Paljonko voi pudottaa rasvaprossaa per kk?

Rasva%

Oon itte 170 senttinen ja rasva% 32. Paljonko pystyn pudottamaan sitä kuukaudessa syömällä oikein, pari krt viikossa n. 30min-60min lenkki, ja kolmesti sali kotijumppa 1-3 krt/vk.

22

2346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasva%

      Eikö kukaan osaa auttaa?

    • cuba libre

      Kolmisen pinnaa voisi hyvällä säkällä pudota, ehkä enempi, kenties vähempi, riippuen mitä syöt. Liikunta polttaa tehokkaasti vatsaontelon sisäistä rasvaa, kunhan vaan antaa alkoholien olla ja jättää muutkin tuota rasvaa lisäävät aktiviteetit vähemmälle. Ole tyytyväinen, kunhan vaan homma etenee parempaan suuntaan. Itse en ainakaan välitä kukkujakaan, vaikka joku olisi saanut 15 pinnaa rasvaa pois kuukaudessa the ultimate Spede dieetillä.

      Perustan tuon arvion siihen, että minulla vaa'an mukaan rasvaprosentti tippui 8 pinnaa 3 kk:ssa.

    • näin minä tein

      Rasvaa kehitty syömällä liikaa viljatuotteita. Niitä pitäis vähentä ja lisätä rasvaa ja proteeneja. Se on aino ja terveellinen tie laihtumiseen.

      • cuba libre

        Monet viljatuotteet sisältävät kyllä paljon hiilihydraatteja ja helposti pullaa, karkkia sekä vaaleita leipiä syömällä niitä saa yli elimistön tarpeen. Läskiksihän se menee, ellei ole kuluttanut riittävästi. Tähän kun vielä yhdistetään lukuisat runsasrasvaiset tuotteet, niin homma on bueno.


      • näin minä tein
        cuba libre kirjoitti:

        Monet viljatuotteet sisältävät kyllä paljon hiilihydraatteja ja helposti pullaa, karkkia sekä vaaleita leipiä syömällä niitä saa yli elimistön tarpeen. Läskiksihän se menee, ellei ole kuluttanut riittävästi. Tähän kun vielä yhdistetään lukuisat runsasrasvaiset tuotteet, niin homma on bueno.

        Kulunut lause. “Syö vähemmän ja liiku enemmän”.
        Minun lopetettuani viljatuotteet lopetin samalla kaikki kevyt maitotuotteet ja siirryin voin , kookos- ja oliiviöljyjen käyttäjäksi.
        Kummallista tämä maailma nykyään. Kaikkia luonnonmukainen on myrkkyä ja keinotekoiset valmisteet terveellisiä. Näin minäkin uskoin aikoinaan, vaan en enään johtuen lähes kolmen vuoden kokemuksesta. Siis kysymyksessä on taas teollisuus ja sen voimat.


      • 120kg mies
        näin minä tein kirjoitti:

        Kulunut lause. “Syö vähemmän ja liiku enemmän”.
        Minun lopetettuani viljatuotteet lopetin samalla kaikki kevyt maitotuotteet ja siirryin voin , kookos- ja oliiviöljyjen käyttäjäksi.
        Kummallista tämä maailma nykyään. Kaikkia luonnonmukainen on myrkkyä ja keinotekoiset valmisteet terveellisiä. Näin minäkin uskoin aikoinaan, vaan en enään johtuen lähes kolmen vuoden kokemuksesta. Siis kysymyksessä on taas teollisuus ja sen voimat.

        Muista katsoa aina välillä puntaria ettet sitten havahdu 140 kg lukemaan.


      • näin minä tein
        120kg mies kirjoitti:

        Muista katsoa aina välillä puntaria ettet sitten havahdu 140 kg lukemaan.

        Näyttää sinua harmittavan hyvinvointini. Ero on siinä, että minä usko oikeaan ruokavaliooa, sinä kituuttelet menemään lääkärin ohjeiden mukaan ja syöt lääkkeitä.
        Näitä on paljon. Valtaosa ihmisistä luottaa lääkkeisiin. Siksi niitä myydään tuhottomasti ja osakkeenomistajat hierovat käsiään.
        Eräskin lihavan puoleinen potilas oli valittamassa astmaansa. Sairaanhoitaja sanoi, että se on keuhkoahtauma eikä mikään astma. Kyllä minä tiedän oli vastaus, kuhan saan hyviä lääkkeitä.


    • 1+1

      Itse otin käyttöön sellaisen valmisteen kuin sinetrol. En vielä tiedä tehoosta, mutta ainakin tutkimuksia näyttää olevan

      • Käyttää

        Ei toimi


    • Rasva%

      Kiitos cuba libre! Tuo antaa jotain suuntaa. kun en tiennyt yhtään voiko se pudota prosentis vai viisi.:)

    • Artoj.

