Parturiliike Leenan Soppi
Viipurinkatu 11
Helsinki
Jättäkää väliin tämä nimittäin lähistöllä on hyviä partureita joilla on hinnatkin reilusti esillä ja paljon edullisempia.
Poikkesin siinä katsomassa hintoja. Hinnat oli siellä "takaseinällä" minikoolla.
Sain moitteita tästä uteliasiuudesta, kun hänellä olio aivan omat säännöt, ei sellaisia kuin laki ja asetukset edellyttää. Mutta yrityksen edustaja muutti hiukan kurssiaan sovinnollisemmaksi kun kerroin toteuttavani oikeuksiani.
Parturiliike Leenan Soppi Viipurinkatu 11 A HELSINKI
5
1681
Vastaukset
- Kiitos vietistä
Hyvä laitetaan sana kiertämään.
Osa partureista ei lainkaan ymmärrä että asikas on heidän työnantaja.
Ja, että on heilläkin olemassa säännöt.- Huonoa palautetta
Onko kenelläkään muilla kokemusta tuosta parturista?
- osa-aika-ajattelija
Kuinkahan heillä nyt menee?
Ovatko saaneet jo hintablakaatin akkunaan?
Pitäisköhän miun pistäytyä.
Ellei oleisi niin sitten pitää alkaa muihin toimenpitteisiin. - Vääryyttä vastaan
Törmäsin näihin täysin asiattomiin juttuhin, kun etsin kadottamaani Leenan Sopen puhelinnumeroa. Leena on todella ammattitaitoinen parturi eikä mikään viiisi minuuttia konetta surisuttava "parturi". Leikkuu saksilla vie aikaa ja hinta on silti kohtuullinen. Vakioasiakkaita, kuten minä, taitaa riittää. Tyylillä "kadulta sisään ja tuoliin" ei onnistu, sillä tuolissa istuu jo ajan varannut tyytyväinen asiakas.
- Aitoudesta_nauttiva
Olen käynyt Leenalla tukanleikkuussa jo kymmenen vuotta. Hinnat ovat edullisia, työn jälki hyvää, mutta osa maksua on se, että saa aika-ajoin kuunella melkoista purnausta. Itseä tämä ei haittaa, mutta ymmärrän jos jotakuta ei nappaa, ja haluaisi aina asioida mukavasti hymyilevällä asiakaspalvelijalla. Minua puolestaan tekopirteys ärsyttää, ja nyrpeä aitous on usein jopa piristävää.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803