta on vasta tovi, joten toivoa on!! Tsemppiä kaikille suhteessa oleville ja suhdetta etsiville sekä niille, jotka ovat tyytyväisiä ilmankin! Ei sekään ole huono vaihtoehto, voittaa aina huonon parisuhteen.Toisaalta...tyrmäsithän itsekin tuolla alussa pari ensimmäistä kommentoijaa siihen loputtomaan sivistymättömien joukkoon kuuluviksi.
Muuten näin sivusta seuraavana jatko- ja täydentävänä opiskelijana sanoisin, ettei noista kriittisyyden ylilyönneistä ole syytä provosoitua. Varmasti löydät vielä itsensä kanssa sinut olevan, realistisesti ympäröivään todellisuuteen suhtautuvan yksilön. Silloin ei tarvitse pelätä sitä lapsivihamielisyyttäkään, joka monilla oletetuilla uraohjuksilla taitaa olla aika tyypillinen ongelma. Toisaalta kyse on tietysti myös ainakin kokemattomuudesta (ei ilmene kuitenkaan kaikilla, kuten tiedämme), joka kaiketi korjaantuu ajan kuluessa.
- 28 v mies
Ikävä kyllä sinulla on lapsi ja iästäsi et maininnut mitään. Lisäksi tekisitkö sinä miehelle ikinä mitään romanttista?
- 28 v mies
Niin ja lapsi on itkupotku raivari miehen kanssa joka on kanssa iso miinus.
- .....
28 v mies kirjoitti:
Niin ja lapsi on itkupotku raivari miehen kanssa joka on kanssa iso miinus.
Ikäni on 32 ja lapsi on. Lapsen näen plussana eikä tarkoitusta vaippahommiin ole enää tulevaisuudessa. Tekisin ja olen tehnyt.
- M 37
..... kirjoitti:
Ikäni on 32 ja lapsi on. Lapsen näen plussana eikä tarkoitusta vaippahommiin ole enää tulevaisuudessa. Tekisin ja olen tehnyt.
Tottakai jokainen näkee omat, jo tehdyt, lapset plussana, mutta lapseton mies ei asiaa ajattele samalla tavalla.
- .....
M 37 kirjoitti:
Tottakai jokainen näkee omat, jo tehdyt, lapset plussana, mutta lapseton mies ei asiaa ajattele samalla tavalla.
Jos ymmärsin oikein, en kelpaa fiksuille koska olen äiti ja ilmeisesti ruma ja tyhmäkin koska olen kirjoittanut tänne. Ok, ehkä unohdan miehet kokonaan. Huoh.
- M 37
..... kirjoitti:
Jos ymmärsin oikein, en kelpaa fiksuille koska olen äiti ja ilmeisesti ruma ja tyhmäkin koska olen kirjoittanut tänne. Ok, ehkä unohdan miehet kokonaan. Huoh.
Ei kukaan ole sinua sanonut tyhmäksi tai rumaksi tms, mutta minulle et kelpaa koska olet jo äiti. Varmasti on paljon älykkäitä miehiä jotka eivät ole siinä asiassa yhtä tyhmiä kuin minä, mutta minulle lapsettomuus on erittäin tärkeä kriteeri.
- tekniikanv*tuntohtorit
Mie olen taas vaihteeksi kaks päivää kuunnellut korkeasti koulutettuja naisia ja kyllä täytyy sanoa että ei helvetti voi juuri pahempaa turn-offia olla. Näistäkin puolet oli ihan pantavia, jos olisivat pitäneet turpansa ummessa. Koulutus ei todellakaan takaa sen koommin osaamista, ymmärrystä kuin älyäkään. Joo, helvetisti nippelitietoa näiltä löytyi ja tekivät selväksi että osaavat paljon sivistyssanoja omalta alaltaan, mutta osaan miekin puhua oman alani slangia niin ettei asiaan vihkiytymätön tajua hevon paskaa. Muttei mulla ole mitään intressiä niin tehdä, koska mie haluan pikemmin tulla ymmärretyksi kuin loistaa täsmätiedollani.
