Vain harva, siis todella harva nainen on kaunis ilman meikkiä naamalla. Tytöt luonnollisesti ovat kauniita, mutta kun 20 on lasissa rupee elämäntavat ja geenit jo vaikuttamaan negatiivisesti kauneuteen, tai lähinnä sen puuttumiseen. Meikit pelastavat lopun elämää....
Kaunis ilman meikkiä!
7
370
Vastaukset
- nainen941
Toivottavasti et tosiaan haikaile alaikäisten perään niinkun viestisi hieman vihjaa...
- nakkikioskissa....
http://www.iltalehti.fi/iltvtyylicom/20130320021769947_t6.shtml
Lisää kylmää kyytiä. Huhu, kebab kioskille on mentävä! - feikkielämä...
Naiset/tytöt kyselee mikä on tärkeämpää: tissit, peppu vai luonne? LOL
Pärstä on kaikkein tärkein! On ihan sama onko normaalipainoinen vaiko ylipainoinen jos naama on kunnossa. Mitä mies tekee silikooni tisseillä, tekopeffalla tai feikkiluonteella. Jos noi kolme on se juttu, ei avioerotilastoja kannata ihmetellä. Ilotytöstä saa noi kolme ominaisuutta silti menemäti naimisiin sen kanssa! - luonne tärkein
Eipä meikäläinen aikoinaan tissien,takapuolen eikä kauneinta katsellut,kyllä se oli se löytyi ihmisen luonteesta kun sen oikean aikoinaan löysin en missinmallia etsinyt ja olen siitä todella iloinen.Nyt olemme olleet yli 30 vuotta yhdessä ja naimisissa siitä ajasta yli 25 vuotta ja elämä on hänen kanssaan todella ihanaa ja onnellista en päivääkään vaihtaisi pois.Kyllä hän on minulle isompi asia elämässä kun lottovoitto en tiedä olisinko enää edes elossa niin kamalaa oli minun elämä viina vei ja pahojani tein mutta kun hänet löysin tiesin että hän oli enkeli joka veti minut sieltä syvältä pois ja siitä kiitän häntä.Kun kysyit mikä naisessa on tärkeintä minulle se oli hänen luonteensa ja se on totta.
- TheOtus
Ihan mielenkiinnosta, miten sen luonteen pystyy tutkimaan ja kauanko siihen menee aikaa? Käsittääkseni sitä ei voi nähdä ulospäin. Elättekö te pelkkää luonnetta etsivät useiden naisten kanssa kokeeksi jonkin tietyn ajan ja tämän pohjalta arvioitte onko hän luonteeltaan yhteensopiva?
Vaikka luonne onkin valtavan tärkeä asia, mielestäni on aika puppua lähteä etsimään naista sellaisen asian pohjalta jota et voi mitenkään tietää tavatessanne, et välttämättä oikeasti ikinä. Sanokaa pinnalliseksi kusipääksi, itse pidän itseäni realistina. - ikloiklkolk
Pedofiilin perkele.
- n.24.hki
ei ole naisten vika, etta meikkiteollisuus on onnistunut luomaan illuusion jossa naiset tarvitsevat meikkia ollakseen kauniita. meikithan yleistyivat vasta elokuvien myota (elokuvissa naisten piirteita taytyi korostaa, jotta ilmeet ja eleet korostuisivat).
rupsahtanut nayttaa rupsahtaneelta meikattuna tai ilman meikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944