GoFatGo

VieläKerran...

Heippa kaikille !

Näin keväällä aloitetaan paljon erilaisia dieettejä ja laihdutuskuureja. Itse aloitin GFG:n ja haluaisinkin kuulla kokemuksia dieetistä ?

Millaisia variaatioita olette tehneet ruokavalioissanne ?
Onko tullut mitään ongelmia ? Huonovointisuutta yms ?

Ja mikä tärkeintä !

Miten elämä jatkuu GFG:n jälkeen ?

Onko kilot tulleet tuplana takaisin ? oletteko ottaneet dieetin osaksi omaa uutta elämäntapaanne ?

Kiitos jo etukäteen =)

2

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plösö

      Heippa vaan!

      Itse olen noudattanut GFG -ohjeita vasta viikon ja tulos -4,9 kg. Joten todellakin toimii :-) Nesteitähän sitä alkuun lähtee, mutta kyllä se vaan mukavalta tuntuu, kun vyötä saa kuroa tiukemmalle jo viikon jälkeen.

      Olen aikamoinen herkkusuu, joten olen myös kehitellyt erinäisiä reseptejä listan sallimissa puitteissa. Rahkakin maistuu vaihdellen marjojen kera tai mehukeiton kanssa surautettuna smoothieksi.

      Eilen oli hirveät himotukset ensimmäistä kertaa reiluun viikkoon, mutta siitäkin sitten selvisin ajattelemalla tavoitettani ja juomalla vettä. Ja pian saikin vetää jo ruokaa, niin hävisi moiset himot.

      Nälässä en siis todellakaan ole kituuttanut vaan syömällä säännöllisesti on verensokeri pysynyt tasaisena eika tee mieli herkkuja.

      Ajattelin jatkaa tätä vielä pääsiäiseen saakka (21 pv) ja sen jälkeen jatkaa Fit Farmin superdieetillä kuusi viikkoa. Olen myös jo oivaltanut konkreettisesti, mistä ne kymmenen kiloa ovat kerääntyneet. Annoskoot on olleet aiemmin tosi isot ja ruokailujen välit todella pitkät.

      En siis aio tulevaisuudessa GFGn / Superdieetin jälkeen punnita ja mitata ruokiani orjallisesti vaan tavoitepainon saavutettuani pitää sitä yllä syömällä normaalia ruokaa järkevillä annosko ja herkutellen kohtuudella. Tsemppiä sulle ja kyllä me onnistutaan!!

    • VieläKerran...

      Kiva kun vastasit !
      Olisko sulla mitään reseptejä laittaa jakoon ? =)
      Itsellä suurimmat ongelmat nyt raejuuston ja rahkan kanssa, muuten on mennyt ihan mukavasti tosin vasta muutama päivä takana...

      Vaakaan menen vasta kun tuntuu että tosissaan jotain olisi tapahtunut.

      Kauankohan tätä GFG:tä saa jatkaa ? vai onko tämä dieetti tosiaan tarkoitettu vain joksikin tietyksi ajan jaksoksi ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe