Olen etupäässä saanut hyvää kohtelua terveyskeksuksesta.
Nyt jäin ihmettelemään kun olin sairauslomalla ja lääkäri kertoi edellisellä käynnillä että 1 kk päästä katsotaan tilanne uusiksi.
Oloni ollessa edelleen huono soitin ensineuvoon,Sieltä kerrottiin että koska sairausloma on seuraavaan päivään voimassa...saan ajan vasta huomenna.
Soitin siis "huomenna" kuten oli neuvottu.
Ensiksi sain ryöpyn siitä miksi en ole ennemmin soittanut.Kerroin että soitin eilen ja neuvottiin soittamaan tänään,
(ja kysyin silloin jo lääkäriltä että varataanko aika suoraan 1 kk päähän,ei varata koska se menee päivystysaikana).
Sitten....
täysin tuntematon
virkailija kertoi: meillä ei kyllä nyt ole lääkäriä täällä tänään saatavilla.MITÄ JOS KERRANKIN TEKISIT JOTAIN JA MENISIT TÖIHIN?
Sanoin,että oli lääkärin kanssa sovittu,että käyn työkunto arvioinnissa.
Sitten löytyi aika!
Enkä turhaan mennyt.
Miten siellä aikavarauksessa voidaan ennustaa,että olisin työkuntoinen ja millä olettamuksessa hän voi sanoa,että jos kerrankin teksiin jotain....mielestäni olen tehnyt koko ajan.
loukkaavaa sairaalle....
savohei
4
86
Vastaukset
- haukuttu
Tyypillistä arvauskeskus toimintaa ! Joka paikassa samanlaista paskaa
- Osataan ennustaa
> Miten siellä aikavarauksessa voidaan ennustaa,että olisin työkuntoinen.......
Etkö tiedä, että siellä on koulutetut ammattilaiset töissä!- ääliöt
Poropeukaloita ne on ;)
- keissuli0
Ensineuvon käytös on loukkaavaa, ammattitaidotonta ja tyhmää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780