otin tänään rivatrilia 2 kpl 0.5 mg tablettia.ja nyt olen menossa illalliselle ja ajattelin ottaa siellä lasillisen viiniä.uskaltaako ottaa?ei aiempaa kokomusta, rivatril uusi lääke minulla paniikkihäiriöön.
rivatril ja lasillinen viiniä? uskallanko.
8
520
Vastaukset
- I help you
Kun käytetään rauhoittavia, niin silloin ei käytetä alkoholia!
- KokenutBentsoPää
No kyllä minä ainakin käytän, ja saan siitä parhaan mahdollisen olon. Mikään ei voita 1-2 mg Rivatrilia ja 6-packia iltarentoutumiseen kotioloissa vaikkapa leffaa katsoessa tai koneella ollessa.
Kyse on kontrollista ; jos lähdet ryyppäämään ja juot tyyliin pullon viinaa ja olutta päälle ja rouskaiset siihen muutaman rauhoittavan ja lähdet 2 promillen kännissä baariin , niin tulet tekemään jotain todella typerää 99% varmasti, etkä muista siitä jälkeenpäin yhtään mitään.
Mutta tosiaan aloittajalle, jos et ole aiemmin ottanut rillua niin todennäköisesti jo 1 mg ja pari lasia viiniä tekee lähinnä sen että sulle tulee erittäin hyvä olo ja alat lässyttää ja avautua tuttavillesi siten että itsestäsi se tuntuu normaalilta ja mukavalta, mutta tutut ihmettelee että miten se tuli noin känniin kahdesta viinilasista. No, olet varmaankin jo siellä illallisella, joten kerropa miten vaikutti :D - 4+6
Oon kokeillu vaan kerran 1mg Rivatrilia ja mietin että uskaltaako ottaa samana päivänä jotain 0,5mg tai peräti 1mg jos aion mennä baariin ja vetää kännit. Entä vaikuttaako vielä seuraavana päivänä/iltana alkoholin kanssa jos on ottanut edellisenä päivänä rivatrilin?
- ???
Miksi ihmeessä on pakko ottaa viinaa jos on lääkekuurilla? Toissailtana oltiin juuri porukalla syömässä ja yksi mies seurueestamme totesi ettei ota lasillista viiniä koska on lääkekuurilla. Ruoka tuntui maittavan ihan yhtä hyvin vesilaskinkin kanssa.
Itsekin kieltäydyn viinistä ruuan kanssa jos olen sellaisella lääkekuurilla ettei ne sovi yhteen. Eikä mitään ongelmia. - 4+6
Siksi koska olen kännissäkin ujo.
- caius_80
bentsot ja alkoholi voi olla kohtalokas yhdistelmä, isommilla alko määrillä menee muisti ja aamulla saa sitten miettiä mitä on tehny
- help me
no hei ei oo kuuri mulla syön bentsoi kolmatta vuotta et niin.ennen oli opamox, nyt rivatril ja diapam....no otin sillo lasillisen, hiukka huippas ja siin kaikki.ei mitn.ongelmaa.käytä alkholii 1-2 lasii viinii tai 1-2 pulloo sidua kerran kk.kännit kerran puoleen vuoteen et sillälailla ;) en ollut aiemmi bentson kans ottanu koskaan alkoholia.
kysyn asian joka ei tähän suoraan liity.oon muuttamas paikkakunnalta toiselle....mitenkä sit lääkehoito siirtyy sinne? saako siellä nopsaanki reseptit samat mitä nyt on?ei oo kokemust.pitää avata kai tästä oma keskustelu XD - riuttala76
No minä ja mun tuttuni yleensä nimenomaan joko tykkää käyttää rauhoittavia alkoholin kanssa tai sit ne lievittää niillä krapulan oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872