ensin 44, sitten 42 ja nyt 40-38...ja kaikki tuo 3 vuoden sisällä, mutta hiljaa hyvää tulee...onhan tässä aikaa :) vielä on kuitenkin matkaa edessä.
vaate koko
pieneni
2
520
Vastaukset
- Ellu
vaatteet kutistuivat?
Olen kyllä ihan tosissani.Kerroit vaan niin hauskasti,aivan kuin olisit laittanut vääränlaisen pesuohjelman päälle.
Käytitkö jotain "laihdutusainetta", vai aivan vain tavallisella vähemmän ruokaa, enemmän liikuntaa menetelmällä sait painosi, tai mittasi pienenemään? Kerro!- pieneni
ihan terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla sain painon putoamaan. jätin herkut vähemmälle (kerran viikossa herkuttelin) ja mikä hauskinta olen syönyt viikon verran todella paljon herkkuja ja paino on silti kilolla taas tippunut..nyt taas lopetan herkuttelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671