Muun muassa Elisan tuotteita kaupittelevasta Enia Oy:stä soittelevat myyntipuheluita numeroihin, joihin on puhelinmyyntikielto.
Tässä yksi numero, josta soittelevat 0505005133.
Osoite: Hatanpään Valtatie 13. Tampere.
Taidanpa käydä pitämässä siellä niille puhuttelun epäasiallisesta toiminnasta.
Enia Oy - ärsyttävää puhelinmyyntiä
5
272
Vastaukset
- Osaan itse ostaa
Tänään Tanja soitteli Enia Oy:stä. Tosi ärsyttävää!!!
- HetiVastaan
En vastaa ainakaan nimelläni puhelimeen, jos se tulee oudosta numerosta. Joskus olen tosin rupatellut tovin myyjän kanssa ja kun hän on luullut kaupan olevan ok, niin olen sanonut "en osta".
- Enia soittelee
Mulle on muutaman kerran Enian tyrkkymyyjät soitelleet. Ei ole kauppoja syntynyt. Nyt mulla on soittokielto päällä.
- asd
kannattaa varmaan olla omalle operaattorille yhteyksissä jos on "muka" kielto päällä.. koska jos se on päällä niin ei ne voi soittaa.. mutta "omalla" operaattorillanne voidaan teitä maksattaa siitä että se muka on päällä
- ex asiakas2
Oletteko olleet joskus elisan/saunalahden asiakkaita? Itse olin ja vaihdoin toiseen liittymään. Liittymien myyntihän on kiellettyä puhelimitse paitsi entisille asiakkaille saa myydä puhelimitse liittymiä mikä on mielestäni väärin. Itsellä kanssa puhelinmyyntikielto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636