Maailman ihanimman näköinen mies ja ääni koskaan?

Andy-rakas<3

Andy Gibb on mun mielestä ihanin....ja etenkin kappale "Shadow dancing". Kerrassaan ihana ihana ihana! Upea ääni, kerrassaan söpö, ja upee kroppa! Ja ihanat rintakarvat! Niitä on just sopivasti!!!! Voi miksi tän ihanan laulajan piti kuolla...????. =((( Toista yhtä ihanaa ei ole eikä tule!!!!!
Myös ihmisenä oli kuulemma herttainen. Ikävä, että käytti lopussa huumeita(koska oli epävarma ja onneton!!!!). Mutta ei kuollut kylläkään huumeisiin, vaan sydänlihaksen tulehdukseen(alkoholi ja huumeet olivat tietenkin heikentäneet sydäntä).
Kuoli vain 30-vuotiaana 10. maaliskuuta 1988 Olisi siis täyttäny vasta 55v.
Gibbin veljekset muutkin upeita. 2 on poissa.... RIP!

13

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andy<3

      mä nyt upitan tätä ja sanon että NYT puhuu tyttö asiaa!!! rakastan sitä yli kaiken

      • Daesung

        Ok ite T.O.P


      • Lady of the light
        Daesung kirjoitti:

        Ok ite T.O.P

        Maailman ihanimman näköinen mies ja ääni koskaan on ehdottomasti Poets of the fallin Marko Saaresto. Menkääpä vaik ite keikalle toteamaan tää :) Ps: Ja vielä on maailman parhaat biisit ja lyriikatkin!


    • Fanmily forever

      Ihanin mies on Siva Kaneswaran! Ulkonäkö on täydellisempi kuin kellään muulla ja lauluääni sulattaa sydämen! Kultainen mies

    • Täitä

      APINOITA.

    • fredrika1fh

      Human League bändin laulaja Philip Oakey.

    • 15 + 6
    • aulikki

      Olen samaa mieltä asiasta ja hyvä kappale.

    • Nyt puhut asiaa siitä, että Gibbin veljekset upeita. Tykkään todella paljon Bee Geesin musiikista. Andy Gibbin musiikkia en ole vielä kuunnellut, mutta ehkä tutustun vielä, koska liittyhän sikäli tuohon Bee Geesiin, että oli Barryn, Mauricen ja Robinin veli. RIP Andy, RIP Maurice ja RIP Robin. Itkettää, kun ajattelen, että Maurice ja Robin ovat poissa ja Bee Geesiä ei enää ole (bändi loppui 2003, vissiin sen takia kun Maurice kuoli, Maurice Gibb nimittäin kuoli samana vuonna).

      Ja sulla (ap) on ihan hyvä makukin =) Andy Gibb oli ihan hyvännäköinen niin kuin muutkin Gibbin veljekset nuorina. Musta Robin Gibb oli nuorena tosi söpö.

    • Ja sekin surettaa, että Andy Gibb kuoli 30-vuotiaana.

    • Anonyymi

      Hei niin oli ihana laulaja , ihan Barry gidd ääni, mutta huumeet vei nuorena sen sydän ei kestäny, oili mauricekin ihana mies, hauska, lämmin, mukava, ei selinny leikkauksesta. Se oli vaikea, leikkeus, olisin toinonu että olisi saanu elää., tehdä musikkia., meninliian nuorena , suoli kiertymän takia, sydäkin pysähtyi. Sen takia 19 vuotta siitä kun maurice kuoli, tänä vuonna, musiiki elää, hyvä kaunis musikki

    • Anonyymi

      Niin oli ihana, laulaja, sen kappaleet yksinnitekettää kun kuuntelen sitä., hyvä laulaja, niin uorena kuoli, olisx666 v jos eläisi, niin lempeä ääni nikknku Barry gidd ääni. Ja Rodin gidd kun kuihtu pois kun sairastui, hyviä lauluja. Viimeinenkin ihan itkettää kun sitä kuuntelenn

    • Anonyymi

      Niin oli, ihania laulajia, annyllä ihan Barry gidd ääni, Rodin gidd viimeinen laulu se ticanik elokuvasta kosketti pitkä k appale en osaa kirjoittaa sitä Andy gidd olis 66 v jos eläisi., se oli niin nuori kun kuoli, hyviä kappaleita sillä onn, Barry gidd on ainoa joka jäi maurice gidd kuoli leikkauksen jälkeen. Sen kierty suoli, sekin oli nuori jos se olis saanu elää se olis 74 v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe