Poliisille meno

Kärsivä

Olen nyt 14v poika synt 99 kun olin 3-10v Isäni tukisti minua 2 kertaa viikossa.Olen saanut siitä hirveät traumat mitkä tulee esiin joka päivä. olen hyvin koston haluinen niin jos kerron asiasta viranomaisille niin saako isäni rangaistuksen

6

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirkkotäti

      Isäsi saa rangaistuksen ja sinut viedään lastenkotiin. Valitettavasti et saa ottaa laitokseen mukaan tietokonettasi ja televisiotasi, koska laitos on yksityinen eikä sen omistaja halua myöskään sinne vietävän esim. sähkökitaroita.ym

    • Keissa

      Oletko jutellut isän kanssa tuosta pahoinpitelystä ja onko hän sinulle vielä julma ja etäinen. Luulen että sinua ei uskottaisi kun ole tollut noin nuori, mutta kyllä isäsi puhuttelun saisi.
      Asai pitää käsitellä jos se mieltä painaa.

    • väkivaltaakokenut-94

      No tuo tukistaminen ei välttämättä täytä pahoinpitelyn merkkejä, varsinkin jos sen yhteydessä ei ole irronnut hiuksia.Ja et ole aiemmin puhunut opettajalle,terveydenhoitajalle, muulle aikuiselle yms? Epäilen ettei sinua kyllä välttämättä oteta todesta, sillä juuri tuossa iässä keksii kaikenlaista (ei millään pahalla) ja teini-ikäinen on muutenkin hieman, noh ylidramaattinen.

      Minkälaisia traumoja se on sinulle aiheuttanut?

      Poliisille ei kannata puhua, mielummin koulukuraattorille joka hoitaa asiaa eteenpäin. Tosin tapahtumista on jo 4 vuotta aikaa......

    • Hei Kärsivä,

      ikävä, että sinulle on tapahtunut noin. Kostamisella et vaan saavuta mitään, mikä helpottaa sinua. Voisit puhua asiasta koulukuraattorille, jonka kanssa voitte pohtia kannattaako asia viedä poliisille. Tärkeintä on, että saat itsellesi apua.

      Mikäli päädytte kuraattorin kanssa, että asian vieminen eteenpäin on oikea ratkaisu, rangaistuksesta päättää viimekädessä Suomen oikeuslaitos. Rangaistuksen pohtiminen ei ole siten enää sinun mielen päällä.

      Tosiasiahan on, että keneenkään ei saa käydä fyysisesti käsiksi.

      Laura, nettisaapas, Nurmijärven srk

    • bloodyliqourice9

      mulla on äiti tukistanu ja luöny kunnes pistin vastaa iskälle en uskalla koska se on nii pitkä mut en oo melkei koskaa kotona paitsi sillo ku vanhemmat nukkuu ku tuun n. 23 00 himaa faijal oon koko ajan omas huonees

    • Rikoslaki

      Pahoinpitely vanhenee rikoksena viidessä vuodessa ja lievä pahoinpitely kahdessa vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe