nii voitteko kertoo halpoja levy kauppoja joissa ois myös paljo eri rap artistie levyi MUT EI SUOMI FEIKKII!!!
ja tietenki vaate kauppoi
kiitti etu kätee
kaupat
eazy-killa
2
163
Vastaukset
- SoulOfMischief
täs vähän näin alkuun...
levykaupat: the funkiest, kool kat
vaatekaupat: turnin point - tsuup dok
Ainaki Helsingis ja Vaasas oon törmänny tälläsiin Free Records Shop nimisiin levykauppoihin, eli taitaa olla joku ketju. Sielä on joitai räppilevyi alennukses ja sit sielä on silleenkin et joitai levyi saa niinku 2kpl 20 eurolla mut niiku yksittäishinta on sit siin 11-15 euroo muistaakseni.
Ja sit Vaasassa on joku vaatekauppa ku Rockjet ja sielä ne vaatevalikoimat on hiphop- ja hevarivaatteita. Sillä kaupalla on kans verkkokauppasivut www.rockjet.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691