Eikä tämä ole nyt pelkästään naisiin kohdistuva kritiikki, vaan mie tunnen monta korkeasti koulutettua miestäkin jotka on ihan samanlaisia. Semmosten ihmisten kanssa on helvetin vaikea (ellei jopa mahdoton) rentoutua ja heitellä ihan silkkaa läpänderiä. Se taas on ehdoton ehto jos meinaa olla tekemisissä virallisen kanssakäymisen ulkopuolella, siis vapaa-ajalla.- Dino Rex
Näin ollaan muutaman kaverin kanssa todettu, että akateemiset uranaiset on usein (hyvästä ulkonäöstään huolimatta) todella epäviehättäviä. Kaikista pahimpia on lakinaiset ja kauppakorkean muijat. Ne on usein aika kovia, miesmäisiä, pompottelevia ja teennäisiä. Keskimäärin jotkut amk-muijat on paljon parempia. Tää toki riippuu siis paljon koulutusalasta.
- Shark Mac
"älykäs" nainen todellakin useimmiten tarkoittaa: ei osaa pitää suutaan kiinni. Ah, niin ikävystyttävää, niin ikävystyttävää... ja tuo että "ei ajattele jalkovälillään". just, just.. nyt kun lapset on tehty ja kiikarissa on hyvä toimeentulo kun ei se oma koulutus riitäkään niin pitäisi mieheltä vielä karista seksihalut siinä samalla. Hahhah.
Oikeasti, miehet, pysykää erossa parisuhteista ja etenkin yh-äideistä. Miehelle ei ole mitään etua siitä, että naisella on lapsi ellei satu olemaan steriili ja hinkua lasta. - Lykkyä tykö
Dino Rex kirjoitti:
Näin ollaan muutaman kaverin kanssa todettu, että akateemiset uranaiset on usein (hyvästä ulkonäöstään huolimatta) todella epäviehättäviä. Kaikista pahimpia on lakinaiset ja kauppakorkean muijat. Ne on usein aika kovia, miesmäisiä, pompottelevia ja teennäisiä. Keskimäärin jotkut amk-muijat on paljon parempia. Tää toki riippuu siis paljon koulutusalasta.
Dino Rex: Kuvailet ESTp-naista, joka on yleensä erittäin kaunis ja lojaali mutta myös haastava ja komenteleva persoona:
http://www.the16types.info/vbulletin/content.php/62-Zhukov-Female-Portrait-ESTp-by-Beskova
Kirjoitustyylin perusteella aloittava persoona on kenties INFp eli Mayers-Briggsin mukaan INFJ:
http://www.the16types.info/vbulletin/content.php/57-Esenin-Female-portrait-INFp-by-Beskova
Toiveidensa perustella hän etsii mitä ilmeisimmin ENTp-miestä:
http://www.the16types.info/vbulletin/content.php/121-Don-Quixote-Male-Portrait-ENTp-by-Beskova
Tai ESTp-miestä:
http://www.the16types.info/vbulletin/content.php/63-Zhukov-Male-Portrait-ESTp-by-Beskova
Tässä videokertomus ENTP:n ja INFJ:n suhteesta:
http://www.youtube.com/watch?v=hi0uga9CWkI
Ja tässä toinen: http://www.youtube.com/watch?v=FPB6wIQ0MIM
- Hätäinen nainen
Joskus tuntuu siltä, että on aivan sama mikä on koulutus, minkä luonteinen olet, mitä teet tai sanot, niin ei kelpaa miehelle.
Toivotaan iloista, aitoa, rehellistä, herkkää, hellää, huomaavaista ja kun sellainen on tarjolla, niin ei kelpaa kun on liian lihava/laiha, liian pienet/isot rinnat, leveä/lautapeppu jne. Syitä keksitään ja auto meni just rikki, ettei voida nyt tavata. Soitellaan...ja ikinä ei miehestä enää kuulu mitään tai mies vaikenee pariksi viikoksi ja kun soittaa niin on ollut kuulemma vähän työkiireitä ja ihmettelee, että etkö sä olekaan odotellut enää häntä??!!
Tosi miehet taitaa olla todella itsevarmoja? :)- Shark Mac
Et vain ole tarpeeksi nätti. Sitä se meinaa. Laske rimaa.
- Laatua täältä
Moi ap!
