Naistenpäivän muistaminen

Loukattu

Miesystäväni on aina ollut hyvin romanttinen, mutta... Nyt naistenpäivänä hän muisti minua edellisenä päivänä tuomalla pienen lahjan, jos ei vaikka yövuoron jälkeen ole virkeimmillään herätessään päivällä. Kyseisenä päivänä sain kyllä huomenta viestiä sun muuta, mutta en edes mainintaa koko naistepäivästä. Eikä myöskään nähty koko päivänä vaikka asutaan samassa talossa.
Illalla hän oli kyllä lähtenyt kaverilleen saunomaan ja viettämään iltaa, sen hän jaksoi hyvin. Ei koskaan ymmärtänyt, miksi olin niin syvästi loukkaantunut. palautin seuraavana päivänä lahjan takaisin.
Hän vaan ihmetteli minun käytöstä ja sanoi, ettei enää tapaa kavereitaan, jos siitä tulee tällainen show. Kun vuodessa on päiviä tavata kavereita. Minulle tietyt päivät on tärkeitä ja odotan niiltä paljon. Ja odotan niiltä vain yhdessä oloa, en mitään tavaraa, mitä on helppo kiikuttaa "korvaukseksi" ilman suukkoa tai halausta, edes yhtään mitään kosketusta...

12

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen nainen

Voi, voi olet kuin pikkutyttö! Sellaiset kaupalliset päivät on jo alkaneet onneksi mennä muodista. Montako muuta päivää on vuodessa osoittaa rakkautta ja kiintymystä?

• hellanduudelis

Näin on, jonninjoutavaa koko naisten päivän vietto. Tietääköhän ap, miksi sitä naisten päivää oikeastaan vietetään ihan alunperin?

• Miestenpäivää myös

Niinpä! Ja kansainvälinen miestenpäivä on 19.11. Eipä ole siitä tehty edes niin tärkeää että ois edes kalenteriin merkitty. Eikä varmaan monet miehet edes tiedä että sellainenkin on olemassa. Pitänee muistaa sitten marraskuussa, toivottavasti myös sinä ap!
      Itse kyllä sain miesystävältäni kukkakimpun naistenpäivänä mutta en muistanut mikä päivä on joten kysyinkin häneltä, mitä pahaa hän oli tehnyt kun toi kukkia.

• mä vaan

"Minulle tietyt päivät on tärkeitä ja odotan niiltä paljon. Ja odotan niiltä vain yhdessä oloa, en mitään tavaraa, mitä on helppo kiikuttaa "korvaukseksi" ilman suukkoa tai halausta, edes yhtään mitään kosketusta..."

Tietääkö miesystäväsi tämän? Odottaako hän samoja asioita?

Voi helkutti, sait lahjan ja kehtaat vielä valittaa! Mieheni ei muista mua naistenpäivänä mitenkään enkä pane siitä pahakseni. Mulle ne arjen teot ovat tärkeämpiä. Sitä paitsi, miehelläni ei ole naisia, on vain nainen ;)

• Puhukaa ystävät

Siis loukkaannuit siitä, että sait lahjan päivää ennen mutta et kyseisenä päivänä?

Jos tahdot hänen aikaa, etkä tavaraa, niin kannattaisi sanoa se hänelle.

• kiara

Siis onko ap ihan AIKUISTEN OIKEASTI tosissaan? Sai lahjan mutta valittaa silti kuin teinityttö. Mie en saanu mieheltä mittään ja mieskin oli koko illan duunissa ja hyvillä fiiliksillä olin silloin ja olen edelleen.

Miksi jotkut olettaa että heti kun on joku naisten/miestenpäivä, niin pitää olla lahjoja ja kaikenmaailman tilpehöörejä, eikös noita lahjojenanto/juhlapäiviä ole muitakin vuodessa. (synttärit,joulu,vuosipäivä,äitien/isänpäivä ,uusivuosi,vappu,juhannus ym). Toisinsanoen ihan riittävästi.

Että jos nyt ap:ta yhtään lohduttaa niin voin kertoa : ei tullu naistenpäivänä yhtään mitään,uudenvuoden,joulun ja juhannuksen vietin yksinään ku mies painoi duunia, mutta silti iloitsen siitä että olen hänen kanssaan ja teemme sitten muulloin yhteisiä juttuja kun juuri juhlapäivät yleensä hän joutuu olemaan töissä.

• Aikuinen nainen

Ei ole ihme, että ihmisillä on nykyään parisuhde ongelmia, jos niitä ongelmia tuollaisista asioista saadaan aikaiseksi....voihan..

• Turha juhla

Naisten päivä. Turhin juhla ikinä. Oon sanonut vaimolleni, että minä en muista häntä väkisin keksittynä juhlapäivänä - varsinkaan ennenkuin miehiäkin aletaan juhlia. Muistan kyllä vaimoani yllätyksillä, mutta en todellakaan naisten päivänä.

• Bimbospotteri

Naistenpäivänä juhlitaan sosialistista vallankumousta ja kiinnitetään huomiota epätasa-arvoon. Sitäkö miehen pitäisi juhlia?

Miehesi taitaa muuten olla venäläinen, koska toi lahjan edellisenä päivänä, kuten neuvostotyöpaikoilla oli tapana. Sinäkö tiedät paremmin, miten päivää kuuluu viettää?

• Reilusti vain

Voi voi? Mites sinä muistat ne 364 miesten päivää? Tarjoatko tavaraa joka päivä?
      Hän nimittäin odottaa sitä..... ;)

• reilusti toki

Tarjoan, saa ainakin kaksi kertaaa päivässä, myös naistenpäivänä.

• Toki vain..
        reilusti toki kirjoitti:

Tarjoan, saa ainakin kaksi kertaaa päivässä, myös naistenpäivänä.

Minä arvasin ! Sinä menit painostuksen puolelle heti! Kaksi kertaa päivässä on aivan liikaa..... ja ahdistavaa. Haluat hallita vai? Miksi ei voisi olla miehelle mieliksi miehen toivomalla tavalla? Aina pitää joko pihdata tai vetää overiksi... ;))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5703
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4182
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2379
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1770
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1696
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1477
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1355
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1204
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    Aihe