Minulla on takana pari vakavampaa parisuhdetta joista toinen johti avoliittoonkin. Olen elänyt sinkkuna nyt reilun vuoden ja melkein kaikki miehet, jotka ovat yrittäneet iskeä tai joiden kanssa on tullut jotain juttua ovat olleet varattuja. En voi käsittää ihmisiä jotka pettävät. Näillä miehillä on vielä omien sanojensa mukaan ihan hyvä parisuhde.
Suhteeni ovat aina kaatuneet minun mustasukkaisuuteeni ja sen takia olen yrittänyt olla sinkkuna, koska itsellekin on raskasta oma mustasukkaisuus. Sinkkukauteni on kuitenkin vain vahvistanut epäilystä, että voiko miehiin luottaa. En edes käsitä miksi varatut miehet ihastuvat minuun ja haluavat nähdä vaikka en edes koskaan anna heille ja he tietävät sen. Olen sitä paitsi ihan perusnätti ja monesti näiden miesten tyttöystävät ovat paremman näköisiä kuin minä.
Oletteko mustasukkaisia kumppaneistanne? Miten rakennatte luottamuksen suhteessa? Onko teidän kumppaninne koskaan pettäneet teitä?
Miten voin koskaan uskoa parisuhteeseen?
14
294
Vastaukset
- Dino Rex
Sun pitää vaan tehdä parhaasi löytääksesi sellaisen uskollisen ja muutenkin hyvän miehen ja kelvataksesi hänelle. Jos mustasukkaisuudessasi on kyse huonosta itsetunnosta, niin se voi jo ajaa hyvät miehet pois sun luota. Huono itsetunto näkyy siinä määrin jo ulospäin, etteivät monet ko. miehet välttämättä tule edes juttelemaan sinulle. Tai toki voit laskea standardeja niin, että otat jonkun vähemmän halutun miehen, joka on niin epäuskoinen siitä että saa nätin tyttöystävän, ettei ikimaailmassa pettäisi sinua. Mutta miksi tekisit niin?
- kiltti mies.
Minuun voi aina luottaa. Tosin kiltti ja luotettava ei kelpaa naisille. Monet ovat valmiita heti pettämään kun tilaisuus tulee. Itse ne koskaan pettäisi koska tiedän että jos saisin naisen rakastumaan itseeni niin en saisi toista tilaisuutta enään koskaan.
Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Asioita kannattaa murehtia vasta sitten, jos kohdalle osuu, koska etukäteen murehtimalla ei voita yhtään mitään. Sen sijaan se on äärettömän kuluttavaa ja tekee mahdottomaksi nauttia elämästä ja ihmissuhteista.
- 3+5
Yksi vaihtoehto on olla itse olematta täysillä mukana suhteessa. Sillä on parempi asema, joka välittää vähemmän.
- Dino Rex
Totta. Tosin voi olla että oma elämä kusee pahasti jos sitä elää tolla periaatteella :D
- feministi1
Laulan: "Miehiin ei voi pieni tyttönen luottaa.. ne surun särkyvään sydämeen tuottaa." Eli älä luota koskaan miehiin, ellei ilmene että on sen arvoinen joskus..aikoinaan.
- Dino Rex
Just tällasen takia teistä feministeistä ei pidä kovin monet (naiset eikä miehet). Naisia sä kuitenkin varmaan pidät korkeassa arvossa, olenko oikeassa?
- feministi1
Dino Rex kirjoitti:
Just tällasen takia teistä feministeistä ei pidä kovin monet (naiset eikä miehet). Naisia sä kuitenkin varmaan pidät korkeassa arvossa, olenko oikeassa?
Olet väärässä. Ei tässä miehiä sorreta, on niitä kuule pelinaisiakin. Mutta hyvin usein vaan tulee naisille vastaan joku playerman.
- Dino Rex
feministi1 kirjoitti:
Olet väärässä. Ei tässä miehiä sorreta, on niitä kuule pelinaisiakin. Mutta hyvin usein vaan tulee naisille vastaan joku playerman.
Niin, opettaisitko pojallesi että ei naisiin pidä luottaa ennen kuin ehkä joskus osoittautuu sen arvoiseksi? Ihmisillä on usein se ongelma, että he ottavat omat pari kokemustaan ja vetävät niistä radikaaleja johtopäätöksiä. Mäkin voisin mun sukulaisnaisten perusteella vetää sen johtopäätöksen, että melkein kaikki naiset on joko miesvihaajia tai muuten vain sekaisin, mutta en ole niin tyhmä että kuvittelisin että mun suku on joku maailman napa.
- lifemocker
en mäkään voi käsittää ihmisiä jotka vehkeilevät varattujen kanssa joten miten muka sä olet yhtään sen parempi!??
- johanna 1989
Ehkä sinun vain pitäisi yrittää löytää sellainen ihminen, jolle uskollisuus ja parisuhde ovat tärkeitä asioita. Eri asia sitten, miten vaikeaa se on...
En ole itse erityisen mustasukkainen poikaystävästäni. Eipä ole syytäkään, koska hän ei ole kovin paljon tekemisissä naisten kanssa työssään tai muuallakaan. Ja luotan kyllä häneen. Suhteen alussa molemmat kerroimme, että emme harrasta yhden yön suhteita ja etsimme pitkäaikaista, vakavaa suhdetta.
Heh, kuulostipa vanhanaikaiselta :D Emme ole kuitenkaan mitään uskovaisia tai sellaisia...
Tänä vuonne tulee neljä vuotta täyteen. En usko, että poikaystäväni on pettänyt minua, koska meillä menee hyvin. Hän on vähän ujokin eikä käy esim. baareissa.
Mutta on varmaan hyvä heti alussa kertoa, millaista suhdetta etsii.- lifemocker
miten ne baarit nyt mihinkään pettämiseen liittyvät?
- ap.
Tarkoituksena ei mitenkään ole yleistää, että vain miehet pettävä ym. Lähinnä vain kerroin omasta kokemuksesta ja siksi puhuin pelkästään miehistä. En todellakaan ole ylpeä siitä, että olen säätänyt varattujen kanssa, mutta monesti miehet eivät ole maininneet aluksi sitä, että ovat varattuja.
- lifemocker
oletko koskaan kuullut TUTUSTUMISESTA? sitä kun ei tarvitse heti olla iholla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755