Täällä olis yksi kaipailemasi. Perussivistys ja äly kunnossa. Harmi vaan, että olen jo naimisissa. Toivottavasti vielä löydät etsimäsi. Kyllä meitä vielä vapaanakin kirmailee. Eikä noista junteista kannata välittää, joita täälläkin suutaan yksinäisyyttään soittelee. Jotkut vielä oikein kuvan kera., huoh... - Shark Mac
Sulla on jo lapsi. Pysy lestissäsi, äläkä koita saada sporttisia, hyvätuloisia miehiä huolehtimaan sinusta ja maksamaan ravintolalaskujasi... "ne on nähty". Näet ne miehet, jotka silloin nuorempana istuivat nenät kiinni kirjassa, kun sinä ja kaverisi naivat rokkareiden ja muiden hunsvottien kanssa ja tekivät lapsia, ovat nyt nousseet arvoon arvaamattomaan niiden 25-vuotiaiden kanssa. He viisveisaavat sinun korkeakouluistasi. Heille tärkeää on nyt saada se, mitä eivät saaneet. Keskity lapseesi äläkä haikaile typeriä!
- ....
Täällä todella huomaa sen, että suurin osa kirjoittajista on typeriä ihmisiä. Anteeksi vaan.
Lapseni on jo iso. Hänellä on hyvä isä eikä hän kaipaa toista. Minä en etsi lapselle isää enkä itselleni elättäjää. Huvittaa pelkkä ajatuskin. Onko niin vaikeaa erottaa parisuhde ja lapset?! Kaikki naiset eivät tarvitse miestä elättämään tai lastensa isiksi. Itse asiassa juuri nämä kouluttamattomat, viehättävät ja mukavat naiset ovat niitä, jotka etsivät miestä elättämään ja kasvattamaan lapsensa. Minun lapsellani on isä ja pysyy. Kukaan ei hänen paikkaansa vie.
Minä etsin miestä itselleni!! Itse asiassa olen tainnut löytää sen juuri ;) Hyvää kevättä! - Hei haloo!!!!!
.... kirjoitti:
Täällä todella huomaa sen, että suurin osa kirjoittajista on typeriä ihmisiä. Anteeksi vaan.
Lapseni on jo iso. Hänellä on hyvä isä eikä hän kaipaa toista. Minä en etsi lapselle isää enkä itselleni elättäjää. Huvittaa pelkkä ajatuskin. Onko niin vaikeaa erottaa parisuhde ja lapset?! Kaikki naiset eivät tarvitse miestä elättämään tai lastensa isiksi. Itse asiassa juuri nämä kouluttamattomat, viehättävät ja mukavat naiset ovat niitä, jotka etsivät miestä elättämään ja kasvattamaan lapsensa. Minun lapsellani on isä ja pysyy. Kukaan ei hänen paikkaansa vie.
Minä etsin miestä itselleni!! Itse asiassa olen tainnut löytää sen juuri ;) Hyvää kevättä!Jos naisella/miehellä on jo lapsia, se on mahdotonta erottaa parisuhde ja lapset toisistaan. Jo sellaisen ajatuksen esittäminen kertoo siitä toisesta paljon. Se on sitten ihan eri asia kuinka käytännön elämä pyörii, mutta lapset kuuluvat siihen jollain tavalla joka tapauksessa. Eiköhän aikuiset ihmiset tiedä sen että parisuhde on miehen ja naisen välillä, ei aikuisen ja lapsen välillä, mutta jos lapsia on jo olemassa, he kuuluvat myös siihen elämään. Eikä nyt ole kyse isäksi tai elättäjäksi ryhtymisestä vaan normaalista arjesta. Vai meinasitko että kun muutatte yhteen niin annat lapset adoptoitaviksi?
- sekuvaaaaan
.... kirjoitti:
Minä etsin miestä itselleni!! Itse asiassa olen tainnut löytää sen juuri ;) Hyvää kevättä!Eivät he ole typeriä, ajatusmaailma on vain erilainen ja jokainen puhuu oman kokemuspohjansa tai oletustensa pohjalta.
Äitinä olen törmännyt tähän samaan usein. Kaikkein hassuinta on se,ettei lapseni asu enää kanssani vaan on maailman turuilla, silti törmään tähän "elättäjä" pointtiin tämän tästä, vaikka todennäköisesti ansaitsen enemmän kuin moni näistä pelokkaista miehistä.
Yhden asian olen oppinut sinua vanhempana naisena. Ne miehet joilla on varaa, eivät ota koskaan asiaa esille tässä valossa,en sitten tiedä ovatko hienotunteisia ja varovaisia ja katselevat rauhassa tilanteen, tai sitten heidän ei tarvitse kertakaikkiaan välittää koko asiasta koska heillä on siihen halutessaan varaa :)
Tottakai etsit kumppania eikä sinun ei tarvitse puolustella äitiyttäsi. Fiksuna naisena et tule edes harkitsemaan miehen tapaamista joka kokee sen ongelmaksi.