      Olisi parempi syödä joka päivä oikein, eli jättämällä sokeri tuotteet (hiilihydraatit) pois ruokavalioata. Ilman tätä toimenpidettä on vaikea pudottaa varsinkin veren rasva-arvoja.

      • cuba libre

        Ainakin minulla ne meni alas vähärasvaisella ruokavaliolla. En kyllä sokereidenkaan kanssa lätrännyt vaan käytin nopeita hiilareita ainoastaan treenien yhteydessä.


      • Artoj.
        cuba libre kirjoitti:

        Ainakin minulla ne meni alas vähärasvaisella ruokavaliolla. En kyllä sokereidenkaan kanssa lätrännyt vaan käytin nopeita hiilareita ainoastaan treenien yhteydessä.

        Monet karppaajat luottavat enemmän kevyempiin rasvoihin. Tiedä sitä sitten mikä olisi parasta. Minä nykyisen kokemukseni mukaan olen luononrasvojen kannalla. Aloitettuani noudattamaan vhh:ta minun triglyseridi meni kohta pian alas.
        Samoin tuttavani sairaanhoitaja on tehnyt havaintoja potilaittensa kohdalla. Kaikilla potilailla on tämän veren rasva-arvo mennyt alas jotka ovat alkaneet noudattamaan hänen neuvoa siirtyä voin kuluttajaksi, vaikka he eivät muuten ole tehneet mitään ruokaremonttia.


      • Emma007

        Varokaat tätä yritystä?
        Vaikka sanovat että kk kokeillu maksaa vaan postikulut tulee perässä lasku 48€ ja risat!
        Tuoteen Irtisanomisesta he ei paljon välittää!
        Mietikäät ennen kun tilaat!


      • Painonhaltija
        Emma007 kirjoitti:

        Varokaat tätä yritystä?
        Vaikka sanovat että kk kokeillu maksaa vaan postikulut tulee perässä lasku 48€ ja risat!
        Tuoteen Irtisanomisesta he ei paljon välittää!
        Mietikäät ennen kun tilaat!

        Aivan tärkeä varoitus, vaikka en ole juuri tuota yritystä ns. testannut. Kerran tilasin kuitenkin postikulujen hinnalla laihdutusteetä. Kun sain eka paketin, peruin seuraavan. Mutta viikon kuluttua sain uuden lähetyksen ja tililtäni oli suoritettu rahan siirto tälle tee-firmalle. Ilmoitin pankille asiasta. Muutaman kuukauden kuluttua sain rahat tilille takaisin, kiitos pankin. Sain tietää, että huijariyritys oli vaihtanut s-postiosoitetta tiuhaan, ja mitkään peruutukset eivät saavuttaneet heitä yms. hämärää. Sen jälkeen olen ostanut erilaisia luontaistuotteita suoraan alan liikkeistä. Maksan kassalla ja itse ihmettelen rauhassa onko tuotteista hyötyä. Seuraavaksi käyn ostamassa Sinetrol plussaa. Kyllähän ne maksaa, mutta maksaa ne pitsat, karkit ja perunalastutkin. Jos jostain saa edes hetken motivaation jättää lihottavat kaupan hyllylle, en nää mitään pahaa, vaikka jokin luontaistuotteen "teho" perustuu siihen, että korvaa luontaistuotteella epäterveellisen ruuan. Aatelkaa nyt miten hienoa - juoda kupillinen yrttijuomaa ja jättää pussillinen sipsiä syömättä, kun vatsaan ei enää mahdu mitään litran yrttiteen juomisen jälkeen:). Laihduttamiseen voi auttaa joskus jopa treenivaatteen osto - uudet verkkarit päälle ja salille, fiilis on hieno ja rahaa ei enää olekkaan ostaa sipsejä, pitsaa yms. Joskus menettää jopa kilon tällä "huijauksella":). Sama "huijaus" on kun ostaa kilon greippejä tai pussin puolukoita. Viikon nauttii niistä ja rahaa ei enää ole lihottaviin aamupaloihin, johan lähtee makkaroita vyötäröltä. Oikeesti, luontaistuotteet on hyvä apu laihduttamiseen - tai uuden treenivaatteen osto!