Ihan parasta kevättä myös sinulle !! - ...
sekuvaaaaan kirjoitti:
Eivät he ole typeriä, ajatusmaailma on vain erilainen ja jokainen puhuu oman kokemuspohjansa tai oletustensa pohjalta.
Äitinä olen törmännyt tähän samaan usein. Kaikkein hassuinta on se,ettei lapseni asu enää kanssani vaan on maailman turuilla, silti törmään tähän "elättäjä" pointtiin tämän tästä, vaikka todennäköisesti ansaitsen enemmän kuin moni näistä pelokkaista miehistä.
Yhden asian olen oppinut sinua vanhempana naisena. Ne miehet joilla on varaa, eivät ota koskaan asiaa esille tässä valossa,en sitten tiedä ovatko hienotunteisia ja varovaisia ja katselevat rauhassa tilanteen, tai sitten heidän ei tarvitse kertakaikkiaan välittää koko asiasta koska heillä on siihen halutessaan varaa :)
Tottakai etsit kumppania eikä sinun ei tarvitse puolustella äitiyttäsi. Fiksuna naisena et tule edes harkitsemaan miehen tapaamista joka kokee sen ongelmaksi.
Ihan parasta kevättä myös sinulle !!Olet täysin oikeassa :)
- Ei mulle
Älykäs nainen ei "omaa" tutkintoa ja käyttää välimerkkejä hillitysti.
- reinojaaino
Olen töissä, harrastuksissa, lähikaupassa, tai täällä netissä. Baarissa käyn vain silloin harvoin kun pienten-lasten-isä -kaverini sinne vaivautuvat/pääsevät. Emme tapaa koskaan.
- Onnea etsintään
to Lykkyä tykö
Mua on alkanut kiinnostamaan yhä enenmmän tuo esittelemäsi systeemi.
Ja olet muuten niitä harvoja jotka muutenkin erottavat värejä. Siis jo sellaisenaan harvinaisuus.
Tuon linkkaamasi nainen on hallitseva. Hän näytti jo tuossa clipin alussa miten puolisia komennetaan.
Olen lojaali ja selkärankani on mielestäni normaali, mutta toisille se on liikaa. Terveellinen elämä on elämäntapa. Minulla on valtava itsehillistä, tosin osaan myös leimahtaa. Suurin ongelma miehelle silti näyttää olevan se, etten komenna. Seison järeasti omilla jaloillani ja toivon sitä myös mieheltä.
Jokin ulkoisessa habituksessani vetää puoleensa sellaisia miehiä jotka odottavat minun myös komenetelevan itseään. Minusta se on järetöntä. Odotan että mies tekee itse ratkaisunsa ja parisuhteessa osaa neuvotella ja ottaa toisen huomioon.
Miksi miehelle on ongelma jos nainen ei komenna?
Olen perin juurin lojaali diplomaatii ja uskallan avata keskustelun vaikeastakin asiasta, mutta en ole diktaattori. Kysyn "mitä mieltä, saa äänestää" ja äijät saa siinä vaiheessa jo raivarin.
Ei saisi yleistää "miehet"- mutta onko se miehillä jäänne vahvasta äidistä tms?
Käsitän parisuhteen kumppanuutena enkä isä/äiti- lapsi suhteena. Eikä se myöskään ole mikään työsuhde.
Jos lähdetään siitä että ihminen on kuin palapelin pala ja se mitä löytää pitäisi fit omiin uriin. Eli ensin pitäisi tuntea omat "väkäset". Ongelma tulee siinä vaiheessa kun tapaa toisen joka ei näytä tai jopa piilottelee näitä tärkeitä ominaisuuksiaan. Se oikea luonne paljastuu vasta honeymoonin jälkeen. Ja tutustuminen vie tunnetusti vähän aikaa. Ja erilainen seura korostaa ihmisestä erilaisia piirteitä.
Kannattaakohan tällaiseen edes tuhlata aikaa, vai painua takaisin "en ole enää radalla"- moodiin?
AP. toivon onnea etsintääsi. Ymmärsin pointtisi ja ihmettelen miksi tähän ketjuun tuli paljon, niitä jotka hyökkäsivät suoraan. Katselen itse samanlaista ja tämä ketju valaisi taas kerran miksi en löydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445