      • läski-58
        Painonhaltija kirjoitti:

        Aivan tärkeä varoitus, vaikka en ole juuri tuota yritystä ns. testannut. Kerran tilasin kuitenkin postikulujen hinnalla laihdutusteetä. Kun sain eka paketin, peruin seuraavan. Mutta viikon kuluttua sain uuden lähetyksen ja tililtäni oli suoritettu rahan siirto tälle tee-firmalle. Ilmoitin pankille asiasta. Muutaman kuukauden kuluttua sain rahat tilille takaisin, kiitos pankin. Sain tietää, että huijariyritys oli vaihtanut s-postiosoitetta tiuhaan, ja mitkään peruutukset eivät saavuttaneet heitä yms. hämärää. Sen jälkeen olen ostanut erilaisia luontaistuotteita suoraan alan liikkeistä. Maksan kassalla ja itse ihmettelen rauhassa onko tuotteista hyötyä. Seuraavaksi käyn ostamassa Sinetrol plussaa. Kyllähän ne maksaa, mutta maksaa ne pitsat, karkit ja perunalastutkin. Jos jostain saa edes hetken motivaation jättää lihottavat kaupan hyllylle, en nää mitään pahaa, vaikka jokin luontaistuotteen "teho" perustuu siihen, että korvaa luontaistuotteella epäterveellisen ruuan. Aatelkaa nyt miten hienoa - juoda kupillinen yrttijuomaa ja jättää pussillinen sipsiä syömättä, kun vatsaan ei enää mahdu mitään litran yrttiteen juomisen jälkeen:). Laihduttamiseen voi auttaa joskus jopa treenivaatteen osto - uudet verkkarit päälle ja salille, fiilis on hieno ja rahaa ei enää olekkaan ostaa sipsejä, pitsaa yms. Joskus menettää jopa kilon tällä "huijauksella":). Sama "huijaus" on kun ostaa kilon greippejä tai pussin puolukoita. Viikon nauttii niistä ja rahaa ei enää ole lihottaviin aamupaloihin, johan lähtee makkaroita vyötäröltä. Oikeesti, luontaistuotteet on hyvä apu laihduttamiseen - tai uuden treenivaatteen osto!

        joo. itse lankesin myös sinetrolliin kun painon piti pudota.heti tuli kilo lisää ja kolmen kuukauden kapselien jälkeen paino on edelleen putoamatta.


    • ookkonyonnellinen

      kaks puol seiten viis

    • 12plus19

      Riippuu siitä, että paljon aloittaja painaa ja on pitkä.

      Rasvaprosentti 32%, kun voi olla ihmisellä joka painaa esim. 65kg ja on 170cm pitkä tai ihmisellä, joka painaa 85kg ja on 170cm pitkä.

      Ekalla on vain vähemmän lihasta. Ekan pitää lisätä lihasta laskeakseen rasvaprosenttia ja laihduttaa hieman. Tokalle riittää pelkkä laihdutus. Tokan sanosin pääsevän 3-4kk:ssa rasvaprossaan 22%, mutta ekalla menee aikaa ehkä 6kk, koska hänen litää lisätä myös lihasta, joka on vaikeampaa.

    • MÖMMÖKI

      HUOMIO !

      TÄMÄNKIN TUOTTEEN MYYJÄT KEHUVAT(=MAINOSTAVAT) TÄLLÄ PALSTALLA HUMPUUKITUOTETTAAN.

      VAROKAA OIKEESTI TÄMÄNKIN Sinetrol Plus TUOTTEEN RAHASTUSTA.

      • Pillereilaa

        Sinetroplus on todella varottava yritys; tilasin ko.tuotteen kesällä ja peruin saman tien. Koska mukana ei ollut lainkaan laskua, pyysin lähettämään sen,odotin 2vkoa - ei laskua, sen jälkeen palautin tuotteen. Lasku tuli seuraavalla viikolla (postikulut 6.90), johon kommentoin palauttaneeni tuotteen,mukana postissa ottamani kuva paketista,ennen postitusta. Tänään tuli uusi lasku 11.90 palautetusta paketista, johon vastasin samalla vastaukseksi kuin ekalla kerralla. . .huh, sitkeitä kuin rakkikoirat. .


      • kamrad

        Älkää ihmeessä konnntoiko tai maksa mitään, sitten soittavat sovintoa että maksa puolet, kannattaa sanoa että mennään vaan käräjille ei ne sinne asti pysty kun ei ole mitää edes takana... JOTEN ÄLKÄÄ USKOKO TÄHÄN EI MIHINKÄÄN MUUHUNKAAN POSTIMYYNTI PASKAAN


    • uhu

      On täysin humpuukituote, paino noisi 1 kk 1,5 kg ja ole ihajn kauhee kuin tynniksi paisunut. Nyt tapellaan maskujen kanssa kun laku ei ollut sovitun mukainen, kokeilun jälkeen tuli tuplapaketti missä hinta piti olla 34,90 nyt laskulla olikin 2 kk yht 94,90 eli 47,75 kk. Olen pyytänyt kilpailu- ja kuluttajavirastolta neuvoja miten edetä.... Olisi myös hyvä tietää mitä kapselit oikeasti pitävät sisällää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe